SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Elsevier
Hamburg zet zich schrap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Telegraaf
Wapenarsenalen anti-G20-demonstranten gevonden bij HamburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: NOS
Voor de geïnteresseerden:
Zeer gekleurd dagboek van Anne-Fleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rellers kunnen er niet zoveel aan doen. Een bijeenkomst van grotendeels democratisch gekozen regeringsleiders moet je ergens op een onbewoond eiland organiseren om de lokale linkse bevolking niet te provoceren.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Heb ik iets gemist in de afgelopen 7 a 8 uur ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Dat tuig komt voor een groot deel uit achterstandswijken. Dat heeft niets te maken met links of rechts. Tuig dat een demonstratie en een g20 aangrijpt om los te gaan.
Progressieve elite😁 zit aan de champagne.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela![]()
Waarom ze dit in Hamburg organiseren mag God ook weten.
Volgende keer een PVV-conferentie in Molenbeek?![]()
Gegarandeerd spektakel.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:21 schreef bamibij het volgende:
Waarom ze dit in Hamburg organiseren mag God ook weten.
Volgende keer een PVV-conferentie in Molenbeek?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.![]()
iemand een samenvatting van vrijdag en zaterdag? het is eigenlijk compleet langs me heen gegaan.. maar 13 topics doorlezen is een beetje erg veel
There are only 151 Pokémon.![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:23 schreef Eenskijken het volgende:
iemand een samenvatting van vrijdag en zaterdag? het is eigenlijk compleet langs me heen gegaan.. maar 13 topics doorlezen is een beetje erg veel
http://www.dw.com/en/hamburg-g20-protests-in-pictures/g-39516177Carpe Libertatem![]()
Diverse kruispunten zijn heringericht, straten zijn opnieuw gelegd, bouwplaatsen leeggeroofd en ik denk dat Heineken zo'n 10.000 niet ingeleverde flesjes mist aan het eind van dit jaar...quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:23 schreef Eenskijken het volgende:
Midden in de nacht was er ook nog een stevige tekno-party op de Reeperbahn, dat was wel leuk.
Edit: vergeet ook nog de ontzettend nuttige demonstratie met wc-borstels![]()
![]()
Niet echt, alleen Ruptly is online nu (via YT of https://www.pscp.tv/w/1MYxNAwBMjXJw )
En deze periscope komt net online
https://www.pscp.tv/w/1dRKZAYRvBoxB
Op die laatste stream is wel de ravage goed te zien...wat een zooitje![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:39 schreef FYazz het volgende:
Niet echt, alleen RT is online nu (via YT of https://www.pscp.tv/w/1MYxNAwBMjXJw )
En deze periscope komt net online
https://www.pscp.tv/w/1dRKZAYRvBoxB
Ruptly is ook live.![]()
Die bedoelde ik, typte per ongeluk een T i.p.v. P (zal het ff wijzigen)quote:![]()
Ah zo. Oke.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:41 schreef FYazz het volgende:
[..]
Die bedoelde ik, typte per ongeluk een T i.p.v. P (zal het ff wijzigen)![]()
De G20 zelf wel ja, maar er bestaat toch wel een redelijke kans dat ze vanavond nog wat gaan rellen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die ongein is nu toch wel zo'n beetje over?Carpe Libertatem![]()
het is nu weekend dus de werkende linkse medemens heeft zich bij de AFA vervoegdquote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die ongein is nu toch wel zo'n beetje over?
Vanavond wordt nog vuurwerk![]()
Tenzij er opeens dikke rellen uitbreken denk ik van niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Komt Reuters nog terug? Vind de andere streams saai.Carpe Libertatem![]()
Hazo. Jammer wel. Maar goed, het kan niet altijd feest zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tenzij er opeens dikke rellen uitbreken denk ik van niet.![]()
![]()
Anders kan je altijd nog naar een KKK-stream kijken.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:06 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Hazo. Jammer wel. Maar goed, het kan niet altijd feest zijn.
Carpe Libertatem![]()
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
twitter:annefleurdd twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 18:39:54Er waren vandaag 200.000 activisten op de been in Hamburg, ondanks de criminalisering in de media. reageer retweet
Annefleur leeft nog.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Tuig heeft wel een gezicht.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:28 schreef bedachtzaam het volgende:
[ afbeelding ]twitter:annefleurdd twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 18:39:54Er waren vandaag 200.000 activisten op de been in Hamburg, ondanks de criminalisering in de media. reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Annefleur leeft nog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Welk verdriet?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:40 schreef Jaroon het volgende:
Wat ik nog wilde zeggen is het verdriet dat je meemaakt. Dingen zijn niet zomaar zo.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
De Ikea die even in beeld komt heeft ook in de fik gestaan las ik.quote:De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
ja, het westen is zo vreselijk. Als je daar overtuigd van bent, waarom rellen? Verhuis.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat denken jullie van dit?
En dan met name de middelste alinea:
[ afbeelding ]ga naar india, zuid afrika, cuba.
![]()
Gewoon een fabel natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Er zullen best ook mensen met goede intenties naar Hamburg gegaan zijn maar het merendeel is lekker aan het rellen geweest na een verkleedpartijtje.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
De retoriek heeft een behoorlijk vergelijkbare toon met dat van IS.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dit ook, nu het kalifaat in elkaar dondert waren ze ineens afgereisd om te strijden voor die arme Syriërs, al het andere moeten we gewoon even wegdenken.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De retoriek heeft een behoorlijk vergelijkbare toon met dat van IS.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Staat Hamburg al in de fik? Of staat er nog wat van overeind omdat dat tuigh een tik met de knuppel heeft gehad
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Al? je bent te laat vrees ik.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Staat Hamburg al in de fik? Of staat er nog wat van overeind omdat dat tuigh een tik met de knuppel heeft gehadDe waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Preciesquote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De retoriek heeft een behoorlijk vergelijkbare toon met dat van IS.![]()
Lastige keuze, deze, met irritante tekst wat door het beeld scrollt, of die van Ruptly, in feite de zelfde, maar dan een halve minuut later met alleen maar heel groot 'RUPTLY' in beeld...quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:34 schreef FYazz het volgende:
Gaan weer streams aan
https://www.pscp.tv/w/1MYxNAwBMjXJw
-edit-
Redneck KKK Rally in Charlottesville, USA (geen idee welke staat) is gespannender. Meer gespannen, spannender... deze
[ Bericht 15% gewijzigd door Resistor op 08-07-2017 22:14:41 ]Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.![]()
Nee, de sfeer lijkt wel iets grimmiger te worden, maar dat zijn vooral dronken gasten. Die grote groep 'maskertjes' heb ik nog niet gezien.![]()
Vandaag zover ik vernomen heb is het prima verlopen. Dus welk meerendeel bedoel je nu precies.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:48 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Gewoon een fabel natuurlijk.
Er zullen best ook mensen met goede intenties naar Hamburg gegaan zijn maar het merendeel is lekker aan het rellen geweest na een verkleedpartijtje.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Is het al afgelopen?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:31 schreef Cherna het volgende:
[..]
Vandaag zover ik vernomen heb is het prima verlopen. Dus welk meerendeel bedoel je nu precies.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Weet ik veel. Ik volg het niet elke minuut. Maar 200.000 mensen in een vredige demonstratie vind ik nu niet een meerendeel relschoppers. Och en er zullen best wat dronkelappen hier en daar over de grens gaan. Maar dat heb je hier met Koningsdag ook. En mogelijk breekt er vannacht nog iets uit. Maar dat hoor ik morgen dan wel weer.quote:krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
gaat net los op de stream nuFor every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Maar waar ik nu naar kijk, is niet zo heel goed, hoor?quote:Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Zeg ik dat dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar waar ik nu naar kijk, is niet zo heel goed, hoor?
Dat is vreselijk, mafkezen zijn het, maar dit is niet het merendeel. Het merendeel is al lang en breed rustig naar huis gegaan.![]()
het is nooit het merendeel dat het nieuws maakt. Nog nooit geweest ook. Het is wel het merendeel dat de minderheid in bedwang kan houdenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:53 schreef FYazz het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Dat is vreselijk, mafkezen zijn het, maar dit is niet het merendeel. Het merendeel is al lang en breed rustig naar huis gegaan.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Maar dat merendeel doet dat niet......waarom niet?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:55 schreef Bensel het volgende:
[..]
het is nooit het merendeel dat het nieuws maakt. Nog nooit geweest ook. Het is wel het merendeel dat de minderheid in bedwang kan houden“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Gewoon wat tanks erover laten rijden toch.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Volgens mij is het meer de Polizei die de menigte uit elkaar probeert te drijven en de mensen naar huis dwingt. Je hoort hier en daar wel wat flesjes en vuurwerk.![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:02 schreef Stupidisco het volgende:
Reuters is ook weer online met een stream.
LinkIk wou al bijna afsluiten.
![]()
Politie voert wat acties uit.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik schakel net in. Is er ook daadwerkelijk wat aan de hand?
Zie (vanaf +/- minuut 8) deze Periscope stream van zojuist (van Telegraaf verslaggever):
https://www.pscp.tv/w/1kvJpQydyZbxE![]()
Had de politie gisteren maar zo doortastend opgetreden.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
De Duitse politie is zo passief met optreden de reden voor het hoge aantal gewonde onder de politie is dat de Duitse ME geen schilden gebruikt. Die pipo's staan daar gewoon maar te staan als schietschijf voor die relschoppers![]()
Leuk, maar hij filmt wel met een aardappel.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:09 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Politie voert wat acties uit.
Zie (vanaf +/- minuut 8) deze Periscope stream van zojuist (van Telegraaf verslaggever):
https://www.pscp.tv/w/1kvJpQydyZbxE
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2017 23:21:01 ]![]()
![]()
Met je iPhone een selfie maken in een linkse anti-kapitalistische demonstratie. Wat een fucking mongolen zijn het toch ook.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik zie al aardig wat irritante dames die wel een goede tik kunnen gebruikenquote:
Edit: nou ja, dames...wijven...![]()
Vergeet zijn hipster baardje niet en zijn popi-tribalquote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[ afbeelding ]
Met je iPhone een selfie maken in een linkse anti-kapitalistische demonstratie. Wat een fucking mongolen zijn het toch ook.![]()
![]()
Ik drink ook thee uit een jampot want ik ben zo nonconformistischquote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[ afbeelding ]
Met je iPhone een selfie maken in een linkse anti-kapitalistische demonstratie. Wat een fucking mongolen zijn het toch ook.![]()
![]()
Ik ben zo trots op wat we in Hamburg hebben bereikt
Lief Dagboek. Hamburg. G20-top. Ik wil niet veel zeggen, maar ik denk dat we het kapitalisme een gevoelige slag hebben toegebracht.
We hebben echte auto's in de fik gestoken en het is ons zelfs gelukt om echte agenten te verwonden. Meer dan honderd. Dat zal die smerige kapitalistenvarkens leren. Wacht, telefoon.
Het was mijn vader, een walgelijke kapitalist, maar ik vind hem wel lief. Hij vroeg of ik geld genoeg had voor het hotel, en ik zei dat ik een creditcard had, en dat het verder wel goed zat. (Marriott Hamburg, vijf sterren).
Ik vertelde hem dat ik zo ongelooflijk trots ben op wat we hebben bereikt. We hebben kunnen laten zien dat de onderklasse in opstand komt tegen het allesvernietigende kapitalisme. We hebben de hebzucht een halt kunnen toeroepen. En dat heeft iedereen gehoord. Wacht, weer telefoon.
Het was wéér mijn vader. Hij vroeg of ik genoegen nam met 45 vierkante meter op de Herengracht. Ik zei natuurlijk nee. Want het was op de tweede verdieping. En ik wil een tuin! Ben trouwens verliefd op Ron. Een echte soldaat. Hij maakt onze bommen en heeft de hand weten te leggen op 53 ijzeren staven!
Ik heb een schitterende Palestijnse doek van hem gekregen. Ik vond voor hem in een oudeboekenboekwinkel het boek Der schwarze Mustang van Karl Marx. Hij leek er blij mee.
O, wacht, lief dagboek, vader belt weer.
(...)
Goed nieuws! Pappa heeft een parterreverdieping voor me gevonden met parkeerplaats op de Prinsengracht. Zestig vierkante meter, met tuin. Het ziet er op Funda kleiner uit dan het is. Ik kreeg mijn broertje Caesar ook nog aan de telefoon.
Hij vertelde dat het goed gaat met Igor, op wie hij vandaag heeft gereden en die hij naar onze manege heeft teruggebracht. Ik heb hem verteld over de strijd die we voeren. Het is een zuivere klassenstrijd. En het gaat ook over het milieu. Hier in Hamburg zijn we een revolutie begonnen. We moeten wel geweld gebruiken, want de wereld gaat anders kapot.
Dat rechtvaardigt ook onze strijd. Wij zijn domweg gedwongen verantwoordelijkheid nemen. We hebben het historische gelijk aan onze kant. Latere generaties zullen ons dankbaar zijn. Ook agenten moeten leren: het is geen geweld tegen hen, het is geweld tegen de corrupte staat, waarvan zij de fascistische soldaten zijn.
Nu ben ik moe. Even roomservice en Ron bellen.
link"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Een echte instaslet die gozerquote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:44 schreef FYazz het volgende:
[..]
Vergeet zijn hipster baardje niet en zijn popi-tribal![]()
![]()
Aldus het dagboek van Anne Fleur Dekker.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:45 schreef StaceySinger het volgende:
Ik ben zo trots op wat we in Hamburg hebben bereikt
Lief Dagboek. Hamburg. G20-top. Ik wil niet veel zeggen, maar ik denk dat we het kapitalisme een gevoelige slag hebben toegebracht.
We hebben echte auto's in de fik gestoken en het is ons zelfs gelukt om echte agenten te verwonden. Meer dan honderd. Dat zal die smerige kapitalistenvarkens leren. Wacht, telefoon.
Het was mijn vader, een walgelijke kapitalist, maar ik vind hem wel lief. Hij vroeg of ik geld genoeg had voor het hotel, en ik zei dat ik een creditcard had, en dat het verder wel goed zat. (Marriott Hamburg, vijf sterren).
Ik vertelde hem dat ik zo ongelooflijk trots ben op wat we hebben bereikt. We hebben kunnen laten zien dat de onderklasse in opstand komt tegen het allesvernietigende kapitalisme. We hebben de hebzucht een halt kunnen toeroepen. En dat heeft iedereen gehoord. Wacht, weer telefoon.
Het was wéér mijn vader. Hij vroeg of ik genoegen nam met 45 vierkante meter op de Herengracht. Ik zei natuurlijk nee. Want het was op de tweede verdieping. En ik wil een tuin! Ben trouwens verliefd op Ron. Een echte soldaat. Hij maakt onze bommen en heeft de hand weten te leggen op 53 ijzeren staven!
Ik heb een schitterende Palestijnse doek van hem gekregen. Ik vond voor hem in een oudeboekenboekwinkel het boek Der schwarze Mustang van Karl Marx. Hij leek er blij mee.
O, wacht, lief dagboek, vader belt weer.
(...)
Goed nieuws! Pappa heeft een parterreverdieping voor me gevonden met parkeerplaats op de Prinsengracht. Zestig vierkante meter, met tuin. Het ziet er op Funda kleiner uit dan het is. Ik kreeg mijn broertje Caesar ook nog aan de telefoon.
Hij vertelde dat het goed gaat met Igor, op wie hij vandaag heeft gereden en die hij naar onze manege heeft teruggebracht. Ik heb hem verteld over de strijd die we voeren. Het is een zuivere klassenstrijd. En het gaat ook over het milieu. Hier in Hamburg zijn we een revolutie begonnen. We moeten wel geweld gebruiken, want de wereld gaat anders kapot.
Dat rechtvaardigt ook onze strijd. Wij zijn domweg gedwongen verantwoordelijkheid nemen. We hebben het historische gelijk aan onze kant. Latere generaties zullen ons dankbaar zijn. Ook agenten moeten leren: het is geen geweld tegen hen, het is geweld tegen de corrupte staat, waarvan zij de fascistische soldaten zijn.
Nu ben ik moe. Even roomservice en Ron bellen.
link
Er was ook een hond die poepte, dat was heel vies in de gang.
Er was ook iemand met de naam Academicus. Die poepte ook in de gang.
Dat was nog veel viezer.![]()
Hoe harder hoe beter.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Dankquote:Op zondag 9 juli 2017 00:00 schreef Klummie het volgende:
[..]
https://www.reuters.tv/l/(...)20-summit-in-hamburg![]()
Zijn ze nog steeds aan het rellen daar?Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
Rellen is een groot woord. Af en toe wat kleine charges van de Politie.quote:
Al die linksgekkies willen niet weg en de Politie is er eigenlijk wel klaar mee nu zo lijkt het.![]()
De schoonmakers hebben maandag een zware klusquote:Op zondag 9 juli 2017 00:09 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Rellen is een groot woord. Af en toe wat kleine charges van de Politie.
Al die linksgekkies willen niet weg en de Politie is er eigenlijk wel klaar mee nu zo lijkt het.Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
Polizei heeft duidelijk zin om te meppen, zijn flink agressiever dan gister.
Ergens ook wel triest, gister konden de maskertjes, plunderaars en fikkie stokers hun gang gaan en nu worden peace-gekkies verrot geslagen.![]()
Deels eens....maar die peace-gekkies volgen de bevelen niet op en zijn voortdurend aan het uitlokken. Dan vraag je er ook om natuurlijk.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:21 schreef FYazz het volgende:
Polizei heeft duidelijk zin om te meppen, zijn flink agressiever dan gister.
Ergens ook wel triest, gister konden de maskertjes, plunderaars en fikkie stokers hun gang gaan en nu worden peace-gekkies verrot geslagen.![]()
Nee, zeker en ik snap de Polizei ook wel hoor, die zijn door gister zo opgefokt.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:22 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Deels eens....maar die peace-gekkies volgen de bevelen niet op en zijn voortdurend aan het uitlokken. Dan vraag je er ook om natuurlijk.
De hele situatie is gewoon triest.![]()
Misschien dat ze orders hebben gekregen om tijdens g20 zelf enigszins coulant te werk te gaan, maar nu het voorbij is gewoon zo snel mogelijk een einde moeten maken aan deze onzin desnoods met harde hand.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:26 schreef Boze_Appel het volgende:
De polizei is gewoon helemaal klaar met heel dat G20.![]()
Ah het feest is weer begonnen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Dit keer is de polizei wat beter voorbereid.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Wie zijn die hippe bois met hun kekke blauwe ledjes op de schouders?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Dat denk ik niet. Het is maar net hoe ver ze mogen gaan. Politie is meestal uitstekend voorbereid.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:34 schreef Harvest89 het volgende:
Dit keer is de polizei wat beter voorbereid.![]()
Lekker flesjes kapot trappen
_____
Geen idee.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:36 schreef Klummie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Het is maar net hoe ver ze mogen gaan. Politie is meestal uitstekend voorbereid.
Ik klik net op de live link, en zag meteen politie.
Gisteren rond dit tijdstip zag ik een flink kampvuur en auto's die in de fik stonden.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Kwam trouwens op twitter voorbij dat politie berichten kreeg dat bewoners in hamburg nu ook heft in eigen handen gingen nemen om relschoppers de stad uti te jagen.![]()
Duitsland is dus niet in staat om dit soort meetings te hosten, volgende keer in Moskou dan maar, ik wil die geitenwollen sokken daar wel eens willen zien proberen auto's in brand te steken.Radical islam is the snake in the grass.
Ligt ook aan de groep denk ik.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik klik net op de live link, en zag meteen politie.
Gisteren rond dit tijdstip zag ik een flink kampvuur en auto's die in de fik stonden.
Die relgasten en extremisten van gister waren beduidend agressiever dan die hippies van vandaag. Die groep van vandaag krijgen ze wel weg met wat slaan en waterkanonnen.![]()
De ME daar gaat ook niet echt systematisch te werk en ze werken daar zonder schilden en linies. Wat dat betreft werkt de Nederlandse ME veel efficiënter ze gebruiken linies, honden, paarden en voertuigen en vegen een gebied systematisch schoon. Die Duitse ME doet alleen maar hit en run waardoor ze het zo moeilijk hebben om de controle te houden. Zie ook weinig gebruik van honden en voertuigen behalve die supersoakers![]()
![]()
Ah voor de volgende ronde hebben ze een blikje ME'ers uit Frankfurt gevonden
_____
De schilden komen er aan :pquote:Op zondag 9 juli 2017 00:50 schreef fukforce het volgende:
De ME daar gaat ook niet echt systematisch te werk en ze werken daar zonder schilden en linies. Wat dat betreft werkt de Nederlandse ME veel efficiënter ze gebruiken linies, honden, paarden en voertuigen en vegen een gebied systematisch schoon. Die Duitse ME doet alleen maar hit en run waardoor ze het zo moeilijk hebben om de controle te houden. Zie ook weinig gebruik van honden en voertuigen behalve die supersoakersWem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
Gelukkig gebruiken ze geen honden met al dat glas en vuurwerkquote:Op zondag 9 juli 2017 00:50 schreef fukforce het volgende:
De ME daar gaat ook niet echt systematisch te werk en ze werken daar zonder schilden en linies. Wat dat betreft werkt de Nederlandse ME veel efficiënter ze gebruiken linies, honden, paarden en voertuigen en vegen een gebied systematisch schoon. Die Duitse ME doet alleen maar hit en run waardoor ze het zo moeilijk hebben om de controle te houden. Zie ook weinig gebruik van honden en voertuigen behalve die supersoakers![]()
![]()
Die ene cameraman staat echt aan de verkeerde kant (de kant die de politie opkomt)Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Nee precies! Dieren ga je hier niet in betrekken.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:53 schreef FYazz het volgende:
[..]
Gelukkig gebruiken ze geen honden met al dat glas en vuurwerk![]()
![]()
Daar hebben ze speciale schoentjes voor en die beesten zijn getraind om met vuurwerk om te gaanquote:Op zondag 9 juli 2017 00:53 schreef FYazz het volgende:
[..]
Gelukkig gebruiken ze geen honden met al dat glas en vuurwerk![]()
![]()
Maar bij deze gasten zijn hun gezichten niet bedekt, waar is het beruchte black bloc dan?
Ze hadden het steeds over ijzeren staven en katapulten maar die zie ik niet terug op de reuters stream.![]()
Die hebben nu niet evenveel afleiding, dan werkt hun strategie niet meer.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:58 schreef skysherrif het volgende:
Maar bij deze gasten zijn hun gezichten niet bedekt, waar is het beruchte black bloc dan?
Ze hadden het steeds over ijzeren staven en katapulten maar die zie ik niet terug op de reuters stream.Carpe Libertatem![]()
Zwarte blok ligt nog bij te komen van de afgelopen dagen. Die lijken er niet bij te zijn vanavond inderdaad.![]()
Die twee gasten die rustig op een bankje een biertje drinken terwijl er voor hun neus wordt gereld
_____
Echt hequote:Op zondag 9 juli 2017 01:00 schreef LTVDK het volgende:
Die twee gasten die rustig op een bankje een biertje drinken terwijl er voor hun neus wordt gereld
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
quote:Op zondag 9 juli 2017 01:00 schreef LTVDK het volgende:
Die twee gasten die rustig op een bankje een biertje drinken terwijl er voor hun neus wordt gereld![]()
![]()
Dit soort volk
_____
Black Block weet dat je op je hoogtepunt moet stoppen dat zijn beroeps relschoppers, de buit is immers al binnen gratis shag en bierquote:Op zondag 9 juli 2017 01:00 schreef Stupidisco het volgende:
Zwarte blok ligt nog bij te komen van de afgelopen dagen. Die lijken er niet bij te zijn vanavond inderdaad.. Die weten natuurlijk dat de politie na gister gaat opschalen daarmee ook de risico's voor Black Block schooiers toeneemt
![]()
Nee, joh die hippies pakken ze niet op, kost teveel moeite nu. Nu zaak om het zo snel mogelijk schoon te vegen en alleen de echte vandalen gaan mee.quote:![]()
Dat viel mij ook al op..quote:Op zondag 9 juli 2017 00:50 schreef fukforce het volgende:
Ah daar lag weer een gemeente subsidie op straat ... https://stadtrad.hamburg.(...)s.php?proc=bikesucheOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Zou zo een slechte scene uit Twister kunnen zijn. Mis alleen het riempje of in hun geval een spanbandquote:![]()
![]()
Vandaag ja, de dagen ervoor echter?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:31 schreef Cherna het volgende:
[..]
Vandaag zover ik vernomen heb is het prima verlopen. Dus welk meerendeel bedoel je nu precies.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Unfortunately more crime, especially in the Hill. Burning / demolished car are reported. We use water cannon.![]()
Het zou wel erg zijn als er vanavond en vannacht wederom veel gesloopt en geplunderd is.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Insluiten en arrestatiebussenquote:De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Heeft die Reuters gast nou serieus een watermeloenhelm
_____
die deutsche Polizei, voorwaarts HALT!De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Dit is gewoon een teken dat we naar bed moeten ...Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ruptly is er nog wel, niet zo boeiend helaas
_____
Dit slappe gedoe is gewoon een uitnodiging om te gaan rellen en plunderen in steden.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
![]()
Ik dacht dat de KKK kapot was.....De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
More arrests reported, unfortunately also wounded forces. We will announce the final figures in the course of the day.
#G20HAM17![]()
Wat een tijden. Live meekijken met ruimtetechnologie hoe mensen met elkaar vechten met stenen, knuppels en schilden over de hele wereld.![]()
De techniek is vooruit gegaan ja...quote:Op zondag 9 juli 2017 02:02 schreef Glazenmaker het volgende:
Wat een tijden. Live meekijken met ruimtetechnologie hoe mensen met elkaar vechten met stenen, knuppels en schilden over de hele wereld.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Zij zouden die supersoakers ook kunnen vullen met bv roze verf, dat geeft het allemaal een wat fleurige en minder intimiderende aanblik.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:50 schreef fukforce het volgende:
ik snap nog steeds niet waar ze precies boos over zijn.. iets met G20 en anti kapitalisme ofzo.. maar om daar nu 3 dagen voor t3 rellen en winkels voor te slopen...?quote:Op zondag 9 juli 2017 02:02 schreef Glazenmaker het volgende:
Wat een tijden. Live meekijken met ruimtetechnologie hoe mensen met elkaar vechten met stenen, knuppels en schilden over de hele wereld.There are only 151 Pokémon.![]()
Leuk dat het weer in een bepaald hokje wordt geplaatst. Het zijn weer allemaal links radicalen, uitkeringstrekkers, hipsters en weet ik wat nog meer. Die zullen er uiteraard ook wel tussen zitten, maar daar wordt altijd de nadruk op gelegd. Er zitten altijd idioten tussen , maar een groot gedeelte loopt ook gewoon vreedzaam te protesteren. Maar dat is niet interessant genoeg. In de montage ligt de nadruk vaak op het negatieve gedeelte. Iedereen zal wel zijn eigen redenen hebben om te protesteren, maar ik denk zelf dat steeds meer mensen niet meer zo veel op hebben met de huidige "wereldleiders" en ze gewoon niet welkom zijn. Waar ik zelf nog in kan komen ook.![]()
Pleur op met je gezever man, heb je niet gezien hoeveel schade die mafketels hebben aangericht in drie dagen tijd? Er zullen best een paar vreedzame demonstranten hebben tussengezeten ja, maar dat weegt niet op tegen de schade die honderden, zoniet duizenden andersdenkenden hebben aangericht de afgelopen dagen. Dit valt op geen enkele wijze recht te lullen, en ik hoop dat de aanwezige beelden genoeg zijn om de aankomende dagen/weken het gros van deze varkens uit hun huizen te sleuren en ze voor een jaar of 5 in een isolatiecel te flikkeren.quote:Op zondag 9 juli 2017 02:22 schreef Rattataki het volgende:
Leuk dat het weer in een bepaald hokje wordt geplaatst. Het zijn weer allemaal links radicalen, uitkeringstrekkers, hipsters en weet ik wat nog meer. Die zullen er uiteraard ook wel tussen zitten, maar daar wordt altijd de nadruk op gelegd. Er zitten altijd idioten tussen , maar een groot gedeelte loopt ook gewoon vreedzaam te protesteren. Maar dat is niet interessant genoeg. In de montage ligt de nadruk vaak op het negatieve gedeelte. Iedereen zal wel zijn eigen redenen hebben om te protesteren, maar ik denk zelf dat steeds meer mensen niet meer zo veel op hebben met de huidige "wereldleiders" en ze gewoon niet welkom zijn. Waar ik zelf nog in kan komen ook.Radical islam is the snake in the grass.
Terrorisme goedpratenquote:Op zondag 9 juli 2017 02:22 schreef Rattataki het volgende:
Leuk dat het weer in een bepaald hokje wordt geplaatst. Het zijn weer allemaal links radicalen, uitkeringstrekkers, hipsters en weet ik wat nog meer. Die zullen er uiteraard ook wel tussen zitten, maar daar wordt altijd de nadruk op gelegd. Er zitten altijd idioten tussen , maar een groot gedeelte loopt ook gewoon vreedzaam te protesteren. Maar dat is niet interessant genoeg. In de montage ligt de nadruk vaak op het negatieve gedeelte. Iedereen zal wel zijn eigen redenen hebben om te protesteren, maar ik denk zelf dat steeds meer mensen niet meer zo veel op hebben met de huidige "wereldleiders" en ze gewoon niet welkom zijn. Waar ik zelf nog in kan komen ook.![]()
![]()
Er ging duidelijk iets heel erg mis toch?quote:Op zondag 9 juli 2017 02:22 schreef Rattataki het volgende:
Montage, ja?quote:Op zondag 9 juli 2017 02:22 schreef Rattataki het volgende:
Leuk dat het weer in een bepaald hokje wordt geplaatst. Het zijn weer allemaal links radicalen, uitkeringstrekkers, hipsters en weet ik wat nog meer. Die zullen er uiteraard ook wel tussen zitten, maar daar wordt altijd de nadruk op gelegd. Er zitten altijd idioten tussen , maar een groot gedeelte loopt ook gewoon vreedzaam te protesteren. Maar dat is niet interessant genoeg. In de montage ligt de nadruk vaak op het negatieve gedeelte. Iedereen zal wel zijn eigen redenen hebben om te protesteren, maar ik denk zelf dat steeds meer mensen niet meer zo veel op hebben met de huidige "wereldleiders" en ze gewoon niet welkom zijn. Waar ik zelf nog in kan komen ook.“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Het word niet in een bepaald hokje geplaatst, het word getoond voor wat het is, links extremisme.quote:Op zondag 9 juli 2017 02:22 schreef Rattataki het volgende:
Leuk dat het weer in een bepaald hokje wordt geplaatst. Het zijn weer allemaal links radicalen, uitkeringstrekkers, hipsters en weet ik wat nog meer. Die zullen er uiteraard ook wel tussen zitten, maar daar wordt altijd de nadruk op gelegd. Er zitten altijd idioten tussen , maar een groot gedeelte loopt ook gewoon vreedzaam te protesteren. Maar dat is niet interessant genoeg. In de montage ligt de nadruk vaak op het negatieve gedeelte. Iedereen zal wel zijn eigen redenen hebben om te protesteren, maar ik denk zelf dat steeds meer mensen niet meer zo veel op hebben met de huidige "wereldleiders" en ze gewoon niet welkom zijn. Waar ik zelf nog in kan komen ook.
En natuurlijk zijn dat volidioten, dat mag best benadrukt worden.
Dat word immers ook veelvuldig gedaan bij iedereen die een onwelgevallige mening heeft, die is dan tokkie-PVV-FvD-extreemrechts-nazi en die moet je belachelijk maken en punchen natuurlijk.
Want die volidioten (wat zal de leeftijd zijn? 15 tot 30 jaar en nog wat oudere mislukten) hebben de wijsheid in pacht, de rest is dom achterlijk volk, vooral de "wereldleiders" natuurlijk.
Dan moet dat achterlijke domme volk natuurlijk niet negatief gaan zitten doen over de goede zaak van antifa 'welcome to hell' waarbij eens lekker vernield en geplunderd werd en dood aan de politie op de muren gespoten.
Alles voor de goede zaak!
Veel gedupeerden, vele miljoenen schade, +200 gewonde agenten, en voldaan nemen de leden van antifa (die vechten tegen kapitalisme) selvies met hun smartphones.
Allen fijn luisterend naar anarchistische muziek en natuurlijk winkelen bij no gods no masters, je moet er immers bij horen hé.
Zij die niet kwamen om te rellen maar om te demonstreren hadden na Donderdag al weg moeten zijn, er is vaak genoeg verzocht om weg te gaan zodat de politie zich kon concentreren op de relschoppers.
Reken ook maar dat het weldenkend volk tijdelijk weggegaan is, de groep die bleef om te rellen was echter overweldigend groot en die hebben vandaag gezellig in de stoet tussen normale weldenkende mensen meegelopen in de protestmars.
Nadat het weldenkend volk weer vertrokken was ging het vanavond weer los, ik ben benieuwd hoe het morgen en in de komende dagen zal gaan.
Het belachelijk slappe Duitse optreden is gewoon een uitnodiging tot rellen en plunderen in steden.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Politie moet gewoon semi-permanente inkt in die waterkanonnen stoppen. Van die zooi die een week of wat op je huid blijft zitten. Makkelijker om in de tijd na de rellen nog wat mensen op te pakken en ondervragen. Als ze dan ook nog verschillende kleuren gebruiken kun je mensen linken aan bijv zware rellen op een bepaalde plaats/tijd. Heb je gedeelte van de bewijslast al rond.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
Ben benieuwd naar het percentage Hamburgers, o.a. afkomstig van Rotte Flora, en percentage van buiten. Ik las in Trouw al van Polen die meededen.![]()
"Ik heb met twee van die zwart-vermomde jongens gepraat", zegt de vrouw, die niet wil dat haar naam genoemd wordt (die is wel bij de redactie bekend). "Poolse jongens waren het. Ik vroeg: waarom doen jullie dit? Hij antwoordde: 'Fuck kapitalisme. Dat maakt ons kapot'." Ze doet zijn agressieve toon na. "Toen wilde ik niet meer verder praten, ik was een beetje bang geworden."
(Uit Trouw, link mag ik niet plaatsen geloof ik. Interessant artikel van journalist die zich midden in het onheil bevond en opeens besefte dat hij nog met zijn auto naar Berlijn wilde.)![]()
290 zitten er vast
https://www.welt.de/polit(...)Leben-fuerchten.htmlIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Zodra iemand zich gaat vermommen heeft ie niks goeds in de zin. Die zou je er sowieso meteen uit moeten pikken.
Raar dat de Duitsers wel hele bussen kunnen tegenhouden uit Nederland, maar vermomde lui in Hamburg zelf laten ze gewoon lopen.
[ Bericht 32% gewijzigd door Loekie1 op 09-07-2017 08:34:01 ]![]()
En dat allemaal door links en extreem links die het zogenaamd het beste voor de mensheid hebben en voor de samenleving.
Dus wat ga je doen?
Winkels plunderen en vernielen.
Auto's in de brand steken.
Kinderdagverblijven bekogelen met rookbommen.
Mensen bedreigen en mishandelen.
Vrijheid van anderen onderdrukken.
ect.
Fascisme 2.0 en kristallnacht all the way.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene![]()
Zij hebben zelf echt geen auto, anders doe je zoiets niet. En ze kopen nooit iets in een winkel, eten alles uit de moestuin van het kraakpand.quote:Op zondag 9 juli 2017 08:34 schreef HSG het volgende:
En dat allemaal door links en extreem links die het zogenaamd het beste voor de mensheid hebben en voor de samenleving.
Dus wat ga je doen?
Winkels plunderen en vernielen.
Auto's in de brand steken.
Kinderdagverblijven bekogelen met rookbommen.
Mensen bedreigen en mishandelen.
Vrijheid van anderen onderdrukken.
ect.
Fascisme 2.0 en kristallnacht all the way.![]()
En dan ga je dat maar doen want de dat brengt de boodschap zeer positief over naar andere mensen.quote:Op zondag 9 juli 2017 08:35 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Zij hebben zelf echt geen auto, anders doe je dat niet. En ze kopen nooit iets in een winkel.
Hitler was overigens ook extreem links. Dat je dat maar weet.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene![]()
Ik ben extreem rechts.. als ik met links schrijf is dat echt onleesbaar.quote:Op zondag 9 juli 2017 08:36 schreef HSG het volgende:
Hitler was overigens ook extreem links. Dat je dat maar weet.
P.s. vrij nutteloos om de nazis in proberen te passen in een links/rechts hokjeik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Wat er in Hamburg gebeurd is nog nuttelozer.quote:Op zondag 9 juli 2017 08:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik ben extreem rechts.. als ik met links schrijf is dat echt onleesbaar.
P.s. vrij nutteloos om de nazis in proberen te passen in een links/rechts hokjeYo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene![]()
Eensch.quote:Op zondag 9 juli 2017 08:52 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat er in Hamburg gebeurd is nog nuttelozer.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Daar waren er ook plaatsen waar het rustig was. Maar schijnbaar valt het voor sommige users tegen. Want een ding is nu wel duidelijk. Degene die zo tegen al deze demonstraties zijn vinden het schijnbaar wel leuk om te kijken naar dat tuig en er zijn sommige users die teleurgesteld zijn dat het gisteren normaal is verlopen op een paar ongeregeldheden na die je hier in Nederland tijdens een Koningsdag waar complete treinen gesloopt worden ook ziet. En waar ook mensen onder drukt worden en in elkaar geslagen worden.quote:Op zondag 9 juli 2017 01:14 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Vandaag ja, de dagen ervoor echter?krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Vroeger had men in oa Rusland enzo die oproer pleinen zo weer leeg waarom zetten ze geen zwaarder geschut in tegen die lui?
Tankje of twee moet genoeg zijn toch? Wat granaatjes erbij en over op de order van de dag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
De politie zou bewust hebben gekozen voor een beperkte confrontatie met de linkse extremisten. De bereidheid bij deze groep om geweld te gebruiken was volgende de politie bijzonder groot. Het risico op zware verwondingen en nog heftigere rellen zou groter zijn geweest als de ME harder had opgetreden.
http://www.elsevierweekbl(...)ftige-rellen-521274/
Ze kozen voor een kat- en muisspel. Is wel wat voor te zeggen. De winkeliers en eigenaars van verwoest auto's zullen er niet blij mee zijn, aan de andere kant is de reputatie van deze 'anti-fascisten' nu ook aan diggelen. Dat wordt volgende keer niet alleen een confrontatie tussen politie en vredelievende antifascisten, maar ook tussen burgers en de laatsten. Reken maar dat de burgers dit de volgende keer niet over hun kant laten gaan. Die zijn woest. Tenminste, ik zou het wel zijn.
[ Bericht 3% gewijzigd door Loekie1 op 09-07-2017 09:10:05 ]![]()
Dus het was gelijk een koningsdag viering, oke.quote:Op zondag 9 juli 2017 08:56 schreef Cherna het volgende:
[..]
Daar waren er ook plaatsen waar het rustig was. Maar schijnbaar valt het voor sommige users tegen. Want een ding is nu wel duidelijk. Degene die zo tegen al deze demonstraties zijn vinden het schijnbaar wel leuk om te kijken naar dat tuig en er zijn sommige users die teleurgesteld zijn dat het gisteren normaal is verlopen op een paar ongeregeldheden na die je hier in Nederland tijdens een Koningsdag waar complete treinen gesloopt worden ook ziet. En waar ook mensen onder drukt worden en in elkaar geslagen worden.![]()
Zucht.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:04 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Dus het was gelijk een koningsdag viering, oke.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Gisteren ja. Is dat nu zo moeilijk om te begrijpen. Want daar had ik het over. De officiële demonstratie. Dat er op die dag ook hier en daar wat dronken volk blijft hangen is bij elk evenement wel het geval zoals ook een Koningsdag.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:07 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Dat is toch het punt wat je maakt.
'Het viel wel mee, de focus lag alleen wat verkeerd'krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Heerlijk hoe je de ellende loopt te vergoeielijken.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:08 schreef Cherna het volgende:
[..]
Gisteren ja. Is dat nu zo moeilijk om te begrijpen. Want daar had ik het over. De officiële demonstratie. Dat er op die dag ook hier en daar wat dronken volk blijft hangen is bij elk evenement wel het geval zoals ook een Koningsdag.
Schoolvoorbeeld van cognitieve dissonantieIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Nee, jij had in je eerste aanzet over de dagen daarvoor.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:08 schreef Cherna het volgende:
[..]
Gisteren ja. Is dat nu zo moeilijk om te begrijpen. Want daar had ik het over. De officiële demonstratie. Dat er op die dag ook hier en daar wat drinken volk blijft hangen is bij elk evenement wel het geval zoals ook een Koningsdag.
En daar gaat het ook over, over het gehele plaatje en dat plaatje probeer jij enigzins te verdoezelen![]()
Schei toch uit. Nee die users hier die het zo vreselijk vinden maar schreeuwen om streams waar rellen op te zien zijn en het zelfs jammer vinden dat het gisteren tegen viel. Dat zijn pas de acherbakse idioten.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heerlijk hoe je de ellende loopt te vergoeielijken.
Schoolvoorbeeld van cognitieve dissonantiekrik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Ik verdoezeld niets. Laat mij even zien waar ik deze relschoppers verdedigd. Ik had het over gisteren en niet de 2 dagen ervoor. Heb meerdere malen aangegeven om dat tuig hard aan te pakken. Maar ja dan moet je ook een aantal draden terug gaan.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:13 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Nee, jij had in je eerste aanzet over de dagen daarvoor.
En daar gaat het ook over, over het gehele plaatje en dat plaatje probeer jij enigzins te verdoezelenkrik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Dat zij geilen op beelden van rellen is walgelijk, maar dat staat los van jouw cognitieve dissonantie. Net als die van Spindoctor Weltschmerz, de kraakpandconsiglierequote:Op zondag 9 juli 2017 09:15 schreef Cherna het volgende:
[..]
Schei toch uit. Nee die users hier die het zo vreselijk vinden maar schreeuwen om streams waar rellen op te zien zijn en het zelfs jammer vinden dat het gisteren tegen viel. Dat zijn pas de acherbakse idioten.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Welke cognitieve dissonantie waar 200.000 man op een normale manier demonstreren en wel jong en oud zonder gemaskerd in het zwart gekleed te zijn. Maar dat mag niet benoemd worden voor degene die zo geilen op die rellen. Ik heb notabene meerdere malen gezegd Dat die relschoppers niet deugen. Ja is een grote puinhoop. En gisteren kon je laat op de avond de vergelijking maken met een Koningsdag hier waar dronken tuig de boel sloopt en dat dat natuurlijk ook niet goed te praten valt. Maar dat heeft niets met Links te maken. Dat zijn relschoppers die je bij ieder evenement tegenkomt op muziek evenementen na want dat loopt wonderbaarlijk altijd goed af.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat zij geilen op beelden van rellen is walgelijk, maar dat staat los van jouw cognitieve dissonantie. Net als die van Spindoctor Weltschmerz, de kraakpandconsiglierekrik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Waarom? Ik vond het leuk, ik keek er al weken naar uit. Want het zou een 'spannende' aktie film verspreid over enkele dagen worden. Zo was het ons beloofd door de organisaties en dit geweld hoort ook bij de demonstraties, het grootste protest was het 'welcome to hell' gebeuren en hun intenties waren gewelddadig, bekijk hun site en persberichten voorafgaand aan de g20 maar.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:15 schreef Cherna het volgende:
[..]
Schei toch uit. Nee die users hier die het zo vreselijk vinden maar schreeuwen om streams waar rellen op te zien zijn en het zelfs jammer vinden dat het gisteren tegen viel. Dat zijn pas de acherbakse idioten.
Men wist dat dit ging gebeuren en in Duitsland heeft men dit laten gebeuren, het was een show en ik heb er van genoten. Want zeg nou eerlijk hoevaak zie je tegenwoordig nog marxisme zonder een masker op, heerlijk die openheid.![]()
Het zwarte blok vergelijken met wat lui die teveel zuipen op koningsdag...quote:Op zondag 9 juli 2017 09:29 schreef Cherna het volgende:
[..]
Welke cognitieve dissonantie waar 200.000 man op een normale manier demonstreren en wel jong en oud zonder gemaskerd in het zwart gekleed te zijn. Maar dat mag niet benoemd worden voor degene die zo geilen op die rellen. Ik heb notabene meerdere malen gezegd Dat die relschoppers niet deugen. Ja is een grote puinhoop. En gisteren kon je laat op de avond de vergelijking maken met een Koningsdag hier waar dronken tuig de boel sloopt en dat dat natuurlijk ook niet goed te praten valt. Maar dat heeft niets met Links te maken. Dat zijn relschoppers die je bij ieder evenement tegenkomt op muziek evenementen na want dat loopt wonderbaarlijk altijd goed af.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Je reageerde hier op:quote:Op zondag 9 juli 2017 09:21 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ik verdoezeld niets. Laat mij even zien waar ik deze relschoppers verdedigd. Ik had het over gisteren en niet de 2 dagen ervoor. Heb meerdere malen aangegeven om dat tuig hard aan te pakken. Maar ja dan moet je ook een aantal draden terug gaan.Dus tsja als jij het dan schijnbaar toch weer over gisteren hebt dan wordt het wel wat troebel.quote:Op zondag 9 juli 2017 01:14 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Vandaag ja, de dagen ervoor echter?![]()
Probleem met deze demonstraties is dat iedereen er om andere redenen is. Zo bereik je dus niks concreets. En als dan een stel debielen auto's in brand gaan steken dan wordt het geheel al snel weggezet als rellen.:')![]()
En dat wist iedereen natuurlijk ookal van te voren, toch vormden ze samen een front.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Probleem met deze demonstraties is dat iedereen er om andere redenen is. Zo bereik je dus niks concreets. En als dan een stel debielen auto's in brand gaan steken dan wordt het geheel al snel weggezet als rellen.![]()
Relschoppers? Extreemlinkse terroristen zijn het.!quote:Op zondag 9 juli 2017 09:29 schreef Cherna het volgende:
[..]
Welke cognitieve dissonantie waar 200.000 man op een normale manier demonstreren en wel jong en oud zonder gemaskerd in het zwart gekleed te zijn. Maar dat mag niet benoemd worden voor degene die zo geilen op die rellen. Ik heb notabene meerdere malen gezegd Dat die relschoppers niet deugen. Ja is een grote puinhoop. En gisteren kon je laat op de avond de vergelijking maken met een Koningsdag hier waar dronken tuig de boel sloopt en dat dat natuurlijk ook niet goed te praten valt. Maar dat heeft niets met Links te maken. Dat zijn relschoppers die je bij ieder evenement tegenkomt op muziek evenementen na want dat loopt wonderbaarlijk altijd goed af.![]()
Het gros van die in het zwart geklede relschoppers bleken volgens omstanders niet eens Duits te spreken.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:21 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ik verdoezeld niets. Laat mij even zien waar ik deze relschoppers verdedigd. Ik had het over gisteren en niet de 2 dagen ervoor. Heb meerdere malen aangegeven om dat tuig hard aan te pakken. Maar ja dan moet je ook een aantal draden terug gaan.![]()
De zwarthemden marcheerden door de straten van Hamburg,waar kennen we dat toch van?quote:Op zondag 9 juli 2017 09:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het zwarte blok vergelijken met wat lui die teveel zuipen op koningsdag...![]()
Waren die gisteren ook zwaar actief? Nu heb ik alleen het journaal gevolgd. Ik ga niet urenlang streams bekijken. Wat ik daar gezien heb laat op de avond waren dronkenlappen/relschoppers die niet wilde aftaaien en daar politie aan te pas moest komen. Die ongregelheden kun je vergelijken met een Koningsdag waar treinen, auto's bij mij in de buurt vernield werden. Daar was ook een spoor van vernielingen waar te nemen. Maar schijnbaar vind je dat dan minder erg.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het zwarte blok vergelijken met wat lui die teveel zuipen op koningsdag...
De donderdag en vrijdag was dat Block actief. Waarvan ik nogmaals zeg dat dit totaal niet deugt en ontmanteld dient te worden net zoals alle extremisten of die nu links of rechts zijn.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Hoe deze autonomen over de rellen denken:
Rote-Flora-Anwalt Andreas Beuth: "Wir als Autonome und ich als Sprecher der Autonomen haben gewisse Sympathien für solche Aktionen, aber bitte doch nicht im eigenen Viertel, wo wir wohnen. Also warum nicht irgendwie in Pöseldorf oder Blankenese?"
http://www.sueddeutsche.d(...)101-170709-99-170239In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
"aber bitte doch nicht im eigenen Viertel, wo wir wohnen."quote:Op zondag 9 juli 2017 09:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe deze autonomen over de rellen denken:
Rote-Flora-Anwalt Andreas Beuth: "Wir als Autonome und ich als Sprecher der Autonomen haben gewisse Sympathien für solche Aktionen, aber bitte doch nicht im eigenen Viertel, wo wir wohnen. Also warum nicht irgendwie in Pöseldorf oder Blankenese?"
http://www.sueddeutsche.d(...)101-170709-99-170239![]()
wat een conservatieve nimby houding zeg...quote:Op zondag 9 juli 2017 09:50 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
"aber bitte doch nicht im eigenen Viertel, wo wir wohnen."ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Maar wel zonder protest van diezelfde overheid een uitkering willen ontvangen.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
wat een conservatieve nimby houding zeg...![]()
In het geval van deze advocaat, dit soort reltuig in de rechtszaak verdedigen op kosten van de overheidquote:Op zondag 9 juli 2017 09:54 schreef Elzies het volgende:
[..]
Maar wel zonder protest van diezelfde overheid een uitkering willen ontvangen.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Die harde kern van dat tuig is bekend. Hebben notabene websites etc. Je had voor aanvang van die G20 die hap al kunnen ontmantelen. Ze hebben hun eigen nest bevuild door hun eigen wijk compleet te vernielen. Waarom dat niet is gebeurt mag joost weten.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:45 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het gros van die in het zwart geklede relschoppers bleken volgens omstanders niet eens Duits te spreken.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Dat was uitgesproken door de advocaat van de stichting. Van top tot teen zijn die mensen wereldvreemd.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
wat een conservatieve nimby houding zeg...![]()
Waarschijnlijk omdat de D overheid zich aan de wet wil houden, itt dit tuigquote:Op zondag 9 juli 2017 09:56 schreef Cherna het volgende:
[..]
Die harde kern van dat tuig is bekend. Hebben notabene websites etc. Je had voor aanvang van die G20 die hap al kunnen ontmantelen. Ze hebben hun eigen nest bevuild door hun eigen wijk compleet te vernielen. Waarom dat niet is gebeurt mag joost weten.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Meer over deze advocaat
https://de.m.wikipedia.org/wiki/Andreas_BeuthIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Als het om verdachte terroristen gaat hebben ze schijnbaar de middelen wel om op voorhand op te treden.Bovendien was al op voorhand bekend dat ze in actie zouden komen. En dan trekt zo een kern op die dagen ook nog ander tuig aan die ook even los wil gaan. Dat snap je ook wel. Die voegen voegen zich toe.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de D overheid zich aan de wet wil houden, itt dit tuig
Als MVV in de nacompetitie speelt tegen Roda schijnt dat ook tuig uit Den Haag en Luik aan te trekken om zich bij de harde kern te voegen en het compleet laat ontsporen. Sterker nog. Gemaskerd tuig kon gewoon de stad door macheren.
Achteraf is het huilen en mag de club het opvreten en daarmee ook de echte supporters die daadwerkelijk voor het voetbal komen.
[ Bericht 4% gewijzigd door Cherna op 09-07-2017 10:15:19 ]krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Dat valt erg tegen, er is nog steeds een enorme rel aan de gang waarom men niet in staat was de aanslagpleger van Berlijn voor zijn aanslag op te pakken.quote:Op zondag 9 juli 2017 10:07 schreef Cherna het volgende:
[..]
Als het om verdachte terroristen gaat hebben ze schijnbaar de middelen wel om op voorhand op te treden.Bovendien was al op voorhand bekend dat ze in actie zouden komen. En dan trekt zo een kern op die dagen ook nog ander tuig aan die ook even los wil gaan. Dat snap je ook wel.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Ieder geval een voordeel dat ze nu de publieke opinie tegen zich hebben. Dat zal het sluiten die kraakbolwerken versnellen.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:56 schreef Cherna het volgende:
[..]
Die harde kern van dat tuig is bekend. Hebben notabene websites etc. Je had voor aanvang van die G20 die hap al kunnen ontmantelen. Ze hebben hun eigen nest bevuild door hun eigen wijk compleet te vernielen. Waarom dat niet is gebeurt mag joost weten.![]()
Denk het niet, dit soort rellen heb je al jaaaaren in Duitsland, 1 mei is ieder jaar raak in Hamburg.quote:Op zondag 9 juli 2017 10:11 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ieder geval een voordeel dat ze nu de publieke opinie tegen zich hebben. Dat zal het sluiten die kraakbolwerken versnellen.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Deze relschoppers en plunderaars hebben het flink verpest hoor. De roep om sluiting al daarom groter zijn.quote:Op zondag 9 juli 2017 10:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk het niet, dit soort rellen heb je al jaaaaren in Duitsland, 1 mei is ieder jaar raak in Hamburg.
Maar goed, het blijft het softe Duitsland.![]()
Laten we het hopen, zodat de normale demonstranten niet over die kam geschoren worden van links extreem terroristisch tuig. Dat stoort mij toch wel in deze discussie.quote:Op zondag 9 juli 2017 10:11 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ieder geval een voordeel dat ze nu de publieke opinie tegen zich hebben. Dat zal het sluiten die kraakbolwerken versnellen.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Flüchtlingen wilkommen, aber nicht im unseren Viertel bitte.
Internationale Solidariteit...aber...ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
unser Viertelquote:Op zondag 9 juli 2017 10:19 schreef nixxx het volgende:
Flüchtlingen wilkommen, aber nicht im unseren Viertel bitte.
Internationale Solidariteit...aber...In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Danke, Herr Pietquote:ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Nee ik vond het niet leuk op die 200.000 mensen na die op een normale manier gisteren demonstreren. Soms heb ik het gevoel dat hier users zijn die hopen op die rellen om een punt te kunnen maken dat alle linksen niet deugen.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:30 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Waarom? Ik vond het leuk, ik keek er al weken naar uit. Want het zou een 'spannende' aktie film verspreid over enkele dagen worden. Zo was het ons beloofd door de organisaties en dit geweld hoort ook bij de demonstraties, het grootste protest was het 'welcome to hell' gebeuren en hun intenties waren gewelddadig, bekijk hun site en persberichten voorafgaand aan de g20 maar.
Men wist dat dit ging gebeuren en in Duitsland heeft men dit laten gebeuren, het was een show en ik heb er van genoten. Want zeg nou eerlijk hoevaak zie je tegenwoordig nog marxisme zonder een masker op, heerlijk die openheid.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Het is genieten wanneer bezitters van de morele superioriteit zich als beesten gedragen. Niemand deugd.quote:Op zondag 9 juli 2017 10:32 schreef Cherna het volgende:
[..]
Nee ik vond het niet leuk op die 200.000 mensen na die op een normale manier gisteren demonstrateren. Soms heb ik het gevoel dat hier users zijn die hopen op die rellen om een punt te kunnen maken dat alle linksen niet deugen.![]()
Ieder zijn ding, maar het mijne is het zeker niet. Al dit soort extreme rellen of dat nu links of rechts is dragen bij aan het vormen van een politie staat. Beperking van vrijheden.quote:Op zondag 9 juli 2017 10:37 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Het is genieten wanneer bezitters van de morele superioriteit zich als beesten gedragen. Niemand deugd.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Ah, net zo`n pareltje als die bij het Nederlandse kantoor Prakken d'Oliveira, die noemen zichzelf eufemistisch "human rights lawyers"quote:Op zondag 9 juli 2017 10:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Meer over deze advocaat
https://de.m.wikipedia.org/wiki/Andreas_Beuth
Maar je kunt ook zeggen dat ze de huisadvocaat zijn van Linksextremisten, terroristen en oorlogsmisdadigers. Britta Böhler zit daar ook bij.![]()
Het is vast wat flauw van me maar je weerzin tegen rellen komt voort uit vrees voor een politie staat?quote:Op zondag 9 juli 2017 10:40 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, maar het mijne is het zeker niet. Al dit soort extreme rellen of dat nu links of rechts is dragen bij aan het vormen van een politie staat. Beperking van vrijheden.
Is het feit dat mensen zich geweldadig laten maken door ideologieen niet iets rationeler om te vrezen? Want als ik in een land vol gekken woon hoop ik wel dat het een politiestaat is.![]()
Dat wisten we al eerder. Antifa staat niet voor niets op de terrorlijst van de vs en wie een beetje kan nadenken, ziet zo dat ze niet zo jofel zijn.quote:Op zondag 9 juli 2017 10:32 schreef Cherna het volgende:
[..]
Nee ik vond het niet leuk op die 200.000 mensen na die op een normale manier gisteren demonstreren. Soms heb ik het gevoel dat hier users zijn die hopen op die rellen om een punt te kunnen maken dat alle linksen niet deugen.
Dit soort geweld gebruiken en het vernietigen van andermans eigendommen om maar je punt te maken is echt het laagste van het laagste.
Politiek hebben ze daar gl voor. Doe het lekker zo.
Oow wacht, die wil alleen maar kanslozen knuffelen natuurlijk
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Antifa zijn anarchistisch geloof ik. En anarchisten stemmen niet en hangen geen politieke partijen aan. Ze willen juist alle regeringen omver werpen.quote:Op zondag 9 juli 2017 10:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat wisten we al eerder. Antifa staat niet voor niets op de terrorlijst van de vs en wie een beetje kan nadenken, ziet zo dat ze niet zo jofel zijn.
Dit soort geweld gebruiken en het vernietigen van andermans eigendommen om maar je punt te maken is echt het laagste van het laagste.
Politiek hebben ze daar gl voor. Doe het lekker zo.
Oow wacht, die wil alleen maar kanslozen knuffelen natuurlijkHoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?![]()
Dudequote:Op zondag 9 juli 2017 02:22 schreef Rattataki het volgende:
Leuk dat het weer in een bepaald hokje wordt geplaatst. Het zijn weer allemaal links radicalen, uitkeringstrekkers, hipsters en weet ik wat nog meer. Die zullen er uiteraard ook wel tussen zitten, maar daar wordt altijd de nadruk op gelegd. Er zitten altijd idioten tussen , maar een groot gedeelte loopt ook gewoon vreedzaam te protesteren. Maar dat is niet interessant genoeg. In de montage ligt de nadruk vaak op het negatieve gedeelte. Iedereen zal wel zijn eigen redenen hebben om te protesteren, maar ik denk zelf dat steeds meer mensen niet meer zo veel op hebben met de huidige "wereldleiders" en ze gewoon niet welkom zijn. Waar ik zelf nog in kan komen ook.
Die vergelijking gaat op bij voetbalsupporters. 'een paar kneuzen die het verneuken'.
De hele wereld heeft kunnen zien hoe massaal jullie soort linkstuig een stad naar de tyfus helpt. En dat waren niet 'een paar' relschoppers.
Dit goedpraten laat goed zien hoe ver je van de realiteit af staat. Waarschijnlijk ook nog eens politiek.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Jij gaat ervan uit dat er een land vol met gekken rondloopt of kan ontstaan? Dat kunnen er hoogstens meer worden als men op de geestelijke gezondheid blijft bezuinigen😁. Het zijn de harde kernen die je moet ontmantelen. De extreme ideologieën zijn niet iets van de laatste paar jaar maar zijn er altijd al geweest. Helaas liften ze mee op de toestand van de maatschappij waar een deel niet meer tevreden is met het gevoerde systeem. Dit soort harde kernen maken het straks onmogelijk om nog op een normale manier te demonstreren. Zeker als de tendens ontstaat dat zelfs de normale demonstrant als werkschuw tuig etc word gezien.quote:Op zondag 9 juli 2017 10:49 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Het is vast wat flauw van me maar je weerzin tegen rellen komt voort uit vrees voor een politie staat?
Is het feit dat mensen zich geweldadig laten maken door ideologieen niet iets rationeler om te vrezen? Want als ik in land vol gekken woon hoop ik wel dat het een politiestaat is.
Kijk de user boven mij met zijn commentaar. Dan snap je wat ik bedoel.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Gl bestaat uit een combi van communisten, afa, antifa, greenpeace en rara.quote:Op zondag 9 juli 2017 10:52 schreef NgInE het volgende:
[..]
Antifa zijn anarchistisch geloof ik. En anarchisten stemmen niet en hangen geen politieke partijen aan. Ze willen juist alle regeringen omver werpen.
Er is geen politieke partij die zo veel links heeft meet dubieuze en twijfelachtige achtergronden.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ik stem zelf niet GL, dus ik heb geen idee wat voor soort mensen daar op stemmen. Als je communisme wil, dan heb je echt pech in Nederland, want daar gaat nooit een meerderheid voor zijn. We hebben het veels te goed, ookal is kapitalisme niet perfect. Er bestaat niet echt een beter alternatief.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gl bestaat uit een combi van communisten, afa, antifa, greenpeace en rara.
Er is geen politieke partij die zo veel links heeft meet dubieuze en twijfelachtige achtergronden.Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?![]()
GL stemmers zijn niet deze mensen.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:04 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ik stem zelf niet GL, dus ik heb geen idee wat voor soort mensen daar op stemmen. Als je communisme wil, dan heb je echt pech in Nederland, want daar gaat nooit een meerderheid voor zijn. We hebben het veels te goed, ookal is kapitalisme niet perfect. Er bestaat niet echt een beter alternatief.![]()
Jesse Klaver oogt inderdaad als een uiterst gewelddadig kereltje.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er is geen politieke partij die zo veel links heeft meet dubieuze en twijfelachtige achtergronden.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Zijn het ook. Werkschuw tuig. Kan me niet voorstellen dat dit soort mensen namelijk een baan kan hebben als je zo staat tegen globalisatie. Want mee werken is mee doen en misschien heeft jou bedrijfje wel een globaal actieve klant.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:01 schreef Cherna het volgende:
[..]
Jij gaat ervan uit dat er een land vol met gekken rondloopt of kan ontstaan? Dat kunnen er hoogstens meer worden als men op de geestelijke gezondheid blijft bezuinigen😁. Het zijn de harde kernen die je moet ontmantelen. De extreme ideologieën zijn niet iets van de laatste paar jaar maar zijn er altijd al geweest. Helaas liften ze mee op de toestand van de maatschappij waar een deel niet meer tevreden is met het gevoerde systeem. Dit soort harde kernen maken het straks onmogelijk om nog op een normale manier te demonstreren. Zeker als de tendens ontstaat dat zelfs de normale demonstrant als werkschuw tuig etc word gezien.
Kijk de user boven mij met zijn commentaar. Dan snap je wat ik bedoel.
En wat moet je anders doen in je baggy kleding, hanenkam en dr martens laarzen...'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ik ken groen links stemmers vooral alsmensen die de wereld mooi willen zien en maken.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er is geen politieke partij die zo veel links heeft meet dubieuze en twijfelachtige achtergronden.![]()
Overigens is de PVV ook niet tegen globalisatie.? Zij willen toch ook niet de open grenzen.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zijn het ook. Werkschuw tuig. Kan me niet voorstellen dat dit soort mensen namelijk een baan kan hebben als je zo staat tegen globalisatie. Want mee werken is mee doen en misschien heeft jou bedrijfje wel een globaal actieve klant.
En wat moet je anders doen in je baggy kleding, hanenkam en dr martens laarzen...
Ik heb mijn hele leven gewerkt maar ben toch fel tegen die neoliberale shit. Ik zou zou meelopen in die demonstatie als ik daar nog zin in had.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Eisen dat NL 25.000 kansloze dobbernegers per jaar op neemt en je kans op 'vergroening' daarmee vernietigd, is aardig geweldadig. Voor de maatschappij. x2.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jesse Klaver oogt inderdaad als een uiterst gewelddadig kereltje.
Niet fysiek dus, wel aan de onderhandelingstafel.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Sp is ook tegen volgens mij.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:09 schreef Cherna het volgende:
[..]
Overigens is de PVV ook niet tegen globalisatie.? Zij willen toch ook niet de open grenzen.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Dat idee komt niet vanuit agressie,quote:Op zondag 9 juli 2017 11:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eisen dat NL 25.000 kansloze dobbernegers per jaar op neemt en je kans op 'vergroening' daarmee vernietigd, is aardig geweldadig. Voor de maatschappij. x2.
Niet fysiek dus, wel aan de onderhandelingstafel.![]()
Nee, dat is gewoon een standpunt. Zit ook geen gewelddadige intentie achter. Past gewoon bij het humane, ietwat naïeve, wereldbeeld van GL.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eisen dat NL 25.000 kansloze dobbernegers per jaar op neemt en je kans op 'vergroening' daarmee vernietigd, is aardig geweldadig. Voor de maatschappij. x2.
Niet fysiek dus, wel aan de onderhandelingstafel.
Zoals Jaroon al schreef: GL-stemmers die ik ken zijn zo'n beetje de minst agressieve mensen die er bestaan.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Nou ja ik stem GL en als ik zou meelopen ging het mij om tegen die neoliberale shit te demonstreren.quote:krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Het is wel agressief en destructief. Het ondermijnt namelijk het sociale stelsen, waar we ooit zo trots op waren door de komst van een nieuwe onderklasse met alle negatieve effecten die daar bij horen.quote:
Het is ook agressief tegenover zijn stemmers. Die had hij namelijk een groene progressieve worst voor gehouden.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Deze mensen doen dat. Daar zit ook weinig links denken bij.Dit is een rare gevaarlijke groep.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het is wel agressief en destructief. Het ondermijnt namelijk het sociale stelsen, waar we ooit zo trots op waren door de komst van een nieuwe onderklasse met alle negatieve effecten die daar bij horen.
Het is ook agressief tegenover zijn stemmers. Die had hij namelijk een groene progressieve worst voor gehouden.![]()
Gl is extreem links.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:12 schreef Jaroon het volgende:
Links radicalen moet je niet gaan koppelen aan Groen Links.
Even vergeten wie jasser al klavers belangrijkste adviseur was tijdens de campagne? Veroordeelde rara terrorist duyvendak.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
ohquote:Op zondag 9 juli 2017 11:12 schreef Jaroon het volgende:
Links radicalen moet je niet gaan koppelen aan Groen Links."A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Dat is gelul. Het zijn meestal hoger opgeleide mensen die meer willen in de wereld. Dat het mooi is.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gl is extreem links.
Even vergeten wie jasser al klavers belangrijkste adviseur was tijdens de campagne? Veroordeelde rara terrorist duyvendak.![]()
Mooi.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is gelul. Het zijn meestal hoger opgeleide mensen die meer willen in de wereld. Dat het mooi is.![]()
Behalve als je een discussie probeert aan te gaan. Fanatiek op het agressieve af worden ze dan opeens.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon een standpunt. Zit ook geen gewelddadige intentie achter. Past gewoon bij het humane, ietwat naïeve, wereldbeeld van GL.
Zoals Jaroon al schreef: GL-stemmers die ik ken zijn zo'n beetje de minst agressieve mensen die er bestaan.
Ogenschijnlijk vriendelijke mensen gaan dan in de rede vallen, stemverheffen, framen, wijzen. Ga je daar verder tegen in, wordt het allemaal nog erger... Schijnbaar zit het diep ofso.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Maar dat herken ik niet bij groen links mensen. Waarom die link nu leggen?quote:Op zondag 9 juli 2017 11:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Behalve als je een discussie probeert aan te gaan. Fanatiek op het agressieve af worden ze dan opeens.
Ogenschijnlijk vriendelijke mensen gaan dan in de rede vallen, stemverheffen, framen, wijzen. Ga je daar verder tegen in, wordt het allemaal nog erger... Schijnbaar zit het diep ofso.![]()
Er zit een bias bij je tussen de gedachte en de realiteit.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is gelul. Het zijn meestal hoger opgeleide mensen die meer willen in de wereld. Dat het mooi is.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Geen idee met wat voor figuren jij je omringt, maar dat zijn niet de GL-stemmers die ik ken.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Behalve als je een discussie probeert aan te gaan. Fanatiek op het agressieve af worden ze dan opeens.
Ogenschijnlijk vriendelijke mensen gaan dan in de rede vallen, stemverheffen, framen, wijzen. Ga je daar verder tegen in, wordt het allemaal nog erger... Schijnbaar zit het diep ofso.
Ken wel PVV-stemmers die heel bedreven zijn om de gezelligheid op verjaardagen de nek om te draaien met hun eeuwige negatieve gezeik.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Omdat die mensen zelf er voor uit komen dat ze gl hebben gestemd.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:20 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar dat herken ik niet bij groen links mensen. Waarom die link nu leggen?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ik zie het verschil tussen tuig en anders denken.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er zit een bias bij je tussen de gedachte en de realiteit.![]()
Oh die zullen er vast zijn. Maar die heb je ook bij de VVD. In welke partij niet.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ogenschijnlijk vriendelijke mensen gaan dan in de rede vallen, stemverheffen, framen, wijzen. Ga je daar verder tegen in, wordt het allemaal nog erger... Schijnbaar zit het diep ofso.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Daar is niets mis mee. jij zet het op lijn van wat er mis ging in Hamburg.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat die mensen zelf er voor uit komen dat ze gl hebben gestemd.![]()
Ik ken dat dus met gl stemmers. Ogenschijnlijk goede sfeer draaien ze vakkundig de nek om door alles en iedereen te framen die niet gl heeft gestemd. Zodra het over politiek gaat.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee met wat voor figuren jij je omringt, maar dat zijn niet de GL-stemmers die ik ken.
Ken wel PVV-stemmers die heel bedreven zijn om de gezelligheid op verjaardagen de nek om te draaien met hun eeuwige negatieve gezeik.
Maar dat zal denk ik aan de 2 extremen liggen van het 'hoefijzer'.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Je gaat dan om met rare mensen. Maar ik geloof je verhaal niet.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik ken dat dus met gl stemmers. Ogenschijnlijk goede sfeer draaien ze vakkundig de nek om door alles en iedereen te framen die niet gl heeft gestemd. Zodra het over politiek gaat.
Maar dat zal denk ik aan de 2 extremen liggen van het 'hoefijzer'.![]()
Ik ook niet. Sterk staaltje duimzuigerij om zijn stelling te ondersteunen.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je gaat dan om met rare mensen. Maar ik geloof je verhaal niet.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Wat is de zin? Jij begrijpt het ook niet.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sterk staaltje duimzuigerij om zijn stelling te ondersteunen.![]()
Je moet eens kijken hier wie er daadwerkelijk framed. Ik ken het niet met GL stemmers. En inderdaad niet alle standpunten bevallen mij als het om GL gaat. Maar als een PvdA compleet verzaakt is GL wat mij betreft de betere optie.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik ken dat dus met gl stemmers. Ogenschijnlijk goede sfeer draaien ze vakkundig de nek om door alles en iedereen te framen die niet gl heeft gestemd. Zodra het over politiek gaat.
Maar dat zal denk ik aan de 2 extremen liggen van het 'hoefijzer'.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
In een pand van GroenLinks-jongerenorganisatie Dwars in Utrecht zijn vanmiddag grondstoffen gevonden om een bom mee te maken. Er was geen gevaar voor de omgeving, maar uit voorzorg zijn wel twee aangrenzende panden ontruimd. Een deel van de Oudegracht in het centrum van de stad is enige tijd afgesloten geweest.
https://www.trouw.nl/home(...)odigdheden~a480f985/"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Klopt. Gezien de Anne fleurtjes. Welliswaar er uit getrapt, maar dwars was ze.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:23 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee. jij zet het op lijn van wat er mis ging in Hamburg.
Maargoed, blijf maar volharden in je bias. Sprookjes en utopie zijn belangrijker dan de realiteit. Feit blijft dst gl gelieerd blijft aan afa, antifa, rara overblijfselen, greenpeace en ander soort linkstuig.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
quote:Op zondag 9 juli 2017 11:27 schreef StaceySinger het volgende:
In een pand van GroenLinks-jongerenorganisatie Dwars in Utrecht zijn vanmiddag grondstoffen gevonden om een bom mee te maken. Er was geen gevaar voor de omgeving, maar uit voorzorg zijn wel twee aangrenzende panden ontruimd. Een deel van de Oudegracht in het centrum van de stad is enige tijd afgesloten geweest.
Waar haal je dit vandaan?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Jij framed mensen als groep. Dat is gevaarlijk.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt. Gezien de Anne fleurtjes. Welliswaar er uit getrapt, maar dwars was ze.
Maargoed, blijf maar volharden in je bias. Sprookjes en utopie zijn belangrijker dan de realiteit. Feit blijft dst gl gelieerd blijft aan afa, antifa, rara overblijfselen, greenpeace en ander soort linkstuig.![]()
Man man Anne. Gelukkig zet ik niet iedere PVV er weg als dom tokkie volk. Want dat zijn ze zeker niet allemaal.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt. Gezien de Anne fleurtjes. Welliswaar er uit getrapt, maar dwars was ze.
Maargoed, blijf maar volharden in je bias. Sprookjes en utopie zijn belangrijker dan de realiteit. Feit blijft dst gl gelieerd blijft aan afa, antifa, rara overblijfselen, greenpeace en ander soort linkstuig.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
'pvv-tokkies, extreem rechts fascisten'quote:Op zondag 9 juli 2017 11:28 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Jij framed mensen als groep. Dat is gevaarlijk.
'ik praat niet meer met jou soort' als je een wat rechtsere mening uit.
Ach, ja.. Dan ben ik gevaarlijk.
1947-2016![]()
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Dat zeg ik nergens, Ik stem ook geen Groen Links.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'pvv-tokkies, extreem rechts fascisten'
Ach, ja.. Dan ben ik gevaarlijk.![]()
Dat maak jij ervan. Ik niet. Ik zeg juist dat een groot deel PVV stemmers geen tuig en dom tokkie volk is. Dat is ook maar een deel dat daadwerkelijk tuig is.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'pvv-tokkies, extreem rechts fascisten'
Ach, ja.. Dan ben ik gevaarlijk.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Vanwaar die fixatie toch op de pvv? Ik snap die niet helemaal..quote:Op zondag 9 juli 2017 11:29 schreef Cherna het volgende:
[..]
Man man Anne. Gelukkig zet ik niet iedere PVV er weg als dom tokkie volk. Want dat zijn ze zeker niet allemaal.
Dit waren toch geen extreem rechtse demonstraties?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Dat heb ik er genoeg zien zeggen hier.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:32 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Ik niet. Ik zeg juist dat een groot deel PVV stemmers geen tuig en dom tokkie volk is.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Omdat het voor veel mensen een belachelijke partij is die je niet begrijpt.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vanwaar die fixatie toch op de pvv? Ik snap die niet helemaal..
Dit waren toch geen extreem rechtse demonstraties?![]()
Magicquote:Op zondag 9 juli 2017 11:31 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/home(...)odigdheden~a480f985/
1947-2016![]()
Fijn. Wat doet dat in dit topic dan?quote:Op zondag 9 juli 2017 11:33 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Omdat het voor veel mensen een belachelijke partij is die je niet begrijpt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Om aan te geven dat het niet zwart wit is. Je kunt niet iedere GL stemmer als hoogopgeleid werkschuw links tuig wegzetten. Zo kun je dus ook niet alle PVVers als volidioot wegzetten.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vanwaar die fixatie toch op de pvv? Ik snap die niet helemaal..
Dit waren toch geen extreem rechtse demonstraties?krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
Forum Opties Forumhop: Hop naar: