abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin zaterdag 17 juni 2017 @ 22:33:09 #151
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171759237
En weer open. Normaal doen aub
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 17 juni 2017 @ 22:48:26 #152
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_171759676
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:19 schreef Twiitch het volgende:
Mijn vriendin heeft een kleurtje, ik werk mee aan de ondergang van het blanke ras.
Die van mij ook, oh nee!

Ik denk niet dat ze bij de UN zo brutaal zijn dit zwart op wit te zetten. Met 'replacement' bedoelen ze natuurlijk niet de huidige bevolking verwijderen, maar de uitblijvende inheemse bevolkingsgroei afvangen door migratie te stimuleren.

Dat dat allerlei nare neveneffecten heeft, daar gaan ze natuurlijk aan voorbij.
pi_171760338
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 19:13 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Had ik al verklaard: :

[..]

In de zestiger jaren had je dus de uitvinding van "de pil" en steeds meer kon er vrijer over sex en nog veel meer worden worden gepraat. Geen kinderen meer krijgen was minder een taboe.
De pil was een van de vele maatregelen die ervoor gezorgd heet dat er flinke daling in plaatsvond in het aantal geboren kinderen maar zeker niet de enige

Het was een combinatie van factoren waarin de pil slechts een ondergeschikte rol speelde . Niet de hoofdoorzaak zoals je zelf beweert

Maar heb een gevoel dat dit allemaal aan dove mans oren is gericht dus hou er dan ook mee op
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_171760584
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 19:12 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

De toekomst van Europa is een multiculturele nachtmerrie waarin de sociale cohesie volledig is verdwenen: segregatie, ghetto's, no-go areas etc. Alleen de gefortuneerde blanken zullen zich kunnen terugtrekken in volledig blanke wijken en gated communities.
Ik zie een gat in de markt :D

De oorsprong van de huidige problemen vind plaats vlak na de tweede wereld oorlog . Iets wat mensen over het hoofd blijven zien

ps je bedoelt een land vol met diversiteit , exotische winkeltjes en broederlijke liefde
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_171760639
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 19:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, nou ja, je moet ze niet op hun huid zitten, want dan gaan ze een heel forum opzetten over je, waar ze je uitmaken voor kinderlokker e.d.
Heeft dit serieus plaatsgevonden ? Dat meen je niet :D
pi_171761201
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:10 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

De pil was een van de vele maatregelen die ervoor gezorgd heet dat er flinke daling in plaatsvond in het aantal geboren kinderen maar zeker niet de enige

Het was een combinatie van factoren waarin de pil slechts een ondergeschikte rol speelde . Niet de hoofdoorzaak zoals je zelf beweert

Maar heb een gevoel dat dit allemaal aan dove mans oren is gericht dus hou er dan ook mee op
De pil had geen ondergeschikte rol in de geboortebeperking die eind zestiger jaren goed op gang kwam. De hoofdoorzaak was dat vrouwen en hun mannen zelf het aantal kinderen wilden regelen en seks konden hebben, zonder angst voor een zwangerschap.
Het is onzin te stellen dat die honderden miljoenen mensen dit gingen doen op aandrang van feministen. Die aandrang hadden ze zelf .
Houd er idd mee op. Ik heb die periode meegemaakt, jij dus niet.
pi_171761255
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:21 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Heeft dit serieus plaatsgevonden ? Dat meen je niet :D
Yep.
Dus geen zielige verhaaltjes over ar-me rechtsjes wmb.
I´m back.
pi_171761429
Vergrijzing schijnt ook onzin te zijn.
Er zal steeds minder werk zijn, dus wat zeuren ze dan.
Ik wil best ruilen van land overigens.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_171761874
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:41 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

De pil had geen ondergeschikte rol in de geboortebeperking die eind zestiger jaren goed op gang kwam. De hoofdoorzaak was dat vrouwen en hun mannen zelf het aantal kinderen wilden regelen en seks konden hebben, zonder angst voor een zwangerschap.
Het is onzin te stellen dat die honderden miljoenen mensen dit gingen doen op aandrang van feministen. Die aandrang hadden ze zelf .
Houd er idd mee op. Ik heb die periode meegemaakt, jij dus niet.
Is goed ouwe , we laten het hierbij :*
pi_171761903
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Yep.
Dus geen zielige verhaaltjes over ar-me rechtsjes wmb.
Heb je toevallig nog een link voor me ?

Ben zeer benieuwd hoe het er aan toe ging
pi_171762160
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:06 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Heb je toevallig nog een link voor me ?

Ben zeer benieuwd hoe het er aan toe ging
Zoeken op "Voorbij FOK!", aan elkaar, maar staat er niet meer, denk ik. Is meer dan 10 jaar geleden inmiddels.
I´m back.
pi_171762190
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 16:19 schreef Igen het volgende:

[..]

Het geboortecijfer is een gevolg van vele verschillende factoren, waaronder
- Vrouwenemancipatie
- Feminisering van het onderwijs met dientengevolge slechtere schoolprestaties van jongens
- Gebrek aan vrouwenemancipatie zodat het nog steeds ongebruikelijk is dat hoogopgeleide vrouwen met laagopgeleide mannen in zee gaan
- Gebrek aan kinderopvang
- Flexibilisering van de arbeidsmarkt, zodat jonge stelletjes niet genoeg vertrouwen hebben om een kind te durven nemen
- Perfectionisme - vroeger namen mensen een kind en zagen dan wel wat en hoe, tegenwoordig neemt men geen kind als men niet vertrouwt het perfect te kunnen opvoeden
- De woning- en hypotheekmarkt - door het toestaan van twee inkomens voor één hypotheek zijn de huizenprijzen zodanig gestegen dat een kostwinnaarsgezin nauwelijks nog woonruimte kan betalen
- Het ideaal van twee kinderen per gezin (het vervangingsniveau), op grond waarvan een gezin met drie kinderen als te groot wordt gezien, maar een gezin met nul of één kind niet per se als te klein
- Ontkerkelijking, zodat "gaat heen en vermenigvuldigt u" op de achtergrond raakt
- Het arbeidsrecht, bijv. de mogelijkheden voor deeltijdwerk en de lengte van het ouderschapsverlof (ook voor vaders)
- ...
- Anticonceptie
- Feminisering van de man
- Normalisering losbandigheid-moraal (verkleint de kans op acceptatie levenspartner)
- Verval (christelijke) familiewaarden
- Onrechtvaardige positie v.d. man na scheiding; risico té groot.
- Verval baanzekerheid (afwezigheid toekomstperspectief; geen hypotheek, et cetera).
- Popularisering kindloosheid: 'kies voor jezelf' & 'planeet is te vol'.
- Als wel kind, dan is die speciaal; één kind vereist een hogere investering dan voorheen.
pi_171762270
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:15 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

- Anticonceptie
- Feminisering van de man
- Normalisering losbandigheid-moraal (verkleint de kans op acceptatie levenspartner)
- Verval (christelijke) familiewaarden
- Onrechtvaardige positie v.d. man na scheiding; risico té groot.
- Verval baanzekerheid (afwezigheid toekomstperspectief; geen hypotheek, et cetera).
- Popularisering kindloosheid: 'kies voor jezelf' & 'planeet is te vol'.
- Als wel kind, dan is die speciaal; één kind vereist een hogere investering dan voorheen.
Mooi dat we het christendom eruit gestampt hebben wmb, kom ze ook niet meer tegen irl, ja, of ze lopen met een boogje om me heen hoor. Uiteindelijk is het christendom de core-buisiness van wat je allemaal opsomt namelijk. Ben ik blij dat nu al de meerderheid van onze bevolking van god los is, zeg. Gaat in de toekomst nog meer worden ook wrs. Komen ook steeds meer ex-moslims aan, ook dat nog.
I´m back.
pi_171762310
"Replacement migration" hoeft niet noodzakelijkerwijs te duiden op vervanging van de bevolking. Het kan ook gaan om het tegengaan van de vergrijzing, cq. het binnenhalen van arbeidskrachten. Het probleem is alleen dat allang duidelijk is dat migratie niet gaat helpen om de problemen van de vergrijzing op te lossen.

Wat resteert, is dat miljoenen mensen ten onrechte onder de noemer "vluchteling" Europa binnenkomen. En media lijken volop mee te werken aan het masseren van de bevolking op dit vlak: het moet en zal een goed idee zijn (wat het niet is).
pi_171762396
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:49 schreef zhe-devilll het volgende:
Vergrijzing schijnt ook onzin te zijn.
Er zal steeds minder werk zijn, dus wat zeuren ze dan.
Ik wil best ruilen van land overigens.
Te idioot voor woorden dat we "gebrek aan werk hebben" en tegelijkertijd te weinig handen aan het bed bij bejaardentehuizen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_171762486
quote:
14s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mooi dat we het christendom eruit gestampt hebben wmb, kom ze ook niet meer tegen irl, ja, of ze lopen met een boogje om me heen hoor. Uiteindelijk is het christendom de core-buisiness van wat je allemaal opsomt namelijk. Ben ik blij dat nu al de meerderheid van onze bevolking van god los is, zeg. Gaat in de toekomst nog meer worden ook wrs. Komen ook steeds meer ex-moslims aan, ook dat nog.
Ik zou niet te vroeg juichen. Het christendom was in elk geval getemd en bleef braaf in de kooi van de seculiere democratie. Wat er voor in de plaats zal komen is nog maar de vraag. Her en der zie ik voortekenen van nieuwe stromingen, en daar word ik allerminst vrolijk van. Vooralsnog lijken we het christendom in te ruilen voor een (althans vandaag de dag) veel extremere variant waarvan het alles behalve zeker is dat die ook getemd zal kunnen worden.
  zondag 18 juni 2017 @ 00:28:01 #167
168739 Red_85
'echt wel'
pi_171762580
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Te idioot voor woorden dat we "gebrek aan werk hebben" en tegelijkertijd te weinig handen aan het bed bij bejaardentehuizen.
Alsof de dobberneger hier komt om oudjes om te rollen.. Die komen hier naar toe met de belofte gratis geld en huisvesting in een land met betere voorzieningen dan hun eigen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_171762607
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
"Replacement migration" hoeft niet noodzakelijkerwijs te duiden op vervanging van de bevolking. Het kan ook gaan om het tegengaan van de vergrijzing, cq. het binnenhalen van arbeidskrachten. Het probleem is alleen dat allang duidelijk is dat migratie niet gaat helpen om de problemen van de vergrijzing op te lossen.

Wat resteert, is dat miljoenen mensen ten onrechte onder de noemer "vluchteling" Europa binnenkomen. En media lijken volop mee te werken aan het masseren van de bevolking op dit vlak: het moet en zal een goed idee zijn (wat het niet is).
Het is geen toeval dat het resultaat van het beleid neerkomt op op hetzelfde als wat de beschrijving letterlijk betekent. Niet dat individuen letterlijk omgewisseld worden, maar onder de streep is het grotere plaatje helder; de ene groep verdwijnt in gebieden waar de nieuwe groep welkom geheten wordt.
pi_171762779
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:24 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik zou niet te vroeg juichen. Het christendom was in elk geval getemd en bleef braaf in de kooi van de seculiere democratie. Wat er voor in de plaats zal komen is nog maar de vraag. Her en der zie ik voortekenen van nieuwe stromingen, en daar word ik allerminst vrolijk van. Vooralsnog lijken we het christendom in te ruilen voor een (althans vandaag de dag) veel extremere variant waarvan het alles behalve zeker is dat die ook getemd zal kunnen worden.
Schei toch uit met je "het-christendom-was-in-elk-geval-getemd" riedeltje. Je weet niet hoeveel moeite het heeft gekost om dat verdomde christendom überhaupt in die kooi te gooien, lukte pas vanaf jaren 70 echt hoor. En je bent op dit moment nog steeds niet veilig, ze slijpen alweer hun messen, en noemen dat dan heel vroom: "we leven momenteel in een post-seculiere samenleving, wen er maar aan..." O-) . Ik bedoel, ik vind de manier hoe de Romeinen met de christenen omgingen ook een tikkeltje inhumaan hoor, maar uiteindelijk hadden ze daar toch aan vast moeten houden wat mij betreft. Gewoon rondjes lopen met leeuwen achter ze aan in het Colosseum wat mij betreft. Ha, die kwast van een Constantinus had nooit over moeten gaan tot het christendom, de wereld had er heel anders uitgezien! De Tweede Wereldoorlog zou er nooit geweest zijn, de Holocaust niet. Hadden de oude Grieken en Romeinen gewoon lekker hun gang gegaan, zonder christendom, dan hadden we wrs 6 à 7 eeuwen eerder dezelfde technologie als nu gekregen, met een wereld die minder vol was en ook nog eens zonder allerlei kwalijke ideologieën en religies.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ryan3 op 18-06-2017 00:42:35 ]
I´m back.
pi_171763142
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zoeken op "Voorbij FOK!", aan elkaar, maar staat er niet meer, denk ik. Is meer dan 10 jaar geleden inmiddels.
lol nevermind then
pi_171763261
quote:
14s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat nou als het alternatief 10x erger is dan de christelijke kerk ?
pi_171763262
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

surprise !!!!!

https://web.archive.org/w(...)ussie.6.forumer.com/
pi_171763359
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Schei toch uit met je "het-christendom-was-in-elk-geval-getemd" riedeltje. Je weet niet hoeveel moeite het heeft gekost om dat verdomde christendom überhaupt in die kooi te gooien, lukte pas vanaf jaren 70 echt hoor. En je bent op dit moment nog steeds niet veilig, ze slijpen alweer hun messen, en noemen dat dan heel vroom: "we leven momenteel in een post-seculiere samenleving, wen er maar aan..." O-) . Ik bedoel, ik vind de manier hoe de Romeinen met de christenen omgingen ook een tikkeltje inhumaan hoor, maar uiteindelijk hadden ze daar toch aan vast moeten houden wat mij betreft. Gewoon rondjes lopen met leeuwen achter ze aan in het Colosseum wat mij betreft. Ha, die kwast van een Constantinus had nooit over moeten gaan tot het christendom, de wereld had er heel anders uitgezien! De Tweede Wereldoorlog zou er nooit geweest zijn, de Holocaust niet. Hadden de oude Grieken en Romeinen gewoon lekker hun gang gegaan, zonder christendom, dan hadden we wrs 6 à 7 eeuwen eerder dezelfde technologie als nu gekregen, met een wereld die minder vol was en ook nog eens zonder allerlei kwalijke ideologieën en religies.
Je begrijpt mij verkeerd; ik verdedig het geseculariseerde christendom alleen zijnde het noodzakelijke kwaad vanwege een wantrouwen jegens de opkomende alternatieven. Daar zit een risico aan verbonden; een heropleving van het fundamentelere christendom. Tussen dat en secularisme zit alleen nog de dood van God. Dus ja, misschien is het een zinloze excursie het überhaupt te verdedigen. Maar wat dan? Je zegt; er komen ex-moslims aan. Hoe zeker is dat? Hoeveel jaar garantie durf je te geven? En wat betreft atheïstische alternatieven; ik heb hier 70 uur aan verhaal waarom daarin niet vanzelfsprekend het gewenste ligt;
Zo ook met de wens voor 'technologie', wrs geijkt op een utopische ideaalbeeld, maar hoe zeker kan je nu eigenlijk zijn van een voorspoedige toekomst met de vrijheid die je gewonnen hebt na de dood van het christendom? Ik zie alleen maar middelen tot onderdrukking, vervorming en ellende, op deze of de volgende planeet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2017 01:01:20 ]
pi_171763519
quote:
Ik wilde net zeggen tegen hem, dan geloof je me niet, maar Bluesdude kan daarover getuigen in dit topic. Maar nog een link ook... Ik ga er niet op drukken, maar iedereen die zegt dat rechtsjes zo onschuldig zijn als pasgeboren lammetjes, die neem ik niet echt serieus.
I´m back.
pi_171763566
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 00:55 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Wat nou als het alternatief 10x erger is dan de christelijke kerk ?
Mijn punt is dat door de adoptie van het christendom in de westerse wereld in ca. 300 n. Chr. zijn we zeker 6- à 700 jaar terug in de tijd geworpen én kijk uit, want de christenen staan tegenwoordig weer paraat om verloren terrein terug te winnen.
I´m back.
pi_171763670
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 01:00 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je begrijpt mij verkeerd; ik verdedig het geseculariseerde christendom alleen zijnde het noodzakelijke kwaad vanwege een wantrouwen jegens de opkomende alternatieven. Daar zit een risico aan verbonden; een heropleving van het fundamentelere christendom. Tussen dat en secularisme zit alleen nog de dood van God. Dus ja, misschien is het een zinloze excursie het überhaupt te verdedigen. Maar wat dan? Je zegt; er komen ex-moslims aan. Hoe zeker is dat? Hoeveel jaar garantie durf je te geven? En wat betreft atheïstische alternatieven; ik heb hier 70 uur aan verhaal waarom daarin niet vanzelfsprekend het gewenste ligt;
Zo ook met de wens voor 'technologie', wrs geijkt op een utopische ideaalbeeld, maar hoe zeker kan je nu eigenlijk zijn van een voorspoedige toekomst met de vrijheid die je gewonnen hebt na de dood van het christendom? Ik zie alleen maar middelen tot onderdrukking, vervorming en ellende, op deze of de volgende planeet.
Ga je nu het communisme gelijk stellen aan secularisme joh met die 70 uur? De tering, dat doen moslims ook, die zeggen dat secularisme fascisme en communisme zijn.......... en die begrijpen er geen reet van.

En ja, als het christendom nooit geadopteerd zou zijn in het westen dan waren we wrs eeuwen eerder technologisch geavanceerd geweest. Minder mensen gehad. Minder vervuiling gehad. Geen climate change etc. 6- à 700 jaar heeft dat ons gescheeld, maar kan ook nog veel meer geweest zijn, denk ik. 10 eeuwen dark ages van circa 500 (val west-Romeinse rijk) tot circa 1500 n. Chr. (val oost-Romeinse rijk). Bedankt, Jezus.

Als het aan de christenen had gelegen dan stonden we nu nog lieden te roosteren die beweerden dat de zon niet om de aarde draaide.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 18-06-2017 01:27:25 ]
I´m back.
pi_171764098
OP gelezen. Dit topic :') _!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 18 juni 2017 @ 04:03:52 #178
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_171765099
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:11 schreef bakfietsmoeder het volgende:
De omvolking van Europa is de laatste jaren in een stroomversnelling gekomen. Zo zijn er bijvoorbeeld in de afgelopen twee jaar al miljoenen nep-vluchtelingen naar Europa gehaald. Uiteraard zijn dit vrijwel allemaal mannen, met als doel om zoveel mogelijk kinderen te verwekken bij blanke europese vrouwen. De blanke Europeaan dient namelijk te worden vervangen, en uiteindelijk helemaal te verdwijnen.

Vanuit linkse hoek noemt men dit steevast een "extreemrechtse complottheorie". Helaas voor hun staat het doodleuk op de officiele website van de VN. :+ De VN noemt het 'Replacement Migration', oftewel: 'vervangingsmigratie'. Onder het mom van "vergrijzing tegengaan" wil de VN Europa overspoelen met Afrikanen en Moslims, met als doel de blanke Europeaan uit te roeien.

Het hele rapport van de VN is hier te lezen:
http://www.un.org/esa/pop(...)ration/migration.htm
kan jou het schelen??

De wereldwijde vermenging van rassen en geloven is al eeuwen aan de gang sinds de West-Europese mens de indiaan verdrong en zal voortduren

Niet tegen ingaan , dat is zinloos
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 18 juni 2017 @ 05:12:26 #179
117098 Hathor
Effe niet
pi_171765217
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 01:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mijn punt is dat door de adoptie van het christendom in de westerse wereld in ca. 300 n. Chr. zijn we zeker 6- à 700 jaar terug in de tijd geworpen én kijk uit, want de christenen staan tegenwoordig weer paraat om verloren terrein terug te winnen.
Daar zijn ze niet toe in staat, ze zijn volledig machteloos.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 18 juni 2017 @ 07:59:53 #180
286575 Roces18
Chef de party
pi_171765481
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 01:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En ja, als het christendom nooit geadopteerd zou zijn in het westen dan waren we wrs eeuwen eerder technologisch geavanceerd geweest. Minder mensen gehad. Minder vervuiling gehad. Geen climate change etc. 6- à 700 jaar heeft dat ons gescheeld, maar kan ook nog veel meer geweest zijn, denk ik. 10 eeuwen dark ages van circa 500 (val west-Romeinse rijk) tot circa 1500 n. Chr. (val oost-Romeinse rijk). Bedankt, Jezus.

Wat een onzin. Het christendom is samen met de klassieke oudheid de basis van de Westerse wereld.

quote:
What has Christianity has done for the world? The answer is all around us, from the laws that protect us, to the principles that guide us. It has shaped every area of our lives, yet because its influence is so huge, we take its heritage for granted and forget that Christianity was the source of this civilisation!
Dat je een atheist bent betekent niet dat je het christendom hoeft af te vallen.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_171765530
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 07:59 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Het christendom is samen met de klassieke oudheid de basis van de Westerse wereld.
Niet.
quote:
Dat je een atheist bent betekent niet dat je het christendom hoeft af te vallen.
"Ik geloof absoluut niet in goden of zo, maar echt supertof dat Jezus voor onze zonden gestorven is, want manmanman, wat wáren we toch belast met de erfzonde. Ver-schrik-ke-lijk."
pi_171765539
Goed idee! Dat zal het racisme tegengaan.
Corporate translator
  zondag 18 juni 2017 @ 08:31:44 #183
286575 Roces18
Chef de party
pi_171765579
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 08:14 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Niet.

[..]

"Ik geloof absoluut niet in goden of zo, maar echt supertof dat Jezus voor onze zonden gestorven is, want manmanman, wat wáren we toch belast met de erfzonde. Ver-schrik-ke-lijk."
Niet? Oh dan geloof ik je meteen.

Dat je niet in goden gelooft betekent niet dat het christendom niets heeft betekent voor de wereld. Alsof ik praat met een kleuter zeg...
pi_171765591
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 08:31 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Niet? Oh dan geloof ik je meteen.

Dat je niet in goden gelooft betekent niet dat het christendom niets heeft betekent voor de wereld. Alsof ik praat met een kleuter zeg...
Alsof ik praat met een zwakbegaafde.

Succes met Jezus dan maar.
  zondag 18 juni 2017 @ 08:35:00 #185
286575 Roces18
Chef de party
pi_171765595
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 08:34 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Alsof ik praat met een zwakbegaafde.

Succes met Jezus dan maar.
Wie zegt dat ik Christen ben?

Maar blijkbaar ben je zo'n rebel die alleen de negatieve kanten van godsdiensten ziet.
pi_171765606
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 08:35 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik Christen ben?

Maar blijkbaar ben je zo'n rebel die alleen de negatieve kanten van godsdiensten ziet.
Je kunt beter iemand uitzoeken die een wat hoger niveau heeft dan een kleuter. Ik ben echt te dom voor jou en blijkbaar ben ik ook nog (vul maar in).
  zondag 18 juni 2017 @ 08:37:37 #187
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171765609
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:18 schreef Igen het volgende:
In dat rapport staan gewoon wiskundige waarheden. :')

Als je niet wil dat je als bejaarde een week lang in dezelfde luier moet liggen, dan zijn er jonge(re) mensen nodig die je verzorgen, en als je die als blanke zelf niet op de wereld zet dan moet je daarvoor wel buut'nlanders importeren.

Dat is gewoon een onwrikbaar feit. Wiskunde is geen complot.
Feit? Dikke lul, dat is gemakzucht.

Die domme propaganda dat de enige manier om vergrijzing te bestrijden mensen importeren is ben ik helemaal klaar mee.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 18 juni 2017 @ 08:37:49 #188
286575 Roces18
Chef de party
pi_171765611
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 08:37 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Je kunt beter iemand uitzoeken die een wat hoger niveau heeft dan een kleuter. Ik ben echt te dom voor jou en blijkbaar ben ik ook nog (vul maar in).
Precies. Ik denk ook dat je hier verkeerd zit. Ik verwijs je dan ook graag door naar bokt.nl
pi_171765617
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 08:37 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Precies. Ik denk ook dat je hier verkeerd zit. Ik verwijs je dan ook graag door naar bokt.nl
Dank je wel Einstein. Ik ga er meteen heen.
  zondag 18 juni 2017 @ 08:42:25 #190
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_171765637
Ik ben wit, m'n vrouw is geel, en m'n koters zien er nou ook niet echt wit uit ;( ben ik nu ook een omvolker? Shiiiiit ;( witte genocide ;(

:')
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
pi_171765666
quote:
9s.gif Op zondag 18 juni 2017 08:42 schreef Yogaflame het volgende:
m'n vrouw is geel

Is ze ziek?
  zondag 18 juni 2017 @ 08:49:55 #192
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_171765691
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 08:45 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Is ze ziek?
*badum-tish* :P

(protip uit een "interracial" huwelijk: leer lachen om elkaar. Zou onze Neerlandsche maatschappij ook wel kunnen gebruiken.)
pi_171765699
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 08:49 schreef Yogaflame het volgende:

[..]

*badum-tish* :P

(protip uit een "interracial" huwelijk: leer lachen om elkaar. Zou onze Neerlandsche maatschappij ook wel kunnen gebruiken.)
Ja, ik ben ook al vrij lang samen met een buitenlandse, maar dingen als 'mijn vrouw is geel' zal ik niet snel zeggen.
  zondag 18 juni 2017 @ 08:54:28 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171765719
quote:
10s.gif Op zondag 18 juni 2017 01:35 schreef Ludachrist het volgende:
OP gelezen. Dit topic :') _!
Mooi he. Een rapport verkeerd begrijpen en er vervolgens een complot van maken. In NWS.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_171765731
quote:
17s.gif Op zondag 18 juni 2017 08:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mooi he. Een rapport verkeerd begrijpen en er vervolgens een complot van maken. In NWS.
En dan ook nog echt hardcore racistisch.

Mag je eigenlijk niet zeggen trouwens, want rechtsextremisme, ach, moet kunnen. Maar waag het eens te zeggen dat dat best raar is...
  zondag 18 juni 2017 @ 08:56:48 #196
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_171765732
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 08:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, ik ben ook al vrij lang samen met een buitenlandse, maar dingen als 'mijn vrouw is geel' zal ik niet snel zeggen.
Oh bij ons wel :D yellow-monkey-grappen, blondeharenblauweogenubermensch-grappen, the sky's the limit. Natuurlijk respecteer ik haar, en zij mij. Maar om alles kun je lachen. Potje/dekseltje I guess :P.
pi_171765738
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 08:56 schreef Yogaflame het volgende:

[..]

Oh bij ons wel :D yellow-monkey-grappen, blondeharenblauweogenubermensch-grappen, the sky's the limit. Natuurlijk respecteer ik haar, en zij mij. Maar om alles kun je lachen. Potje/dekseltje I guess :P.
Dan moeten jullie dat lekker blijven doen.
pi_171765945
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 19:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij rechts dus ook.
Uiteraard. Het punt was dat diezelfde mensen die dus ageren tegen generalisatie in een en dezelfde reactie zelf ook generaliseren.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zondag 18 juni 2017 @ 09:37:18 #199
64288 Bensel
Ladderzat
pi_171766058
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:22 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat zeg ik. In het VN-rapport staan gewoon demografische cijfers. Het is TS die van wiskundig onvermijdelijke demografische ontwikkelingen een idiote complottheorie maakt.
je hebt lies, damn lies and statistics. En laat dat laatste nou hier het geval zijn. Statistiek word wiskundig onderbouwt, maar kan, met wat bias best snel ingezet worden om een punt duidelijk te maken. Het probleem is echter, dat dit gaat om sociologische cijfers, die A: moelijk te controleren zijn (en dus makkelijk van te voren aan te passen zijn), en B: niet altijd overeenkomt met de werkelijkheid. Gooi daar een laag statistiek over, juist met bepaalde uitgangspunten, en je hebt over het hele proces van geldige statistische berekeningen een behoorlijk (gestuurde) afwijking.

Dus nee, dat er wiskunde instaat, zeker in combinatie met een inexact wetenschap zoals sociaal economie, betekent niet per definitie dat het ook allemaal klopt en dat er niet een agenda achter kan zitten.

En gezien de uitspraken van sommige hooggeplaatste mensen, is het niet raar om een vermoeden te hebben dat hier sprake is van aansturen op.. wel met 1 kanttekening, het gaat om de arme witte bevolking, de rijke zal zich lekker uit kunnen sluiten van de trend.

Sterker nog, als je dan nog verder gaat redeneren, zou je kunnen bedenken dat het een plan is om een nieuwe vorm van adel/aristocratie te creëren. Iedereen met een kleurtje is minderwaardig en zal geleid moeten worden door de nog roomwitte 'elite'. Is nogal farfetched, want ik geloof niet dat de huidige leiders uberhaupt genoeg vooruit kijken om dit soort ingrijpende veranderingen te weeg kunnen brengen.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zondag 18 juni 2017 @ 09:39:51 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171766084
En we breien er gewoon een nog dommere complottheorie aan vast.
pi_171766188
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:16 schreef ludovico het volgende:
Ik heb er zelf een gruwelijke hekel aan, die propaganda dat we onze vergrijzing moeten opvangen met immigranten, alsof we niet met minder werkenden meer mensen kunnen onderhouden met al onze technologische ontwikkeling etc.

Daarnaast is het hier al hartstikke druk, Nederland hoeft niet volgebouwd te worden, sterker nog, het lijkt mij een gezonde zaak als we ervoor zorgen dat er wat minder bevolkingsgroei is.
Ik pleit al jaren voor een één-kind politiek in delen van Europa alsmede een (tijdelijke) immigratiestop.

Maar dit EU beleid doet juist het tegenovergestelde. De EU vormt momenteel de allergrootste bedreiging voor het voortbestaan voor de onafhankelijke soevereiniteit van landen waar men op cruciale zaken zelf de dienst moet kunnen blijven uitmaken.

De EU is een sluipmoordenaar die stelselmatig Europa zieker en kwetsbaarder maakt. Groepen burgers tegen elkaar opzet zoals we nu in heel Europa kunnen zien.

Men kan daar niet van blijven wegkijken. Helaas doen velen dat wel.
pi_171766213
quote:
17s.gif Op zondag 18 juni 2017 09:39 schreef Copycat het volgende:
En we breien er gewoon een nog dommere complottheorie aan vast.
Dat mag je niet zeggen! Zie je dan niet dat niet rechtsextremisme het probleem is, maar types zoals jij dat zijn?!
  zondag 18 juni 2017 @ 10:02:15 #203
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171766286
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 09:54 schreef Jigzoz het volgende:

Dat mag je niet zeggen! Zie je dan niet dat niet rechtsextremisme het probleem is, maar types zoals jij dat zijn?!
Volgens mij is het grootste probleem de stupiditeit. Als je niet eens een rapport kunt begrijpen ...
pi_171766294
quote:
9s.gif Op zondag 18 juni 2017 10:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Volgens mij is het grootste probleem de stupiditeit. Als je niet eens een rapport kunt begrijpen ...
Voor stupiditeit moet je respect hebben!
  zondag 18 juni 2017 @ 10:03:14 #205
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171766300
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 10:02 schreef Jigzoz het volgende:

Voor stupiditeit moet je respect hebben!
Behalve als het een tintje heeft!
pi_171766315
Proberen jullie nu weer een topic om zeep te helpen?
pi_171766339
quote:
18s.gif Op zondag 18 juni 2017 10:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Behalve als het een tintje heeft!
Gelukszoekers, oftewel illegalen. Allemaal terugsturen naar Turkije.
  zondag 18 juni 2017 @ 10:07:17 #208
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_171766348
Volgens mij zijn er 2 onzinstellingen in dit topic:

Onzinstelling 1: onze regeringen sturen bewust aan op vernietiging van de blanke mens.

Onzinstelling 2: immigranten uit Afrika en oorlogsvluchtelingen gaan onze vergrijzing oplossen
pi_171766569
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 09:51 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik pleit al jaren voor een één-kind politiek in delen van Europa alsmede een (tijdelijke) immigratiestop.

Maar dit EU beleid doet juist het tegenovergestelde. De EU vormt momenteel de allergrootste bedreiging voor het voortbestaan voor de onafhankelijke soevereiniteit van landen waar men op cruciale zaken zelf de dienst moet kunnen blijven uitmaken.

De EU is een sluipmoordenaar die stelselmatig Europa zieker en kwetsbaarder maakt. Groepen burgers tegen elkaar opzet zoals we nu in heel Europa kunnen zien.

Men kan daar niet van blijven wegkijken. Helaas doen velen dat wel.
Het is niet wegkijken, mensen snappen het niet.... De propaganda is enkelzijdig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 18 juni 2017 @ 10:34:11 #210
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171766682
quote:

[..]

Waarom heeft Europa een een-kind regel nodig?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_171766784
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 10:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het is niet wegkijken, mensen snappen het niet.... De propaganda is enkelzijdig.
Daarom is het belangrijk dat mensen zich bewust worden van de (desastreuze) langere termijn effecten van massa-immigratie, en dan met name die uit derdewereldlanden. Zo is het cruciaal dat een term als 'omvolking' salonfähig gaat worden.

Wij realisten moeten er alles aan doen om onze boodschap over te brengen. Een topic zoals deze (met inmiddels meer dan 4000 views!) draagt daar zijn steentje aan bij. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2017 10:44:08 ]
pi_171766849
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 10:41 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Daarom is het belangrijk dat mensen zich bewust worden van de (desastreuze) langere termijn effecten van massa-immigratie, en dan met name die uit derdewereldlanden. Zo is het cruciaal dat een term als 'omvolking' salonfähig gaat worden.

Wij realisten moeten er alles aan doen om onze boodschap over te brengen. Een topic zoals deze (met inmiddels meer dan 4000 views!) draagt daar zijn steentje aan bij. ;)
Wel goed dat je 'realist' tussen aanhalingstekens zet want je weet zelf ook heus wel dat de extreemrechtse waanbeelden die hier bij sommigen uit de onderbuik naar boven komen borrelen verre van realistisch zijn.
pi_171766874
quote:
7s.gif Op zondag 18 juni 2017 10:34 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Waarom heeft Europa een een-kind regel nodig?
Die man is niet voor ratio of logica vatbaar, het heeft geen zin hem om opheldering te vragen.
pi_171766889
Ik word altijd erg droevig van dit soort topics.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 18 juni 2017 @ 10:48:19 #215
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171766896
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 10:45 schreef westwoodblvd het volgende:

Wel goed dat je 'realist' tussen aanhalingstekens zet want je weet zelf ook heus wel dat de extreemrechtse waanbeelden die hier bij sommigen uit de onderbuik naar boven komen borrelen verre van realistisch zijn.
Dat. Gewoon lekker blijven volharden in je onbekwaamheid om te lezen.
pi_171766921
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
Ik word altijd erg droevig van dit soort topics.
Ze zijn tekenend voor die kant van het politieke spectrum. Er worden daar dingen beweerd en geloofd die totaal ridicuul zijn, maar die bepalen wel het wereldbeeld van zo'n 15% van de bevolking. Er tegenin gaan mag niet, want dat is demonisering.
pi_171766950
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 10:50 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ze zijn tekenend voor die kant van het politieke spectrum. Er worden daar dingen beweerd en geloofd die totaal ridicuul zijn, maar die bepalen wel het wereldbeeld van zo'n 15% van de bevolking. Er tegenin gaan mag niet, want dat is demonisering.
Dat heet zelfs wegkijken, meen ik.

Kan iemand mij nou eens uitleggen wie er in tyfusnaam belang zou kunnen hebben bij het 'omvolken' van Europa?
pi_171766968
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 10:52 schreef KoosVogels het volgende:

Kan iemand mij nou eens uitleggen wie er in tyfusnaam belang zou kunnen hebben bij het 'omvolken' van Europa?
Zo werken dergelijke theorieën dus niet. Je denkt veel te moeilijk.
pi_171767044
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 09:37 schreef Bensel het volgende:

[..]

je hebt lies, damn lies and statistics. En laat dat laatste nou hier het geval zijn. Statistiek word wiskundig onderbouwt, maar kan, met wat bias best snel ingezet worden om een punt duidelijk te maken. Het probleem is echter, dat dit gaat om sociologische cijfers, die A: moelijk te controleren zijn (en dus makkelijk van te voren aan te passen zijn), en B: niet altijd overeenkomt met de werkelijkheid. Gooi daar een laag statistiek over, juist met bepaalde uitgangspunten, en je hebt over het hele proces van geldige statistische berekeningen een behoorlijk (gestuurde) afwijking.

Dus nee, dat er wiskunde instaat, zeker in combinatie met een inexact wetenschap zoals sociaal economie, betekent niet per definitie dat het ook allemaal klopt en dat er niet een agenda achter kan zitten.

En gezien de uitspraken van sommige hooggeplaatste mensen, is het niet raar om een vermoeden te hebben dat hier sprake is van aansturen op.. wel met 1 kanttekening, het gaat om de arme witte bevolking, de rijke zal zich lekker uit kunnen sluiten van de trend.

Sterker nog, als je dan nog verder gaat redeneren, zou je kunnen bedenken dat het een plan is om een nieuwe vorm van adel/aristocratie te creëren. Iedereen met een kleurtje is minderwaardig en zal geleid moeten worden door de nog roomwitte 'elite'. Is nogal farfetched, want ik geloof niet dat de huidige leiders uberhaupt genoeg vooruit kijken om dit soort ingrijpende veranderingen te weeg kunnen brengen.
Nee.

Demografie is nou juist geen inexacte wetenschap. Mensen die nu jong zijn, zijn straks oud. Kinderen die er nu niet zijn, zijn volwassenen die er straks niet zijn (en die dan dus ook geen kinderen kunnen krijgen, het zijn dus ook weer missende kinderen 30 jaar later). Dat is het onvermijdelijke gevolg van het onherroepelijke voortschrijden van de tijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2017 11:02:23 ]
pi_171767141
quote:

[..]

Omvolken niemand. Boten vol goedkope arbeidskrachten kan ik wel een aantal belanghebbende partijen opnoemen. En jij vast ook wel.

Ik heb daar zelf ook belang bij.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_171767191
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:08 schreef habitue het volgende:

[..]

Omvolken niemand. Boten vol goedkope arbeidskrachten kan ik wel een aantal belanghebbende partijen opnoemen. En jij vast ook wel.

Want asielzoekers krijgen minder betaald voor hetzelfde werk?
pi_171767208
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Want asielzoekers krijgen minder betaald voor hetzelfde werk?
Meer aanbod drukt de prijs van arbeid inderdaad.
pi_171767263
quote:

[..]

Het zelfhatende Nederlandse volk volgens Baudet ?

https://www.facebook.com/(...)os/1123707407754969/ op 13.00 minuten
quote:
we zijn niet effectief bezig is en de oorzaak is dat we ons zelf niet meer vertrouwen en dat wantrouwen, dat fundamentele probleem,dat fundamentele gebrek aan zelfvertrouwen wat wij hebben in onze cultuur, zelfhaat alshetware, die we proberen te ontstijgen door alles in bureaucratische procedures te vangen, door de Nederlandse bevolking homeopatisch te verdunnen met alle volkeren van de wereld, doordat er nooit meer een Nederlander kan ontstaan, zodat wie wij zijn niet meer gestalte kan krijgen en door onze zelfbeschikking, ons democratisch parlement volledig afhankelijk te maken van allerlei abstracte overlegorganen in de VN, in de EU en overal, dat heeft allemaal één oorzaak, en die oorzaak is onze cultuur van zelfhaat.
  zondag 18 juni 2017 @ 11:15:31 #224
321876 Cherna
Fuck the System
pi_171767267
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:08 schreef habitue het volgende:

[..]

Welk belang? Dat zou dan een belang zijn voor de korte termijn.
Maar als ik hier in fok al diverse topics voorbij zie gaan over vakbonden dan vrees ik het ergste voor de toekomst voor lager en middelbaar opgeleiden.

De jongste generatie word warm gemaakt voor het afschaffen van vakbonden.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_171767268
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:12 schreef habitue het volgende:

[..]

Meer aanbod drukt de prijs van arbeid inderdaad.
Zie asielzoekers vooral in de bijstand belanden en naar mijn weten zijn de lonen niet gedaald.

Maar immigratie is dus een rechts complot, georkestreerd door het grootkapitaal?

Goed verhaal.
pi_171767370
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zie asielzoekers vooral in de bijstand belanden en naar mijn weten zijn de lonen niet gedaald.

Maar immigratie is dus een rechts complot, georkestreerd door het grootkapitaal?

Goed verhaal.
De asielzoekers creeren een overschot aan de onderkant van de arbeidsmarkt. Je snapt toch wel dat dat de prijs drukt, lonen hieven niet per se te dalen. Minder hard stijgen is ook een achteruitgang voor de huidige werkende onderklasse.

Leuke stroman :) ik heb het nooit over een complot gehad.
pi_171767390
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 10:50 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat is aan meerdere kanten van het politieke spectrum voorbehouden.
  zondag 18 juni 2017 @ 11:23:34 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171767409
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:15 schreef Bluesdude het volgende:

Het zelfhatende Nederlandse volk volgens Baudet ?

https://www.facebook.com/(...)os/1123707407754969/ op 13.00 minuten

Wat een homeopathisch verdund angst-halfje is het toch ook.
pi_171767443
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:22 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Dat is aan meerdere kanten van het politieke spectrum voorbehouden.
Ken je een paar linkse complottheorieën? Of wacht, links-rechts is wat achterhaald. Doe maar progressieve complottheorieën.
  zondag 18 juni 2017 @ 11:29:13 #230
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_171767507
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 09:37 schreef Bensel het volgende:

[..]

Dat zie je idd gebeuren, als je kijkt naar de inkomens verdeling dan bezit 1% van de bevolking meer dan de rest. Maar zelfs binnen die 1% is het nog schever verdeeld, daar bezit 1% nog veel meer dan de rest van de rijken. Een merkwaardige en misschien ook wel zorgwekkende ontwikkeling, want geld is macht. Zo kan het straks zijn dat de macht geconcentreerd ligt bij enkele (witte) mannen. De vraag is of ze de macht blijven houden na de omvolking en de hordes arme zwarten en moslims in opstand gaan komen. Ik denk dat ze gewoon denken: het zal onze tijd wel duren. ;(
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_171767519
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:25 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ken je een paar linkse complottheorieën? Of wacht, links-rechts is wat achterhaald. Doe maar progressieve complottheorieën.
Ik denk niet dat antifa per se progressief te noemen is, maar daar heerst de gedachte blijkbaar dat iedereen die bij een pegida-mars loopt een nazi is. Om eens een belachelijk denkbeeld te noemen.
pi_171767540
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 14:38 schreef Cherna het volgende:

[..]

Ik hoef geen onpersoonlijke robot uit Japan naast mijn bed. Die tijd hoop ik echt niet mee te maken. Tenzij het een combinatie is waar persoonlijkheid nog altijd de boventoon voert.
Ze hebben wel eens testjes gedaan met extreem primitieve emoties op een scherm en de demente bejaarden waren daar net zo blij mee als echte zusters.
pi_171767547
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:29 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat antifa per se progressief te noemen is, maar daar heerst de gedachte blijkbaar dat iedereen die bij een pegida-mars loopt een nazi is. Om eens een belachelijk denkbeeld te noemen.
Dat is toch geen complottheorie man...
  zondag 18 juni 2017 @ 11:31:30 #234
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_171767548
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:29 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Sterker nog de staatsomroepen ARD en ZDF in Duitsland suggereren dat openlijk.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_171767558
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:31 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat is toch geen complottheorie man...
Nee, jij had het ook niet over complottheorieën in je oorspronkelijke post.
  zondag 18 juni 2017 @ 11:33:11 #236
3542 Gia
User under construction
pi_171767586
De zorg is compleet afgebroken met het verdwijnen van de bejaardenhuizen en het langer zelfstandig moeten wonen van oude mensen. Deze zorg moeten dan de kinderen maar deels op zich nemen, terwijl die vrijwel allemaal drukke banen hebben en in veel gevallen ook kinderen. Echter worden mensen tegenwoordig zo oud, dat ook de kinderen hier vaak al te oud voor zijn.
Dit moet dan weer opgelost worden met veel te dure thuiszorg, waar veel tijd zit in het rijden van patient X naar patient Z.

En dit los je niet op met het importeren van buitenlanders.
Want welk beeld krijgen we dan? Dat zwarte mensen moeten zorgen voor blanke mensen. Ojee, lijkt wel op slavernij! Dat willen we toch niet!

Graag de bejaardenhuizen terug. Waar mensen, wanneer ze er zelf aan toe zijn, de zorg kunnen krijgen die ze nodig hebben. Dat daar dan immigranten werken, lijkt in het geheel niet op slavernij, omdat het een normale werksituatie is.
Daarbij maakt dit de zorg betaalbaarder, omdat de zorgverlener niet eerst 20 minuten hoeft te reizen alvorens zorg te kunnen geven.

Verder ben ik totaal niet tegen rassenvermenging. Het is helemaal niet gezegd dat door rassenvermenging de blanke huidskleur verdwijnt, aangezien er qua huidskleur geen dominant gen is. Dus de kans dat er door rassenvermenging minder blanken komen is net zo groot als de kans op minder zwarten.

Bij mijn zusje in de klas zat vroeger een jongen, wiens vader uit soerabaja kwam en zijn moeder was blank. Hij erfde de huidskleur van zijn vader; zijn zusje die van zijn moeder. Dus de jongen was donker met zwart haar, zijn zus blank met blond haar.

Overigens een leuk artikel hierover:

http://www.erfocentrum.nl(...)20erfelijkheid_0.pdf
pi_171767593
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:31 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Nee, jij had het ook niet over complottheorieën in je oorspronkelijke post.
O ja. Je hebt gelijk.

Nou ja, op dit forum wordt de Antifa gezien als een uiterst gewelddadige organisatie en de Antifa ziet Pegida als extreemrechts. Heel debiele ideeën vind ik dat niet. Hoogstens wat overtrokken.
pi_171767621
Pegida is toch helemaal geïmplodeerd?
Militant men in peaceful times attack themselves
  zondag 18 juni 2017 @ 11:39:24 #239
321876 Cherna
Fuck the System
pi_171767697
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:30 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ze hebben wel eens testjes gedaan met extreem primitieve emoties op een scherm en de demente bejaarden waren daar net zo blij mee als echte zusters.
Als hulpmiddel ben ik er natuurlijk niet op tegen. Maar een gesprek voeren dat doe ik toch liever met een mens. Kan mij niet voorstellen dat een robot ooit kan inspelen op een spontane vraag of gesprek.

Om mij te bedienen van eten en de kamer schoon te maken prima.
pi_171767698
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O ja. Je hebt gelijk.

Nou ja, op dit forum wordt de Antifa gezien als een uiterst gewelddadige organisatie en de Antifa ziet Pegida als extreemrechts. Heel debiele ideeën vind ik dat niet. Hoogstens wat overtrokken.
Jij vindt een bom plaatsen ook uiterst gewelddadig neem ik aan?
pi_171767703
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:39 schreef habitue het volgende:

[..]

Jij vindt een bom plaatsen ook uiterst gewelddadig neem ik aan?
Dat doet de Antifa? Wanneer? Waar?
  zondag 18 juni 2017 @ 11:40:47 #242
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171767718
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:39 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

M80's in het publiek gooien doet anti-fa inderdaad. In de VS, een maand of wat geleden.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 18 juni 2017 @ 11:41:07 #243
64288 Bensel
Ladderzat
pi_171767722
quote:

[..]

pegida demonstratie in Amsterdam.
Twitch.tv/bensel15
pi_171767723
quote:

[..]

http://www.ad.nl/amsterda(...)-toch-echt~ae99b45c/
pi_171767728
quote:

[..]

http://www.parool.nl/amst(...)-toch-echt~a4367737/
  zondag 18 juni 2017 @ 11:42:14 #246
321876 Cherna
Fuck the System
pi_171767734
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:33 schreef Gia het volgende:
De zorg is compleet afgebroken met het verdwijnen van de bejaardenhuizen en het langer zelfstandig moeten wonen van oude mensen. Deze zorg moeten dan de kinderen maar deels op zich nemen, terwijl die vrijwel allemaal drukke banen hebben en in veel gevallen ook kinderen. Echter worden mensen tegenwoordig zo oud, dat ook de kinderen hier vaak al te oud voor zijn.
Dit moet dan weer opgelost worden met veel te dure thuiszorg, waar veel tijd zit in het rijden van patient X naar patient Z.

En dit los je niet op met het importeren van buitenlanders.
Want welk beeld krijgen we dan? Dat zwarte mensen moeten zorgen voor blanke mensen. Ojee, lijkt wel op slavernij! Dat willen we toch niet!

Graag de bejaardenhuizen terug. Waar mensen, wanneer ze er zelf aan toe zijn, de zorg kunnen krijgen die ze nodig hebben. Dat daar dan immigranten werken, lijkt in het geheel niet op slavernij, omdat het een normale werksituatie is.
Daarbij maakt dit de zorg betaalbaarder, omdat de zorgverlener niet eerst 20 minuten hoeft te reizen alvorens zorg te kunnen geven.

Verder ben ik totaal niet tegen rassenvermenging. Het is helemaal niet gezegd dat door rassenvermenging de blanke huidskleur verdwijnt, aangezien er qua huidskleur geen dominant gen is. Dus de kans dat er door rassenvermenging minder blanken komen is net zo groot als de kans op minder zwarten.

Bij mijn zusje in de klas zat vroeger een jongen, wiens vader uit soerabaja kwam en zijn moeder was blank. Hij erfde de huidskleur van zijn vader; zijn zusje die van zijn moeder. Dus de jongen was donker met zwart haar, zijn zus blank met blond haar.

Overigens een leuk artikel hierover:

http://www.erfocentrum.nl(...)20erfelijkheid_0.pdf
Inderdaad, de bejaardenhuizen in de vorm die we ooit hadden zou een behoorlijk stuk in kosten schelen en meer woonruimte voor jongeren.
Alle voorzieningen waren onder een dak.
pi_171767737
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:41 schreef Bensel het volgende:

[..]

pegida demonstratie in Amsterdam.
O, dat had ik helemaal gemist. Maar die kwam bij de Antifa vandaan? Hoe weten ze dat?
pi_171767768
Luister naar deze man!

Dr. Albert A. Bartlett (RIP) ;(

zondag 18 juni 2017 @ 11:45:28 #249
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171767769
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O ja. Je hebt gelijk.

Berkely Bike lock basher was antifa.

https://www.liveleak.com/view?i=6d0_1492697965
pi_171767780
quote:
7s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:45 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Berkely Bike lock basher was antifa.

https://www.liveleak.com/view?i=6d0_1492697965
Oké, ik geef toe: heb ik ook nooit van gehoord.
  zondag 18 juni 2017 @ 11:47:42 #251
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171767804
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:46 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Oké, ik geef toe: heb ik ook nooit van gehoord.
Links is helemaal tyfusteringjantepleurshard van de kankerpot gerukt.

It's. Time. To. Stop.

En het wordt tijd dat wegkijkers zoals jij dit gaan onderkennen.
pi_171767833
quote:
7s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:47 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Links is helemaal tyfusteringjantepleurshard van de kankerpot gerukt.

It's. Time. To. Stop.
O wauw. Dat ging snel. Iets in Amerika en hop, het halve* politieke spectrum is crimineel.

*Jajaja, ik weet het. Eigenlijk nog maar iets van 30% of zo...

quote:
En het wordt tijd dat wegkijkers zoals jij dit gaan onderkennen.
'Wegkijkers'... Yep, weggestreept op de ******-bingokaart.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2017 11:51:01 ]
  zondag 18 juni 2017 @ 11:51:54 #253
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171767860
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:49 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O wauw. Dat ging snel. Iets in Amerika en hop, het halve* politieke spectrum is crimineel.

*Jajaja, ik weet het. Eigenlijk nog maar iets van 30% of zo...
antifa is in Europa al sinds het begin van de oprichting gewelddadig maar de afgelopen 5 jaar is er iets met links aan de hand.

Ze deplatformen, demoniseren, moorden, plegen aanslagen (#2 na de islamieten zijn communisten), houden gewelddadige counter-protests.

Het feit dat je nog steeds denkt dat dit geïsoleerd is is tekenend voor hoe slecht de coverage en het bereik is van deze feiten en hoe krampachtig links zichzelf vast probeert te houden aan het good-guy imago terwijl links al lang niet meer onschuldig is. Het is voorbij die tijd.
pi_171767881
quote:
7s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:51 schreef SpecialK het volgende:

[..]

antifa is in Europa al sinds het begin van de oprichting gewelddadig maar de afgelopen 5 jaar is er iets met links aan de hand.

Ze deplatformen, demoniseren, moorden, plegen aanslagen (#2 na de islamieten zijn communisten), houden gewelddadige counter-protests.

Het feit dat je nog steeds denkt dat dit geïsoleerd is is tekenend voor hoe slecht de coverage en het bereik is van deze feiten.
Schuld van de MSM, het partijkartel en de oikofoben?
  zondag 18 juni 2017 @ 11:53:25 #255
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171767892
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:52 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Schuld van de MSM, het partijkartel en de oikofoben?
MSM doet hier hard aan mee inderdaad:

pi_171767927
quote:
7s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:53 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Precies, MEER HOOFDLETTERS=MEER WAARHEID.
pi_171767936
quote:
7s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:53 schreef SpecialK het volgende:

[..]

En welke media lees jij dan waardoor jij wel op de hoogte bent van het feit dat links "helemaal tyfusteringjantepleurshard van de kankerpot gerukt" is?
  zondag 18 juni 2017 @ 11:55:34 #258
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171767937
quote:
14s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:54 schreef Bad_hombre het volgende:

[..]

Precies, MEER HOOFDLETTERS=MEER WAARHEID.
Jij bent inderdaad onderdeel van het probleem als ik naar je plaatje kijk.
  zondag 18 juni 2017 @ 11:56:19 #259
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171767947
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:55 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En welke media lees jij dan waardoor jij wel op de hoogte bent van het feit dat links "helemaal tyfusteringjantepleurshard van de kankerpot gerukt" is?
Ik lees alles. Links, rechts, midden... en dan kijk ik wat er over blijft qua overlappende feiten.
pi_171767969
quote:
7s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:56 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik lees alles. Links, rechts, midden... en dan kijk ik wat er over blijft qua overlappende feiten.
Heb je nog een tip op het gebied van betrouwbare, rechtse niet-mainstream media?
  zondag 18 juni 2017 @ 11:58:45 #261
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171767994
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:57 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Heb je nog een tip op het gebied van betrouwbare, rechtse niet-mainstream media?
Wie had het over niet-mainstream media?
  zondag 18 juni 2017 @ 12:00:00 #262
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171768014
Alle MSM liegt... en niet-mainstream media is wat dat betreft nog onbetrouwbaarder ... links EN rechts

Het enige wat je kan doen is diversificeren van wat je leest.
pi_171768017
quote:
7s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:58 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wie had het over niet-mainstream media?
Kwalitatief hoogstaande rechtse wel-MSM dan.
pi_171768032
quote:
7s.gif Op zondag 18 juni 2017 12:00 schreef SpecialK het volgende:
Alle MSM liegt... en niet-mainstream media is wat dat betreft nog onbetrouwbaarder ... links EN rechts

Het enige wat je kan doen is diversificeren van wat je leest.
Hmja. Ik geloof niet dat dit soort overtuigingen enigszins inhoudelijk bespreekbaar zijn.
  zondag 18 juni 2017 @ 12:01:26 #265
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171768034
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 12:00 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Kwalitatief hoogstaande rechtse wel-MSM dan.
Er is geen kwalitatief hoogstaande MSM meer. Links of rechts. Het is allemaal.. matig en ziekelijk gekleurd.
  zondag 18 juni 2017 @ 12:07:02 #266
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171768129
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 12:01 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hmja. Ik geloof niet dat dit soort overtuigingen enigszins inhoudelijk bespreekbaar zijn.
Zeker wel. Alleen zijn dit soort overtuigingen ongemakkelijk voor figuren zoals jij die MSM-lies hoort en zich niet aangesproken voelt.... ook jij vreet leugens als waarheid van bronnen die je betrouwbaar genoeg acht dat je niet de moeite zou nemen om ze te fact-checken. En ook jij praat mensen dus na, denkende dat je een waarheid hebt gevonden in fun-house-mirror wereld.

Het verschil tussen jou en mij is dat als iemand iets roept dat ik het ga checken bij andere bronnen om te kijken wat narrative is en wat waarheid. Jij slikt gewoon de linkse pilletjes zonder te vragen wat er in zit.
pi_171768178
quote:
7s.gif Op zondag 18 juni 2017 12:07 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Zeker wel. Alleen zijn dit soort overtuigingen ongemakkelijk voor figuren zoals jij die MSM-lies hoort en zich niet aangesproken voelt.... ook jij vreet leugens als waarheid van bronnen die je betrouwbaar genoeg acht dat je niet de moeite zou nemen om ze te fact-checken. En ook jij praat mensen dus na, denkende dat je een waarheid hebt gevonden in fun-house-mirror wereld.

Het verschil tussen jou en mij is dat als iemand iets roept dat ik het ga checken bij andere bronnen om te kijken wat narrative is en wat waarheid. Jij slikt gewoon de linkse pilletjes zonder te vragen wat er in zit.
Ja, dat zal het zijn. En je bent natuurlijk ook veel intelligenter dan ik. Hoger opgeleid en veel belezener bovendien.
  zondag 18 juni 2017 @ 12:09:52 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171768186
Altijd mooi, die verwijzingen naar Hollywoodblockbusters in dit verband ...
  zondag 18 juni 2017 @ 12:11:32 #269
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171768218
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 12:09 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, dat zal het zijn. En je bent natuurlijk ook veel intelligenter dan ik. Hoger opgeleid en veel belezener bovendien.
Afgaande op het soort onzin wat jij post op dit forum. Waarschijnlijk inderdaad.
pi_171768251
quote:
10s.gif Op zondag 18 juni 2017 12:09 schreef Copycat het volgende:
Altijd mooi, die verwijzingen naar Hollywoodblockbusters in dit verband ...
Heeft verder helemaal niets met complottisme te maken. Gewoon toeval.
pi_171768255
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 12:09 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Zijn ogen zijn tenminste geopend!
pi_171768261
quote:
7s.gif Op zondag 18 juni 2017 12:11 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Afgaande op het soort onzin wat jij post op dit forum. Waarschijnlijk inderdaad.
Fijn, zijn we het daar tenminste over eens. Wat was ook alweer het volgende punt?
pi_171768273
quote:
7s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:55 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Jij bent inderdaad onderdeel van het probleem als ik naar je plaatje kijk.
;( ;( ;( ;( ;( Heerlijk.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 18 juni 2017 @ 12:14:19 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171768278
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 12:12 schreef Jigzoz het volgende:

Heeft verder helemaal niets met complottisme te maken. Gewoon toeval.
In BNW is het altijd helemaal hilarisch, dat refereren aan een commerciële Hollywoodfilm. En daar lopen er een fiks aantal weg met The Matrix.
pi_171768291
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 12:13 schreef Bad_hombre het volgende:

[..]

Zijn ogen zijn tenminste geopend!
Word wakker mensen.

Ho.

WORDT WAKER MENSE!!!!1!!
pi_171768309
De MSM is niet objectief. Als ze iets roepen dan check ik het bij andere bronnen. In hoeverre die andere bronnen objectief zijn, dat kan mij niet schelen. Maar als die bronnen iets anders roepen dan de MSM, dan weet ik dat de MSM ons aan het beduvelen is. ;( ;( ;(
Allah Al Watan Al Malik
pi_171768331
Ik kreeg puntenmidering op mijn profielwerkstuk over de moord op kennedy omdat ik de film "jfk" van oliver stone niet had gebruikt. ;(
pi_171768396
quote:
9s.gif Op zondag 18 juni 2017 12:16 schreef Mutant01 het volgende:
De MSM is niet objectief. Als ze iets roepen dan check ik het bij andere bronnen. In hoeverre die andere bronnen objectief zijn, dat kan mij niet schelen. Maar als die bronnen iets anders roepen dan de MSM, dan weet ik dat de MSM ons aan het beduvelen is. ;( ;( ;(
Zo gaat die logica ongeveer inderdaad. Het is pas betrouwbaar als het aansluit op het rechts-populistische ideaal van de PVV en het morele kompas van GeenStijl.
  zondag 18 juni 2017 @ 12:43:14 #279
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171768685
quote:
9s.gif Op zondag 18 juni 2017 12:16 schreef Mutant01 het volgende:
Teleurstellend dit, Mutant01. Zo dom als dit dacht ik niet dat je was.
  zondag 18 juni 2017 @ 12:43:31 #280
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_171768689
quote:

[..]

Dat is logisch want de EU streeft immers naar het einde van de onafhankelijke soevereiniteit. Sterker nog, dat is het doel van de EU!
The End Times are wild
  zondag 18 juni 2017 @ 12:48:34 #281
64288 Bensel
Ladderzat
pi_171768754
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:42 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O, dat had ik helemaal gemist. Maar die kwam bij de Antifa vandaan? Hoe weten ze dat?
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 12:23 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Zo gaat die logica ongeveer inderdaad. Het is pas betrouwbaar als het aansluit op het rechts-populistische ideaal van de PVV en het morele kompas van GeenStijl.
de media laten zelf de meeste steken vallen qua journalistiek. suggestieve vraagstellingen, bepaalde vragen niet (willen) stellen, ophitsen, hypes creeren, waarheid verdriaaen, circlejerks in 'objectieve' praatprogramma's, selectief quoten, nieuws fabriceren of zelfs in scene zetten zoals laatst met de 'demonstratie' in Londen.

Dat is een kleine greep aan de zaken waaraan alle journalistiek zich schuldig aan maakt. Ook 'alternatieve' media. Het meest irritante eraan is, dat men het vaak doet onder het mom van: wij weten het best wat de waarheid is.
Twitch.tv/bensel15
pi_171768794
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 12:48 schreef Bensel het volgende:

[..]

[..]

de media laten zelf de meeste steken vallen qua journalistiek. suggestieve vraagstellingen, bepaalde vragen niet (willen) stellen, ophitsen, hypes creeren, waarheid verdriaaen, circlejerks in 'objectieve' praatprogramma's, selectief quoten, nieuws fabriceren of zelfs in scene zetten zoals laatst met de 'demonstratie' in Londen.

Dat is een kleine greep aan de zaken waaraan alle journalistiek zich schuldig aan maakt. Ook 'alternatieve' media. Het meest irritante eraan is, dat men het vaak doet onder het mom van: wij weten het best wat de waarheid is.
Ik deel die overtuiging niet, maar ik weet dat dit idee leeft onder bepaalde groepen. Ik denk niet dat redelijkheid enige kans heeft bij het ontkrachten ervan.
pi_171769079
Man man man, wat een topic weer.
pi_171769644
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 12:43 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is logisch want de EU streeft immers naar het einde van de onafhankelijke soevereiniteit. Sterker nog, dat is het doel van de EU!
Dat is jouw fantasie die je de EU opdringt.
De EU is in zijn basis de lidstaten zelf En die willen echt niet zichzelf opheffen.
De EU-organen worden gerund door politici en ambtenaren.
Er zijn geen berichten -- uitgezonderd die van complotdenkers en doorgeslagen EU-haters-- dat deze mensen hun eigen lidstaten willen opheffen.
Je kunt bij deze EU-werknemers wel een neiging tot centralisatie zien.
pi_171769766
quote:
7s.gif Op zondag 18 juni 2017 12:43 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Teleurstellend dit, Mutant01. Zo dom als dit dacht ik niet dat je was.
Dat geldt voor iedereen die het niet met je eens is. Allemaal domme mensen.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 18 juni 2017 @ 13:45:19 #286
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171769789
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 13:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee.
pi_171769891
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 13:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er bestaat geen domme mensen, alleen onwetendheid mensen. Of alleen degene aan trollen.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_171770127

Daar komen de mannen die onze bejaarde witte billetjes met liefde gaan wassen.
pi_171770332
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 01:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ga je nu het communisme gelijk stellen aan secularisme joh met die 70 uur? De tering, dat doen moslims ook, die zeggen dat secularisme fascisme en communisme zijn.......... en die begrijpen er geen reet van.

Als het aan de christenen had gelegen dan stonden we nu nog lieden te roosteren die beweerden dat de zon niet om de aarde draaide.
Nee, ik stel dat we met het secularisme, zonder het christelijk anker, (evengoed) in allerlei ongewenste scenario's terecht kunnen komen.

Hoe kom je erbij dat we geen vervuiling, et cetera, gehad zouden hebben als we eerder geavanceerd waren geweest? Ik zou juist stellen dat het christendom die (deze) periode van globale vernietiging uitgesteld ipv gecreëerd heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2017 14:28:18 ]
pi_171770374
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:54 schreef Nintex het volgende:
het feit dat men opzettelijk de voortplanting van het blanke ras probeert tegen te werken (zorgen dat blanke jongeren niet op zichzelf kunnen wonen door een structureel hoge jeugdwerkloosheid) en de voortplanting van de kanslozen aanwakkert (denk aan 'dating les' voor migranten).
Domste wat ik dit weekend op Fok! heb gelezen.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_171770443
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:18 schreef LelijKnap het volgende:
Hoe kom je erbij dat we geen vervuiling, et cetera, gehad zouden hebben als we eerder geavanceerd waren geweest? Ik zou juist stellen dat het christendom die (deze) periode van globale vernietiging uitgesteld ipv gecreëerd heeft.
Je kan het argument maken vanuit dat vanuit het Christendom de gedachte leeft dat we de wereld gekregen hebben om deze te vormen. Net zoals het idee dieren en de natuur ondergeschikt zijn aan de mens en het in dienst van de mens bestaat omdat wij als mensen bevoorrecht zijn door god. Ik weet dat dit idee leeft bij sommigen christenen, geen idee in welke mate.
pi_171770473
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:01 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee.

Demografie is nou juist geen inexacte wetenschap. Mensen die nu jong zijn, zijn straks oud. Kinderen die er nu niet zijn, zijn volwassenen die er straks niet zijn (en die dan dus ook geen kinderen kunnen krijgen, het zijn dus ook weer missende kinderen 30 jaar later). Dat is het onvermijdelijke gevolg van het onherroepelijke voortschrijden van de tijd.
Het is geen rocket science, maar je hebt gelijk dat je dit heel goed kunt meten.
pi_171770519
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:26 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Je kan het argument maken vanuit dat vanuit het Christendom de gedachte leeft dat we de wereld gekregen hebben om deze te vormen. Net zoals het idee dieren en de natuur ondergeschikt zijn aan de mens en het in dienst van de mens bestaat omdat wij als mensen bevoorrecht zijn door god. Ik weet dat dit idee leeft bij sommigen christenen, geen idee in welke mate.
Dat is zo, maar in de hypothese dat we zonder het christendom de wetenschappelijke methode hadden ontwikkeld, dan hadden we deze toch ook toegewend om de natuur te vormen? Het aanpassen en gebruiken v.d. natuur/omgeving gebeurd(e) immers toch ook al voor en naast het christendom? Dat heeft veeleer met de natuurtoestand an sich te maken denk ik. Het ondergeschikt stellen is inderdaad (ten delen) een gevolg van het christelijke. Da's een goed punt, maar ook iets wat zonder het christelijke evengoed een gevolg had kunnen zijn vd menselijke neigingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2017 14:46:11 ]
pi_171770545
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:19 schreef Twiitch het volgende:
Mijn vriendin heeft een kleurtje, ik werk mee aan de ondergang van het blanke ras.
Ja, net als alle mannen met hun importbruidjes. Tijd voor gearrangeerde huwelijken. _O_
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_171770555
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:34 schreef LelijKnap het volgende:
Dat is zo, maar in de hypothese dat we zonder het christendom de wetenschappelijke methode hadden ontwikkeld, dan hadden we deze toch ook toegewend om de natuur te vormen? Het aanpassen en gebruiken v.d. natuur/omgeving gebeurd(e) immers toch ook al voor en naast het christendom? Dat heeft veeleer met de natuurtoestand an sich te maken denk ik. Het ondergeschikt stellen is inderdaad (ten delen) een gevolg van het christelijke. Da's een goed punt, maar ook niet iets wat zonder het christelijke evengoed een gevolg had kunnen zijn vd menselijke neigingen.
De vervuiling en vernietiging van de natuur komt grotendeels door kortzichtigheid, onkunde en winstbejag. Daar heeft religie weinig invloed op.
pi_171770580
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:18 schreef LelijKnap het volgende:

We waren waarschijnlijk verder ontwikkeld geweest.

En dan waren we OF nog vervuilender dan dat we nu zijn, OF we hadden het dmv technologische voortgang nu al kunnen stoppen.

Maar dat is koffiedik kijken ;)

Je kan niet stellen dat zonder de middeleeuwen het milieu er beter voor had gestaan. Dat had gekund, had ook niet gekund.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_171770714
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:37 schreef truthortruth het volgende:

[..]

De vervuiling en vernietiging van de natuur komt grotendeels door kortzichtigheid, onkunde en winstbejag. Daar heeft religie weinig invloed op.
Ja, dat denk ik dus ook...misschien deels als invloed op de vorm/mate.
pi_171770747
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:38 schreef ExTec het volgende:

[..]

We waren waarschijnlijk verder ontwikkeld geweest.

En dan waren we OF nog vervuilender dan dat we nu zijn, OF we hadden het dmv technologische voortgang nu al kunnen stoppen.

Maar dat is koffiedik kijken ;)

Je kan niet stellen dat zonder de middeleeuwen het milieu er beter voor had gestaan. Dat had gekund, had ook niet gekund.
Waarschijnlijk, maar dat betekent niet dat we deze periode dan overgeslagen of eerder of later afgeslagen hadden. Je kan dat inderdaad niet stellen; je kan eigenlijk niets stellen zover het 'what if-history' betreft.
  zondag 18 juni 2017 @ 14:49:17 #299
104871 remlof
Europees federalist
pi_171770762
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:37 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, net als alle mannen met hun importbruidjes. Tijd voor gearrangeerde huwelijken. _O_
En een Ministerie van Raszuiverheid. Het FvD is hier vast voor te porren.
Yankee go home!
  zondag 18 juni 2017 @ 14:50:35 #300
321876 Cherna
Fuck the System
pi_171770783
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:04 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Daar komen de mannen die onze bejaarde witte billetjes met liefde gaan wassen.
En zou dat nu opzet zijn van een EU om het blanke ras uit te roeien?

Het is inderdaad een probleem maar geen opzet of complot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')