Is cactus een auto of echt een cactus? In het laatste geval ga ik liever zittend op een cactus naar mijn werk dan in een multiplaquote:
Ja, was achteraf gezien totaal niet handig i.v.m onkosten en dergelijk, maar ik heb een maand een 316i Compact gehadquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is cactus een auto of echt een cactus? In het laatste geval ga ik liever zittend op een cactus naar mijn werk dan in een multipla
Noemen ze karakterquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Alfisti's noemen dat ook wel karakter toch.![]()
1,5 jaar is toch niet zo lang? Of ben je sarcastisch ?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, was achteraf gezien totaal niet handig i.v.m onkosten en dergelijk, maar ik heb een maand een 316i Compact gehadNu rij ik al 1,5 maand in een Polo
Kijken of hier net zolang plezier van beleefd kan worden als van de Twingo (1,5 jaar)
Mijn Polo is roestbruin/Paarsquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Meestal word ik niet gesneden, omdat dit niet mogelijk is.
Gaatjes zijn er om dicht gereden te worden.
Gisteren een roadrage gehad met een zilverkleurige polo.
Dus Braddie kan het niet geweest zijn.
Nee ik ben serieus!quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1,5 jaar is toch niet zo lang? Of ben je sarcastisch ?
Wat voor auto rijd jij dan of wil je dat niet zeggen>?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Meestal word ik niet gesneden, omdat dit niet mogelijk is.
Gaatjes zijn er om dicht gereden te worden.
Gisteren een roadrage gehad met een zilverkleurige polo.
Dus Braddie kan het niet geweest zijn.
Viespeukquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Toevallig hoor. Hij vertrekt met zijn staart tussen de benen vanwege Chloroform.
Correct.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:53 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Een bedankkaartje voor 't feit dat mijn provincie door vleeseters zoals uzelf affikt?
quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat voor auto rijd jij dan of wil je dat niet zeggen>?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |