^quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
sowieso lekker boeiend dat lapi gejank, ooh dan kan je topic openen, boe fokking hoe
Ja ik vind helemaal mooi hoorquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik wil lang genoeg haar voor ook twee van die bolletjes op mn hoofd
maar het is al echt langheb t idee ineens kei snel gegroeid, komt bijna tot schouders wowooowowow
onzin, gemeeend vriendelijk meldt zich*quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jawel, misschien niet gemeend vriendelijk, maar in elk geval wel een beetje normaal.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
onzin, gemeeend vriendelijk meldt zich*
oeh lekkerquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren nog pindakaas gegeten en gisteren fr iet
Nam 't net nog voor 'm op maar toen deed ie ondankbaar dus dat doen we uiteraard niet meer.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie, heb nog niemand vriendelijk tegen Braddie zien doen.
nee maar zo gaat dat met breddekequote:Op woensdag 21 juni 2017 13:08 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Nam 't net nog voor 'm op maar toen deed ie ondankbaar dus dat doen we uiteraard niet meer.
Kan geregeld wordenquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik verlang naar je vriendschap en genegenheid
niet geloven, is niet waarquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
onzin, gemeeend vriendelijk meldt zich*
Dacht dat jij geen vlees at, ben confused nuquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oeh lekkerik had ook fritten op, fucking lekker met schil hmmm
en echt een goddelijke hamburger nog nooit zoiets fantastisch gegeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |