En zelf kweken?quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:15 schreef Drug het volgende:
haal zelf trouwens super silver meestal voor 12/g. wat duur, maar constante kwaliteit altijd mooie top om mij door de week te begeleiden
ik denk dat het wel meevalt, groeihormoon beschermt en je bent niet zo lang ziek geweest tochquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat klopt, ik had gister om 6 uur kippensoep gegeten en dat is tot nu toe het enige wat ik op heb. Wel rip spieren though
haha nooh zelf kweken been down that roadquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:27 schreef Dven het volgende:
[..]
En zelf kweken?
Ik heb vorig jaar eens tuinwiet gekocht en twee zaadjes ontkiemd. Resultaten waren matig maar voornamelijk omdat de omstandigheden slecht waren. Wilde dit jaar een meer professionele aanpak doen maar dat is er helaas totaal niet van gekomen.
Dat scheeltquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik denk dat het wel meevalt, groeihormoon beschermt en je bent niet zo lang ziek geweest toch
Ik wil toch wel graag zelfvoorzienend zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:30 schreef Drug het volgende:
[..]
haha nooh zelf kweken been down that road
Jaquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
hey hey hey wat praten jullie over mij, ben ik nou zo boeiend ofwat
Geloof ik niks vanquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waar was je al die tijd joh, voelde me in de steek gelaten
omdat het goed voeltquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom is de aarde rond en water nat
ja denk je dat het allemaal leugens waren ofzoquote:
Lekker gangbangen achter een struikje terwijl de wegwerpbarbecue rustig zijn werk doet.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja denk je dat het allemaal leugens waren ofzo
gaat het lekker daar in het park met je matties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |