Ja ik wil ookquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:14 schreef Le_Professeur het volgende:
ik dacht aan fast breken met kibbeling, wat jij azpi?
Deze manquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:14 schreef Le_Professeur het volgende:
ik dacht aan fast breken met kibbeling, wat jij azpi?
1/3e van de bevolking werkt nu, waarvan 40% fulltime als ik het goed heb onthouden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat we minder werkend volk hebben en maar volk dat geld kost
Ja ik trakteerquote:
Gaan jullie daarna ook elkaars pik zuigen ofzoquote:
ben je malquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wel een foto'tje van maken en posten in WEB SC om je wealth te showen
Als het binnen onze eet window past welquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gaan jullie daarna ook elkaars pik zuigen ofzo
Als populatie naar beneden gaat, dan is meer mensen bij komen niet écht meer toch?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
1/3e van de bevolking werkt nu, waarvan 40% fulltime als ik het goed heb onthouden.
Als de populatie omlaag gaat hoeven er minder mensen onderhouden te worden, als je dezelfde percentages aan werkenden houdt. Het is nu gewoon een fucking ponzi scheme. Altijd maar meer mensen, want er moeten meer mensen bijkomen om de grotere hoeveelheid ouderen te onderhouden?![]()
achterlijk spel. populatie omlaag, meer resources, ruimte, rust, banen, woningen, minder uitstoot, beter voor het milieu.
Serieus, denk eens 1 minuutje na over of er echt meer mensen moeten komen en hoe je dat wil volhouden.
ageing is 1 generatie een probleem, kost relatief gezien natuurlijk helemaal niets, we zijn elk jaar al meer kwijt aan het EU projectje. en die eerste zin die moet je even herformuleren, want ik snap er geen kut van.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als populatie naar beneden gaat, dan is meer mensen bij komen niet écht meer toch?
Dus dat meer en meer mensen bij komen valt volgens mij wel mee
En als populatie naar beneden gaat enkel, dan is er niks aan de hand en ben ik het met je eens is énkel voordeel. Maar combinatie van ageing is wel probleem want dat kost geld. Nu kun je ook zeggen ja fuck it laten we dan gewoon paar jaar helemaal kut hebben maar dat we daarna tenminste lagere bevolkingsaantal hebben want dat levert in the long term waarschijnlijk meer op MAARJA dat gaat niet gebeuren nee
jij hebt in deze post al meer gezegd dan ik in al mijn 85K posts dit jaar. Chapeauquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als populatie naar beneden gaat, dan is meer mensen bij komen niet écht meer toch?
Dus dat meer en meer mensen bij komen valt volgens mij wel mee
En als populatie naar beneden gaat enkel, dan is er niks aan de hand en ben ik het met je eens is énkel voordeel. Maar combinatie van ageing is wel probleem want dat kost geld. Nu kun je ook zeggen ja fuck it laten we dan gewoon paar jaar helemaal kut hebben maar dat we daarna tenminste lagere bevolkingsaantal hebben want dat levert in the long term waarschijnlijk meer op MAARJA dat gaat niet gebeuren nee
Ja daar ben ik het ook mee eens, zou beter zijn als we het gewoon zouden uitzittenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
ageing is 1 generatie een probleem, kost relatief gezien natuurlijk helemaal niets, we zijn elk jaar al meer kwijt aan het EU projectje. en die eerste zin die moet je even herformuleren, want ik snap er geen kut van.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij hebt in deze post al meer gezegd dan ik in al mijn 85K posts dit jaar. Chapeau
Weet je welk volk veel geld kost?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat we minder werkend volk hebben en maar volk dat geld kost
Nee ok dat het maar duidelijk is.quote:
Helemaal omdat we nu mensen binnenhalen waar geen werk voor is, en geen werk voor zal zijn, tenzij we niveautje bangladesh gaan worden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het ook mee eens, zou beter zijn als we het gewoon zouden uitzitten
Hahadat wanneer de populatie naar beneden gaat, en we er mensen bijhalen dat dus niet echt meer mensen zijn maar vervanging voor de mensen die er niet meer zijn
yes eensquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Helemaal omdat we nu mensen binnenhalen waar geen werk voor is, en geen werk voor zal zijn, tenzij we niveautje bangladesh gaan worden.
oh ja eens, zekerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:27 schreef Murdera het volgende:
Zien jullie wel dat mijn overtuiging dat 80%van het menselijk ras dient af te sterven, best wel redelijk is.
Mits ik de 80% mag uitkiezen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:27 schreef Murdera het volgende:
Zien jullie wel dat mijn overtuiging dat 80%van het menselijk ras dient af te sterven, best wel redelijk is.
EIGENVOLK EERST ALLES DE SCHULD VAN DE JODEN ALLE BUITENLANDERS DE NOORDZEE IN EN EEN NEKSCHOT HH 1488 SHADILAY DIE FAHNEN HOHG!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes eens
kijk liefje, als we gewoon praten dan blijkt dat we veel meer eens zijn dan lijkt
nee, randomquote:
Smurfenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, random
kom noukrijgen we allemala van die blauwe meisjes met blote buiken
Die mening deel ikquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:27 schreef Murdera het volgende:
Alles onder een IQ van 105 is af.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, random
Ja, wat een paradijsquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, random
pfoe, en dat is dan nog extreme schattingquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wat een paradijs
Maar helaas is er minder dan 20% van de wereldbevolking daarvoor geschikt.
Kan niet kiezen we doen gewoon Russisch roulette.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:30 schreef Azpilicueta het volgende:
Betekent wel dus dat 8 op de 10 hier moeten overlijden. Wie kies je, Murdera?
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dacht dat we met ebola wel de goede kant op gingen. Helaas niet echt doorgezet
Geeft nog spanning ook. Goed ideequote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan niet kiezen we doen gewoon Russisch roulette.
Klopt welquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:29 schreef Catkiller het volgende:
Het is jammer dat domme mensen zich zo veel sneller voortplanten dan de slimme mensen.
Degenen die weigeren mn zak te kussen natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:30 schreef Azpilicueta het volgende:
Betekent wel dus dat 8 op de 10 hier moeten overlijden. Wie kies je, Murdera?
Maar met random selectie loop je kans dat je de aarde nog verder naar de kloten helpt. Dus ben tegen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
pfoe, en dat is dan nog extreme schatting
Daarom meer geld voor kankerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dacht dat we met ebola wel de goede kant op gingen. Helaas niet echt doorgezet
Met de hand kiezen is veel beter inderdaadquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar met random selectie loop je kans dat je de aarde nog verder naar de kloten helpt. Dus ben tegen.
Hey daar ben je weer. Ben je al geopereerd mijn goede lieve WCH.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Wie kon ooit bevroeden dat de revolutie hier, in de krochten van het www, zou beginnen
meest kleine kans op volgens mij?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar met random selectie loop je kans dat je de aarde nog verder naar de kloten helpt. Dus ben tegen.
Ik verf nog dagelijks mijn nagelsquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarom meer geld voor kankerIk doneer elk jaar.
nee 27e pasquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey daar ben je weer. Ben je al geopereerd mijn goede lieve WCH.
Fijn je weer te zien vriend. Ik maakte me zorgen. Hoe gaat hetquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Wie kon ooit bevroeden dat de revolutie hier, in de krochten van het www, zou beginnen
moest lachenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik verf nog dagelijks mijn nagels
Too soon?
Kutkinderenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee 27e pas
is verzet ivm met verjaardag teun, kwam niet uit vorige week
Feli Dima.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:33 schreef Dimachaerus het volgende:
heb teruggebeld
ben uitgenodigd voor 2e geprek
Wat leukquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:33 schreef Dimachaerus het volgende:
heb teruggebeld
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:33 schreef Dimachaerus het volgende:
heb teruggebeld
Beetje selecteren op genen toch.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Met de hand kiezen is veel beter inderdaad
prima hoor, hier ook alles ok?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:33 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Fijn je weer te zien vriend. Ik maakte me zorgen. Hoe gaat het
Wie zou je op de afvalstapel gooien?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Met de hand kiezen is veel beter inderdaad
Gewoon allebei, je hebt toch niks belangrijks te doen verder.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:34 schreef Dimachaerus het volgende:
maar ik ga liever voor die andere job denk ik
idk
hahah, ik durf dat echt niet hoor op werk iets anders doen dan werkquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nog slechts een kwestie van tijd en word jij ook een betaalde FOK!ker
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:34 schreef Pensylvania het volgende:
goedemiddag vrienden,
ik kwam op de geur van de tt af.
heb je eindelijk een excuus om een kinderfeestje te missen en je portemonnee te sparen grijp je hem nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee 27e pas
is verzet ivm met verjaardag teun, kwam niet uit vorige week
dom achteraf jaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
heb je eindelijk een excuus om een kinderfeestje te missen en je portemonnee te sparen grijp je hem niet
Oude mensen kosten geld. Rokers en drinkers moeten we hebben. Mensen die veel extreme sporten doen, goed leven.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje selecteren op genen toch.
Mensen die weinig ziek zijn, mensen die gemiddeld gezond oud worden, inventieve mensen.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij weet nog niet of hij voor zijn leven vloeibaar wil eten
mooie UI weerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oude mensen kosten geld. Rokers en drinkers moeten we hebben. Mensen die veel extreme sporten doen, goed leven.
en mannen met een kapselquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:36 schreef Catkiller het volgende:
Sowieso vallen alle vrouwen boven de 20 af hoor, want er moeten gezonde baby's komen.
dom achteraf jaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ach moet je maar niet neuken zeg ik altijd maar
Nee dat valt te vervalsen.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mooie UI weer
lijkt wel of ik mijn familiealbum doorblader
Hoi Wisequote:
Je wilt mensen die na hun productieve jaren nog een sociale functie kunnen vervullen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oude mensen kosten geld. Rokers en drinkers moeten we hebben. Mensen die veel extreme sporten doen, goed leven.
Hier?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie zou je op de afvalstapel gooien?
Pardonquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hier?
Ik heb eigenlijk geen voorkeur. Als Prof en Crack het maar niet zijn
Ik wil niks met kinderen doen, dus ik mag gewoon afgeschoten worden na mijn laatste werkdag voor mijn pensioenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt mensen die na hun productieve jaren nog een sociale functie kunnen vervullen.
Beetje op de kinderen passen, beetje onderwijs geven. Dat soort dingen.
mensen die hard leven hard werken genieten en snel dood gaanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt mensen die na hun productieve jaren nog een sociale functie kunnen vervullen.
Beetje op de kinderen passen, beetje onderwijs geven. Dat soort dingen.
Jij stelt meteen de vragen die er toe doenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi Wise
Wil jij later kinderen ?
bestaat er nog pensioen als je 70 bent?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niks met kinderen doen, dus ik mag gewoon afgeschoten worden na mijn laatste werkdag voor mijn pensioen
Net alsof je met kinderen dan nog wel productief bentquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niks met kinderen doen, dus ik mag gewoon afgeschoten worden na mijn laatste werkdag voor mijn pensioen
Nee, internationaal.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hier?
Ik heb eigenlijk geen voorkeur. Als Prof en Crack het maar niet zijn
Goed van je.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel efficiënt voor de huizenmarkt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
mensen die hard leven hard werken genieten en snel dood gaan
Als het aan mij ligt niet. Ik heb liever meer hoogopgeleide knuffels vanuit het buitenlandquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
bestaat er nog pensioen als je 70 bent?
een teddybeer als neurochirurg of waar moet ik aan denken?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt niet. Ik heb liever meer hoogopgeleide knuffels vanuit het buitenland
Lekker efficiëntquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jij stelt meteen de vragen die er toe doen
Slim
Waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben ook pro-Borg samenleving.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, internationaal.
[..]
Goed van je.
[..]
Wel efficiënt voor de huizenmarkt.
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
een teddybeer als neurochirurg of waar moet ik aan denken?
Zo behaard zijn ze nou ook weer niet?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
een teddybeer als neurochirurg of waar moet ik aan denken?
Nee ook niet, de kans dat je een heup breekt is erg grootquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Net alsof je met kinderen dan nog wel productief bent
Maakt je wel flexibeler met alle bijbehorende voordelenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee ook niet, de kans dat je een heup breekt is erg groot
Ik ga nog liever dood dan dat ik verplicht sociaal moet zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, internationaal.
[..]
Goed van je.
[..]
Wel efficiënt voor de huizenmarkt.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga nog liever dood dan dat ik verplicht sociaal moet zijn.
misschien.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi Wise
Wil jij later kinderen ?
rtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga nog liever dood dan dat ik verplicht sociaal moet zijn.
nee, daarom nu je pensioen opmakenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon 1 dag in de week geen flikker uitvoeren
jij zou liever die linker vullen he¿quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:47 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik word de laatste tijd constant gebeld door andere uitzendbureaus om hun vacatures in te gaan vullen
Die man met dat petje ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:52 schreef wise het volgende:
[..]
jij zou liever die linker vullen he¿
[ afbeelding ]
Vind dat soort broeken zo spuuglelijkquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:52 schreef wise het volgende:
[..]
jij zou liever die linker vullen he¿
[ afbeelding ]
die helemaal links¿ die leren.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Vind dat soort broeken zo spuuglelijk
Die kan uit hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
2 van de 10 koos je Crack en prof. Zal je krijgen jongen.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maakt je wel flexibeler met alle bijbehorende voordelen
Ja, maar jij zit niet bij die andere 8 v/d 10. Jij zou weer bij de nieuwe lichting zitten, net als TARDIS.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
2 van de 10 koos je Crack en prof. Zal je krijgen jongen.
is dat te hachelen dan uit dat apparaat? lijkt me safer om gewoon bij de visboer te halenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Deze man
Wel kibbeling uit de airfryer natuurlijk
wat voor soort broeken?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
rechts is zusje van 2nutzquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar waar kijk ik eigenlijk naar? Gewoon twee random chicks?
Hmm.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:55 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, maar jij zit niet bij die andere 8 v/d 10. Jij zou weer bij de nieuwe lichting zitten, net als TARDIS.
Zeker, is lekker manquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is dat te hachelen dan uit dat apparaat? lijkt me safer om gewoon bij de visboer te halen
wat maakt kleding eigenlijk uit als het toch uit gaatquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
taille tot voorbij je navel
oh maar ik ben daar fan vanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik krijg niet de hots van een bloemetjesjurkquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:57 schreef wise het volgende:
[..]
wat maakt kleding eigenlijk uit als het toch uit gaat
Ik voel je.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe uit dan zodat hij blij is.quote:
ja heb volgens mij wel ergens foto maar niet van NU NU even zoekenquote:
Ja, daar heb je gelijk in. Maar ik durf niet te zeggen of ik ze zou raken want vaak blijken de desbetreffende meisjes dan toch geen 'meisjes' te zijn en noemt iedereen mij een vies homotjequote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:57 schreef wise het volgende:
[..]
wat maakt kleding eigenlijk uit als het toch uit gaat
jullie mannetjesquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lelijk man... TREK UIT!!!!!!
Alleen als ze spleetogen hebben is die kans heel groot.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Maar ik durf niet te zeggen of ik ze zou raken want vaak blijken de desbetreffende meisjes dan toch geen 'meisjes' te zijn en noemt iedereen mij een vies homotje
zout en vetquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zeker, is lekker man
Oke, misschien niet zo goed als verdronken in de olie en een kilo zout eroverheen, maar het komt in de buurt.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja was een inkopper
sorry
doe ik anders nooit
quote:
Oh, maar daar heb ik wel een formulier voorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen als ze spleetogen hebben is die kans heel groot.
Het addertje bij dit is dat ze een minderjarige grasmat hebben denk.
snap ik, denk dat best pijn doet met een kale klatsquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja was een inkopper
sorry
doe ik anders nooit
*schrapt van het lijstjequote:
godverdommequote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
snap ik, denk dat best pijn doet met een kale klats
Willen ze niet werken ?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:47 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik word de laatste tijd constant gebeld door andere uitzendbureaus om hun vacatures in te gaan vullen
druk met crack toch, is een fulltime baanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Druk, druk, druk
Officieel ben ik ook heel druk. Officieus niet
Daarna lekker peggen met dat flesjequote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:02 schreef TARDIS. het volgende:
zin om een biertje te drinken met mozy in crips anus
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik hoef geen kinderen ebe en in het weekend verkleed ik mij wel eens als een kafje
Dat kan je wel zeggenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
druk met crack toch, is een fulltime baan
verkracht zijn navel met een soepstengelquote:
ik moest gewoon lachen om jullie reactie, jeetjequote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zei het toch niet? Ik vind je mooi zoals je bent, wat je ook draagt
Besluit niet voor mij hoe ik mijzelf identificeer aubquote:
Sorry vrouw.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Besluit niet voor mij hoe ik mijzelf identificeer aub
Ohquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik moest gewoon lachen om jullie reactie, jeetje
ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja heb volgens mij wel ergens foto maar niet van NU NU even zoeken
respectloos naar negers die schminckquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
SWAG, het is zelfs een plissébroek en ik ben der godse blij mee. Echt veels te blij, echt dat je denkt hoe kun je zo blij zijn met een broek
Wow wat is je hoofd donker op die fotoquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
SWAG, het is zelfs een plissébroek en ik ben der godse blij mee. Echt veels te blij, echt dat je denkt hoe kun je zo blij zijn met een broek
is zwarte piet man doe nromaalquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
respectloos naar negers die schminck
Goed paard.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wie ben jij op die foto?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wie is dat meisje naast je?
quote:
Ja ja ja ...quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Druk, druk, druk
Officieel ben ik ook heel druk. Officieus niet
is dat een camouflagebroek voor in het bosquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
wat denk je zelfquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is dat een camouflagebroek voor in het bos
Paard kijkt ook blijquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Voor hippies wel jaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ja ja ...
Nu komt er natuurlijk wel de spits voor uitzendbureau's eraan ...
Hoiquote:
nou wel hoor, had net zn oortjes geaaidquote:
Ik ga mij er graag in verstoppenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is dat een camouflagebroek voor in het bos
Wow, Hallooooquote:
Hippies .. okéquote:
dit vind ik mooier dan die hele broekquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nou wel hoor, had net zn oortjes geaaid
maar was echt 32 graden en beestje stond alleen
Hoiquote:
paardenleed?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dit vind ik mooier dan die hele broek
Zit wat inquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dadelijk verniel je de broek nog, zou daarmee uitkijken
wij zijn zo klein dat je ons zelf nooit kunt pakken dus is wel vervelend hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
2x 1,50m 45 kilo blinde haat
ik ril van angst
Ik help dan ookquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
2x 1,50m 45 kilo blinde haat
ik ril van angst
als rijpe kersen spatten hun tengere lijfjes uiteen onder mijn lederen schoenzolenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wij zijn zo klein dat je ons zelf nooit kunt pakken dus is wel vervelend hoor
Jij zou echt een gruwelijke wingman zijn heb ik het idee. Kom we gaan een keer de stad 's nachts onveilig makenquote:
ik weet gewoon simpelweg niet wat je anders zou bedoelenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk toch niet altijd zo negatief over mij
ik ook, zal ik appeltaart uit de koeling stelenquote:
kersenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als rijpe kersen spatten hun tengere lijfjes uiteen onder mijn lederen schoenzolen
oke hans teeuwenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als rijpe kersen spatten hun tengere lijfjes uiteen onder mijn lederen schoenzolen
kei lekkkerrrquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lekker ja, laatst een pond op ofzo
toen had ik het er wel moeilijk mee
Je gebrek aan kennis druipt er weer vanaf Crackquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zo weinig eten dat je zelfs geen hongergevoel meer hebt
geen idee, laat me telkens weer verrassenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kei lekkkerrr
tot wanneer is het kersen seizoen
Ga eten dan broerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hou je bek ik moet aankomen gek ben ernstig dun
Wat, dat is zo hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je gebrek aan kennis druipt er weer vanaf Crack
ja DIEFquote:
morgen ff falafeltje happen bij maozquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hou je bek ik moet aankomen gek ben ernstig dun
quote:
Nou ja zegquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou jongens, berg de slingers maar weer op
ik hou volgens mij niet zo van hans teeuwenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je mag citeren hoor, dat jij je klassiekers niet kent
hongergevoel gaat daadwerkelijk weg als je te weinig eet, geen idee of je bij if te weinig eet want daar weet ik dan weer niks van inddquote:
Lekker manquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik ga thuis een big american pizza en een cheeseburger eten
met zijn bouw?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lekker man
Je moet gaan fitnessen vriend. Dan word je een zieke beachboy met jouw bouw
Blije eieren ! Blonde dozenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Weet jij een betere manier om Randstad/Tempo Team etc. te omschrijven?
dit klinkt als sciencequote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hongergevoel gaat daadwerkelijk weg als je te weinig eet, geen idee of je bij if te weinig eet want daar weet ik dan weer niks van indd
Dan ziet hij er helemaal uit als een gespierd touwtje.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lekker man
Zo fijn als we het samen eens kunnen zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hongergevoel gaat daadwerkelijk weg als je te weinig eet, geen idee of je bij if te weinig eet want daar weet ik dan weer niks van indd
Ik vind hippies beter tbhquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blije eieren ! Blonde dozen
Oh nee.. is Young capital ..
Hahahaha, moest lachenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Soort bezem, alleen minder haar en omgedraaid
Meh.. vind het de lading niet helemaal dekkenquote:
vanaf volgende maand sportschoolquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lekker man
ja + dat je zei dat hij daar maar alleen stond op een snikhete dag. misschien was hij zelfs wel eenzaam. dus in het extreme geval heb je het beestje misschien wel de dag van zijn leven bezorgd, en anders in ieder geval wat liefde gegeven. en dát totaalplaatje vind ik prachtig.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet gewoon simpelweg niet wat je anders zou bedoelen![]()
OOOH, dat ik hem heb geaaid? Ja natuurlijk, moet altijd even kijken
Blije dozen wel dan? Dan zou je ook kunnen denken aan het distributiecentrum van Coolbluequote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meh.. vind het de lading niet helemaal dekken
Nou, idd.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Confronterende reclame inderdaad
We work
We party
We have sex
Ik doe geen van alle
Gisterenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
wanneer hebben jullie voor het laatst geneukt
10 uur geledenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
ohjaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja + dat je zei dat hij daar maar alleen stond op een snikhete dag. misschien was hij zelfs wel eenzaam. dus in het extreme geval heb je het beestje misschien wel de dag van zijn leven bezorgd, en anders in ieder geval wat liefde gegeven. en dát totaalplaatje vind ik prachtig.
gisteren met een banaanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
FOCUS FOCUSquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
Was alweer week geleden bijna... zo gevoelig zo snel alweer. Lijkt me fucked als je nooit klaar komt.
Zelfde hier. Ook met een banaan overigensquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohjawat ben jij een fijne jongeman prof
[..]
gisteren met een banaan
ik begreep dat je naar een diëtist moest, maar ik vrees dat je haar advies niet helemaal begrepen hebtquote:
Waar op?quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zelfde hier. Ook met een banaan trouwens
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, eet net bijna een banaan inclusief schil![]()
Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |