oh want het loopt helemaal uit de hand?quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
breng die jongen niet het hoofd op hol
echt leuk zo'n gehandicapte jongen keer op keer zelfde kunstje laten zien, totaal niet gênant of zoquote:
Ik heb vuurzwaarden en hele gevaarlijke bogen waarmee ik explosieve pijlen kan afschieten. Durf je wel?quote:
Ach ze doet dat met prof toch ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 00:01 schreef zeer het volgende:
[..]
echt leuk zo'n gehandicapte jongen keer op keer zelfde kunstje laten zien, totaal niet gênant of zo
Wat stoer van je. Ik sidder van angst.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 00:02 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik heb vuurzwaarden en hele gevaarlijke bogen waarmee ik explosieve pijlen kan afschieten. Durf je wel?
Jij bent vooral heel stoer, met je "Kom vechten" in caps lock.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 00:06 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Wat stoer van je. Ik sidder van angst.
Och, het is meer een pose. Beetje stoer doen enzo.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 00:06 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Jij bent vooral heel stoer, met je "Kom vechten" in caps lock.
Dat weet ik ook wel. Maar irl wordt het soms dan ook echt een gevecht.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 00:07 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Och, het is meer een pose. Beetje stoer doen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |