Ik denk dat er deze keer bans aan anderen worden uitgedeeld.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:01 schreef Zosk het volgende:
Wie kan er een poll maken over hoe snel Braddie weer een ban heeft?
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk dat er deze keer bans aan anderen worden uitgedeeld.
nee dit ben ik danquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
we zijn geen wilde dieren je kent toch wel een beetje fatsoen?!
Ik deed altijd vriendelijk tegen Braddiequote:Op woensdag 21 juni 2017 13:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie, heb nog niemand vriendelijk tegen Braddie zien doen.
o ik heb dat geprobeerd maar daar doe ik niet meer aanquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik deed altijd vriendelijk tegen Braddie
quote:
Jawel, misschien niet gemeend vriendelijk, maar in elk geval wel een beetje normaal.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij is hetero en blank dus zie niet in waarom ik verplicht vriendelijk zou moeten doen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Akkoordquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
o ik heb dat geprobeerd maar daar doe ik niet meer aan
sowieso lekker boeiend dat lapi gejank, ooh dan kan je topic openen, boe fokking hoequote:
^quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
sowieso lekker boeiend dat lapi gejank, ooh dan kan je topic openen, boe fokking hoe
Ja ik vind helemaal mooi hoorquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik wil lang genoeg haar voor ook twee van die bolletjes op mn hoofd
maar het is al echt langheb t idee ineens kei snel gegroeid, komt bijna tot schouders wowooowowow
onzin, gemeeend vriendelijk meldt zich*quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jawel, misschien niet gemeend vriendelijk, maar in elk geval wel een beetje normaal.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
onzin, gemeeend vriendelijk meldt zich*
oeh lekkerquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren nog pindakaas gegeten en gisteren fr iet
Nam 't net nog voor 'm op maar toen deed ie ondankbaar dus dat doen we uiteraard niet meer.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee maar zo gaat dat met breddekequote:Op woensdag 21 juni 2017 13:08 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Nam 't net nog voor 'm op maar toen deed ie ondankbaar dus dat doen we uiteraard niet meer.
Kan geregeld wordenquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik verlang naar je vriendschap en genegenheid
niet geloven, is niet waarquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
onzin, gemeeend vriendelijk meldt zich*
Dacht dat jij geen vlees at, ben confused nuquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oeh lekkerik had ook fritten op, fucking lekker met schil hmmm
en echt een goddelijke hamburger nog nooit zoiets fantastisch gegeten
Patat met schil, doe normaalquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oeh lekkerik had ook fritten op, fucking lekker met schil hmmm
en echt een goddelijke hamburger nog nooit zoiets fantastisch gegeten
Oh ff teruglezen dusquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk dat er deze keer bans aan anderen worden uitgedeeld.
Of dat nou een pluspunt is weet ik niet hoorquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:13 schreef TARDIS. het volgende:
nu brats unband is kunnen we wel weer over zn vlogs praten
Denk niet dat dit een pluspunt is, zoveel boeiende vlogs heb ik nietquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:13 schreef TARDIS. het volgende:
nu brats unband is kunnen we wel weer over zn vlogs praten
Link eens een boeiendequote:Op woensdag 21 juni 2017 13:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Denk niet dat dit een pluspunt is, zoveel boeiende vlogs heb ik nietEn ik vlog ook niet meer over het maken van een Tosti.
quote:
Is een lastige, want ik kijk mijn eigen vlogs nou niet echt terug of zoquote:
Dat niet doen.quote:
Al gezienquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Is een lastige, want ik kijk mijn eigen vlogs nou niet echt terug of zoMaar ik vind deze wel oe, omdat 'ie niet focust op Slagharen als park, maar meer op de gezelligheid tussen 3 mensen.
Ik ben er geboren en opgegroeid, maar inmiddels woon ik al 15 jaar elders dus ben er niet meer heel bekend. Kom er nog sporadischquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:15 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Ben je op de hoogte van Voorburg's lokale ster?
Ghe, dat kan ik ook wel redelijkquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:17 schreef Mozy het volgende:
Brad ben wel benieuwd naar de mail die je hebt gestuurd, jij moet wel kunnen lullen als Brugman.
nonkel George is langs gegaan met een pot rode verfquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:17 schreef Mozy het volgende:
Brad ben wel benieuwd naar de mail die je hebt gestuurd, jij moet wel kunnen lullen als Brugman.
permabans bestaan niet vertelde danny gister.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:17 schreef Mozy het volgende:
Hoe is met de Polo eigenlijk.quote:
jong, ik ken den brad al sinds hij 3 turfen hoog isquote:
jij ookquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij FOK!t ook elke vrijdag- en zaterdagavond, dus ja.
Maaltijdsalade van thuisbezorgd.nl wel?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Verwerkte rodekool uit de magnetron telt niet.
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
permabans bestaan niet vertelde danny gister.
Jawel, doet z`n dienst nog buitengewoon goed eigenlijkquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoe is met de Polo eigenlijk.kan die een beetje tegen de hitte?
Neen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maaltijdsalade van thuisbezorgd.nl wel?
gun jou er wel eenquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
permabans bestaan niet vertelde danny gister.
Door de hitte van de auto of de handeling om in te stappen?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jawel, doet z`n dienst nog buitengewoon goed eigenlijk![]()
Alleen ik heb meer moeite met de hitte in de auto als ik instap
Starten = rijden?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
ah okquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
jong, ik ken den brad al sinds hij 3 turfen hoog is
ah okquote:
Welke kloon?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je post onder een kloon om de schijn op te houden
Dit is wel een goed ideequote:Op woensdag 21 juni 2017 13:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je post onder een kloon om de schijn op te houden
Alle beloftes die hij heeft gedaan gaan sowieso gebroken worden, net zoals de anti kanker campagnes die hij zo nu en dan weer voert tot hij zelf ontploft.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:17 schreef Mozy het volgende:
Bedankt, ik zal hier later een blik op werpenquote:
ja dat kan maar dat hij toch echt verteldquote:
Mwah.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alle beloftes die hij heeft gedaan gaan sowieso gebroken worden, net zoals de anti kanker campagnes die hij zo nu en dan weer voert tot hij zelf ontploft.
Zo'n nieuwe salade van de domino's, je neemt een pizza bodem, daar doe je een pasta op van gemalen hazelnoot (noten zijn gezond!) en cacaobonen(bonen = groente!) op en dan vreet je dat op als tussendoortje.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maaltijdsalade van thuisbezorgd.nl wel?
Kritisch en realistisch.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Niet zo negatief over jezelf zosk
Oh ik kom ook, waar moet ik zijnquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwah.
Er is een belofte waar ik mij wel aan ga houden en dat is de 24e de meet
Heb je fanmeet?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwah.
Domino's is de pest van de samenleving.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zo'n nieuwe salade van de domino's, je neemt een pizza bodem, daar doe je een pasta op van gemalen hazelnoot (noten zijn gezond!) en cacaobonen(bonen = groente!) op en dan vreet je dat op als tussendoortje.
Zou ik niet doen, zonde van je monitor.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal hier later een blik op werpen
Hahaha, door zoveel druk op dat woord te leggen floept het er nog sneller uit.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alle beloftes die hij heeft gedaan gaan sowieso gebroken worden, net zoals de anti kanker campagnes die hij zo nu en dan weer voert tot hij zelf ontploft.
Is niet van mijquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, zonde van je monitor.
Wees ons dan maar dankbaar, als Brabant en Limburg affikken zie ik het kaartje wel op de mat vallen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:22 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
[..]
Door jullie soort is 't vandaag zo warm. Climate change's a bitch.
Moet bijna kotsen van mijzelf, ben het namelijk gewoon eens met JimmyDean.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Domino's is de pest van de samenleving.
Wat, hoe oud ben je dan? Op Dalton gezeten?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben er geboren en opgegroeid, maar inmiddels woon ik al 15 jaar elders dus ben er niet meer heel bekend. Kom er nog sporadisch
Dus dan kunnen ook de kettingen van mijn eerste accountquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat kan maar dat hij toch echt verteld
Ik nietquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
Ik mis Ober in mijn levenmaar ik heb mijn schepen verbrand ben ik bang.
Je had toch ook een aircootje in dat ding? of dat niet?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je gebruikt die uitdrukking verkeerd.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
Ja als je de sleepboot ook hebt verbrand dan kan je niet meer met Ober overweg haha.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
26quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:23 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Wat, hoe oud ben je dan? Op Dalton gezeten?
ik heb mijn kruit een keer in haar geschotenquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je gebruikt die uitdrukking verkeerd.
Beter zou zijn "ik heb mijn kruit verschoten"
grgr
quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je had toch ook een aircootje in dat ding? of dat niet?
gebruikte hem trouwens binnen context wel goed jimmyquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
grgr
Was het maar zo`n feestquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je had toch ook een aircootje in dat ding? of dat niet?
kuit had ook gepast geweestquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik heb mijn kruit een keer in haar geschoten
Nee.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
gebruikte hem trouwens binnen context wel goed jimmy
Zoiets heet een arko. hihahoquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Enige airco aan dat ding zijn de ramen die je moet open draaien.
Hahaquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
grgr
mail danny@fok.nlquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dus dan kunnen ook de kettingen van mijn eerste account
Ohquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Was het maar zo`n feest![]()
Ik heb 2 ramen die open kunnen en daar moet ik het mee doen.
Wat welke meet.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwah.
Zal zo'n vaart vast niet lopenquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat risico wil ik niet lopen dan raak ik azpi kwijt straks
Cinnastix is lekker.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Domino's is de pest van de samenleving.
Hilversum sportpak vindt er een automeet plaats. Auto is niet verplicht, je mag ook met OV komen als je wiltquote:
Snap ik wel, vond het in m`n eerste auto ook heerlijk.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik ben maar verwend met mijn climate control.
Ik zou er eerlijk gezegd niet meer zonder willen
Niet op Sportparkquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hilversum sportpak vindt er een automeet plaats. Auto is niet verplicht, je mag ook met OV komen als je wilt
Neh. Je post toch al best een tijd met dit account? Van hoelang geleden is je andere account dan?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:29 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jajjajaja jij wilt mij vernietigd/t/dt hebben he
quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hilversum sportpak vindt er een automeet plaats. Auto is niet verplicht, je mag ook met OV komen als je wilt
Snap niet wat je bedoeltquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wees ons dan maar dankbaar, als Brabant en Limburg affikken zie ik het kaartje wel op de mat vallen.
Klopt.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:29 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens het is ov, niet OV.
Daaraan toevoegend is het vmbo, havo en vwo, niet VMBO, HAVO en VWO.
vroeger was het wel VMBO en VWOquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:29 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens het is ov, niet OV.
Daaraan toevoegend is het vmbo, havo en vwo, niet VMBO, HAVO en VWO.
Je kan voor een redelijke prijs wel een daihatsu vinden met airco en elektrische ramen. Alleen ingebouwde navigatie moet je dan laten varen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Was het maar zo`n feest![]()
Ik heb 2 ramen die open kunnen en daar moet ik het mee doen.
januari 2009, maar toen was ik ook nog een jonge pupquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neh. Je post toch al best een tijd met dit account? Van hoelang geleden is je andere account dan?
Gast dat is nog niets i.v.g. een van mijn verhalen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
Ach dat gezeik, in de Attacama woestijn is het warm, hier niet.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het meevallen met de hitte
quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan voor een redelijke prijs wel een daihatsu vinden met airco en elektrische ramen. Alleen ingebouwde navigatie moet je dan laten varen.
Mag je vast gewoon weer op posten hoorquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
januari 2009, maar toen was ik ook nog een jonge pup
In de Atacama woestijn is het 's nachts koud, hier niet.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ach dat gezeik, in de Attacama woestijn is het warm, hier niet.
We hebben een kennerquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
In de Atacama woestijn is het 's nachts koud, hier niet.
Bohhh, nice, maar dan moet ik mij weer opnieuw voorstellen aan iedereen en verlies ik alle lijntjes met de chicks in dm. Weet niet of dat een stap vooruit is alleen dat mensen weten dat ik zo cool ben dat ik al 10 jaar op fok zitquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mag je vast gewoon weer op posten hoorMet dat nieuwe banbeleid zijn oude bans toch komen te vervallen en zo
+ ook permbans verlopen na een jaar
Wist niet dat we een wedstrijd hielden, maar by all means, ga je gang met je kutverhaal.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:31 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Gast dat is nog niets i.v.g. een van mijn verhalen.
Aangezien wij als vleeseters verantwoordelijk zijn voor de opwarming van de aarde en het nu vrij warm is...quote:
Ja klopt, er zijn echt zat auto's met airco en elektrische ramen voor een laag budget, maar vind het nou wel even genoeg geweest met de auto's, heb de Polo en daar doe ik het voorlopig mee. Kijk over +- 6 maanden wel verder.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan voor een redelijke prijs wel een daihatsu vinden met airco en elektrische ramen. Alleen ingebouwde navigatie moet je dan laten varen.
De oude regel die ik geleerd heb is dat, wanneer je een afkorting als een woord kan uitspreken, het met kleine letters dient te worden geschreven.quote:
Wie gaan er allemaal?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is gewoon degelijke Toyota techniek hoor.quote:
Stond zeker in hetzelfde boekje als de regel dat abortus een moord isquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De oude regel die ik geleerd heb is dat, wanneer je een afkorting als een woord kan uitspreken, het met kleine letters dient te worden geschreven.
Ja, maar toen was dit hele topic nog niet geboren dus heel relevant is het nietquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De oude regel die ik geleerd heb is dat, wanneer je een afkorting als een woord kan uitspreken, het met kleine letters dient te worden geschreven.
Baas.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:29 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Deze man weet
Wel in combo met sweet icing, ofc
Nee, dat heeft hier niet zoveel mee te maken. Bovendien is die spellingsregel afgeschaft, terwijl het nog steeds evident is dat abortus moord is.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stond zeker in hetzelfde boekje als de regel dat abortus een moord is
Toyotaquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is gewoon degelijke Toyota techniek hoor.
Tot nu toe is het eigenlijk een klein lijstje.quote:
Goede tip, dank je wel Jimmy. Jou mag ik wel.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hier niet zoveel mee te maken.
Maar dit geldt dus niet meer. Toch bedankt.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goede tip, dank je wel Jimmy. Jou mag ik wel.
inddquote:
Wat voor auto's hebben we het over? Ik weet dat Voszje rijdt in een chevroletquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tot nu toe is het eigenlijk een klein lijstje.
- LompeHork
- Facebookvriend 1
- Facebookvriend 2
- Facebookvriend 3
En misschien dat Remqo en Voszje langskwamen. Maar dat is nog niet zeker.
Info in DM voor de serieus geïnteresseerde.
Ik kom met mijn e-bike.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tot nu toe is het eigenlijk een klein lijstje.
- LompeHork
- Facebookvriend 1
- Facebookvriend 2
- Facebookvriend 3
En misschien dat Remqo en Voszje langskwamen. Maar dat is nog niet zeker.
Info in DM voor de serieus geïnteresseerde.
Ik vind een Prius verschrikkelijkquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is gewoon degelijke Toyota techniek hoor.
Toyota is niks mis mee, als ik autorijden super saai zou vinden en puur en alleen als een vervoersmiddel zou zien, is Toyota een sterke keus.quote:
Maar jij gaf toch niet zoveel om auto's ?quote:
Dat is niet eens een auto, maar gewoon een broodrooster met 4 wielenquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind een Prius verschrikkelijk
Daar is 't niet zo luchtvochtig.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kom in de Polo logischerwijs.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat voor auto's hebben we het over? Ik weet dat Voszje rijdt in een chevrolet
Ja, dat soort mensen moet je sowieso afschietenquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Toyota is niks mis mee, als ik autorijden super saai zou vinden en puur en alleen als een vervoersmiddel zou zien, is Toyota een sterke keus.
Oke.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is wel een terechte klacht ja, dat is oprecht een lelijke auto.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind een Prius verschrikkelijk
En wat er in zit, kan niet normaal rijden.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is niet eens een auto, maar gewoon een broodrooster met 4 wielen
Nice, wat gaan we daar doen dan? Beetje rondkarren met elkaars auto? Of gaan we vakjes tellen?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kom in de Polo logischerwijs.
Lompe heeft een V40 geloof ik
Een van de Facebookvrienden heeft ook een Polo (6R) En de andere een Civic, Facebookvriend 3 was ook nog niet helemaal zeker maar die heeft een Prelude.
Voszje rijd inderdaad Chevy.
Domino's bestellen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nice, wat gaan we daar doen dan? Beetje rondkarren met elkaars auto? Of gaan we vakjes tellen?
Een A3 is wel leuk.. zou wel een A4 willenquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is wel een terechte klacht ja, dat is op recht een lelijke auto.
Een A3 e-tron o.i.d. is dan wel weer strak, maar wel erg saai.
Doe dan maar een BMW 3'er.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een A3 is wel leuk.. zou wel een A4 willen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Idd, gister ging ik een treintje auto's inhalen en mijn tegenligger begon driftig te seinen toen ik op zijn rijbaan reed. Zat nog genoeg tijd en ruimte tussen voor een heel weeshuis aan auto's. Bange mensen in het verkeerquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En wat er in zit, kan niet normaal rijden.
Bedoelde 't niet zoquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wist niet dat we een wedstrijd hielden, maar by all means, ga je gang met je kutverhaal.
Liever PostNL over tijd dan je vriendinquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
PostNL zou hier tussen 11:30 en 13:30 moeten zijn met mijn pakketje. Ze zijn nu al 10 minuten over tijd.
Vakjes tellen, versnellingsbakroeren, etcquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nice, wat gaan we daar doen dan? Beetje rondkarren met elkaars auto? Of gaan we vakjes tellen?
quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Doe dan maar een BMW 3'er.316i CompactSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
325i Bauer![]()
Tja als je het zo steltquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nice, komt vast die ene gozer op zijn brommertje het brengen
Wat een wijsheid van deze man.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Liever PostNL over tijd dan je vriendin
atacama is de droogste plek op aardequote:Op woensdag 21 juni 2017 13:36 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Daar is 't niet zo luchtvochtig.
Nice nice, mijn versnellingsbak laat zich ook nog prima beroeren, maar qua vakjes is het echt een draak van een auto. Heb niet eens een bekerhouder. Kan je je dat voorstellen?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vakjes tellen, versnellingsbakroeren, etc
Nee, gewoon een beetje chillen/ouwehoeren, het is gewoon een FOK! Meet, alleen dan ja eh, met de nadruk op je autoIn een livestream kwam dat begin dit jaar ter spraken, een auto meeting, dus ik dacht hmm.. FOK! Meeting, maar dat kan je inderdaad wel goed combineren.
Nee hoor, waar mijn vriendin woont is de droogste plek op aarde.quote:
ik lul maar wat mee.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar jij gaf toch niet zoveel om auto's ?
Of heb zelfs jij grenzen ?
Maar over wat voor kaartje heb je 'tquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Aangezien wij als vleeseters verantwoordelijk zijn voor de opwarming van de aarde en het nu vrij warm is...
In Brabant en Limburg is code rood afgegeven voor brandgevaar. Het is daar dus kurkdroog.
Niet als ik daar met je zusje benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geintje dit is absoluut niet nodig en ook niet waar. Het spijt mij Oberkullie. Al heb ik mijn kruit al verschoten volgens Jimmy.quote:
Idiotenquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Idd, gister ging ik een treintje auto's inhalen en mijn tegenligger begon driftig te seinen toen ik op zijn rijbaan reed. Zat nog genoeg tijd en ruimte tussen voor een heel weeshuis aan auto's. Bange mensen in het verkeer
Ik heb 2 van die bekervakjes in m`n dashboardkastje. Wat daar het nut van isquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nice nice, mijn versnellingsbak laat zich ook nog prima beroeren, maar qua vakjes is het echt een draak van een auto. Heb niet eens een bekerhouder. Kan je je dat voorstellen?
Een bedankkaartje natuurlijk.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:42 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Maar over wat voor kaartje heb je 't? Zou er normaal niet zo diep op ingaan maar aangezien ik Brabander ben moet ik gewoon weten wat je bedoelt.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:42 schreef wise het volgende:
[..]
ik lul maar wat mee.
alleen de multipla krijg je rillingen van
Ik werd gisteren ook best wel asociaal gesneden door een Alto, een Gele met een spoilerquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idioten
Ik werd gisteren een soort van gesneden door een Altoecht hoepel op met dat koekblik...
quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Doe dan maar een BMW 3'er.Ik wil er eentje die heel snel kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#linkerbaanforeverBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Die druk jij toch gewoon van de weg af?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idioten
Ik werd gisteren een soort van gesneden door een Altoecht hoepel op met dat koekblik...
Alfa's staan vaker langs de weg of in de garage dan dat ze daadwerkelijk rijden toch.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb 2 van die bekervakjes in m`n dashboardkastje. Wat daar het nut van is
Maar goed Azpi, jij rijd dan wel weer in een dikke Alfa
Dit was een paarse.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik werd gisteren ook best wel asociaal gesneden door een Alto, een Gele met een spoilerHoe kleiner de auto hoe asocialer ze gaan rijden lijkt het wel.
Cactus ..quote:
Wat een vijandigheid op de vroege morgen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben je wanhopig om weer eens onder de mensen te komen ofzo?
linkerbaan.comquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil er eentje die heel snel kan.
#linkerbaanforever
Ja, dat word geroepen inderdaad, maar volgens mij is het na de 1e gen 156s een stuk fatsoenlijker rijden in een Alfa qua betrouwbaarheid.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die druk jij toch gewoon van de weg af?
[..]
Alfa's staan vaker langs de weg of in de garage dan dat ze daadwerkelijk rijden toch.
Gelijk aflerenquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idioten
Wilde ik wel doen, maar het was echt een ongeleid projectielquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[..]
Alfa's staan vaker langs de weg of in de garage dan dat ze daadwerkelijk rijden toch.
quote:
Ik rij in een Polo johquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit was een paarse.
Maar goed, een twingo die gesneden wordt door een alto
M3! E46quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil er eentje die heel snel kan.
#linkerbaanforever
Wat nouquote:
Ja dit was een 3 baan, die naar 2 baansweg gaatquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Gelijk afleren![]()
Ik vind het wel heerlijk om nu binnendoor te rijden. Ik rijd wel over de snelweg naar mijn werk, maar de laatste paar weken ga ik binnendoor terug. Lekker bochtjes pakken over 60/80 wegen met veel groen en ongelimiteerde vrijheid
Met deze heb ik pas 3x stilgestaanquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[..]
Oh, je bent geswitchedquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik rij in een Polo joh
Twingo heb ik al een paar maanden niet meer, maar goed.. Ik werd zelfs gesneden door Alto's/Cuore's etc in m`n 316
Alfisti's noemen dat ook wel karakter toch.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Met deze heb ik pas 3x stilgestaan. 1 keer omdat het spruitstuk was afgebroken, 1 keer omdat de dynamo kapot was en 1x omdat de accu het niet meer deed
Is cactus een auto of echt een cactus? In het laatste geval ga ik liever zittend op een cactus naar mijn werk dan in een multiplaquote:
Ja, was achteraf gezien totaal niet handig i.v.m onkosten en dergelijk, maar ik heb een maand een 316i Compact gehadquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is cactus een auto of echt een cactus? In het laatste geval ga ik liever zittend op een cactus naar mijn werk dan in een multipla
Noemen ze karakterquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Alfisti's noemen dat ook wel karakter toch.![]()
1,5 jaar is toch niet zo lang? Of ben je sarcastisch ?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, was achteraf gezien totaal niet handig i.v.m onkosten en dergelijk, maar ik heb een maand een 316i Compact gehadNu rij ik al 1,5 maand in een Polo
Kijken of hier net zolang plezier van beleefd kan worden als van de Twingo (1,5 jaar)
Mijn Polo is roestbruin/Paarsquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Meestal word ik niet gesneden, omdat dit niet mogelijk is.
Gaatjes zijn er om dicht gereden te worden.
Gisteren een roadrage gehad met een zilverkleurige polo.
Dus Braddie kan het niet geweest zijn.
Nee ik ben serieus!quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1,5 jaar is toch niet zo lang? Of ben je sarcastisch ?
Wat voor auto rijd jij dan of wil je dat niet zeggen>?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Meestal word ik niet gesneden, omdat dit niet mogelijk is.
Gaatjes zijn er om dicht gereden te worden.
Gisteren een roadrage gehad met een zilverkleurige polo.
Dus Braddie kan het niet geweest zijn.
Viespeukquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Toevallig hoor. Hij vertrekt met zijn staart tussen de benen vanwege Chloroform.
Correct.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:53 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Een bedankkaartje voor 't feit dat mijn provincie door vleeseters zoals uzelf affikt?
quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat voor auto rijd jij dan of wil je dat niet zeggen>?
Mooiquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Toevallig hoor. Hij vertrekt met zijn staart tussen de benen vanwege Chloroform.
Oh dacht dat je altijd kwam danquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:55 schreef Catkiller het volgende:
Ik (ver)trek ook altijd stilletjes als Chloro binnen komt.
Ik kan het haast niet geloven.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:55 schreef Braddie het volgende:
Oh, nee. Of een bepaalde user hier wel/niet is interesseert mij niet zo veel, maar zelfs ik heb nog wat anders te doen vandaag.
En rijdt (dit is echt een pure gok hoor, eerlijk) dan niet stilletjes ons huisje voorbij )=quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:55 schreef Catkiller het volgende:
Ik (ver)trek ook altijd stilletjes als Chloro binnen komt.
rijd*quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
En rijdt (dit is echt een pure gok hoor, eerlijk) dan niet stilletjes ons huisje voorbij )=
Wat heb je aan?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:54 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik word juist opgewonden van spanning en sensatie als Chloro er is, maar Bradley heeft dus het tegenovergestelde
Oh echt, ik dacht dat je met djir begon maar dat is Zosk die die kant op leest.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jammer
Ik begon wel met rijd overigens
Oh jaquote:
Ojooquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh echt, ik dacht dat je met djir begon maar dat is Zosk die die kant op leest.
Maar je cared wel genoeg om nog even snel terug te komen. Waarom post je dan dat je weggaat.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:55 schreef Braddie het volgende:
Oh, nee. Of een bepaalde user hier wel/niet is interesseert mij niet zo veel, maar zelfs ik heb nog wat anders te doen vandaag.
Dat was de vraag nietquote:
quote:
Ik moet nog 5,5 week. We hadden onze vakanties beter moeten plannen dan kon ik voor je aardbeien komen zorgen terwijl jij het geld verdiend (wederom een pure gok, pls halp)quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:57 schreef Chloroform het volgende:
Nog 2,5 week en dan vakantie. Man man man
quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik moet nog 5,5 week. We hadden onze vakanties beter moeten plannen dan kon ik voor je aardbeien komen zorgen terwijl jij het geld verdiend (wederom een pure gok, pls halp)
Verdientquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik moet nog 5,5 week. We hadden onze vakanties beter moeten plannen dan kon ik voor je aardbeien komen zorgen terwijl jij het geld verdiend (wederom een pure gok, pls halp)
wehehequote:Op woensdag 21 juni 2017 13:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verdient
Maakt niet uit, ben een independent woman who don't need no man to take care of mijn aardbeien
Ok, korte broek effen broek (baby blauw), lage schoenen van Sacha (lichtblauw) en een donkerblauw t-shirt achtig iets met witte figuurtjes. Geil hequote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 14:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ok, korte broek effen broek (baby blauw), lage schoenen van Sacha (lichtblauw) en een donkerblauw t-shirt achtig iets met witte figuurtjes. Geil he
Jij?
baardquote:Op woensdag 21 juni 2017 14:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
df is dat
beardgame is wel strong though, dat lukt mij niet
Wil jullie Randstedelingen nog wel horen als door dezelfde klimaatverandering jullie steden veranderen in een verzameling moderne Atlantissen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Correct.
Alles onder de grote rivieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |