twitter:annefleurdd twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 18:39:54Er waren vandaag 200.000 activisten op de been in Hamburg, ondanks de criminalisering in de media. reageer retweet
Tuig heeft wel een gezicht.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:28 schreef bedachtzaam het volgende:
[ afbeelding ]twitter:annefleurdd twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 18:39:54Er waren vandaag 200.000 activisten op de been in Hamburg, ondanks de criminalisering in de media. reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Annefleur leeft nog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welk verdriet?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:40 schreef Jaroon het volgende:
Wat ik nog wilde zeggen is het verdriet dat je meemaakt. Dingen zijn niet zomaar zo.
De Ikea die even in beeld komt heeft ook in de fik gestaan las ik.quote:
ja, het westen is zo vreselijk. Als je daar overtuigd van bent, waarom rellen? Verhuis.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat denken jullie van dit?
En dan met name de middelste alinea:
[ afbeelding ]
Gewoon een fabel natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
De retoriek heeft een behoorlijk vergelijkbare toon met dat van IS.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ook, nu het kalifaat in elkaar dondert waren ze ineens afgereisd om te strijden voor die arme Syriërs, al het andere moeten we gewoon even wegdenken.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De retoriek heeft een behoorlijk vergelijkbare toon met dat van IS.
Al? je bent te laat vrees ik.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Staat Hamburg al in de fik? Of staat er nog wat van overeind omdat dat tuigh een tik met de knuppel heeft gehad
Preciesquote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De retoriek heeft een behoorlijk vergelijkbare toon met dat van IS.
Lastige keuze, deze, met irritante tekst wat door het beeld scrollt, of die van Ruptly, in feite de zelfde, maar dan een halve minuut later met alleen maar heel groot 'RUPTLY' in beeld...quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:34 schreef FYazz het volgende:
Gaan weer streams aan
https://www.pscp.tv/w/1MYxNAwBMjXJw
Vandaag zover ik vernomen heb is het prima verlopen. Dus welk meerendeel bedoel je nu precies.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:48 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Gewoon een fabel natuurlijk.
Er zullen best ook mensen met goede intenties naar Hamburg gegaan zijn maar het merendeel is lekker aan het rellen geweest na een verkleedpartijtje.
Is het al afgelopen?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:31 schreef Cherna het volgende:
[..]
Vandaag zover ik vernomen heb is het prima verlopen. Dus welk meerendeel bedoel je nu precies.
Weet ik veel. Ik volg het niet elke minuut. Maar 200.000 mensen in een vredige demonstratie vind ik nu niet een meerendeel relschoppers. Och en er zullen best wat dronkelappen hier en daar over de grens gaan. Maar dat heb je hier met Koningsdag ook. En mogelijk breekt er vannacht nog iets uit. Maar dat hoor ik morgen dan wel weer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |