Ghe, dat kan ik ook wel redelijkquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:17 schreef Mozy het volgende:
Brad ben wel benieuwd naar de mail die je hebt gestuurd, jij moet wel kunnen lullen als Brugman.
nonkel George is langs gegaan met een pot rode verfquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:17 schreef Mozy het volgende:
Brad ben wel benieuwd naar de mail die je hebt gestuurd, jij moet wel kunnen lullen als Brugman.
permabans bestaan niet vertelde danny gister.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:17 schreef Mozy het volgende:
Hoe is met de Polo eigenlijk.quote:
jong, ik ken den brad al sinds hij 3 turfen hoog isquote:
jij ookquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij FOK!t ook elke vrijdag- en zaterdagavond, dus ja.
Maaltijdsalade van thuisbezorgd.nl wel?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Verwerkte rodekool uit de magnetron telt niet.
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
permabans bestaan niet vertelde danny gister.
Jawel, doet z`n dienst nog buitengewoon goed eigenlijkquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoe is met de Polo eigenlijk.kan die een beetje tegen de hitte?
Neen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maaltijdsalade van thuisbezorgd.nl wel?
gun jou er wel eenquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
permabans bestaan niet vertelde danny gister.
Door de hitte van de auto of de handeling om in te stappen?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jawel, doet z`n dienst nog buitengewoon goed eigenlijk![]()
Alleen ik heb meer moeite met de hitte in de auto als ik instap
Starten = rijden?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jawel, doet z`n dienst nog buitengewoon goed eigenlijk![]()
Alleen ik heb meer moeite met de hitte in de auto als ik instap
ah okquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
jong, ik ken den brad al sinds hij 3 turfen hoog is
ah okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |