dit vind ik mooier dan die hele broekquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nou wel hoor, had net zn oortjes geaaid
maar was echt 32 graden en beestje stond alleen
Hoiquote:
paardenleed?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dit vind ik mooier dan die hele broek
Zit wat inquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dadelijk verniel je de broek nog, zou daarmee uitkijken
wij zijn zo klein dat je ons zelf nooit kunt pakken dus is wel vervelend hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
2x 1,50m 45 kilo blinde haat
ik ril van angst
Ik help dan ookquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
2x 1,50m 45 kilo blinde haat
ik ril van angst
als rijpe kersen spatten hun tengere lijfjes uiteen onder mijn lederen schoenzolenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wij zijn zo klein dat je ons zelf nooit kunt pakken dus is wel vervelend hoor
Jij zou echt een gruwelijke wingman zijn heb ik het idee. Kom we gaan een keer de stad 's nachts onveilig makenquote:
ik weet gewoon simpelweg niet wat je anders zou bedoelenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk toch niet altijd zo negatief over mij
ik ook, zal ik appeltaart uit de koeling stelenquote:
kersenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als rijpe kersen spatten hun tengere lijfjes uiteen onder mijn lederen schoenzolen
oke hans teeuwenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als rijpe kersen spatten hun tengere lijfjes uiteen onder mijn lederen schoenzolen
kei lekkkerrrquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lekker ja, laatst een pond op ofzo
toen had ik het er wel moeilijk mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |