Gelukkig maarquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ik er nog een morgen komt
Nee okequote:Op donderdag 13 juli 2017 21:17 schreef zeer het volgende:
[..]
het was niet positief, ik zeg het maar eerlijk
Ik sta op heel veel top 10 lijstjes voor mods. Wel de meest gehate hoor. Groetjes een linkse nazi wegkijker.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je bent al snel stijgende op mijn lijstje van top 10 mods
nee dat ben ikquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:20 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Is Oberkullie de meest saaie en slaapverwekkende user van het forum? Of zie ik iemand over het hoofd?
Kom over mn rug kriebelenquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:10 schreef Le_Professeur het volgende:
zeg maar waar je zin in hebt en ik doe het
Firewarriorquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:20 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Is Oberkullie de meest saaie en slaapverwekkende user van het forum? Of zie ik iemand over het hoofd?
als je ziek bent heb je geen zin in eten.. omg omgquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat IF mij erdoorheen heeft gesleept vriend
Fixedquote:
Maand of twee geleden was ik in een coffeeshop in Amsterdam en ik hoopte stiekem ergens dat het toeristenprijzen waren. Helaas.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:13 schreef Drug het volgende:
[..]
white widow misschien voor 8 ofzo. maar is geen sativa dus meh
Ik ken het gevoel. Men heeft ook altijd een tyfushekel aan mij als ik ergens kom binnenvallen. Alleen na verloop van tijd zwakt dat gevoel wat afquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik sta op heel veel top 10 lijstjes voor mods. Wel de meest gehate hoor. Groetjes een linkse nazi wegkijker.
hoe is het met je stepsister dan?quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
100% niet
Kan het mij niet eens meer herinneren wanneer voor het laatst. Iig niet deze week voor de geïnteresseerden
Technisch gezien ben ik nog maar twee maanden in het buitenland, zuurquote:
Dat klopt, ik had gister om 6 uur kippensoep gegeten en dat is tot nu toe het enige wat ik op heb. Wel rip spieren thoughquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als je ziek bent heb je geen zin in eten.. omg omg
Aha, vandaar dat je ineens bekommert bent om mijquote:
tja mijn ervaring in rotterdam/amsterdam is bij cheapere shops de kwaliteit matig is (of wisselend)quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Maand of twee geleden was ik in een coffeeshop in Amsterdam en ik hoopte stiekem ergens dat het toeristenprijzen waren. Helaas.
haha noh was oprechtquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat je ineens bekommert bent om mij
Ik denk goed. Heb haar al een poos niet gesproken of gezien want ben al een tijdje niet meer naar Azpi senior gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |