ik snap nog steeds niet waar ze precies boos over zijn.. iets met G20 en anti kapitalisme ofzo.. maar om daar nu 3 dagen voor t3 rellen en winkels voor te slopen...?quote:Op zondag 9 juli 2017 02:02 schreef Glazenmaker het volgende:
Wat een tijden. Live meekijken met ruimtetechnologie hoe mensen met elkaar vechten met stenen, knuppels en schilden over de hele wereld.
Pleur op met je gezever man, heb je niet gezien hoeveel schade die mafketels hebben aangericht in drie dagen tijd? Er zullen best een paar vreedzame demonstranten hebben tussengezeten ja, maar dat weegt niet op tegen de schade die honderden, zoniet duizenden andersdenkenden hebben aangericht de afgelopen dagen. Dit valt op geen enkele wijze recht te lullen, en ik hoop dat de aanwezige beelden genoeg zijn om de aankomende dagen/weken het gros van deze varkens uit hun huizen te sleuren en ze voor een jaar of 5 in een isolatiecel te flikkeren.quote:Op zondag 9 juli 2017 02:22 schreef Rattataki het volgende:
Leuk dat het weer in een bepaald hokje wordt geplaatst. Het zijn weer allemaal links radicalen, uitkeringstrekkers, hipsters en weet ik wat nog meer. Die zullen er uiteraard ook wel tussen zitten, maar daar wordt altijd de nadruk op gelegd. Er zitten altijd idioten tussen , maar een groot gedeelte loopt ook gewoon vreedzaam te protesteren. Maar dat is niet interessant genoeg. In de montage ligt de nadruk vaak op het negatieve gedeelte. Iedereen zal wel zijn eigen redenen hebben om te protesteren, maar ik denk zelf dat steeds meer mensen niet meer zo veel op hebben met de huidige "wereldleiders" en ze gewoon niet welkom zijn. Waar ik zelf nog in kan komen ook.
Terrorisme goedpratenquote:Op zondag 9 juli 2017 02:22 schreef Rattataki het volgende:
Leuk dat het weer in een bepaald hokje wordt geplaatst. Het zijn weer allemaal links radicalen, uitkeringstrekkers, hipsters en weet ik wat nog meer. Die zullen er uiteraard ook wel tussen zitten, maar daar wordt altijd de nadruk op gelegd. Er zitten altijd idioten tussen , maar een groot gedeelte loopt ook gewoon vreedzaam te protesteren. Maar dat is niet interessant genoeg. In de montage ligt de nadruk vaak op het negatieve gedeelte. Iedereen zal wel zijn eigen redenen hebben om te protesteren, maar ik denk zelf dat steeds meer mensen niet meer zo veel op hebben met de huidige "wereldleiders" en ze gewoon niet welkom zijn. Waar ik zelf nog in kan komen ook.
Er ging duidelijk iets heel erg mis toch?quote:Op zondag 9 juli 2017 02:22 schreef Rattataki het volgende:
Montage, ja?quote:Op zondag 9 juli 2017 02:22 schreef Rattataki het volgende:
Het word niet in een bepaald hokje geplaatst, het word getoond voor wat het is, links extremisme.quote:Op zondag 9 juli 2017 02:22 schreef Rattataki het volgende:
Zij hebben zelf echt geen auto, anders doe je zoiets niet. En ze kopen nooit iets in een winkel, eten alles uit de moestuin van het kraakpand.quote:Op zondag 9 juli 2017 08:34 schreef HSG het volgende:
En dat allemaal door links en extreem links die het zogenaamd het beste voor de mensheid hebben en voor de samenleving.
Dus wat ga je doen?
Winkels plunderen en vernielen.
Auto's in de brand steken.
Kinderdagverblijven bekogelen met rookbommen.
Mensen bedreigen en mishandelen.
Vrijheid van anderen onderdrukken.
ect.
Fascisme 2.0 en kristallnacht all the way.
En dan ga je dat maar doen want de dat brengt de boodschap zeer positief over naar andere mensen.quote:Op zondag 9 juli 2017 08:35 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Zij hebben zelf echt geen auto, anders doe je dat niet. En ze kopen nooit iets in een winkel.
Ik ben extreem rechts.. als ik met links schrijf is dat echt onleesbaar.quote:Op zondag 9 juli 2017 08:36 schreef HSG het volgende:
Hitler was overigens ook extreem links. Dat je dat maar weet.
Wat er in Hamburg gebeurd is nog nuttelozer.quote:Op zondag 9 juli 2017 08:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik ben extreem rechts.. als ik met links schrijf is dat echt onleesbaar.
P.s. vrij nutteloos om de nazis in proberen te passen in een links/rechts hokje
Eensch.quote:Op zondag 9 juli 2017 08:52 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat er in Hamburg gebeurd is nog nuttelozer.
Daar waren er ook plaatsen waar het rustig was. Maar schijnbaar valt het voor sommige users tegen. Want een ding is nu wel duidelijk. Degene die zo tegen al deze demonstraties zijn vinden het schijnbaar wel leuk om te kijken naar dat tuig en er zijn sommige users die teleurgesteld zijn dat het gisteren normaal is verlopen op een paar ongeregeldheden na die je hier in Nederland tijdens een Koningsdag waar complete treinen gesloopt worden ook ziet. En waar ook mensen onder drukt worden en in elkaar geslagen worden.quote:Op zondag 9 juli 2017 01:14 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Vandaag ja, de dagen ervoor echter?
Dus het was gelijk een koningsdag viering, oke.quote:Op zondag 9 juli 2017 08:56 schreef Cherna het volgende:
[..]
Daar waren er ook plaatsen waar het rustig was. Maar schijnbaar valt het voor sommige users tegen. Want een ding is nu wel duidelijk. Degene die zo tegen al deze demonstraties zijn vinden het schijnbaar wel leuk om te kijken naar dat tuig en er zijn sommige users die teleurgesteld zijn dat het gisteren normaal is verlopen op een paar ongeregeldheden na die je hier in Nederland tijdens een Koningsdag waar complete treinen gesloopt worden ook ziet. En waar ook mensen onder drukt worden en in elkaar geslagen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |