Geeft nog spanning ook. Goed ideequote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan niet kiezen we doen gewoon Russisch roulette.
Klopt welquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:29 schreef Catkiller het volgende:
Het is jammer dat domme mensen zich zo veel sneller voortplanten dan de slimme mensen.
Degenen die weigeren mn zak te kussen natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:30 schreef Azpilicueta het volgende:
Betekent wel dus dat 8 op de 10 hier moeten overlijden. Wie kies je, Murdera?
Maar met random selectie loop je kans dat je de aarde nog verder naar de kloten helpt. Dus ben tegen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
pfoe, en dat is dan nog extreme schatting
Daarom meer geld voor kankerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dacht dat we met ebola wel de goede kant op gingen. Helaas niet echt doorgezet
Met de hand kiezen is veel beter inderdaadquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar met random selectie loop je kans dat je de aarde nog verder naar de kloten helpt. Dus ben tegen.
Hey daar ben je weer. Ben je al geopereerd mijn goede lieve WCH.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Wie kon ooit bevroeden dat de revolutie hier, in de krochten van het www, zou beginnen
meest kleine kans op volgens mij?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar met random selectie loop je kans dat je de aarde nog verder naar de kloten helpt. Dus ben tegen.
Ik verf nog dagelijks mijn nagelsquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarom meer geld voor kankerIk doneer elk jaar.
nee 27e pasquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey daar ben je weer. Ben je al geopereerd mijn goede lieve WCH.
Fijn je weer te zien vriend. Ik maakte me zorgen. Hoe gaat hetquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Wie kon ooit bevroeden dat de revolutie hier, in de krochten van het www, zou beginnen
moest lachenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik verf nog dagelijks mijn nagels
Too soon?
Kutkinderenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee 27e pas
is verzet ivm met verjaardag teun, kwam niet uit vorige week
Feli Dima.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:33 schreef Dimachaerus het volgende:
heb teruggebeld
ben uitgenodigd voor 2e geprek
Wat leukquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:33 schreef Dimachaerus het volgende:
heb teruggebeld
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:33 schreef Dimachaerus het volgende:
heb teruggebeld
Beetje selecteren op genen toch.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Met de hand kiezen is veel beter inderdaad
prima hoor, hier ook alles ok?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:33 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Fijn je weer te zien vriend. Ik maakte me zorgen. Hoe gaat het
Wie zou je op de afvalstapel gooien?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Met de hand kiezen is veel beter inderdaad
Gewoon allebei, je hebt toch niks belangrijks te doen verder.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:34 schreef Dimachaerus het volgende:
maar ik ga liever voor die andere job denk ik
idk
hahah, ik durf dat echt niet hoor op werk iets anders doen dan werkquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nog slechts een kwestie van tijd en word jij ook een betaalde FOK!ker
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:34 schreef Pensylvania het volgende:
goedemiddag vrienden,
ik kwam op de geur van de tt af.
heb je eindelijk een excuus om een kinderfeestje te missen en je portemonnee te sparen grijp je hem nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee 27e pas
is verzet ivm met verjaardag teun, kwam niet uit vorige week
dom achteraf jaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
heb je eindelijk een excuus om een kinderfeestje te missen en je portemonnee te sparen grijp je hem niet
Oude mensen kosten geld. Rokers en drinkers moeten we hebben. Mensen die veel extreme sporten doen, goed leven.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje selecteren op genen toch.
Mensen die weinig ziek zijn, mensen die gemiddeld gezond oud worden, inventieve mensen.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij weet nog niet of hij voor zijn leven vloeibaar wil eten
mooie UI weerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oude mensen kosten geld. Rokers en drinkers moeten we hebben. Mensen die veel extreme sporten doen, goed leven.
en mannen met een kapselquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:36 schreef Catkiller het volgende:
Sowieso vallen alle vrouwen boven de 20 af hoor, want er moeten gezonde baby's komen.
dom achteraf jaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ach moet je maar niet neuken zeg ik altijd maar
Nee dat valt te vervalsen.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mooie UI weer
lijkt wel of ik mijn familiealbum doorblader
Hoi Wisequote:
Je wilt mensen die na hun productieve jaren nog een sociale functie kunnen vervullen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oude mensen kosten geld. Rokers en drinkers moeten we hebben. Mensen die veel extreme sporten doen, goed leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |