SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Elsevier
Hamburg zet zich schrap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Telegraaf
Wapenarsenalen anti-G20-demonstranten gevonden bij HamburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: NOS
Voor de geïnteresseerden:
Zeer gekleurd dagboek van Anne-Fleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rellers kunnen er niet zoveel aan doen. Een bijeenkomst van grotendeels democratisch gekozen regeringsleiders moet je ergens op een onbewoond eiland organiseren om de lokale linkse bevolking niet te provoceren.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Heb ik iets gemist in de afgelopen 7 a 8 uur ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Dat tuig komt voor een groot deel uit achterstandswijken. Dat heeft niets te maken met links of rechts. Tuig dat een demonstratie en een g20 aangrijpt om los te gaan.
Progressieve elite😁 zit aan de champagne.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela![]()
Waarom ze dit in Hamburg organiseren mag God ook weten.
Volgende keer een PVV-conferentie in Molenbeek?![]()
Gegarandeerd spektakel.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:21 schreef bamibij het volgende:
Waarom ze dit in Hamburg organiseren mag God ook weten.
Volgende keer een PVV-conferentie in Molenbeek?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.![]()
iemand een samenvatting van vrijdag en zaterdag? het is eigenlijk compleet langs me heen gegaan.. maar 13 topics doorlezen is een beetje erg veel
There are only 151 Pokémon.![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:23 schreef Eenskijken het volgende:
iemand een samenvatting van vrijdag en zaterdag? het is eigenlijk compleet langs me heen gegaan.. maar 13 topics doorlezen is een beetje erg veel
http://www.dw.com/en/hamburg-g20-protests-in-pictures/g-39516177Carpe Libertatem![]()
Diverse kruispunten zijn heringericht, straten zijn opnieuw gelegd, bouwplaatsen leeggeroofd en ik denk dat Heineken zo'n 10.000 niet ingeleverde flesjes mist aan het eind van dit jaar...quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:23 schreef Eenskijken het volgende:
Midden in de nacht was er ook nog een stevige tekno-party op de Reeperbahn, dat was wel leuk.
Edit: vergeet ook nog de ontzettend nuttige demonstratie met wc-borstels![]()
![]()
Niet echt, alleen Ruptly is online nu (via YT of https://www.pscp.tv/w/1MYxNAwBMjXJw )
En deze periscope komt net online
https://www.pscp.tv/w/1dRKZAYRvBoxB
Op die laatste stream is wel de ravage goed te zien...wat een zooitje![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:39 schreef FYazz het volgende:
Niet echt, alleen RT is online nu (via YT of https://www.pscp.tv/w/1MYxNAwBMjXJw )
En deze periscope komt net online
https://www.pscp.tv/w/1dRKZAYRvBoxB
Ruptly is ook live.![]()
Die bedoelde ik, typte per ongeluk een T i.p.v. P (zal het ff wijzigen)quote:![]()
Ah zo. Oke.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:41 schreef FYazz het volgende:
[..]
Die bedoelde ik, typte per ongeluk een T i.p.v. P (zal het ff wijzigen)![]()
De G20 zelf wel ja, maar er bestaat toch wel een redelijke kans dat ze vanavond nog wat gaan rellen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die ongein is nu toch wel zo'n beetje over?Carpe Libertatem![]()
het is nu weekend dus de werkende linkse medemens heeft zich bij de AFA vervoegdquote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die ongein is nu toch wel zo'n beetje over?
Vanavond wordt nog vuurwerk![]()
Tenzij er opeens dikke rellen uitbreken denk ik van niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Komt Reuters nog terug? Vind de andere streams saai.Carpe Libertatem![]()
Hazo. Jammer wel. Maar goed, het kan niet altijd feest zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tenzij er opeens dikke rellen uitbreken denk ik van niet.![]()
![]()
Anders kan je altijd nog naar een KKK-stream kijken.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:06 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Hazo. Jammer wel. Maar goed, het kan niet altijd feest zijn.
Carpe Libertatem![]()
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
twitter:annefleurdd twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 18:39:54Er waren vandaag 200.000 activisten op de been in Hamburg, ondanks de criminalisering in de media. reageer retweet
Annefleur leeft nog.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Tuig heeft wel een gezicht.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:28 schreef bedachtzaam het volgende:
[ afbeelding ]twitter:annefleurdd twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 18:39:54Er waren vandaag 200.000 activisten op de been in Hamburg, ondanks de criminalisering in de media. reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Annefleur leeft nog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Welk verdriet?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:40 schreef Jaroon het volgende:
Wat ik nog wilde zeggen is het verdriet dat je meemaakt. Dingen zijn niet zomaar zo.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
De Ikea die even in beeld komt heeft ook in de fik gestaan las ik.quote:De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
ja, het westen is zo vreselijk. Als je daar overtuigd van bent, waarom rellen? Verhuis.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat denken jullie van dit?
En dan met name de middelste alinea:
[ afbeelding ]ga naar india, zuid afrika, cuba.
![]()
Gewoon een fabel natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Er zullen best ook mensen met goede intenties naar Hamburg gegaan zijn maar het merendeel is lekker aan het rellen geweest na een verkleedpartijtje.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
De retoriek heeft een behoorlijk vergelijkbare toon met dat van IS.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dit ook, nu het kalifaat in elkaar dondert waren ze ineens afgereisd om te strijden voor die arme Syriërs, al het andere moeten we gewoon even wegdenken.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De retoriek heeft een behoorlijk vergelijkbare toon met dat van IS.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Staat Hamburg al in de fik? Of staat er nog wat van overeind omdat dat tuigh een tik met de knuppel heeft gehad
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Al? je bent te laat vrees ik.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Staat Hamburg al in de fik? Of staat er nog wat van overeind omdat dat tuigh een tik met de knuppel heeft gehadDe waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Preciesquote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De retoriek heeft een behoorlijk vergelijkbare toon met dat van IS.![]()
Lastige keuze, deze, met irritante tekst wat door het beeld scrollt, of die van Ruptly, in feite de zelfde, maar dan een halve minuut later met alleen maar heel groot 'RUPTLY' in beeld...quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:34 schreef FYazz het volgende:
Gaan weer streams aan
https://www.pscp.tv/w/1MYxNAwBMjXJw
-edit-
Redneck KKK Rally in Charlottesville, USA (geen idee welke staat) is gespannender. Meer gespannen, spannender... deze
[ Bericht 15% gewijzigd door Resistor op 08-07-2017 22:14:41 ]Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.![]()
Nee, de sfeer lijkt wel iets grimmiger te worden, maar dat zijn vooral dronken gasten. Die grote groep 'maskertjes' heb ik nog niet gezien.![]()
Vandaag zover ik vernomen heb is het prima verlopen. Dus welk meerendeel bedoel je nu precies.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:48 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Gewoon een fabel natuurlijk.
Er zullen best ook mensen met goede intenties naar Hamburg gegaan zijn maar het merendeel is lekker aan het rellen geweest na een verkleedpartijtje.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela![]()
Is het al afgelopen?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:31 schreef Cherna het volgende:
[..]
Vandaag zover ik vernomen heb is het prima verlopen. Dus welk meerendeel bedoel je nu precies.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Weet ik veel. Ik volg het niet elke minuut. Maar 200.000 mensen in een vredige demonstratie vind ik nu niet een meerendeel relschoppers. Och en er zullen best wat dronkelappen hier en daar over de grens gaan. Maar dat heb je hier met Koningsdag ook. En mogelijk breekt er vannacht nog iets uit. Maar dat hoor ik morgen dan wel weer.quote:krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
Forum Opties Forumhop: Hop naar: