Het is warm, dp... en ik heb pijn.. mag ik ook dan één keertje taalkundig blunderenquote:
brabant is best mooi, maar waarom praten alsof je fontanellen nooit zijn dichtgegroeidquote:
nou vooruit, voor deze ene keerquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is warm, dp... en ik heb pijn.. mag ik ook dan één keertje taalkundig blunderen
Wat wist niet dat je Brabo bent. Nieuwe favo user.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar? kom we steken die vieze teringlijers
Voor vrouwen wel jaquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rustig aan nu
Brabants is meest sexy accent
momenteel vertoef ik in limburg maar ben solidairquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:11 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Wat wist niet dat je Brabo bent. Nieuwe favo user.
Ahem, ik ben de koning der brabanders alhier... pleit al jaren voor een GROOT BRABANT. Deadprez is een beetje mijn joker.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:11 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Wat wist niet dat je Brabo bent. Nieuwe favo user.
Dat is meer Zuid-Oost dus weet niet, vind dat zelf ook niet zo tofquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
brabant is best mooi, maar waarom praten alsof je fontanellen nooit zijn dichtgegroeid
Limburgs is pas gay, geef mij maar brabo'squote:Op woensdag 21 juni 2017 23:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Voor vrouwen wel ja![]()
Mannen met een zachte g is zo gay. Zelfs een man in je kont laten neuken is minder dan gay dan de brabantse tongval
Ik kom er NU aan.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Limburgs is pas gay, geef mij maar brabo's
Is toch min of meer hetzelfdequote:Op woensdag 21 juni 2017 23:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man.quote:
Gaan we ruzie lopen zoeken?????quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Criminaliteit tiert daar welig net als bij de echte Cosa Nostra
nee niet bepaaldquote:
Oh sorry Prez, award word weer doorgeschovenquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ahem, ik ben de koning der brabanders alhier... pleit al jaren voor een GROOT BRABANT. Deadprez is een beetje mijn joker.
Nooitquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]trollscience zou je instant nat maken met zijn zwoele accent
Noord-Brabander die vindt dat we bij België horen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 23:13 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Oh sorry Prez, award word weer doorgeschoven. Vlaams-Brabander?
Had laatst een gesprek met iemand uit Tilburg. Kon hem wel wurgen zo'n irritant accent dat het wasquote:Op woensdag 21 juni 2017 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man.Limburgers praten alsof elke zin ren vraag is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |