Daar is 't niet zo luchtvochtig.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ach dat gezeik, in de Attacama woestijn is het warm, hier niet.
Ik kom in de Polo logischerwijs.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat voor auto's hebben we het over? Ik weet dat Voszje rijdt in een chevrolet
Ja, dat soort mensen moet je sowieso afschietenquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Toyota is niks mis mee, als ik autorijden super saai zou vinden en puur en alleen als een vervoersmiddel zou zien, is Toyota een sterke keus.
Oke.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ach dat gezeik, in de Attacama woestijn is het warm, hier niet.
Dat is wel een terechte klacht ja, dat is oprecht een lelijke auto.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind een Prius verschrikkelijk
En wat er in zit, kan niet normaal rijden.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is niet eens een auto, maar gewoon een broodrooster met 4 wielen
Nice, wat gaan we daar doen dan? Beetje rondkarren met elkaars auto? Of gaan we vakjes tellen?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kom in de Polo logischerwijs.
Lompe heeft een V40 geloof ik
Een van de Facebookvrienden heeft ook een Polo (6R) En de andere een Civic, Facebookvriend 3 was ook nog niet helemaal zeker maar die heeft een Prelude.
Voszje rijd inderdaad Chevy.
Domino's bestellen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nice, wat gaan we daar doen dan? Beetje rondkarren met elkaars auto? Of gaan we vakjes tellen?
Een A3 is wel leuk.. zou wel een A4 willenquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is wel een terechte klacht ja, dat is op recht een lelijke auto.
Een A3 e-tron o.i.d. is dan wel weer strak, maar wel erg saai.
Doe dan maar een BMW 3'er.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een A3 is wel leuk.. zou wel een A4 willen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Idd, gister ging ik een treintje auto's inhalen en mijn tegenligger begon driftig te seinen toen ik op zijn rijbaan reed. Zat nog genoeg tijd en ruimte tussen voor een heel weeshuis aan auto's. Bange mensen in het verkeerquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En wat er in zit, kan niet normaal rijden.
Bedoelde 't niet zoquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wist niet dat we een wedstrijd hielden, maar by all means, ga je gang met je kutverhaal.
Liever PostNL over tijd dan je vriendinquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
PostNL zou hier tussen 11:30 en 13:30 moeten zijn met mijn pakketje. Ze zijn nu al 10 minuten over tijd.
Vakjes tellen, versnellingsbakroeren, etcquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nice, wat gaan we daar doen dan? Beetje rondkarren met elkaars auto? Of gaan we vakjes tellen?
quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Doe dan maar een BMW 3'er.316i CompactSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
325i Bauer![]()
Tja als je het zo steltquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nice, komt vast die ene gozer op zijn brommertje het brengen
Wat een wijsheid van deze man.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Liever PostNL over tijd dan je vriendin
atacama is de droogste plek op aardequote:Op woensdag 21 juni 2017 13:36 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Daar is 't niet zo luchtvochtig.
Nice nice, mijn versnellingsbak laat zich ook nog prima beroeren, maar qua vakjes is het echt een draak van een auto. Heb niet eens een bekerhouder. Kan je je dat voorstellen?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vakjes tellen, versnellingsbakroeren, etc
Nee, gewoon een beetje chillen/ouwehoeren, het is gewoon een FOK! Meet, alleen dan ja eh, met de nadruk op je autoIn een livestream kwam dat begin dit jaar ter spraken, een auto meeting, dus ik dacht hmm.. FOK! Meeting, maar dat kan je inderdaad wel goed combineren.
Nee hoor, waar mijn vriendin woont is de droogste plek op aarde.quote:
ik lul maar wat mee.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar jij gaf toch niet zoveel om auto's ?
Of heb zelfs jij grenzen ?
Maar over wat voor kaartje heb je 'tquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Aangezien wij als vleeseters verantwoordelijk zijn voor de opwarming van de aarde en het nu vrij warm is...
In Brabant en Limburg is code rood afgegeven voor brandgevaar. Het is daar dus kurkdroog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |