Ja ik wil ookquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:14 schreef Le_Professeur het volgende:
ik dacht aan fast breken met kibbeling, wat jij azpi?
Deze manquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:14 schreef Le_Professeur het volgende:
ik dacht aan fast breken met kibbeling, wat jij azpi?
1/3e van de bevolking werkt nu, waarvan 40% fulltime als ik het goed heb onthouden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat we minder werkend volk hebben en maar volk dat geld kost
Ja ik trakteerquote:
Gaan jullie daarna ook elkaars pik zuigen ofzoquote:
ben je malquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wel een foto'tje van maken en posten in WEB SC om je wealth te showen
Als het binnen onze eet window past welquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gaan jullie daarna ook elkaars pik zuigen ofzo
Als populatie naar beneden gaat, dan is meer mensen bij komen niet écht meer toch?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
1/3e van de bevolking werkt nu, waarvan 40% fulltime als ik het goed heb onthouden.
Als de populatie omlaag gaat hoeven er minder mensen onderhouden te worden, als je dezelfde percentages aan werkenden houdt. Het is nu gewoon een fucking ponzi scheme. Altijd maar meer mensen, want er moeten meer mensen bijkomen om de grotere hoeveelheid ouderen te onderhouden?![]()
achterlijk spel. populatie omlaag, meer resources, ruimte, rust, banen, woningen, minder uitstoot, beter voor het milieu.
Serieus, denk eens 1 minuutje na over of er echt meer mensen moeten komen en hoe je dat wil volhouden.
ageing is 1 generatie een probleem, kost relatief gezien natuurlijk helemaal niets, we zijn elk jaar al meer kwijt aan het EU projectje. en die eerste zin die moet je even herformuleren, want ik snap er geen kut van.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als populatie naar beneden gaat, dan is meer mensen bij komen niet écht meer toch?
Dus dat meer en meer mensen bij komen valt volgens mij wel mee
En als populatie naar beneden gaat enkel, dan is er niks aan de hand en ben ik het met je eens is énkel voordeel. Maar combinatie van ageing is wel probleem want dat kost geld. Nu kun je ook zeggen ja fuck it laten we dan gewoon paar jaar helemaal kut hebben maar dat we daarna tenminste lagere bevolkingsaantal hebben want dat levert in the long term waarschijnlijk meer op MAARJA dat gaat niet gebeuren nee
jij hebt in deze post al meer gezegd dan ik in al mijn 85K posts dit jaar. Chapeauquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als populatie naar beneden gaat, dan is meer mensen bij komen niet écht meer toch?
Dus dat meer en meer mensen bij komen valt volgens mij wel mee
En als populatie naar beneden gaat enkel, dan is er niks aan de hand en ben ik het met je eens is énkel voordeel. Maar combinatie van ageing is wel probleem want dat kost geld. Nu kun je ook zeggen ja fuck it laten we dan gewoon paar jaar helemaal kut hebben maar dat we daarna tenminste lagere bevolkingsaantal hebben want dat levert in the long term waarschijnlijk meer op MAARJA dat gaat niet gebeuren nee
Ja daar ben ik het ook mee eens, zou beter zijn als we het gewoon zouden uitzittenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
ageing is 1 generatie een probleem, kost relatief gezien natuurlijk helemaal niets, we zijn elk jaar al meer kwijt aan het EU projectje. en die eerste zin die moet je even herformuleren, want ik snap er geen kut van.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij hebt in deze post al meer gezegd dan ik in al mijn 85K posts dit jaar. Chapeau
Weet je welk volk veel geld kost?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat we minder werkend volk hebben en maar volk dat geld kost
Nee ok dat het maar duidelijk is.quote:
Helemaal omdat we nu mensen binnenhalen waar geen werk voor is, en geen werk voor zal zijn, tenzij we niveautje bangladesh gaan worden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het ook mee eens, zou beter zijn als we het gewoon zouden uitzitten
Hahadat wanneer de populatie naar beneden gaat, en we er mensen bijhalen dat dus niet echt meer mensen zijn maar vervanging voor de mensen die er niet meer zijn
yes eensquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Helemaal omdat we nu mensen binnenhalen waar geen werk voor is, en geen werk voor zal zijn, tenzij we niveautje bangladesh gaan worden.
oh ja eens, zekerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:27 schreef Murdera het volgende:
Zien jullie wel dat mijn overtuiging dat 80%van het menselijk ras dient af te sterven, best wel redelijk is.
Mits ik de 80% mag uitkiezen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:27 schreef Murdera het volgende:
Zien jullie wel dat mijn overtuiging dat 80%van het menselijk ras dient af te sterven, best wel redelijk is.
EIGENVOLK EERST ALLES DE SCHULD VAN DE JODEN ALLE BUITENLANDERS DE NOORDZEE IN EN EEN NEKSCHOT HH 1488 SHADILAY DIE FAHNEN HOHG!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes eens
kijk liefje, als we gewoon praten dan blijkt dat we veel meer eens zijn dan lijkt
nee, randomquote:
Smurfenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, random
kom noukrijgen we allemala van die blauwe meisjes met blote buiken
Die mening deel ikquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:27 schreef Murdera het volgende:
Alles onder een IQ van 105 is af.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, random
Ja, wat een paradijsquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, random
pfoe, en dat is dan nog extreme schattingquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wat een paradijs
Maar helaas is er minder dan 20% van de wereldbevolking daarvoor geschikt.
Kan niet kiezen we doen gewoon Russisch roulette.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:30 schreef Azpilicueta het volgende:
Betekent wel dus dat 8 op de 10 hier moeten overlijden. Wie kies je, Murdera?
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dacht dat we met ebola wel de goede kant op gingen. Helaas niet echt doorgezet
Geeft nog spanning ook. Goed ideequote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan niet kiezen we doen gewoon Russisch roulette.
Klopt welquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:29 schreef Catkiller het volgende:
Het is jammer dat domme mensen zich zo veel sneller voortplanten dan de slimme mensen.
Degenen die weigeren mn zak te kussen natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:30 schreef Azpilicueta het volgende:
Betekent wel dus dat 8 op de 10 hier moeten overlijden. Wie kies je, Murdera?
Maar met random selectie loop je kans dat je de aarde nog verder naar de kloten helpt. Dus ben tegen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
pfoe, en dat is dan nog extreme schatting
Daarom meer geld voor kankerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dacht dat we met ebola wel de goede kant op gingen. Helaas niet echt doorgezet
Met de hand kiezen is veel beter inderdaadquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar met random selectie loop je kans dat je de aarde nog verder naar de kloten helpt. Dus ben tegen.
Hey daar ben je weer. Ben je al geopereerd mijn goede lieve WCH.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Wie kon ooit bevroeden dat de revolutie hier, in de krochten van het www, zou beginnen
meest kleine kans op volgens mij?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar met random selectie loop je kans dat je de aarde nog verder naar de kloten helpt. Dus ben tegen.
Ik verf nog dagelijks mijn nagelsquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarom meer geld voor kankerIk doneer elk jaar.
nee 27e pasquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey daar ben je weer. Ben je al geopereerd mijn goede lieve WCH.
Fijn je weer te zien vriend. Ik maakte me zorgen. Hoe gaat hetquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Wie kon ooit bevroeden dat de revolutie hier, in de krochten van het www, zou beginnen
moest lachenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik verf nog dagelijks mijn nagels
Too soon?
Kutkinderenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee 27e pas
is verzet ivm met verjaardag teun, kwam niet uit vorige week
Feli Dima.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:33 schreef Dimachaerus het volgende:
heb teruggebeld
ben uitgenodigd voor 2e geprek
Wat leukquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:33 schreef Dimachaerus het volgende:
heb teruggebeld
ben uitgenodigd voor 2e geprek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |