abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172284862
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 02:02 schreef Glazenmaker het volgende:
Wat een tijden. Live meekijken met ruimtetechnologie hoe mensen met elkaar vechten met stenen, knuppels en schilden over de hele wereld.
ik snap nog steeds niet waar ze precies boos over zijn.. iets met G20 en anti kapitalisme ofzo.. maar om daar nu 3 dagen voor t3 rellen en winkels voor te slopen...?
There are only 151 Pokémon.
pi_172284914
Leuk dat het weer in een bepaald hokje wordt geplaatst. Het zijn weer allemaal links radicalen, uitkeringstrekkers, hipsters en weet ik wat nog meer. Die zullen er uiteraard ook wel tussen zitten, maar daar wordt altijd de nadruk op gelegd. Er zitten altijd idioten tussen , maar een groot gedeelte loopt ook gewoon vreedzaam te protesteren. Maar dat is niet interessant genoeg. In de montage ligt de nadruk vaak op het negatieve gedeelte. Iedereen zal wel zijn eigen redenen hebben om te protesteren, maar ik denk zelf dat steeds meer mensen niet meer zo veel op hebben met de huidige "wereldleiders" en ze gewoon niet welkom zijn. Waar ik zelf nog in kan komen ook.
  zondag 9 juli 2017 @ 02:45:40 #178
117098 Hathor
Effe niet
pi_172285047
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 02:22 schreef Rattataki het volgende:
Leuk dat het weer in een bepaald hokje wordt geplaatst. Het zijn weer allemaal links radicalen, uitkeringstrekkers, hipsters en weet ik wat nog meer. Die zullen er uiteraard ook wel tussen zitten, maar daar wordt altijd de nadruk op gelegd. Er zitten altijd idioten tussen , maar een groot gedeelte loopt ook gewoon vreedzaam te protesteren. Maar dat is niet interessant genoeg. In de montage ligt de nadruk vaak op het negatieve gedeelte. Iedereen zal wel zijn eigen redenen hebben om te protesteren, maar ik denk zelf dat steeds meer mensen niet meer zo veel op hebben met de huidige "wereldleiders" en ze gewoon niet welkom zijn. Waar ik zelf nog in kan komen ook.
Pleur op met je gezever man, heb je niet gezien hoeveel schade die mafketels hebben aangericht in drie dagen tijd? Er zullen best een paar vreedzame demonstranten hebben tussengezeten ja, maar dat weegt niet op tegen de schade die honderden, zoniet duizenden andersdenkenden hebben aangericht de afgelopen dagen. Dit valt op geen enkele wijze recht te lullen, en ik hoop dat de aanwezige beelden genoeg zijn om de aankomende dagen/weken het gros van deze varkens uit hun huizen te sleuren en ze voor een jaar of 5 in een isolatiecel te flikkeren.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_172285130
quote:
Terrorisme goedpraten :')
pi_172285148
quote:
Er ging duidelijk iets heel erg mis toch?
pi_172285155
quote:
Montage, ja?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_172285181
Ik stem links maar radicaal gaat mij te ver. Ik steek geen auto's in brand bijv.
pi_172285314
quote:
Het word niet in een bepaald hokje geplaatst, het word getoond voor wat het is, links extremisme.
En natuurlijk zijn dat volidioten, dat mag best benadrukt worden.

Dat word immers ook veelvuldig gedaan bij iedereen die een onwelgevallige mening heeft, die is dan tokkie-PVV-FvD-extreemrechts-nazi en die moet je belachelijk maken en punchen natuurlijk.

Want die volidioten (wat zal de leeftijd zijn? 15 tot 30 jaar en nog wat oudere mislukten) hebben de wijsheid in pacht, de rest is dom achterlijk volk, vooral de "wereldleiders" natuurlijk.
Dan moet dat achterlijke domme volk natuurlijk niet negatief gaan zitten doen over de goede zaak van antifa 'welcome to hell' waarbij eens lekker vernield en geplunderd werd en dood aan de politie op de muren gespoten.
Alles voor de goede zaak!

Veel gedupeerden, vele miljoenen schade, +200 gewonde agenten, en voldaan nemen de leden van antifa (die vechten tegen kapitalisme) selvies met hun smartphones.
Allen fijn luisterend naar anarchistische muziek en natuurlijk winkelen bij no gods no masters, je moet er immers bij horen hé.

Zij die niet kwamen om te rellen maar om te demonstreren hadden na Donderdag al weg moeten zijn, er is vaak genoeg verzocht om weg te gaan zodat de politie zich kon concentreren op de relschoppers.
Reken ook maar dat het weldenkend volk tijdelijk weggegaan is, de groep die bleef om te rellen was echter overweldigend groot en die hebben vandaag gezellig in de stoet tussen normale weldenkende mensen meegelopen in de protestmars.
Nadat het weldenkend volk weer vertrokken was ging het vanavond weer los, ik ben benieuwd hoe het morgen en in de komende dagen zal gaan.
Het belachelijk slappe Duitse optreden is gewoon een uitnodiging tot rellen en plunderen in steden.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 9 juli 2017 @ 07:02:31 #184
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172285734
Politie moet gewoon semi-permanente inkt in die waterkanonnen stoppen. Van die zooi die een week of wat op je huid blijft zitten. Makkelijker om in de tijd na de rellen nog wat mensen op te pakken en ondervragen. Als ze dan ook nog verschillende kleuren gebruiken kun je mensen linken aan bijv zware rellen op een bepaalde plaats/tijd. Heb je gedeelte van de bewijslast al rond.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_172285916
Ben benieuwd naar het percentage Hamburgers, o.a. afkomstig van Rotte Flora, en percentage van buiten. Ik las in Trouw al van Polen die meededen.
  zondag 9 juli 2017 @ 08:10:11 #186
78918 SeLang
Black swans matter
pi_172285928

Hipsters :')
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_172285938
"Ik heb met twee van die zwart-vermomde jongens gepraat", zegt de vrouw, die niet wil dat haar naam genoemd wordt (die is wel bij de redactie bekend). "Poolse jongens waren het. Ik vroeg: waarom doen jullie dit? Hij antwoordde: 'Fuck kapitalisme. Dat maakt ons kapot'." Ze doet zijn agressieve toon na. "Toen wilde ik niet meer verder praten, ik was een beetje bang geworden."

(Uit Trouw, link mag ik niet plaatsen geloof ik. Interessant artikel van journalist die zich midden in het onheil bevond en opeens besefte dat hij nog met zijn auto naar Berlijn wilde.)
  zondag 9 juli 2017 @ 08:16:10 #188
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172285954
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172285965
Zodra iemand zich gaat vermommen heeft ie niks goeds in de zin. Die zou je er sowieso meteen uit moeten pikken.
Raar dat de Duitsers wel hele bussen kunnen tegenhouden uit Nederland, maar vermomde lui in Hamburg zelf laten ze gewoon lopen.

[ Bericht 32% gewijzigd door Loekie1 op 09-07-2017 08:34:01 ]
  zondag 9 juli 2017 @ 08:19:50 #190
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_172285977
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 03:16 schreef Montagui het volgende:

[..]

Montage, ja?
Familie van je?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_172286077
En dat allemaal door links en extreem links die het zogenaamd het beste voor de mensheid hebben en voor de samenleving. :)

Dus wat ga je doen?

Winkels plunderen en vernielen.
Auto's in de brand steken.
Kinderdagverblijven bekogelen met rookbommen.
Mensen bedreigen en mishandelen.
Vrijheid van anderen onderdrukken.
ect.

Fascisme 2.0 en kristallnacht all the way.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_172286085
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 08:34 schreef HSG het volgende:
En dat allemaal door links en extreem links die het zogenaamd het beste voor de mensheid hebben en voor de samenleving. :)

Dus wat ga je doen?

Winkels plunderen en vernielen.
Auto's in de brand steken.
Kinderdagverblijven bekogelen met rookbommen.
Mensen bedreigen en mishandelen.
Vrijheid van anderen onderdrukken.
ect.

Fascisme 2.0 en kristallnacht all the way.
Zij hebben zelf echt geen auto, anders doe je zoiets niet. En ze kopen nooit iets in een winkel, eten alles uit de moestuin van het kraakpand.
pi_172286104
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 08:35 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Zij hebben zelf echt geen auto, anders doe je dat niet. En ze kopen nooit iets in een winkel.
En dan ga je dat maar doen want de dat brengt de boodschap zeer positief over naar andere mensen.

Hitler was overigens ook extreem links. Dat je dat maar weet.
  zondag 9 juli 2017 @ 08:44:44 #194
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172286178
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 08:36 schreef HSG het volgende:

Hitler was overigens ook extreem links. Dat je dat maar weet.
Ik ben extreem rechts.. als ik met links schrijf is dat echt onleesbaar.
P.s. vrij nutteloos om de nazis in proberen te passen in een links/rechts hokje
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_172286215
quote:
10s.gif Op zondag 9 juli 2017 08:44 schreef nixxx het volgende:

[..]

Ik ben extreem rechts.. als ik met links schrijf is dat echt onleesbaar.
P.s. vrij nutteloos om de nazis in proberen te passen in een links/rechts hokje
Wat er in Hamburg gebeurd is nog nuttelozer.
  zondag 9 juli 2017 @ 08:53:27 #196
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172286221
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 08:52 schreef HSG het volgende:

[..]

Wat er in Hamburg gebeurd is nog nuttelozer.
Eensch.
  zondag 9 juli 2017 @ 08:56:14 #197
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172286240
quote:
7s.gif Op zondag 9 juli 2017 01:14 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Vandaag ja, de dagen ervoor echter?
Daar waren er ook plaatsen waar het rustig was. Maar schijnbaar valt het voor sommige users tegen. Want een ding is nu wel duidelijk. Degene die zo tegen al deze demonstraties zijn vinden het schijnbaar wel leuk om te kijken naar dat tuig en er zijn sommige users die teleurgesteld zijn dat het gisteren normaal is verlopen op een paar ongeregeldheden na die je hier in Nederland tijdens een Koningsdag waar complete treinen gesloopt worden ook ziet. En waar ook mensen onder drukt worden en in elkaar geslagen worden.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  zondag 9 juli 2017 @ 08:57:34 #198
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172286257
Vroeger had men in oa Rusland enzo die oproer pleinen zo weer leeg waarom zetten ze geen zwaarder geschut in tegen die lui?

Tankje of twee moet genoeg zijn toch? Wat granaatjes erbij en over op de order van de dag.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_172286270
De politie zou bewust hebben gekozen voor een beperkte confrontatie met de linkse extremisten. De bereidheid bij deze groep om geweld te gebruiken was volgende de politie bijzonder groot. Het risico op zware verwondingen en nog heftigere rellen zou groter zijn geweest als de ME harder had opgetreden.
http://www.elsevierweekbl(...)ftige-rellen-521274/

Ze kozen voor een kat- en muisspel. Is wel wat voor te zeggen. De winkeliers en eigenaars van verwoest auto's zullen er niet blij mee zijn, aan de andere kant is de reputatie van deze 'anti-fascisten' nu ook aan diggelen. Dat wordt volgende keer niet alleen een confrontatie tussen politie en vredelievende antifascisten, maar ook tussen burgers en de laatsten. Reken maar dat de burgers dit de volgende keer niet over hun kant laten gaan. Die zijn woest. Tenminste, ik zou het wel zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door Loekie1 op 09-07-2017 09:10:05 ]
pi_172286294
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 08:56 schreef Cherna het volgende:

[..]

Daar waren er ook plaatsen waar het rustig was. Maar schijnbaar valt het voor sommige users tegen. Want een ding is nu wel duidelijk. Degene die zo tegen al deze demonstraties zijn vinden het schijnbaar wel leuk om te kijken naar dat tuig en er zijn sommige users die teleurgesteld zijn dat het gisteren normaal is verlopen op een paar ongeregeldheden na die je hier in Nederland tijdens een Koningsdag waar complete treinen gesloopt worden ook ziet. En waar ook mensen onder drukt worden en in elkaar geslagen worden.
Dus het was gelijk een koningsdag viering, oke.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')