Aangezien wij als vleeseters verantwoordelijk zijn voor de opwarming van de aarde en het nu vrij warm is...quote:
Ja klopt, er zijn echt zat auto's met airco en elektrische ramen voor een laag budget, maar vind het nou wel even genoeg geweest met de auto's, heb de Polo en daar doe ik het voorlopig mee. Kijk over +- 6 maanden wel verder.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan voor een redelijke prijs wel een daihatsu vinden met airco en elektrische ramen. Alleen ingebouwde navigatie moet je dan laten varen.
De oude regel die ik geleerd heb is dat, wanneer je een afkorting als een woord kan uitspreken, het met kleine letters dient te worden geschreven.quote:
Wie gaan er allemaal?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hilversum sportpak vindt er een automeet plaats. Auto is niet verplicht, je mag ook met OV komen als je wilt
Is gewoon degelijke Toyota techniek hoor.quote:
Stond zeker in hetzelfde boekje als de regel dat abortus een moord isquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De oude regel die ik geleerd heb is dat, wanneer je een afkorting als een woord kan uitspreken, het met kleine letters dient te worden geschreven.
Ja, maar toen was dit hele topic nog niet geboren dus heel relevant is het nietquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De oude regel die ik geleerd heb is dat, wanneer je een afkorting als een woord kan uitspreken, het met kleine letters dient te worden geschreven.
Baas.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:29 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Deze man weet
Wel in combo met sweet icing, ofc
Nee, dat heeft hier niet zoveel mee te maken. Bovendien is die spellingsregel afgeschaft, terwijl het nog steeds evident is dat abortus moord is.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stond zeker in hetzelfde boekje als de regel dat abortus een moord is
Toyotaquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is gewoon degelijke Toyota techniek hoor.
Tot nu toe is het eigenlijk een klein lijstje.quote:
Goede tip, dank je wel Jimmy. Jou mag ik wel.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hier niet zoveel mee te maken.
Maar dit geldt dus niet meer. Toch bedankt.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goede tip, dank je wel Jimmy. Jou mag ik wel.
inddquote:
Wat voor auto's hebben we het over? Ik weet dat Voszje rijdt in een chevroletquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tot nu toe is het eigenlijk een klein lijstje.
- LompeHork
- Facebookvriend 1
- Facebookvriend 2
- Facebookvriend 3
En misschien dat Remqo en Voszje langskwamen. Maar dat is nog niet zeker.
Info in DM voor de serieus geïnteresseerde.
Ik kom met mijn e-bike.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tot nu toe is het eigenlijk een klein lijstje.
- LompeHork
- Facebookvriend 1
- Facebookvriend 2
- Facebookvriend 3
En misschien dat Remqo en Voszje langskwamen. Maar dat is nog niet zeker.
Info in DM voor de serieus geïnteresseerde.
Ik vind een Prius verschrikkelijkquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is gewoon degelijke Toyota techniek hoor.
Toyota is niks mis mee, als ik autorijden super saai zou vinden en puur en alleen als een vervoersmiddel zou zien, is Toyota een sterke keus.quote:
Maar jij gaf toch niet zoveel om auto's ?quote:
Dat is niet eens een auto, maar gewoon een broodrooster met 4 wielenquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind een Prius verschrikkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |