Ik pleit al jaren voor een één-kind politiek in delen van Europa alsmede een (tijdelijke) immigratiestop.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 13:16 schreef ludovico het volgende:
Ik heb er zelf een gruwelijke hekel aan, die propaganda dat we onze vergrijzing moeten opvangen met immigranten, alsof we niet met minder werkenden meer mensen kunnen onderhouden met al onze technologische ontwikkeling etc.
Daarnaast is het hier al hartstikke druk, Nederland hoeft niet volgebouwd te worden, sterker nog, het lijkt mij een gezonde zaak als we ervoor zorgen dat er wat minder bevolkingsgroei is.
Dat mag je niet zeggen! Zie je dan niet dat niet rechtsextremisme het probleem is, maar types zoals jij dat zijn?!quote:Op zondag 18 juni 2017 09:39 schreef Copycat het volgende:
En we breien er gewoon een nog dommere complottheorie aan vast.
Volgens mij is het grootste probleem de stupiditeit. Als je niet eens een rapport kunt begrijpen ...quote:Op zondag 18 juni 2017 09:54 schreef Jigzoz het volgende:
Dat mag je niet zeggen! Zie je dan niet dat niet rechtsextremisme het probleem is, maar types zoals jij dat zijn?!
Voor stupiditeit moet je respect hebben!quote:Op zondag 18 juni 2017 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is het grootste probleem de stupiditeit. Als je niet eens een rapport kunt begrijpen ...
Behalve als het een tintje heeft!quote:
Het is niet wegkijken, mensen snappen het niet.... De propaganda is enkelzijdig.quote:Op zondag 18 juni 2017 09:51 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik pleit al jaren voor een één-kind politiek in delen van Europa alsmede een (tijdelijke) immigratiestop.
Maar dit EU beleid doet juist het tegenovergestelde. De EU vormt momenteel de allergrootste bedreiging voor het voortbestaan voor de onafhankelijke soevereiniteit van landen waar men op cruciale zaken zelf de dienst moet kunnen blijven uitmaken.
De EU is een sluipmoordenaar die stelselmatig Europa zieker en kwetsbaarder maakt. Groepen burgers tegen elkaar opzet zoals we nu in heel Europa kunnen zien.
Men kan daar niet van blijven wegkijken. Helaas doen velen dat wel.
Waarom heeft Europa een een-kind regel nodig?quote:Op zondag 18 juni 2017 09:51 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik pleit al jaren voor een één-kind politiek in delen van Europa alsmede een (tijdelijke) immigratiestop.
Daarom is het belangrijk dat mensen zich bewust worden van de (desastreuze) langere termijn effecten van massa-immigratie, en dan met name die uit derdewereldlanden. Zo is het cruciaal dat een term als 'omvolking' salonfähig gaat worden.quote:Op zondag 18 juni 2017 10:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het is niet wegkijken, mensen snappen het niet.... De propaganda is enkelzijdig.
Wel goed dat je 'realist' tussen aanhalingstekens zet want je weet zelf ook heus wel dat de extreemrechtse waanbeelden die hier bij sommigen uit de onderbuik naar boven komen borrelen verre van realistisch zijn.quote:Op zondag 18 juni 2017 10:41 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Daarom is het belangrijk dat mensen zich bewust worden van de (desastreuze) langere termijn effecten van massa-immigratie, en dan met name die uit derdewereldlanden. Zo is het cruciaal dat een term als 'omvolking' salonfähig gaat worden.
Wij realisten moeten er alles aan doen om onze boodschap over te brengen. Een topic zoals deze (met inmiddels meer dan 4000 views!) draagt daar zijn steentje aan bij.
Die man is niet voor ratio of logica vatbaar, het heeft geen zin hem om opheldering te vragen.quote:Op zondag 18 juni 2017 10:34 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Waarom heeft Europa een een-kind regel nodig?
Dat. Gewoon lekker blijven volharden in je onbekwaamheid om te lezen.quote:Op zondag 18 juni 2017 10:45 schreef westwoodblvd het volgende:
Wel goed dat je 'realist' tussen aanhalingstekens zet want je weet zelf ook heus wel dat de extreemrechtse waanbeelden die hier bij sommigen uit de onderbuik naar boven komen borrelen verre van realistisch zijn.
Ze zijn tekenend voor die kant van het politieke spectrum. Er worden daar dingen beweerd en geloofd die totaal ridicuul zijn, maar die bepalen wel het wereldbeeld van zo'n 15% van de bevolking. Er tegenin gaan mag niet, want dat is demonisering.quote:Op zondag 18 juni 2017 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
Ik word altijd erg droevig van dit soort topics.
Dat heet zelfs wegkijken, meen ik.quote:Op zondag 18 juni 2017 10:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ze zijn tekenend voor die kant van het politieke spectrum. Er worden daar dingen beweerd en geloofd die totaal ridicuul zijn, maar die bepalen wel het wereldbeeld van zo'n 15% van de bevolking. Er tegenin gaan mag niet, want dat is demonisering.
Zo werken dergelijke theorieën dus niet. Je denkt veel te moeilijk.quote:Op zondag 18 juni 2017 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
Kan iemand mij nou eens uitleggen wie er in tyfusnaam belang zou kunnen hebben bij het 'omvolken' van Europa?
Nee.quote:Op zondag 18 juni 2017 09:37 schreef Bensel het volgende:
[..]
je hebt lies, damn lies and statistics. En laat dat laatste nou hier het geval zijn. Statistiek word wiskundig onderbouwt, maar kan, met wat bias best snel ingezet worden om een punt duidelijk te maken. Het probleem is echter, dat dit gaat om sociologische cijfers, die A: moelijk te controleren zijn (en dus makkelijk van te voren aan te passen zijn), en B: niet altijd overeenkomt met de werkelijkheid. Gooi daar een laag statistiek over, juist met bepaalde uitgangspunten, en je hebt over het hele proces van geldige statistische berekeningen een behoorlijk (gestuurde) afwijking.
Dus nee, dat er wiskunde instaat, zeker in combinatie met een inexact wetenschap zoals sociaal economie, betekent niet per definitie dat het ook allemaal klopt en dat er niet een agenda achter kan zitten.
En gezien de uitspraken van sommige hooggeplaatste mensen, is het niet raar om een vermoeden te hebben dat hier sprake is van aansturen op.. wel met 1 kanttekening, het gaat om de arme witte bevolking, de rijke zal zich lekker uit kunnen sluiten van de trend.
Sterker nog, als je dan nog verder gaat redeneren, zou je kunnen bedenken dat het een plan is om een nieuwe vorm van adel/aristocratie te creëren. Iedereen met een kleurtje is minderwaardig en zal geleid moeten worden door de nog roomwitte 'elite'. Is nogal farfetched, want ik geloof niet dat de huidige leiders uberhaupt genoeg vooruit kijken om dit soort ingrijpende veranderingen te weeg kunnen brengen.
Omvolken niemand. Boten vol goedkope arbeidskrachten kan ik wel een aantal belanghebbende partijen opnoemen. En jij vast ook wel.quote:Op zondag 18 juni 2017 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat heet zelfs wegkijken, meen ik.
Kan iemand mij nou eens uitleggen wie er in tyfusnaam belang zou kunnen hebben bij het 'omvolken' van Europa?
Want asielzoekers krijgen minder betaald voor hetzelfde werk?quote:Op zondag 18 juni 2017 11:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Omvolken niemand. Boten vol goedkope arbeidskrachten kan ik wel een aantal belanghebbende partijen opnoemen. En jij vast ook wel.
Ik heb daar zelf ook belang bij.
Meer aanbod drukt de prijs van arbeid inderdaad.quote:Op zondag 18 juni 2017 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want asielzoekers krijgen minder betaald voor hetzelfde werk?
Het zelfhatende Nederlandse volk volgens Baudet ?quote:Op zondag 18 juni 2017 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat heet zelfs wegkijken, meen ik.
quote:we zijn niet effectief bezig is en de oorzaak is dat we ons zelf niet meer vertrouwen en dat wantrouwen, dat fundamentele probleem,dat fundamentele gebrek aan zelfvertrouwen wat wij hebben in onze cultuur, zelfhaat alshetware, die we proberen te ontstijgen door alles in bureaucratische procedures te vangen, door de Nederlandse bevolking homeopatisch te verdunnen met alle volkeren van de wereld, doordat er nooit meer een Nederlander kan ontstaan, zodat wie wij zijn niet meer gestalte kan krijgen en door onze zelfbeschikking, ons democratisch parlement volledig afhankelijk te maken van allerlei abstracte overlegorganen in de VN, in de EU en overal, dat heeft allemaal één oorzaak, en die oorzaak is onze cultuur van zelfhaat.
Welk belang? Dat zou dan een belang zijn voor de korte termijn.quote:Op zondag 18 juni 2017 11:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Omvolken niemand. Boten vol goedkope arbeidskrachten kan ik wel een aantal belanghebbende partijen opnoemen. En jij vast ook wel.
Ik heb daar zelf ook belang bij.
Zie asielzoekers vooral in de bijstand belanden en naar mijn weten zijn de lonen niet gedaald.quote:Op zondag 18 juni 2017 11:12 schreef habitue het volgende:
[..]
Meer aanbod drukt de prijs van arbeid inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |