abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 juli 2017 @ 09:56:54 #226
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172287065
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 09:45 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het gros van die in het zwart geklede relschoppers bleken volgens omstanders niet eens Duits te spreken.
Die harde kern van dat tuig is bekend. Hebben notabene websites etc. Je had voor aanvang van die G20 die hap al kunnen ontmantelen. Ze hebben hun eigen nest bevuild door hun eigen wijk compleet te vernielen. Waarom dat niet is gebeurt mag joost weten.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_172287080
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 09:52 schreef nixxx het volgende:

[..]

wat een conservatieve nimby houding zeg...
Dat was uitgesproken door de advocaat van de stichting. Van top tot teen zijn die mensen wereldvreemd.
  zondag 9 juli 2017 @ 09:58:22 #228
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172287085
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 09:56 schreef Cherna het volgende:

[..]

Die harde kern van dat tuig is bekend. Hebben notabene websites etc. Je had voor aanvang van die G20 die hap al kunnen ontmantelen. Ze hebben hun eigen nest bevuild door hun eigen wijk compleet te vernielen. Waarom dat niet is gebeurt mag joost weten.
Waarschijnlijk omdat de D overheid zich aan de wet wil houden, itt dit tuig
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 9 juli 2017 @ 10:00:20 #229
45206 Pietverdriet
pi_172287101
  zondag 9 juli 2017 @ 10:07:21 #230
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172287210
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 09:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat de D overheid zich aan de wet wil houden, itt dit tuig
Als het om verdachte terroristen gaat hebben ze schijnbaar de middelen wel om op voorhand op te treden.Bovendien was al op voorhand bekend dat ze in actie zouden komen. En dan trekt zo een kern op die dagen ook nog ander tuig aan die ook even los wil gaan. Dat snap je ook wel. Die voegen voegen zich toe.

Als MVV in de nacompetitie speelt tegen Roda schijnt dat ook tuig uit Den Haag en Luik aan te trekken om zich bij de harde kern te voegen en het compleet laat ontsporen. Sterker nog. Gemaskerd tuig kon gewoon de stad door macheren.
Achteraf is het huilen en mag de club het opvreten en daarmee ook de echte supporters die daadwerkelijk voor het voetbal komen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Cherna op 09-07-2017 10:15:19 ]
  zondag 9 juli 2017 @ 10:09:23 #231
45206 Pietverdriet
pi_172287241
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 10:07 schreef Cherna het volgende:

[..]

Als het om verdachte terroristen gaat hebben ze schijnbaar de middelen wel om op voorhand op te treden.Bovendien was al op voorhand bekend dat ze in actie zouden komen. En dan trekt zo een kern op die dagen ook nog ander tuig aan die ook even los wil gaan. Dat snap je ook wel.
Dat valt erg tegen, er is nog steeds een enorme rel aan de gang waarom men niet in staat was de aanslagpleger van Berlijn voor zijn aanslag op te pakken.
pi_172287253
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 09:56 schreef Cherna het volgende:

[..]

Ieder geval een voordeel dat ze nu de publieke opinie tegen zich hebben. Dat zal het sluiten die kraakbolwerken versnellen.
  zondag 9 juli 2017 @ 10:12:41 #233
45206 Pietverdriet
pi_172287268
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 10:11 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ieder geval een voordeel dat ze nu de publieke opinie tegen zich hebben. Dat zal het sluiten die kraakbolwerken versnellen.
Denk het niet, dit soort rellen heb je al jaaaaren in Duitsland, 1 mei is ieder jaar raak in Hamburg.
pi_172287296
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 10:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Denk het niet, dit soort rellen heb je al jaaaaren in Duitsland, 1 mei is ieder jaar raak in Hamburg.
Deze relschoppers en plunderaars hebben het flink verpest hoor. De roep om sluiting al daarom groter zijn.

Maar goed, het blijft het softe Duitsland.
  zondag 9 juli 2017 @ 10:16:48 #235
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172287334
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 10:11 schreef Elzies het volgende:

[..]

Laten we het hopen, zodat de normale demonstranten niet over die kam geschoren worden van links extreem terroristisch tuig. Dat stoort mij toch wel in deze discussie.
pi_172287339
  zondag 9 juli 2017 @ 10:19:08 #237
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172287397
Flüchtlingen wilkommen, aber nicht im unseren Viertel bitte.

Internationale Solidariteit...aber...
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 9 juli 2017 @ 10:19:18 #238
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_172287402
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 10:17 schreef WodanIsGroot het volgende:
[ afbeelding ]
"Ich bi" ?
  zondag 9 juli 2017 @ 10:21:08 #239
45206 Pietverdriet
pi_172287450
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 10:19 schreef nixxx het volgende:
Flüchtlingen wilkommen, aber nicht im unseren Viertel bitte.

Internationale Solidariteit...aber...
unser Viertel
  zondag 9 juli 2017 @ 10:25:08 #240
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172287536
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 10:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

unser Viertel
Danke, Herr Piet
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 9 juli 2017 @ 10:32:29 #241
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172287658
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 09:30 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Waarom? Ik vond het leuk, ik keek er al weken naar uit. Want het zou een 'spannende' aktie film verspreid over enkele dagen worden. Zo was het ons beloofd door de organisaties en dit geweld hoort ook bij de demonstraties, het grootste protest was het 'welcome to hell' gebeuren en hun intenties waren gewelddadig, bekijk hun site en persberichten voorafgaand aan de g20 maar.

Men wist dat dit ging gebeuren en in Duitsland heeft men dit laten gebeuren, het was een show en ik heb er van genoten. Want zeg nou eerlijk hoevaak zie je tegenwoordig nog marxisme zonder een masker op, heerlijk die openheid.
Nee ik vond het niet leuk op die 200.000 mensen na die op een normale manier gisteren demonstreren. Soms heb ik het gevoel dat hier users zijn die hopen op die rellen om een punt te kunnen maken dat alle linksen niet deugen.
pi_172287756
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 10:32 schreef Cherna het volgende:

[..]

Nee ik vond het niet leuk op die 200.000 mensen na die op een normale manier gisteren demonstrateren. Soms heb ik het gevoel dat hier users zijn die hopen op die rellen om een punt te kunnen maken dat alle linksen niet deugen.
Het is genieten wanneer bezitters van de morele superioriteit zich als beesten gedragen. Niemand deugd.
  zondag 9 juli 2017 @ 10:40:27 #243
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172287798
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 10:37 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Het is genieten wanneer bezitters van de morele superioriteit zich als beesten gedragen. Niemand deugd.
Ieder zijn ding, maar het mijne is het zeker niet. Al dit soort extreme rellen of dat nu links of rechts is dragen bij aan het vormen van een politie staat. Beperking van vrijheden.
pi_172287826
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 10:17 schreef WodanIsGroot het volgende:
[ afbeelding ]
Waardeloze photoshop.

#Fakenews.
pi_172287899
quote:
Ah, net zo`n pareltje als die bij het Nederlandse kantoor Prakken d'Oliveira, die noemen zichzelf eufemistisch "human rights lawyers"
Maar je kunt ook zeggen dat ze de huisadvocaat zijn van Linksextremisten, terroristen en oorlogsmisdadigers. Britta Böhler zit daar ook bij.
pi_172287937
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 10:40 schreef Cherna het volgende:

[..]

Ieder zijn ding, maar het mijne is het zeker niet. Al dit soort extreme rellen of dat nu links of rechts is dragen bij aan het vormen van een politie staat. Beperking van vrijheden.
Het is vast wat flauw van me maar je weerzin tegen rellen komt voort uit vrees voor een politie staat?

Is het feit dat mensen zich geweldadig laten maken door ideologieen niet iets rationeler om te vrezen? Want als ik in een land vol gekken woon hoop ik wel dat het een politiestaat is.
  zondag 9 juli 2017 @ 10:51:08 #247
168739 Red_85
'echt wel'
pi_172287952
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 10:32 schreef Cherna het volgende:

[..]

Nee ik vond het niet leuk op die 200.000 mensen na die op een normale manier gisteren demonstreren. Soms heb ik het gevoel dat hier users zijn die hopen op die rellen om een punt te kunnen maken dat alle linksen niet deugen.
Dat wisten we al eerder. Antifa staat niet voor niets op de terrorlijst van de vs en wie een beetje kan nadenken, ziet zo dat ze niet zo jofel zijn.

Dit soort geweld gebruiken en het vernietigen van andermans eigendommen om maar je punt te maken is echt het laagste van het laagste.
Politiek hebben ze daar gl voor. Doe het lekker zo.

Oow wacht, die wil alleen maar kanslozen knuffelen natuurlijk :')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_172287969
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 10:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat wisten we al eerder. Antifa staat niet voor niets op de terrorlijst van de vs en wie een beetje kan nadenken, ziet zo dat ze niet zo jofel zijn.

Dit soort geweld gebruiken en het vernietigen van andermans eigendommen om maar je punt te maken is echt het laagste van het laagste.
Politiek hebben ze daar gl voor. Doe het lekker zo.

Oow wacht, die wil alleen maar kanslozen knuffelen natuurlijk :')
Antifa zijn anarchistisch geloof ik. En anarchisten stemmen niet en hangen geen politieke partijen aan. Ze willen juist alle regeringen omver werpen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  zondag 9 juli 2017 @ 11:01:06 #249
168739 Red_85
'echt wel'
pi_172288107
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 02:22 schreef Rattataki het volgende:
Leuk dat het weer in een bepaald hokje wordt geplaatst. Het zijn weer allemaal links radicalen, uitkeringstrekkers, hipsters en weet ik wat nog meer. Die zullen er uiteraard ook wel tussen zitten, maar daar wordt altijd de nadruk op gelegd. Er zitten altijd idioten tussen , maar een groot gedeelte loopt ook gewoon vreedzaam te protesteren. Maar dat is niet interessant genoeg. In de montage ligt de nadruk vaak op het negatieve gedeelte. Iedereen zal wel zijn eigen redenen hebben om te protesteren, maar ik denk zelf dat steeds meer mensen niet meer zo veel op hebben met de huidige "wereldleiders" en ze gewoon niet welkom zijn. Waar ik zelf nog in kan komen ook.
Dude :')

Die vergelijking gaat op bij voetbalsupporters. 'een paar kneuzen die het verneuken'.
De hele wereld heeft kunnen zien hoe massaal jullie soort linkstuig een stad naar de tyfus helpt. En dat waren niet 'een paar' relschoppers.

Dit goedpraten laat goed zien hoe ver je van de realiteit af staat. Waarschijnlijk ook nog eens politiek.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 9 juli 2017 @ 11:01:26 #250
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172288116
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 10:49 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Het is vast wat flauw van me maar je weerzin tegen rellen komt voort uit vrees voor een politie staat?

Is het feit dat mensen zich geweldadig laten maken door ideologieen niet iets rationeler om te vrezen? Want als ik in land vol gekken woon hoop ik wel dat het een politiestaat is.
Jij gaat ervan uit dat er een land vol met gekken rondloopt of kan ontstaan? Dat kunnen er hoogstens meer worden als men op de geestelijke gezondheid blijft bezuinigen😁. Het zijn de harde kernen die je moet ontmantelen. De extreme ideologieën zijn niet iets van de laatste paar jaar maar zijn er altijd al geweest. Helaas liften ze mee op de toestand van de maatschappij waar een deel niet meer tevreden is met het gevoerde systeem. Dit soort harde kernen maken het straks onmogelijk om nog op een normale manier te demonstreren. Zeker als de tendens ontstaat dat zelfs de normale demonstrant als werkschuw tuig etc word gezien.

Kijk de user boven mij met zijn commentaar. Dan snap je wat ik bedoel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')