Niet op Sportparkquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hilversum sportpak vindt er een automeet plaats. Auto is niet verplicht, je mag ook met OV komen als je wilt
Neh. Je post toch al best een tijd met dit account? Van hoelang geleden is je andere account dan?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:29 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jajjajaja jij wilt mij vernietigd/t/dt hebben he
quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hilversum sportpak vindt er een automeet plaats. Auto is niet verplicht, je mag ook met OV komen als je wilt
Snap niet wat je bedoeltquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wees ons dan maar dankbaar, als Brabant en Limburg affikken zie ik het kaartje wel op de mat vallen.
Klopt.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:29 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens het is ov, niet OV.
Daaraan toevoegend is het vmbo, havo en vwo, niet VMBO, HAVO en VWO.
vroeger was het wel VMBO en VWOquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:29 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens het is ov, niet OV.
Daaraan toevoegend is het vmbo, havo en vwo, niet VMBO, HAVO en VWO.
Je kan voor een redelijke prijs wel een daihatsu vinden met airco en elektrische ramen. Alleen ingebouwde navigatie moet je dan laten varen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Was het maar zo`n feest![]()
Ik heb 2 ramen die open kunnen en daar moet ik het mee doen.
januari 2009, maar toen was ik ook nog een jonge pupquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neh. Je post toch al best een tijd met dit account? Van hoelang geleden is je andere account dan?
Gast dat is nog niets i.v.g. een van mijn verhalen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
Ik mis Ober in mijn levenmaar ik heb mijn schepen verbrand ben ik bang.
Ach dat gezeik, in de Attacama woestijn is het warm, hier niet.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het meevallen met de hitte
quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan voor een redelijke prijs wel een daihatsu vinden met airco en elektrische ramen. Alleen ingebouwde navigatie moet je dan laten varen.
Mag je vast gewoon weer op posten hoorquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
januari 2009, maar toen was ik ook nog een jonge pup
In de Atacama woestijn is het 's nachts koud, hier niet.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ach dat gezeik, in de Attacama woestijn is het warm, hier niet.
We hebben een kennerquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
In de Atacama woestijn is het 's nachts koud, hier niet.
Bohhh, nice, maar dan moet ik mij weer opnieuw voorstellen aan iedereen en verlies ik alle lijntjes met de chicks in dm. Weet niet of dat een stap vooruit is alleen dat mensen weten dat ik zo cool ben dat ik al 10 jaar op fok zitquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mag je vast gewoon weer op posten hoorMet dat nieuwe banbeleid zijn oude bans toch komen te vervallen en zo
+ ook permbans verlopen na een jaar
Wist niet dat we een wedstrijd hielden, maar by all means, ga je gang met je kutverhaal.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:31 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Gast dat is nog niets i.v.g. een van mijn verhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |