Zucht.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:04 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Dus het was gelijk een koningsdag viering, oke.
Gisteren ja. Is dat nu zo moeilijk om te begrijpen. Want daar had ik het over. De officiële demonstratie. Dat er op die dag ook hier en daar wat dronken volk blijft hangen is bij elk evenement wel het geval zoals ook een Koningsdag.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:07 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Dat is toch het punt wat je maakt.
'Het viel wel mee, de focus lag alleen wat verkeerd'
Heerlijk hoe je de ellende loopt te vergoeielijken.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:08 schreef Cherna het volgende:
[..]
Gisteren ja. Is dat nu zo moeilijk om te begrijpen. Want daar had ik het over. De officiële demonstratie. Dat er op die dag ook hier en daar wat dronken volk blijft hangen is bij elk evenement wel het geval zoals ook een Koningsdag.
Nee, jij had in je eerste aanzet over de dagen daarvoor.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:08 schreef Cherna het volgende:
[..]
Gisteren ja. Is dat nu zo moeilijk om te begrijpen. Want daar had ik het over. De officiële demonstratie. Dat er op die dag ook hier en daar wat drinken volk blijft hangen is bij elk evenement wel het geval zoals ook een Koningsdag.
Schei toch uit. Nee die users hier die het zo vreselijk vinden maar schreeuwen om streams waar rellen op te zien zijn en het zelfs jammer vinden dat het gisteren tegen viel. Dat zijn pas de acherbakse idioten.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heerlijk hoe je de ellende loopt te vergoeielijken.
Schoolvoorbeeld van cognitieve dissonantie
Ik verdoezeld niets. Laat mij even zien waar ik deze relschoppers verdedigd. Ik had het over gisteren en niet de 2 dagen ervoor. Heb meerdere malen aangegeven om dat tuig hard aan te pakken. Maar ja dan moet je ook een aantal draden terug gaan.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:13 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Nee, jij had in je eerste aanzet over de dagen daarvoor.
En daar gaat het ook over, over het gehele plaatje en dat plaatje probeer jij enigzins te verdoezelen
Dat zij geilen op beelden van rellen is walgelijk, maar dat staat los van jouw cognitieve dissonantie. Net als die van Spindoctor Weltschmerz, de kraakpandconsiglierequote:Op zondag 9 juli 2017 09:15 schreef Cherna het volgende:
[..]
Schei toch uit. Nee die users hier die het zo vreselijk vinden maar schreeuwen om streams waar rellen op te zien zijn en het zelfs jammer vinden dat het gisteren tegen viel. Dat zijn pas de acherbakse idioten.
Welke cognitieve dissonantie waar 200.000 man op een normale manier demonstreren en wel jong en oud zonder gemaskerd in het zwart gekleed te zijn. Maar dat mag niet benoemd worden voor degene die zo geilen op die rellen. Ik heb notabene meerdere malen gezegd Dat die relschoppers niet deugen. Ja is een grote puinhoop. En gisteren kon je laat op de avond de vergelijking maken met een Koningsdag hier waar dronken tuig de boel sloopt en dat dat natuurlijk ook niet goed te praten valt. Maar dat heeft niets met Links te maken. Dat zijn relschoppers die je bij ieder evenement tegenkomt op muziek evenementen na want dat loopt wonderbaarlijk altijd goed af.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat zij geilen op beelden van rellen is walgelijk, maar dat staat los van jouw cognitieve dissonantie. Net als die van Spindoctor Weltschmerz, de kraakpandconsigliere
Waarom? Ik vond het leuk, ik keek er al weken naar uit. Want het zou een 'spannende' aktie film verspreid over enkele dagen worden. Zo was het ons beloofd door de organisaties en dit geweld hoort ook bij de demonstraties, het grootste protest was het 'welcome to hell' gebeuren en hun intenties waren gewelddadig, bekijk hun site en persberichten voorafgaand aan de g20 maar.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:15 schreef Cherna het volgende:
[..]
Schei toch uit. Nee die users hier die het zo vreselijk vinden maar schreeuwen om streams waar rellen op te zien zijn en het zelfs jammer vinden dat het gisteren tegen viel. Dat zijn pas de acherbakse idioten.
Het zwarte blok vergelijken met wat lui die teveel zuipen op koningsdag...quote:Op zondag 9 juli 2017 09:29 schreef Cherna het volgende:
[..]
Welke cognitieve dissonantie waar 200.000 man op een normale manier demonstreren en wel jong en oud zonder gemaskerd in het zwart gekleed te zijn. Maar dat mag niet benoemd worden voor degene die zo geilen op die rellen. Ik heb notabene meerdere malen gezegd Dat die relschoppers niet deugen. Ja is een grote puinhoop. En gisteren kon je laat op de avond de vergelijking maken met een Koningsdag hier waar dronken tuig de boel sloopt en dat dat natuurlijk ook niet goed te praten valt. Maar dat heeft niets met Links te maken. Dat zijn relschoppers die je bij ieder evenement tegenkomt op muziek evenementen na want dat loopt wonderbaarlijk altijd goed af.
Je reageerde hier op:quote:Op zondag 9 juli 2017 09:21 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ik verdoezeld niets. Laat mij even zien waar ik deze relschoppers verdedigd. Ik had het over gisteren en niet de 2 dagen ervoor. Heb meerdere malen aangegeven om dat tuig hard aan te pakken. Maar ja dan moet je ook een aantal draden terug gaan.
Dus tsja als jij het dan schijnbaar toch weer over gisteren hebt dan wordt het wel wat troebel.quote:Op zondag 9 juli 2017 01:14 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Vandaag ja, de dagen ervoor echter?
En dat wist iedereen natuurlijk ookal van te voren, toch vormden ze samen een front.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Probleem met deze demonstraties is dat iedereen er om andere redenen is. Zo bereik je dus niks concreets. En als dan een stel debielen auto's in brand gaan steken dan wordt het geheel al snel weggezet als rellen.
Relschoppers? Extreemlinkse terroristen zijn het.!quote:Op zondag 9 juli 2017 09:29 schreef Cherna het volgende:
[..]
Welke cognitieve dissonantie waar 200.000 man op een normale manier demonstreren en wel jong en oud zonder gemaskerd in het zwart gekleed te zijn. Maar dat mag niet benoemd worden voor degene die zo geilen op die rellen. Ik heb notabene meerdere malen gezegd Dat die relschoppers niet deugen. Ja is een grote puinhoop. En gisteren kon je laat op de avond de vergelijking maken met een Koningsdag hier waar dronken tuig de boel sloopt en dat dat natuurlijk ook niet goed te praten valt. Maar dat heeft niets met Links te maken. Dat zijn relschoppers die je bij ieder evenement tegenkomt op muziek evenementen na want dat loopt wonderbaarlijk altijd goed af.
Het gros van die in het zwart geklede relschoppers bleken volgens omstanders niet eens Duits te spreken.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:21 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ik verdoezeld niets. Laat mij even zien waar ik deze relschoppers verdedigd. Ik had het over gisteren en niet de 2 dagen ervoor. Heb meerdere malen aangegeven om dat tuig hard aan te pakken. Maar ja dan moet je ook een aantal draden terug gaan.
De zwarthemden marcheerden door de straten van Hamburg,waar kennen we dat toch van?quote:Op zondag 9 juli 2017 09:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het zwarte blok vergelijken met wat lui die teveel zuipen op koningsdag...
Waren die gisteren ook zwaar actief? Nu heb ik alleen het journaal gevolgd. Ik ga niet urenlang streams bekijken. Wat ik daar gezien heb laat op de avond waren dronkenlappen/relschoppers die niet wilde aftaaien en daar politie aan te pas moest komen. Die ongregelheden kun je vergelijken met een Koningsdag waar treinen, auto's bij mij in de buurt vernield werden. Daar was ook een spoor van vernielingen waar te nemen. Maar schijnbaar vind je dat dan minder erg.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het zwarte blok vergelijken met wat lui die teveel zuipen op koningsdag...
"aber bitte doch nicht im eigenen Viertel, wo wir wohnen."quote:Op zondag 9 juli 2017 09:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe deze autonomen over de rellen denken:
Rote-Flora-Anwalt Andreas Beuth: "Wir als Autonome und ich als Sprecher der Autonomen haben gewisse Sympathien für solche Aktionen, aber bitte doch nicht im eigenen Viertel, wo wir wohnen. Also warum nicht irgendwie in Pöseldorf oder Blankenese?"
http://www.sueddeutsche.d(...)101-170709-99-170239
wat een conservatieve nimby houding zeg...quote:Op zondag 9 juli 2017 09:50 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
"aber bitte doch nicht im eigenen Viertel, wo wir wohnen."
Maar wel zonder protest van diezelfde overheid een uitkering willen ontvangen.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
wat een conservatieve nimby houding zeg...
In het geval van deze advocaat, dit soort reltuig in de rechtszaak verdedigen op kosten van de overheidquote:Op zondag 9 juli 2017 09:54 schreef Elzies het volgende:
[..]
Maar wel zonder protest van diezelfde overheid een uitkering willen ontvangen.
Die harde kern van dat tuig is bekend. Hebben notabene websites etc. Je had voor aanvang van die G20 die hap al kunnen ontmantelen. Ze hebben hun eigen nest bevuild door hun eigen wijk compleet te vernielen. Waarom dat niet is gebeurt mag joost weten.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:45 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het gros van die in het zwart geklede relschoppers bleken volgens omstanders niet eens Duits te spreken.
Dat was uitgesproken door de advocaat van de stichting. Van top tot teen zijn die mensen wereldvreemd.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
wat een conservatieve nimby houding zeg...
Waarschijnlijk omdat de D overheid zich aan de wet wil houden, itt dit tuigquote:Op zondag 9 juli 2017 09:56 schreef Cherna het volgende:
[..]
Die harde kern van dat tuig is bekend. Hebben notabene websites etc. Je had voor aanvang van die G20 die hap al kunnen ontmantelen. Ze hebben hun eigen nest bevuild door hun eigen wijk compleet te vernielen. Waarom dat niet is gebeurt mag joost weten.
Als het om verdachte terroristen gaat hebben ze schijnbaar de middelen wel om op voorhand op te treden.Bovendien was al op voorhand bekend dat ze in actie zouden komen. En dan trekt zo een kern op die dagen ook nog ander tuig aan die ook even los wil gaan. Dat snap je ook wel. Die voegen voegen zich toe.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de D overheid zich aan de wet wil houden, itt dit tuig
Dat valt erg tegen, er is nog steeds een enorme rel aan de gang waarom men niet in staat was de aanslagpleger van Berlijn voor zijn aanslag op te pakken.quote:Op zondag 9 juli 2017 10:07 schreef Cherna het volgende:
[..]
Als het om verdachte terroristen gaat hebben ze schijnbaar de middelen wel om op voorhand op te treden.Bovendien was al op voorhand bekend dat ze in actie zouden komen. En dan trekt zo een kern op die dagen ook nog ander tuig aan die ook even los wil gaan. Dat snap je ook wel.
Ieder geval een voordeel dat ze nu de publieke opinie tegen zich hebben. Dat zal het sluiten die kraakbolwerken versnellen.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:56 schreef Cherna het volgende:
[..]
Die harde kern van dat tuig is bekend. Hebben notabene websites etc. Je had voor aanvang van die G20 die hap al kunnen ontmantelen. Ze hebben hun eigen nest bevuild door hun eigen wijk compleet te vernielen. Waarom dat niet is gebeurt mag joost weten.
Denk het niet, dit soort rellen heb je al jaaaaren in Duitsland, 1 mei is ieder jaar raak in Hamburg.quote:Op zondag 9 juli 2017 10:11 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ieder geval een voordeel dat ze nu de publieke opinie tegen zich hebben. Dat zal het sluiten die kraakbolwerken versnellen.
Deze relschoppers en plunderaars hebben het flink verpest hoor. De roep om sluiting al daarom groter zijn.quote:Op zondag 9 juli 2017 10:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk het niet, dit soort rellen heb je al jaaaaren in Duitsland, 1 mei is ieder jaar raak in Hamburg.
Laten we het hopen, zodat de normale demonstranten niet over die kam geschoren worden van links extreem terroristisch tuig. Dat stoort mij toch wel in deze discussie.quote:Op zondag 9 juli 2017 10:11 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ieder geval een voordeel dat ze nu de publieke opinie tegen zich hebben. Dat zal het sluiten die kraakbolwerken versnellen.
unser Viertelquote:Op zondag 9 juli 2017 10:19 schreef nixxx het volgende:
Flüchtlingen wilkommen, aber nicht im unseren Viertel bitte.
Internationale Solidariteit...aber...
Danke, Herr Pietquote:
Nee ik vond het niet leuk op die 200.000 mensen na die op een normale manier gisteren demonstreren. Soms heb ik het gevoel dat hier users zijn die hopen op die rellen om een punt te kunnen maken dat alle linksen niet deugen.quote:Op zondag 9 juli 2017 09:30 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Waarom? Ik vond het leuk, ik keek er al weken naar uit. Want het zou een 'spannende' aktie film verspreid over enkele dagen worden. Zo was het ons beloofd door de organisaties en dit geweld hoort ook bij de demonstraties, het grootste protest was het 'welcome to hell' gebeuren en hun intenties waren gewelddadig, bekijk hun site en persberichten voorafgaand aan de g20 maar.
Men wist dat dit ging gebeuren en in Duitsland heeft men dit laten gebeuren, het was een show en ik heb er van genoten. Want zeg nou eerlijk hoevaak zie je tegenwoordig nog marxisme zonder een masker op, heerlijk die openheid.
Het is genieten wanneer bezitters van de morele superioriteit zich als beesten gedragen. Niemand deugd.quote:Op zondag 9 juli 2017 10:32 schreef Cherna het volgende:
[..]
Nee ik vond het niet leuk op die 200.000 mensen na die op een normale manier gisteren demonstrateren. Soms heb ik het gevoel dat hier users zijn die hopen op die rellen om een punt te kunnen maken dat alle linksen niet deugen.
Ieder zijn ding, maar het mijne is het zeker niet. Al dit soort extreme rellen of dat nu links of rechts is dragen bij aan het vormen van een politie staat. Beperking van vrijheden.quote:Op zondag 9 juli 2017 10:37 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Het is genieten wanneer bezitters van de morele superioriteit zich als beesten gedragen. Niemand deugd.
Ah, net zo`n pareltje als die bij het Nederlandse kantoor Prakken d'Oliveira, die noemen zichzelf eufemistisch "human rights lawyers"quote:Op zondag 9 juli 2017 10:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Meer over deze advocaat
https://de.m.wikipedia.org/wiki/Andreas_Beuth
Het is vast wat flauw van me maar je weerzin tegen rellen komt voort uit vrees voor een politie staat?quote:Op zondag 9 juli 2017 10:40 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, maar het mijne is het zeker niet. Al dit soort extreme rellen of dat nu links of rechts is dragen bij aan het vormen van een politie staat. Beperking van vrijheden.
Dat wisten we al eerder. Antifa staat niet voor niets op de terrorlijst van de vs en wie een beetje kan nadenken, ziet zo dat ze niet zo jofel zijn.quote:Op zondag 9 juli 2017 10:32 schreef Cherna het volgende:
[..]
Nee ik vond het niet leuk op die 200.000 mensen na die op een normale manier gisteren demonstreren. Soms heb ik het gevoel dat hier users zijn die hopen op die rellen om een punt te kunnen maken dat alle linksen niet deugen.
Antifa zijn anarchistisch geloof ik. En anarchisten stemmen niet en hangen geen politieke partijen aan. Ze willen juist alle regeringen omver werpen.quote:Op zondag 9 juli 2017 10:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat wisten we al eerder. Antifa staat niet voor niets op de terrorlijst van de vs en wie een beetje kan nadenken, ziet zo dat ze niet zo jofel zijn.
Dit soort geweld gebruiken en het vernietigen van andermans eigendommen om maar je punt te maken is echt het laagste van het laagste.
Politiek hebben ze daar gl voor. Doe het lekker zo.
Oow wacht, die wil alleen maar kanslozen knuffelen natuurlijk
Dudequote:Op zondag 9 juli 2017 02:22 schreef Rattataki het volgende:
Leuk dat het weer in een bepaald hokje wordt geplaatst. Het zijn weer allemaal links radicalen, uitkeringstrekkers, hipsters en weet ik wat nog meer. Die zullen er uiteraard ook wel tussen zitten, maar daar wordt altijd de nadruk op gelegd. Er zitten altijd idioten tussen , maar een groot gedeelte loopt ook gewoon vreedzaam te protesteren. Maar dat is niet interessant genoeg. In de montage ligt de nadruk vaak op het negatieve gedeelte. Iedereen zal wel zijn eigen redenen hebben om te protesteren, maar ik denk zelf dat steeds meer mensen niet meer zo veel op hebben met de huidige "wereldleiders" en ze gewoon niet welkom zijn. Waar ik zelf nog in kan komen ook.
Jij gaat ervan uit dat er een land vol met gekken rondloopt of kan ontstaan? Dat kunnen er hoogstens meer worden als men op de geestelijke gezondheid blijft bezuinigen😁. Het zijn de harde kernen die je moet ontmantelen. De extreme ideologieën zijn niet iets van de laatste paar jaar maar zijn er altijd al geweest. Helaas liften ze mee op de toestand van de maatschappij waar een deel niet meer tevreden is met het gevoerde systeem. Dit soort harde kernen maken het straks onmogelijk om nog op een normale manier te demonstreren. Zeker als de tendens ontstaat dat zelfs de normale demonstrant als werkschuw tuig etc word gezien.quote:Op zondag 9 juli 2017 10:49 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Het is vast wat flauw van me maar je weerzin tegen rellen komt voort uit vrees voor een politie staat?
Is het feit dat mensen zich geweldadig laten maken door ideologieen niet iets rationeler om te vrezen? Want als ik in land vol gekken woon hoop ik wel dat het een politiestaat is.
Gl bestaat uit een combi van communisten, afa, antifa, greenpeace en rara.quote:Op zondag 9 juli 2017 10:52 schreef NgInE het volgende:
[..]
Antifa zijn anarchistisch geloof ik. En anarchisten stemmen niet en hangen geen politieke partijen aan. Ze willen juist alle regeringen omver werpen.
Ik stem zelf niet GL, dus ik heb geen idee wat voor soort mensen daar op stemmen. Als je communisme wil, dan heb je echt pech in Nederland, want daar gaat nooit een meerderheid voor zijn. We hebben het veels te goed, ookal is kapitalisme niet perfect. Er bestaat niet echt een beter alternatief.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gl bestaat uit een combi van communisten, afa, antifa, greenpeace en rara.
Er is geen politieke partij die zo veel links heeft meet dubieuze en twijfelachtige achtergronden.
GL stemmers zijn niet deze mensen.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:04 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ik stem zelf niet GL, dus ik heb geen idee wat voor soort mensen daar op stemmen. Als je communisme wil, dan heb je echt pech in Nederland, want daar gaat nooit een meerderheid voor zijn. We hebben het veels te goed, ookal is kapitalisme niet perfect. Er bestaat niet echt een beter alternatief.
Jesse Klaver oogt inderdaad als een uiterst gewelddadig kereltje.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er is geen politieke partij die zo veel links heeft meet dubieuze en twijfelachtige achtergronden.
Zijn het ook. Werkschuw tuig. Kan me niet voorstellen dat dit soort mensen namelijk een baan kan hebben als je zo staat tegen globalisatie. Want mee werken is mee doen en misschien heeft jou bedrijfje wel een globaal actieve klant.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:01 schreef Cherna het volgende:
[..]
Jij gaat ervan uit dat er een land vol met gekken rondloopt of kan ontstaan? Dat kunnen er hoogstens meer worden als men op de geestelijke gezondheid blijft bezuinigen😁. Het zijn de harde kernen die je moet ontmantelen. De extreme ideologieën zijn niet iets van de laatste paar jaar maar zijn er altijd al geweest. Helaas liften ze mee op de toestand van de maatschappij waar een deel niet meer tevreden is met het gevoerde systeem. Dit soort harde kernen maken het straks onmogelijk om nog op een normale manier te demonstreren. Zeker als de tendens ontstaat dat zelfs de normale demonstrant als werkschuw tuig etc word gezien.
Kijk de user boven mij met zijn commentaar. Dan snap je wat ik bedoel.
Ik ken groen links stemmers vooral alsmensen die de wereld mooi willen zien en maken.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Overigens is de PVV ook niet tegen globalisatie.? Zij willen toch ook niet de open grenzen.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zijn het ook. Werkschuw tuig. Kan me niet voorstellen dat dit soort mensen namelijk een baan kan hebben als je zo staat tegen globalisatie. Want mee werken is mee doen en misschien heeft jou bedrijfje wel een globaal actieve klant.
En wat moet je anders doen in je baggy kleding, hanenkam en dr martens laarzen...
Eisen dat NL 25.000 kansloze dobbernegers per jaar op neemt en je kans op 'vergroening' daarmee vernietigd, is aardig geweldadig. Voor de maatschappij. x2.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jesse Klaver oogt inderdaad als een uiterst gewelddadig kereltje.
Sp is ook tegen volgens mij.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:09 schreef Cherna het volgende:
[..]
Overigens is de PVV ook niet tegen globalisatie.? Zij willen toch ook niet de open grenzen.
Dat idee komt niet vanuit agressie,quote:Op zondag 9 juli 2017 11:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eisen dat NL 25.000 kansloze dobbernegers per jaar op neemt en je kans op 'vergroening' daarmee vernietigd, is aardig geweldadig. Voor de maatschappij. x2.
Niet fysiek dus, wel aan de onderhandelingstafel.
Nee, dat is gewoon een standpunt. Zit ook geen gewelddadige intentie achter. Past gewoon bij het humane, ietwat naïeve, wereldbeeld van GL.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eisen dat NL 25.000 kansloze dobbernegers per jaar op neemt en je kans op 'vergroening' daarmee vernietigd, is aardig geweldadig. Voor de maatschappij. x2.
Niet fysiek dus, wel aan de onderhandelingstafel.
Nou ja ik stem GL en als ik zou meelopen ging het mij om tegen die neoliberale shit te demonstreren.quote:
Het is wel agressief en destructief. Het ondermijnt namelijk het sociale stelsen, waar we ooit zo trots op waren door de komst van een nieuwe onderklasse met alle negatieve effecten die daar bij horen.quote:
Deze mensen doen dat. Daar zit ook weinig links denken bij.Dit is een rare gevaarlijke groep.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het is wel agressief en destructief. Het ondermijnt namelijk het sociale stelsen, waar we ooit zo trots op waren door de komst van een nieuwe onderklasse met alle negatieve effecten die daar bij horen.
Het is ook agressief tegenover zijn stemmers. Die had hij namelijk een groene progressieve worst voor gehouden.
Gl is extreem links.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:12 schreef Jaroon het volgende:
Links radicalen moet je niet gaan koppelen aan Groen Links.
ohquote:Op zondag 9 juli 2017 11:12 schreef Jaroon het volgende:
Links radicalen moet je niet gaan koppelen aan Groen Links.
Dat is gelul. Het zijn meestal hoger opgeleide mensen die meer willen in de wereld. Dat het mooi is.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gl is extreem links.
Even vergeten wie jasser al klavers belangrijkste adviseur was tijdens de campagne? Veroordeelde rara terrorist duyvendak.
Mooi.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is gelul. Het zijn meestal hoger opgeleide mensen die meer willen in de wereld. Dat het mooi is.
Behalve als je een discussie probeert aan te gaan. Fanatiek op het agressieve af worden ze dan opeens.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon een standpunt. Zit ook geen gewelddadige intentie achter. Past gewoon bij het humane, ietwat naïeve, wereldbeeld van GL.
Zoals Jaroon al schreef: GL-stemmers die ik ken zijn zo'n beetje de minst agressieve mensen die er bestaan.
Maar dat herken ik niet bij groen links mensen. Waarom die link nu leggen?quote:Op zondag 9 juli 2017 11:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Behalve als je een discussie probeert aan te gaan. Fanatiek op het agressieve af worden ze dan opeens.
Ogenschijnlijk vriendelijke mensen gaan dan in de rede vallen, stemverheffen, framen, wijzen. Ga je daar verder tegen in, wordt het allemaal nog erger... Schijnbaar zit het diep ofso.
Er zit een bias bij je tussen de gedachte en de realiteit.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is gelul. Het zijn meestal hoger opgeleide mensen die meer willen in de wereld. Dat het mooi is.
Geen idee met wat voor figuren jij je omringt, maar dat zijn niet de GL-stemmers die ik ken.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Behalve als je een discussie probeert aan te gaan. Fanatiek op het agressieve af worden ze dan opeens.
Ogenschijnlijk vriendelijke mensen gaan dan in de rede vallen, stemverheffen, framen, wijzen. Ga je daar verder tegen in, wordt het allemaal nog erger... Schijnbaar zit het diep ofso.
Omdat die mensen zelf er voor uit komen dat ze gl hebben gestemd.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:20 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar dat herken ik niet bij groen links mensen. Waarom die link nu leggen?
Ik zie het verschil tussen tuig en anders denken.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er zit een bias bij je tussen de gedachte en de realiteit.
Oh die zullen er vast zijn. Maar die heb je ook bij de VVD. In welke partij niet.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee. jij zet het op lijn van wat er mis ging in Hamburg.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat die mensen zelf er voor uit komen dat ze gl hebben gestemd.
Ik ken dat dus met gl stemmers. Ogenschijnlijk goede sfeer draaien ze vakkundig de nek om door alles en iedereen te framen die niet gl heeft gestemd. Zodra het over politiek gaat.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee met wat voor figuren jij je omringt, maar dat zijn niet de GL-stemmers die ik ken.
Ken wel PVV-stemmers die heel bedreven zijn om de gezelligheid op verjaardagen de nek om te draaien met hun eeuwige negatieve gezeik.
Je gaat dan om met rare mensen. Maar ik geloof je verhaal niet.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik ken dat dus met gl stemmers. Ogenschijnlijk goede sfeer draaien ze vakkundig de nek om door alles en iedereen te framen die niet gl heeft gestemd. Zodra het over politiek gaat.
Maar dat zal denk ik aan de 2 extremen liggen van het 'hoefijzer'.
Ik ook niet. Sterk staaltje duimzuigerij om zijn stelling te ondersteunen.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je gaat dan om met rare mensen. Maar ik geloof je verhaal niet.
Wat is de zin? Jij begrijpt het ook niet.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sterk staaltje duimzuigerij om zijn stelling te ondersteunen.
Je moet eens kijken hier wie er daadwerkelijk framed. Ik ken het niet met GL stemmers. En inderdaad niet alle standpunten bevallen mij als het om GL gaat. Maar als een PvdA compleet verzaakt is GL wat mij betreft de betere optie.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik ken dat dus met gl stemmers. Ogenschijnlijk goede sfeer draaien ze vakkundig de nek om door alles en iedereen te framen die niet gl heeft gestemd. Zodra het over politiek gaat.
Maar dat zal denk ik aan de 2 extremen liggen van het 'hoefijzer'.
Klopt. Gezien de Anne fleurtjes. Welliswaar er uit getrapt, maar dwars was ze.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:23 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee. jij zet het op lijn van wat er mis ging in Hamburg.
quote:Op zondag 9 juli 2017 11:27 schreef StaceySinger het volgende:
In een pand van GroenLinks-jongerenorganisatie Dwars in Utrecht zijn vanmiddag grondstoffen gevonden om een bom mee te maken. Er was geen gevaar voor de omgeving, maar uit voorzorg zijn wel twee aangrenzende panden ontruimd. Een deel van de Oudegracht in het centrum van de stad is enige tijd afgesloten geweest.
Jij framed mensen als groep. Dat is gevaarlijk.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt. Gezien de Anne fleurtjes. Welliswaar er uit getrapt, maar dwars was ze.
Maargoed, blijf maar volharden in je bias. Sprookjes en utopie zijn belangrijker dan de realiteit. Feit blijft dst gl gelieerd blijft aan afa, antifa, rara overblijfselen, greenpeace en ander soort linkstuig.
Man man Anne. Gelukkig zet ik niet iedere PVV er weg als dom tokkie volk. Want dat zijn ze zeker niet allemaal.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt. Gezien de Anne fleurtjes. Welliswaar er uit getrapt, maar dwars was ze.
Maargoed, blijf maar volharden in je bias. Sprookjes en utopie zijn belangrijker dan de realiteit. Feit blijft dst gl gelieerd blijft aan afa, antifa, rara overblijfselen, greenpeace en ander soort linkstuig.
'pvv-tokkies, extreem rechts fascisten'quote:Op zondag 9 juli 2017 11:28 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Jij framed mensen als groep. Dat is gevaarlijk.
Dat zeg ik nergens, Ik stem ook geen Groen Links.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'pvv-tokkies, extreem rechts fascisten'
'ik praat niet meer met jou soort' als je een wat rechtsere mening uit.
Ach, ja.. Dan ben ik gevaarlijk.
Dat maak jij ervan. Ik niet. Ik zeg juist dat een groot deel PVV stemmers geen tuig en dom tokkie volk is. Dat is ook maar een deel dat daadwerkelijk tuig is.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'pvv-tokkies, extreem rechts fascisten'
'ik praat niet meer met jou soort' als je een wat rechtsere mening uit.
Ach, ja.. Dan ben ik gevaarlijk.
Vanwaar die fixatie toch op de pvv? Ik snap die niet helemaal..quote:Op zondag 9 juli 2017 11:29 schreef Cherna het volgende:
[..]
Man man Anne. Gelukkig zet ik niet iedere PVV er weg als dom tokkie volk. Want dat zijn ze zeker niet allemaal.
Dat heb ik er genoeg zien zeggen hier.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:32 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Ik niet. Ik zeg juist dat een groot deel PVV stemmers geen tuig en dom tokkie volk is.
Omdat het voor veel mensen een belachelijke partij is die je niet begrijpt.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vanwaar die fixatie toch op de pvv? Ik snap die niet helemaal..
Dit waren toch geen extreem rechtse demonstraties?
Magicquote:Op zondag 9 juli 2017 11:31 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/home(...)odigdheden~a480f985/
Fijn. Wat doet dat in dit topic dan?quote:Op zondag 9 juli 2017 11:33 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Omdat het voor veel mensen een belachelijke partij is die je niet begrijpt.
Om aan te geven dat het niet zwart wit is. Je kunt niet iedere GL stemmer als hoogopgeleid werkschuw links tuig wegzetten. Zo kun je dus ook niet alle PVVers als volidioot wegzetten.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vanwaar die fixatie toch op de pvv? Ik snap die niet helemaal..
Dit waren toch geen extreem rechtse demonstraties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |