Hahahahaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon 1 dag in de week geen flikker uitvoeren
jij zou liever die linker vullen he¿quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:47 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik word de laatste tijd constant gebeld door andere uitzendbureaus om hun vacatures in te gaan vullen
Die man met dat petje ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:52 schreef wise het volgende:
[..]
jij zou liever die linker vullen he¿
[ afbeelding ]
Vind dat soort broeken zo spuuglelijkquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:52 schreef wise het volgende:
[..]
jij zou liever die linker vullen he¿
[ afbeelding ]
die helemaal links¿ die leren.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Vind dat soort broeken zo spuuglelijk
Die kan uit hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
2 van de 10 koos je Crack en prof. Zal je krijgen jongen.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maakt je wel flexibeler met alle bijbehorende voordelen
Ja, maar jij zit niet bij die andere 8 v/d 10. Jij zou weer bij de nieuwe lichting zitten, net als TARDIS.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
2 van de 10 koos je Crack en prof. Zal je krijgen jongen.
is dat te hachelen dan uit dat apparaat? lijkt me safer om gewoon bij de visboer te halenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Deze man
Wel kibbeling uit de airfryer natuurlijk
wat voor soort broeken?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
rechts is zusje van 2nutzquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar waar kijk ik eigenlijk naar? Gewoon twee random chicks?
Hmm.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:55 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, maar jij zit niet bij die andere 8 v/d 10. Jij zou weer bij de nieuwe lichting zitten, net als TARDIS.
Zeker, is lekker manquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is dat te hachelen dan uit dat apparaat? lijkt me safer om gewoon bij de visboer te halen
wat maakt kleding eigenlijk uit als het toch uit gaatquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
taille tot voorbij je navel
oh maar ik ben daar fan vanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
taille tot voorbij je navel
ja ik krijg niet de hots van een bloemetjesjurkquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:57 schreef wise het volgende:
[..]
wat maakt kleding eigenlijk uit als het toch uit gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |