wat denk je zelfquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is dat een camouflagebroek voor in het bos
Paard kijkt ook blijquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
SWAG, het is zelfs een plissébroek en ik ben der godse blij mee. Echt veels te blij, echt dat je denkt hoe kun je zo blij zijn met een broek
Voor hippies wel jaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ja ja ...
Nu komt er natuurlijk wel de spits voor uitzendbureau's eraan ...
Hoiquote:
nou wel hoor, had net zn oortjes geaaidquote:
Ik ga mij er graag in verstoppenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is dat een camouflagebroek voor in het bos
Wow, Hallooooquote:
Hippies .. okéquote:
dit vind ik mooier dan die hele broekquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nou wel hoor, had net zn oortjes geaaid
maar was echt 32 graden en beestje stond alleen
Hoiquote:
paardenleed?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dit vind ik mooier dan die hele broek
Zit wat inquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dadelijk verniel je de broek nog, zou daarmee uitkijken
wij zijn zo klein dat je ons zelf nooit kunt pakken dus is wel vervelend hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
2x 1,50m 45 kilo blinde haat
ik ril van angst
Ik help dan ookquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
2x 1,50m 45 kilo blinde haat
ik ril van angst
als rijpe kersen spatten hun tengere lijfjes uiteen onder mijn lederen schoenzolenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wij zijn zo klein dat je ons zelf nooit kunt pakken dus is wel vervelend hoor
Jij zou echt een gruwelijke wingman zijn heb ik het idee. Kom we gaan een keer de stad 's nachts onveilig makenquote:
ik weet gewoon simpelweg niet wat je anders zou bedoelenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk toch niet altijd zo negatief over mij
ik ook, zal ik appeltaart uit de koeling stelenquote:
kersenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als rijpe kersen spatten hun tengere lijfjes uiteen onder mijn lederen schoenzolen
oke hans teeuwenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als rijpe kersen spatten hun tengere lijfjes uiteen onder mijn lederen schoenzolen
kei lekkkerrrquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lekker ja, laatst een pond op ofzo
toen had ik het er wel moeilijk mee
Je gebrek aan kennis druipt er weer vanaf Crackquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zo weinig eten dat je zelfs geen hongergevoel meer hebt
geen idee, laat me telkens weer verrassenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kei lekkkerrr
tot wanneer is het kersen seizoen
Ga eten dan broerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hou je bek ik moet aankomen gek ben ernstig dun
Wat, dat is zo hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je gebrek aan kennis druipt er weer vanaf Crack
ja DIEFquote:
morgen ff falafeltje happen bij maozquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hou je bek ik moet aankomen gek ben ernstig dun
quote:
Nou ja zegquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou jongens, berg de slingers maar weer op
ik hou volgens mij niet zo van hans teeuwenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je mag citeren hoor, dat jij je klassiekers niet kent
hongergevoel gaat daadwerkelijk weg als je te weinig eet, geen idee of je bij if te weinig eet want daar weet ik dan weer niks van inddquote:
Lekker manquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik ga thuis een big american pizza en een cheeseburger eten
met zijn bouw?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lekker man
Je moet gaan fitnessen vriend. Dan word je een zieke beachboy met jouw bouw
Blije eieren ! Blonde dozenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Weet jij een betere manier om Randstad/Tempo Team etc. te omschrijven?
dit klinkt als sciencequote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hongergevoel gaat daadwerkelijk weg als je te weinig eet, geen idee of je bij if te weinig eet want daar weet ik dan weer niks van indd
Dan ziet hij er helemaal uit als een gespierd touwtje.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lekker man
Je moet gaan fitnessen vriend. Dan word je een zieke beachboy met jouw bouw
Zo fijn als we het samen eens kunnen zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hongergevoel gaat daadwerkelijk weg als je te weinig eet, geen idee of je bij if te weinig eet want daar weet ik dan weer niks van indd
Ik vind hippies beter tbhquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blije eieren ! Blonde dozen
Oh nee.. is Young capital ..
Hahahaha, moest lachenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Soort bezem, alleen minder haar en omgedraaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |