Wow wat is je hoofd donker op die fotoquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
SWAG, het is zelfs een plissébroek en ik ben der godse blij mee. Echt veels te blij, echt dat je denkt hoe kun je zo blij zijn met een broek
is zwarte piet man doe nromaalquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
respectloos naar negers die schminck
Goed paard.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
SWAG, het is zelfs een plissébroek en ik ben der godse blij mee. Echt veels te blij, echt dat je denkt hoe kun je zo blij zijn met een broek
Wie ben jij op die foto?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wie is dat meisje naast je?
quote:
Ja ja ja ...quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Druk, druk, druk
Officieel ben ik ook heel druk. Officieus niet
is dat een camouflagebroek voor in het bosquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
wat denk je zelfquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is dat een camouflagebroek voor in het bos
Paard kijkt ook blijquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Voor hippies wel jaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ja ja ...
Nu komt er natuurlijk wel de spits voor uitzendbureau's eraan ...
Hoiquote:
nou wel hoor, had net zn oortjes geaaidquote:
Ik ga mij er graag in verstoppenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is dat een camouflagebroek voor in het bos
Wow, Hallooooquote:
Hippies .. okéquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |