is je vriendin weer op padquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben je altijd welkom hier hoor, er zijn er wel meer die spontaan weg gaan en waarvan je denkt dat ze dood zijn terwijl ze gewoon ergens anders de slet uithangen.
Dit is mijn land dus neequote:
Scriptie op je 29e?quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nou zeg ik moest mijn scriptie schrijven en inleverenen had tentamens
6 juli weet ik of hij goed genoeg is. onderwerp armoedebestrijding onder statushoudersquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
okok
Beetje goed gemaakt? En waarover?
Nee die is van het padje af ehehequote:
geilquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waarschijnlijk word ik rood en krijg ik sproeten
nice k ookquote:
Wouters... Van Basten... wordt dit de beslissing.... Jaaa jaaa JAAAAAAAAA! Marco van Basten... 2-1!! Vlak voor tijd! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH Het Volksparkstadion is van oranje!quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
SCHADE DEUTSCHLAND ALLES IST VORBEI
Vieze pvv'er :squote:
wowquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:58 schreef Lot88 het volgende:
[..]
6 juli weet ik of hij goed genoeg is. onderwerp armoedebestrijding onder statushouders
o ja maar ik had toch best een goed excuus om ff weg te zijn? Ik zou niet zonder jullie kunnenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben je altijd welkom hier hoor, er zijn er wel meer die spontaan weg gaan en waarvan je denkt dat ze dood zijn terwijl ze gewoon ergens anders de slet uithangen.
VVD-modus aan:quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:58 schreef Lot88 het volgende:
[..]
6 juli weet ik of hij goed genoeg is. onderwerp armoedebestrijding onder statushouders
klinkt wel alsof het interessant kan zijnquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:58 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet ik lees mij nooit zo goed in ik roep gewoon iets doms en kijk of het aanslaat.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:59 schreef Lot88 het volgende:
[..]
o ja maar ik had toch best een goed excuus om ff weg te zijn? Ik zou niet zonder jullie kunnen
is goed ik zal ze morgenschrijven, stuur me je e-mail adres ff dan mail ik zequote:Op woensdag 21 juni 2017 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een matig excuus. Huge en ik eisen een uitleg van minimaal 4 kantjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |