Mooiquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Toevallig hoor. Hij vertrekt met zijn staart tussen de benen vanwege Chloroform.
Oh dacht dat je altijd kwam danquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:55 schreef Catkiller het volgende:
Ik (ver)trek ook altijd stilletjes als Chloro binnen komt.
Ik kan het haast niet geloven.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:55 schreef Braddie het volgende:
Oh, nee. Of een bepaalde user hier wel/niet is interesseert mij niet zo veel, maar zelfs ik heb nog wat anders te doen vandaag.
En rijdt (dit is echt een pure gok hoor, eerlijk) dan niet stilletjes ons huisje voorbij )=quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:55 schreef Catkiller het volgende:
Ik (ver)trek ook altijd stilletjes als Chloro binnen komt.
rijd*quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
En rijdt (dit is echt een pure gok hoor, eerlijk) dan niet stilletjes ons huisje voorbij )=
Wat heb je aan?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:54 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik word juist opgewonden van spanning en sensatie als Chloro er is, maar Bradley heeft dus het tegenovergestelde
Oh echt, ik dacht dat je met djir begon maar dat is Zosk die die kant op leest.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jammer
Ik begon wel met rijd overigens
Oh jaquote:
Ojooquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh echt, ik dacht dat je met djir begon maar dat is Zosk die die kant op leest.
Maar je cared wel genoeg om nog even snel terug te komen. Waarom post je dan dat je weggaat.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:55 schreef Braddie het volgende:
Oh, nee. Of een bepaalde user hier wel/niet is interesseert mij niet zo veel, maar zelfs ik heb nog wat anders te doen vandaag.
Dat was de vraag nietquote:
quote:
Ik moet nog 5,5 week. We hadden onze vakanties beter moeten plannen dan kon ik voor je aardbeien komen zorgen terwijl jij het geld verdiend (wederom een pure gok, pls halp)quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:57 schreef Chloroform het volgende:
Nog 2,5 week en dan vakantie. Man man man
quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik moet nog 5,5 week. We hadden onze vakanties beter moeten plannen dan kon ik voor je aardbeien komen zorgen terwijl jij het geld verdiend (wederom een pure gok, pls halp)
Verdientquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik moet nog 5,5 week. We hadden onze vakanties beter moeten plannen dan kon ik voor je aardbeien komen zorgen terwijl jij het geld verdiend (wederom een pure gok, pls halp)
wehehequote:Op woensdag 21 juni 2017 13:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verdient
Maakt niet uit, ben een independent woman who don't need no man to take care of mijn aardbeien
Ok, korte broek effen broek (baby blauw), lage schoenen van Sacha (lichtblauw) en een donkerblauw t-shirt achtig iets met witte figuurtjes. Geil hequote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 14:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ok, korte broek effen broek (baby blauw), lage schoenen van Sacha (lichtblauw) en een donkerblauw t-shirt achtig iets met witte figuurtjes. Geil he
Jij?
baardquote:Op woensdag 21 juni 2017 14:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
df is dat
beardgame is wel strong though, dat lukt mij niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |