Ik voel je.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
taille tot voorbij je navel
Doe uit dan zodat hij blij is.quote:
ja heb volgens mij wel ergens foto maar niet van NU NU even zoekenquote:
Ja, daar heb je gelijk in. Maar ik durf niet te zeggen of ik ze zou raken want vaak blijken de desbetreffende meisjes dan toch geen 'meisjes' te zijn en noemt iedereen mij een vies homotjequote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:57 schreef wise het volgende:
[..]
wat maakt kleding eigenlijk uit als het toch uit gaat
jullie mannetjesquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lelijk man... TREK UIT!!!!!!
Alleen als ze spleetogen hebben is die kans heel groot.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Maar ik durf niet te zeggen of ik ze zou raken want vaak blijken de desbetreffende meisjes dan toch geen 'meisjes' te zijn en noemt iedereen mij een vies homotje
zout en vetquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zeker, is lekker man
Oke, misschien niet zo goed als verdronken in de olie en een kilo zout eroverheen, maar het komt in de buurt.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja was een inkopper
sorry
doe ik anders nooit
quote:
Oh, maar daar heb ik wel een formulier voorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen als ze spleetogen hebben is die kans heel groot.
Het addertje bij dit is dat ze een minderjarige grasmat hebben denk.
snap ik, denk dat best pijn doet met een kale klatsquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja was een inkopper
sorry
doe ik anders nooit
*schrapt van het lijstjequote:
godverdommequote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
snap ik, denk dat best pijn doet met een kale klats
Willen ze niet werken ?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:47 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik word de laatste tijd constant gebeld door andere uitzendbureaus om hun vacatures in te gaan vullen
druk met crack toch, is een fulltime baanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Druk, druk, druk
Officieel ben ik ook heel druk. Officieus niet
Daarna lekker peggen met dat flesjequote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:02 schreef TARDIS. het volgende:
zin om een biertje te drinken met mozy in crips anus
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik hoef geen kinderen ebe en in het weekend verkleed ik mij wel eens als een kafje
Dat kan je wel zeggenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
druk met crack toch, is een fulltime baan
verkracht zijn navel met een soepstengelquote:
ik moest gewoon lachen om jullie reactie, jeetjequote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zei het toch niet? Ik vind je mooi zoals je bent, wat je ook draagt
Besluit niet voor mij hoe ik mijzelf identificeer aubquote:
Sorry vrouw.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Besluit niet voor mij hoe ik mijzelf identificeer aub
Ohquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik moest gewoon lachen om jullie reactie, jeetje
ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja heb volgens mij wel ergens foto maar niet van NU NU even zoeken
respectloos naar negers die schminckquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
SWAG, het is zelfs een plissébroek en ik ben der godse blij mee. Echt veels te blij, echt dat je denkt hoe kun je zo blij zijn met een broek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |