Niet gelachen :squote:
quote:
Mooie kleur van de muurquote:
Vind ik nietquote:
lelijkquote:Op donderdag 13 juli 2017 20:43 schreef Chloroform het volgende:
Inb4 iedereen die zegt hahaha echt lelijk
Hjb zuig mn pik
Modusssssss mn retarded kleine broertjequote:
Al had je het de mooiste muur van de wereld gevonden had je het nog niet toegegeven, ouwe pikkelikkerquote:
Maar je cared verder niet natuurlijk.quote:Op donderdag 13 juli 2017 20:46 schreef zeer het volgende:
geite wollensokken heikneuter $@$!@#!@#!@$%%%
Jij welquote:
heb ik ooit anders beweerd?quote:Op donderdag 13 juli 2017 20:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar je cared verder niet natuurlijk.
Kloptquote:Op donderdag 13 juli 2017 20:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Al had je het de mooiste muur van de wereld gevonden had je het nog niet toegegeven, ouwe pikkelikker
Wow nog steeds obsessedquote:
Weet nog wel iets wat hard isquote:
Laten we het niet over uw verdwaalde tarrels hebben a.u.bquote:
Ohquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Laten we het niet over uw verdwaalde tarrels hebben a.u.b
schemerquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:03 schreef Dven het volgende:
Ik heb de keuze tussen in de schemering te zitten en een minuut per zin bezig te zijn met typen of onder het volle licht en circa 12 tijgermuggenbeten per minuut op te lopen.
Gulden middenweg gekozen. Jointje draaien met licht aan, daarna shady.quote:
In welke van deze twee gevallen ben je het langst weg van fok?quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:03 schreef Dven het volgende:
Ik heb de keuze tussen in de schemering te zitten en een minuut per zin bezig te zijn met typen of onder het volle licht en circa 12 tijgermuggenbeten per minuut op te lopen.
uitstekende keuzequote:Op donderdag 13 juli 2017 21:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Gulden middenweg gekozen. Jointje draaien met licht aan, daarna shady.
Bij de gulden middenwegquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
In welke van deze twee gevallen ben je het langst weg van fok?
Ga je nog dood of overleef je het inmiddels?quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb niet gewerkt vandaag vriend, maar bedankt voor de interesse
nog beter. Wat ging je doen dan? Beetje gamen? Beetje fokken?quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
azpi ben je nog niet dood?quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
voor 10 kun je amnesia haze wel vinden. andere strains lopen wat opquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:08 schreef Dven het volgende:
Wat kost een grammetje deftige wiet in Nederland eigenlijk?
dit wist dven echt niet hoorquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:12 schreef Drug het volgende:
[..]
voor 10 kun je amnesia haze wel vinden. andere strains lopen wat op
hoe zou je chula verwennen?quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb echt zo'n zin om jou te verwennen nu
Dan zijn de prijzen behoorlijk opgeslagen in vijf jaar tijdquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:12 schreef Drug het volgende:
[..]
voor 10 kun je amnesia haze wel vinden. andere strains lopen wat op
Het is jammer dat je je naam niet veranderd hebt naar 'zuur' toen dat nog mogelijk wasquote:
kan toch gewoon nieuwe account aanmakenquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is jammer dat je je naam niet veranderd hebt naar 'zuur' toen dat nog mogelijk was
white widow misschien voor 8 ofzo. maar is geen sativa dus mehquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan zijn de prijzen behoorlijk opgeslagen in vijf jaar tijd
wow ben je al zó lang in buitenlandquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan zijn de prijzen behoorlijk opgeslagen in vijf jaar tijd
Fokken en slapen, meer nietquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:08 schreef Drug het volgende:
[..]
nog beter. Wat ging je doen dan? Beetje gamen? Beetje fokken?
Deze user krijgt van mij een plusje.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat IF mij erdoorheen heeft gesleept vriend
ik ontken alles maar van wie hoorde je dat en was het een positieve roddel of maak ik nu geen kans meer?quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je over mij roddelde van de week
Het lijkt erop dat ik er nog een morgen komtquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga je nog dood of overleef je het inmiddels?
Zit met TARDIS in het park. Weenie of het positief wasquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:15 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ontken alles maar van wie hoorde je dat en was het een positieve roddel of maak ik nu geen kans meer?
Een positieve note zou mooi staan op mijn profielquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Deze user krijgt van mij een plusje.
je zit nu met TARDIS. in het park?quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:15 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zit met TARDIS in het park. Weenie of het positief was
Ben wel jaloers op die privésessies tussen jullie hoorquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:15 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zit met TARDIS in het park. Weenie of het positief was
Ik ga eens even kijken.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Een positieve note zou mooi staan op mijn profiel
Just sayin
100% nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |