Je gebrek aan kennis druipt er weer vanaf Crackquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zo weinig eten dat je zelfs geen hongergevoel meer hebt
geen idee, laat me telkens weer verrassenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kei lekkkerrr
tot wanneer is het kersen seizoen
Ga eten dan broerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hou je bek ik moet aankomen gek ben ernstig dun
Wat, dat is zo hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je gebrek aan kennis druipt er weer vanaf Crack
ja DIEFquote:
morgen ff falafeltje happen bij maozquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hou je bek ik moet aankomen gek ben ernstig dun
quote:
Nou ja zegquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou jongens, berg de slingers maar weer op
ik hou volgens mij niet zo van hans teeuwenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je mag citeren hoor, dat jij je klassiekers niet kent
hongergevoel gaat daadwerkelijk weg als je te weinig eet, geen idee of je bij if te weinig eet want daar weet ik dan weer niks van inddquote:
Lekker manquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik ga thuis een big american pizza en een cheeseburger eten
met zijn bouw?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lekker man
Je moet gaan fitnessen vriend. Dan word je een zieke beachboy met jouw bouw
Blije eieren ! Blonde dozenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Weet jij een betere manier om Randstad/Tempo Team etc. te omschrijven?
dit klinkt als sciencequote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hongergevoel gaat daadwerkelijk weg als je te weinig eet, geen idee of je bij if te weinig eet want daar weet ik dan weer niks van indd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |