Maar waar ik nu naar kijk, is niet zo heel goed, hoor?quote:
Zeg ik dat dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar waar ik nu naar kijk, is niet zo heel goed, hoor?
het is nooit het merendeel dat het nieuws maakt. Nog nooit geweest ook. Het is wel het merendeel dat de minderheid in bedwang kan houdenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:53 schreef FYazz het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Dat is vreselijk, mafkezen zijn het, maar dit is niet het merendeel. Het merendeel is al lang en breed rustig naar huis gegaan.
Maar dat merendeel doet dat niet......waarom niet?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:55 schreef Bensel het volgende:
[..]
het is nooit het merendeel dat het nieuws maakt. Nog nooit geweest ook. Het is wel het merendeel dat de minderheid in bedwang kan houden
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:02 schreef Stupidisco het volgende:
Reuters is ook weer online met een stream.
Link
Politie voert wat acties uit.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik schakel net in. Is er ook daadwerkelijk wat aan de hand?
Leuk, maar hij filmt wel met een aardappel.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:09 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Politie voert wat acties uit.
Zie (vanaf +/- minuut 8) deze Periscope stream van zojuist (van Telegraaf verslaggever):
https://www.pscp.tv/w/1kvJpQydyZbxE
Ik zie al aardig wat irritante dames die wel een goede tik kunnen gebruikenquote:
Vergeet zijn hipster baardje niet en zijn popi-tribalquote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[ afbeelding ]
Met je iPhone een selfie maken in een linkse anti-kapitalistische demonstratie. Wat een fucking mongolen zijn het toch ook.
Ik drink ook thee uit een jampot want ik ben zo nonconformistischquote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[ afbeelding ]
Met je iPhone een selfie maken in een linkse anti-kapitalistische demonstratie. Wat een fucking mongolen zijn het toch ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |