Vandaag ja, de dagen ervoor echter?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:31 schreef Cherna het volgende:
[..]
Vandaag zover ik vernomen heb is het prima verlopen. Dus welk meerendeel bedoel je nu precies.
Insluiten en arrestatiebussenquote:
De techniek is vooruit gegaan ja...quote:Op zondag 9 juli 2017 02:02 schreef Glazenmaker het volgende:
Wat een tijden. Live meekijken met ruimtetechnologie hoe mensen met elkaar vechten met stenen, knuppels en schilden over de hele wereld.
Zij zouden die supersoakers ook kunnen vullen met bv roze verf, dat geeft het allemaal een wat fleurige en minder intimiderende aanblik.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:50 schreef fukforce het volgende:
De ME daar gaat ook niet echt systematisch te werk en ze werken daar zonder schilden en linies. Wat dat betreft werkt de Nederlandse ME veel efficiėnter ze gebruiken linies, honden, paarden en voertuigen en vegen een gebied systematisch schoon. Die Duitse ME doet alleen maar hit en run waardoor ze het zo moeilijk hebben om de controle te houden. Zie ook weinig gebruik van honden en voertuigen behalve die supersoakers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |