Dan ziet hij er helemaal uit als een gespierd touwtje.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lekker man
Je moet gaan fitnessen vriend. Dan word je een zieke beachboy met jouw bouw
Zo fijn als we het samen eens kunnen zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hongergevoel gaat daadwerkelijk weg als je te weinig eet, geen idee of je bij if te weinig eet want daar weet ik dan weer niks van indd
Ik vind hippies beter tbhquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blije eieren ! Blonde dozen
Oh nee.. is Young capital ..
Hahahaha, moest lachenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Soort bezem, alleen minder haar en omgedraaid
Meh.. vind het de lading niet helemaal dekkenquote:
vanaf volgende maand sportschoolquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lekker man
Je moet gaan fitnessen vriend. Dan word je een zieke beachboy met jouw bouw
ja + dat je zei dat hij daar maar alleen stond op een snikhete dag. misschien was hij zelfs wel eenzaam. dus in het extreme geval heb je het beestje misschien wel de dag van zijn leven bezorgd, en anders in ieder geval wat liefde gegeven. en dát totaalplaatje vind ik prachtig.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet gewoon simpelweg niet wat je anders zou bedoelen![]()
OOOH, dat ik hem heb geaaid? Ja natuurlijk, moet altijd even kijken
Blije dozen wel dan? Dan zou je ook kunnen denken aan het distributiecentrum van Coolbluequote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meh.. vind het de lading niet helemaal dekken
Nou, idd.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Confronterende reclame inderdaad
We work
We party
We have sex
Ik doe geen van alle
Gisterenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
wanneer hebben jullie voor het laatst geneukt
10 uur geledenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
ohjaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja + dat je zei dat hij daar maar alleen stond op een snikhete dag. misschien was hij zelfs wel eenzaam. dus in het extreme geval heb je het beestje misschien wel de dag van zijn leven bezorgd, en anders in ieder geval wat liefde gegeven. en dát totaalplaatje vind ik prachtig.
gisteren met een banaanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
FOCUS FOCUSquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
Was alweer week geleden bijna... zo gevoelig zo snel alweer. Lijkt me fucked als je nooit klaar komt.
Zelfde hier. Ook met een banaan overigensquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohjawat ben jij een fijne jongeman prof
[..]
gisteren met een banaan
ik begreep dat je naar een diëtist moest, maar ik vrees dat je haar advies niet helemaal begrepen hebtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |