Ga je nu het communisme gelijk stellen aan secularisme joh met die 70 uur? De tering, dat doen moslims ook, die zeggen dat secularisme fascisme en communisme zijn.......... en die begrijpen er geen reet van.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je begrijpt mij verkeerd; ik verdedig het geseculariseerde christendom alleen zijnde het noodzakelijke kwaad vanwege een wantrouwen jegens de opkomende alternatieven. Daar zit een risico aan verbonden; een heropleving van het fundamentelere christendom. Tussen dat en secularisme zit alleen nog de dood van God. Dus ja, misschien is het een zinloze excursie het überhaupt te verdedigen. Maar wat dan? Je zegt; er komen ex-moslims aan. Hoe zeker is dat? Hoeveel jaar garantie durf je te geven? En wat betreft atheïstische alternatieven; ik heb hier 70 uur aan verhaal waarom daarin niet vanzelfsprekend het gewenste ligt;
Zo ook met de wens voor 'technologie', wrs geijkt op een utopische ideaalbeeld, maar hoe zeker kan je nu eigenlijk zijn van een voorspoedige toekomst met de vrijheid die je gewonnen hebt na de dood van het christendom? Ik zie alleen maar middelen tot onderdrukking, vervorming en ellende, op deze of de volgende planeet.
kan jou het schelen??quote:Op zaterdag 17 juni 2017 13:11 schreef bakfietsmoeder het volgende:
De omvolking van Europa is de laatste jaren in een stroomversnelling gekomen. Zo zijn er bijvoorbeeld in de afgelopen twee jaar al miljoenen nep-vluchtelingen naar Europa gehaald. Uiteraard zijn dit vrijwel allemaal mannen, met als doel om zoveel mogelijk kinderen te verwekken bij blanke europese vrouwen. De blanke Europeaan dient namelijk te worden vervangen, en uiteindelijk helemaal te verdwijnen.
Vanuit linkse hoek noemt men dit steevast een "extreemrechtse complottheorie". Helaas voor hun staat het doodleuk op de officiele website van de VN.De VN noemt het 'Replacement Migration', oftewel: 'vervangingsmigratie'. Onder het mom van "vergrijzing tegengaan" wil de VN Europa overspoelen met Afrikanen en Moslims, met als doel de blanke Europeaan uit te roeien.
Het hele rapport van de VN is hier te lezen:
http://www.un.org/esa/pop(...)ration/migration.htm
Daar zijn ze niet toe in staat, ze zijn volledig machteloos.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mijn punt is dat door de adoptie van het christendom in de westerse wereld in ca. 300 n. Chr. zijn we zeker 6- à 700 jaar terug in de tijd geworpen én kijk uit, want de christenen staan tegenwoordig weer paraat om verloren terrein terug te winnen.
Wat een onzin. Het christendom is samen met de klassieke oudheid de basis van de Westerse wereld.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En ja, als het christendom nooit geadopteerd zou zijn in het westen dan waren we wrs eeuwen eerder technologisch geavanceerd geweest. Minder mensen gehad. Minder vervuiling gehad. Geen climate change etc. 6- à 700 jaar heeft dat ons gescheeld, maar kan ook nog veel meer geweest zijn, denk ik. 10 eeuwen dark ages van circa 500 (val west-Romeinse rijk) tot circa 1500 n. Chr. (val oost-Romeinse rijk). Bedankt, Jezus.
Dat je een atheist bent betekent niet dat je het christendom hoeft af te vallen.quote:What has Christianity has done for the world? The answer is all around us, from the laws that protect us, to the principles that guide us. It has shaped every area of our lives, yet because its influence is so huge, we take its heritage for granted and forget that Christianity was the source of this civilisation!
Niet.quote:Op zondag 18 juni 2017 07:59 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het christendom is samen met de klassieke oudheid de basis van de Westerse wereld.
"Ik geloof absoluut niet in goden of zo, maar echt supertof dat Jezus voor onze zonden gestorven is, want manmanman, wat wáren we toch belast met de erfzonde. Ver-schrik-ke-lijk."quote:Dat je een atheist bent betekent niet dat je het christendom hoeft af te vallen.
Niet? Oh dan geloof ik je meteen.quote:Op zondag 18 juni 2017 08:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Niet.
[..]
"Ik geloof absoluut niet in goden of zo, maar echt supertof dat Jezus voor onze zonden gestorven is, want manmanman, wat wáren we toch belast met de erfzonde. Ver-schrik-ke-lijk."
Alsof ik praat met een zwakbegaafde.quote:Op zondag 18 juni 2017 08:31 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Niet? Oh dan geloof ik je meteen.
Dat je niet in goden gelooft betekent niet dat het christendom niets heeft betekent voor de wereld. Alsof ik praat met een kleuter zeg...
Wie zegt dat ik Christen ben?quote:Op zondag 18 juni 2017 08:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Alsof ik praat met een zwakbegaafde.
Succes met Jezus dan maar.
Je kunt beter iemand uitzoeken die een wat hoger niveau heeft dan een kleuter. Ik ben echt te dom voor jou en blijkbaar ben ik ook nog (vul maar in).quote:Op zondag 18 juni 2017 08:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Christen ben?
Maar blijkbaar ben je zo'n rebel die alleen de negatieve kanten van godsdiensten ziet.
Feit? Dikke lul, dat is gemakzucht.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 13:18 schreef Igen het volgende:
In dat rapport staan gewoon wiskundige waarheden.
Als je niet wil dat je als bejaarde een week lang in dezelfde luier moet liggen, dan zijn er jonge(re) mensen nodig die je verzorgen, en als je die als blanke zelf niet op de wereld zet dan moet je daarvoor wel buut'nlanders importeren.
Dat is gewoon een onwrikbaar feit. Wiskunde is geen complot.
Precies. Ik denk ook dat je hier verkeerd zit. Ik verwijs je dan ook graag door naar bokt.nlquote:Op zondag 18 juni 2017 08:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je kunt beter iemand uitzoeken die een wat hoger niveau heeft dan een kleuter. Ik ben echt te dom voor jou en blijkbaar ben ik ook nog (vul maar in).
Dank je wel Einstein. Ik ga er meteen heen.quote:Op zondag 18 juni 2017 08:37 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Precies. Ik denk ook dat je hier verkeerd zit. Ik verwijs je dan ook graag door naar bokt.nl
*badum-tish*quote:
Ja, ik ben ook al vrij lang samen met een buitenlandse, maar dingen als 'mijn vrouw is geel' zal ik niet snel zeggen.quote:Op zondag 18 juni 2017 08:49 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
*badum-tish*
(protip uit een "interracial" huwelijk: leer lachen om elkaar. Zou onze Neerlandsche maatschappij ook wel kunnen gebruiken.)
Mooi he. Een rapport verkeerd begrijpen en er vervolgens een complot van maken. In NWS.quote:
En dan ook nog echt hardcore racistisch.quote:Op zondag 18 juni 2017 08:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi he. Een rapport verkeerd begrijpen en er vervolgens een complot van maken. In NWS.
Oh bij ons welquote:Op zondag 18 juni 2017 08:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook al vrij lang samen met een buitenlandse, maar dingen als 'mijn vrouw is geel' zal ik niet snel zeggen.
Dan moeten jullie dat lekker blijven doen.quote:Op zondag 18 juni 2017 08:56 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Oh bij ons welyellow-monkey-grappen, blondeharenblauweogenubermensch-grappen, the sky's the limit. Natuurlijk respecteer ik haar, en zij mij. Maar om alles kun je lachen. Potje/dekseltje I guess
.
Uiteraard. Het punt was dat diezelfde mensen die dus ageren tegen generalisatie in een en dezelfde reactie zelf ook generaliseren.quote:
je hebt lies, damn lies and statistics. En laat dat laatste nou hier het geval zijn. Statistiek word wiskundig onderbouwt, maar kan, met wat bias best snel ingezet worden om een punt duidelijk te maken. Het probleem is echter, dat dit gaat om sociologische cijfers, die A: moelijk te controleren zijn (en dus makkelijk van te voren aan te passen zijn), en B: niet altijd overeenkomt met de werkelijkheid. Gooi daar een laag statistiek over, juist met bepaalde uitgangspunten, en je hebt over het hele proces van geldige statistische berekeningen een behoorlijk (gestuurde) afwijking.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 13:22 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat zeg ik. In het VN-rapport staan gewoon demografische cijfers. Het is TS die van wiskundig onvermijdelijke demografische ontwikkelingen een idiote complottheorie maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |