Welke kloon?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je post onder een kloon om de schijn op te houden
Dit is wel een goed ideequote:Op woensdag 21 juni 2017 13:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je post onder een kloon om de schijn op te houden
Alle beloftes die hij heeft gedaan gaan sowieso gebroken worden, net zoals de anti kanker campagnes die hij zo nu en dan weer voert tot hij zelf ontploft.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:17 schreef Mozy het volgende:
Brad ben wel benieuwd naar de mail die je hebt gestuurd, jij moet wel kunnen lullen als Brugman.
Bedankt, ik zal hier later een blik op werpenquote:
ja dat kan maar dat hij toch echt verteldquote:
Mwah.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alle beloftes die hij heeft gedaan gaan sowieso gebroken worden, net zoals de anti kanker campagnes die hij zo nu en dan weer voert tot hij zelf ontploft.
Zo'n nieuwe salade van de domino's, je neemt een pizza bodem, daar doe je een pasta op van gemalen hazelnoot (noten zijn gezond!) en cacaobonen(bonen = groente!) op en dan vreet je dat op als tussendoortje.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maaltijdsalade van thuisbezorgd.nl wel?
Kritisch en realistisch.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Niet zo negatief over jezelf zosk
Oh ik kom ook, waar moet ik zijnquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwah.
Er is een belofte waar ik mij wel aan ga houden en dat is de 24e de meet
Heb je fanmeet?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwah.
Er is een belofte waar ik mij wel aan ga houden en dat is de 24e de meet
Domino's is de pest van de samenleving.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zo'n nieuwe salade van de domino's, je neemt een pizza bodem, daar doe je een pasta op van gemalen hazelnoot (noten zijn gezond!) en cacaobonen(bonen = groente!) op en dan vreet je dat op als tussendoortje.
Zou ik niet doen, zonde van je monitor.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal hier later een blik op werpen
Hahaha, door zoveel druk op dat woord te leggen floept het er nog sneller uit.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alle beloftes die hij heeft gedaan gaan sowieso gebroken worden, net zoals de anti kanker campagnes die hij zo nu en dan weer voert tot hij zelf ontploft.
Is niet van mijquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, zonde van je monitor.
Wees ons dan maar dankbaar, als Brabant en Limburg affikken zie ik het kaartje wel op de mat vallen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:22 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
[..]
Door jullie soort is 't vandaag zo warm. Climate change's a bitch.
Moet bijna kotsen van mijzelf, ben het namelijk gewoon eens met JimmyDean.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Domino's is de pest van de samenleving.
Wat, hoe oud ben je dan? Op Dalton gezeten?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben er geboren en opgegroeid, maar inmiddels woon ik al 15 jaar elders dus ben er niet meer heel bekend. Kom er nog sporadisch
Dus dan kunnen ook de kettingen van mijn eerste accountquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat kan maar dat hij toch echt verteld
Ik nietquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
Ik mis Ober in mijn levenmaar ik heb mijn schepen verbrand ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |