Deels eens....maar die peace-gekkies volgen de bevelen niet op en zijn voortdurend aan het uitlokken. Dan vraag je er ook om natuurlijk.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:21 schreef FYazz het volgende:
Polizei heeft duidelijk zin om te meppen, zijn flink agressiever dan gister.
Ergens ook wel triest, gister konden de maskertjes, plunderaars en fikkie stokers hun gang gaan en nu worden peace-gekkies verrot geslagen.
Nee, zeker en ik snap de Polizei ook wel hoor, die zijn door gister zo opgefokt.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:22 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Deels eens....maar die peace-gekkies volgen de bevelen niet op en zijn voortdurend aan het uitlokken. Dan vraag je er ook om natuurlijk.
Misschien dat ze orders hebben gekregen om tijdens g20 zelf enigszins coulant te werk te gaan, maar nu het voorbij is gewoon zo snel mogelijk een einde moeten maken aan deze onzin desnoods met harde hand.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:26 schreef Boze_Appel het volgende:
De polizei is gewoon helemaal klaar met heel dat G20.
Dat denk ik niet. Het is maar net hoe ver ze mogen gaan. Politie is meestal uitstekend voorbereid.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:34 schreef Harvest89 het volgende:
Dit keer is de polizei wat beter voorbereid.
Geen idee.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:36 schreef Klummie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Het is maar net hoe ver ze mogen gaan. Politie is meestal uitstekend voorbereid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |