Patat met schil, doe normaalquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oeh lekkerik had ook fritten op, fucking lekker met schil hmmm
en echt een goddelijke hamburger nog nooit zoiets fantastisch gegeten
Oh ff teruglezen dusquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk dat er deze keer bans aan anderen worden uitgedeeld.
Of dat nou een pluspunt is weet ik niet hoorquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:13 schreef TARDIS. het volgende:
nu brats unband is kunnen we wel weer over zn vlogs praten
Denk niet dat dit een pluspunt is, zoveel boeiende vlogs heb ik nietquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:13 schreef TARDIS. het volgende:
nu brats unband is kunnen we wel weer over zn vlogs praten
Link eens een boeiendequote:Op woensdag 21 juni 2017 13:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Denk niet dat dit een pluspunt is, zoveel boeiende vlogs heb ik nietEn ik vlog ook niet meer over het maken van een Tosti.
quote:
Is een lastige, want ik kijk mijn eigen vlogs nou niet echt terug of zoquote:
Dat niet doen.quote:
Al gezienquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Is een lastige, want ik kijk mijn eigen vlogs nou niet echt terug of zoMaar ik vind deze wel oe, omdat 'ie niet focust op Slagharen als park, maar meer op de gezelligheid tussen 3 mensen.
Ik ben er geboren en opgegroeid, maar inmiddels woon ik al 15 jaar elders dus ben er niet meer heel bekend. Kom er nog sporadischquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:15 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Ben je op de hoogte van Voorburg's lokale ster?
Ghe, dat kan ik ook wel redelijkquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:17 schreef Mozy het volgende:
Brad ben wel benieuwd naar de mail die je hebt gestuurd, jij moet wel kunnen lullen als Brugman.
nonkel George is langs gegaan met een pot rode verfquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:17 schreef Mozy het volgende:
Brad ben wel benieuwd naar de mail die je hebt gestuurd, jij moet wel kunnen lullen als Brugman.
permabans bestaan niet vertelde danny gister.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:17 schreef Mozy het volgende:
Hoe is met de Polo eigenlijk.quote:
jong, ik ken den brad al sinds hij 3 turfen hoog isquote:
jij ookquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij FOK!t ook elke vrijdag- en zaterdagavond, dus ja.
Maaltijdsalade van thuisbezorgd.nl wel?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Verwerkte rodekool uit de magnetron telt niet.
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
permabans bestaan niet vertelde danny gister.
Jawel, doet z`n dienst nog buitengewoon goed eigenlijkquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoe is met de Polo eigenlijk.kan die een beetje tegen de hitte?
Neen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maaltijdsalade van thuisbezorgd.nl wel?
gun jou er wel eenquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
permabans bestaan niet vertelde danny gister.
Door de hitte van de auto of de handeling om in te stappen?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jawel, doet z`n dienst nog buitengewoon goed eigenlijk![]()
Alleen ik heb meer moeite met de hitte in de auto als ik instap
Starten = rijden?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jawel, doet z`n dienst nog buitengewoon goed eigenlijk![]()
Alleen ik heb meer moeite met de hitte in de auto als ik instap
ah okquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
jong, ik ken den brad al sinds hij 3 turfen hoog is
ah okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |