maar luister je ook witch housequote:Op donderdag 13 juli 2017 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heb veel hip hop liggen hoor...
Black Moon, Public Enemy, Pete Rock & CL Smooth, KRS-One, De La Soul..
Die deed aan cultural appropriation, wilde echt geen nigger zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben een Wigger... net als Elvis Presley
Dat was eerder Pat Boonequote:Op donderdag 13 juli 2017 23:38 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Die deed aan cultural appropriation, wilde echt geen nigger zijn.
mooi want een nigga like me is goin' insaaaaane....quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Heb net vinyl van White Ring besteld.
Herkenbaarquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik voel veel spanning tussen mij en Amarantha. Ze begroet me de laatste tijd niet meer. Erg jammer.
Ik zat anders te wachten op jou.quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik voel veel spanning tussen mij en Amarantha. Ze begroet me de laatste tijd niet meer. Erg jammer.
herkenbaarquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
FRASSquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal een poging wagen.
Hoi Ama
ZAL IK HEM?quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:45 schreef Amarantha het volgende:
Waarom moet het altijd van mijn kant komen?
*gaat in een hoekje huilen*
Je hoeft niet elke keer iemand te hoeken hoor. En Frass is al gehandicapt genoeg.quote:
geylquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Heb net vinyl van White Ring besteld.
quote:
Nou nou nouquote:
En dit jaquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hoeft niet elke keer iemand te hoeken hoor. En Frass is al gehandicapt genoeg.
Ja heb ik ook altijd. :Squote:Op donderdag 13 juli 2017 23:48 schreef Le_Professeur het volgende:
helemaal geil van zeer, een harde pik
Ehhquote:Op donderdag 13 juli 2017 23:48 schreef Le_Professeur het volgende:
quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook goed hoor. Lekker zomervakantie toch
wnnr gaan we samen witch house party?quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:48 schreef Le_Professeur het volgende:
oh want het loopt helemaal uit de hand?quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
breng die jongen niet het hoofd op hol
echt leuk zo'n gehandicapte jongen keer op keer zelfde kunstje laten zien, totaal niet gnant of zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |