Hier?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie zou je op de afvalstapel gooien?
Pardonquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hier?
Ik heb eigenlijk geen voorkeur. Als Prof en Crack het maar niet zijn
Ik wil niks met kinderen doen, dus ik mag gewoon afgeschoten worden na mijn laatste werkdag voor mijn pensioenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt mensen die na hun productieve jaren nog een sociale functie kunnen vervullen.
Beetje op de kinderen passen, beetje onderwijs geven. Dat soort dingen.
mensen die hard leven hard werken genieten en snel dood gaanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt mensen die na hun productieve jaren nog een sociale functie kunnen vervullen.
Beetje op de kinderen passen, beetje onderwijs geven. Dat soort dingen.
Jij stelt meteen de vragen die er toe doenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi Wise
Wil jij later kinderen ?
bestaat er nog pensioen als je 70 bent?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niks met kinderen doen, dus ik mag gewoon afgeschoten worden na mijn laatste werkdag voor mijn pensioen
Net alsof je met kinderen dan nog wel productief bentquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niks met kinderen doen, dus ik mag gewoon afgeschoten worden na mijn laatste werkdag voor mijn pensioen
Nee, internationaal.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hier?
Ik heb eigenlijk geen voorkeur. Als Prof en Crack het maar niet zijn
Goed van je.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel efficiënt voor de huizenmarkt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
mensen die hard leven hard werken genieten en snel dood gaan
Als het aan mij ligt niet. Ik heb liever meer hoogopgeleide knuffels vanuit het buitenlandquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
bestaat er nog pensioen als je 70 bent?
een teddybeer als neurochirurg of waar moet ik aan denken?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt niet. Ik heb liever meer hoogopgeleide knuffels vanuit het buitenland
Lekker efficiëntquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jij stelt meteen de vragen die er toe doen
Slim
Waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben ook pro-Borg samenleving.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, internationaal.
[..]
Goed van je.
[..]
Wel efficiënt voor de huizenmarkt.
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
een teddybeer als neurochirurg of waar moet ik aan denken?
Zo behaard zijn ze nou ook weer niet?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
een teddybeer als neurochirurg of waar moet ik aan denken?
Nee ook niet, de kans dat je een heup breekt is erg grootquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Net alsof je met kinderen dan nog wel productief bent
Maakt je wel flexibeler met alle bijbehorende voordelenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee ook niet, de kans dat je een heup breekt is erg groot
Ik ga nog liever dood dan dat ik verplicht sociaal moet zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, internationaal.
[..]
Goed van je.
[..]
Wel efficiënt voor de huizenmarkt.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga nog liever dood dan dat ik verplicht sociaal moet zijn.
misschien.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi Wise
Wil jij later kinderen ?
rtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga nog liever dood dan dat ik verplicht sociaal moet zijn.
nee, daarom nu je pensioen opmakenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |