Nee ok dat het maar duidelijk is.quote:
Helemaal omdat we nu mensen binnenhalen waar geen werk voor is, en geen werk voor zal zijn, tenzij we niveautje bangladesh gaan worden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het ook mee eens, zou beter zijn als we het gewoon zouden uitzitten
Hahadat wanneer de populatie naar beneden gaat, en we er mensen bijhalen dat dus niet echt meer mensen zijn maar vervanging voor de mensen die er niet meer zijn
yes eensquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Helemaal omdat we nu mensen binnenhalen waar geen werk voor is, en geen werk voor zal zijn, tenzij we niveautje bangladesh gaan worden.
oh ja eens, zekerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:27 schreef Murdera het volgende:
Zien jullie wel dat mijn overtuiging dat 80%van het menselijk ras dient af te sterven, best wel redelijk is.
Mits ik de 80% mag uitkiezen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:27 schreef Murdera het volgende:
Zien jullie wel dat mijn overtuiging dat 80%van het menselijk ras dient af te sterven, best wel redelijk is.
EIGENVOLK EERST ALLES DE SCHULD VAN DE JODEN ALLE BUITENLANDERS DE NOORDZEE IN EN EEN NEKSCHOT HH 1488 SHADILAY DIE FAHNEN HOHG!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes eens
kijk liefje, als we gewoon praten dan blijkt dat we veel meer eens zijn dan lijkt
nee, randomquote:
Smurfenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, random
kom noukrijgen we allemala van die blauwe meisjes met blote buiken
Die mening deel ikquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:27 schreef Murdera het volgende:
Alles onder een IQ van 105 is af.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, random
Ja, wat een paradijsquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, random
pfoe, en dat is dan nog extreme schattingquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wat een paradijs
Maar helaas is er minder dan 20% van de wereldbevolking daarvoor geschikt.
Kan niet kiezen we doen gewoon Russisch roulette.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:30 schreef Azpilicueta het volgende:
Betekent wel dus dat 8 op de 10 hier moeten overlijden. Wie kies je, Murdera?
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dacht dat we met ebola wel de goede kant op gingen. Helaas niet echt doorgezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |