abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171763670
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 01:00 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je begrijpt mij verkeerd; ik verdedig het geseculariseerde christendom alleen zijnde het noodzakelijke kwaad vanwege een wantrouwen jegens de opkomende alternatieven. Daar zit een risico aan verbonden; een heropleving van het fundamentelere christendom. Tussen dat en secularisme zit alleen nog de dood van God. Dus ja, misschien is het een zinloze excursie het überhaupt te verdedigen. Maar wat dan? Je zegt; er komen ex-moslims aan. Hoe zeker is dat? Hoeveel jaar garantie durf je te geven? En wat betreft atheïstische alternatieven; ik heb hier 70 uur aan verhaal waarom daarin niet vanzelfsprekend het gewenste ligt;
Zo ook met de wens voor 'technologie', wrs geijkt op een utopische ideaalbeeld, maar hoe zeker kan je nu eigenlijk zijn van een voorspoedige toekomst met de vrijheid die je gewonnen hebt na de dood van het christendom? Ik zie alleen maar middelen tot onderdrukking, vervorming en ellende, op deze of de volgende planeet.
Ga je nu het communisme gelijk stellen aan secularisme joh met die 70 uur? De tering, dat doen moslims ook, die zeggen dat secularisme fascisme en communisme zijn.......... en die begrijpen er geen reet van.

En ja, als het christendom nooit geadopteerd zou zijn in het westen dan waren we wrs eeuwen eerder technologisch geavanceerd geweest. Minder mensen gehad. Minder vervuiling gehad. Geen climate change etc. 6- à 700 jaar heeft dat ons gescheeld, maar kan ook nog veel meer geweest zijn, denk ik. 10 eeuwen dark ages van circa 500 (val west-Romeinse rijk) tot circa 1500 n. Chr. (val oost-Romeinse rijk). Bedankt, Jezus.

Als het aan de christenen had gelegen dan stonden we nu nog lieden te roosteren die beweerden dat de zon niet om de aarde draaide.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 18-06-2017 01:27:25 ]
I´m back.
pi_171764098
OP gelezen. Dit topic :') _!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 18 juni 2017 @ 04:03:52 #178
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_171765099
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:11 schreef bakfietsmoeder het volgende:
De omvolking van Europa is de laatste jaren in een stroomversnelling gekomen. Zo zijn er bijvoorbeeld in de afgelopen twee jaar al miljoenen nep-vluchtelingen naar Europa gehaald. Uiteraard zijn dit vrijwel allemaal mannen, met als doel om zoveel mogelijk kinderen te verwekken bij blanke europese vrouwen. De blanke Europeaan dient namelijk te worden vervangen, en uiteindelijk helemaal te verdwijnen.

Vanuit linkse hoek noemt men dit steevast een "extreemrechtse complottheorie". Helaas voor hun staat het doodleuk op de officiele website van de VN. :+ De VN noemt het 'Replacement Migration', oftewel: 'vervangingsmigratie'. Onder het mom van "vergrijzing tegengaan" wil de VN Europa overspoelen met Afrikanen en Moslims, met als doel de blanke Europeaan uit te roeien.

Het hele rapport van de VN is hier te lezen:
http://www.un.org/esa/pop(...)ration/migration.htm
kan jou het schelen??

De wereldwijde vermenging van rassen en geloven is al eeuwen aan de gang sinds de West-Europese mens de indiaan verdrong en zal voortduren

Niet tegen ingaan , dat is zinloos
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 18 juni 2017 @ 05:12:26 #179
117098 Hathor
Effe niet
pi_171765217
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 01:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mijn punt is dat door de adoptie van het christendom in de westerse wereld in ca. 300 n. Chr. zijn we zeker 6- à 700 jaar terug in de tijd geworpen én kijk uit, want de christenen staan tegenwoordig weer paraat om verloren terrein terug te winnen.
Daar zijn ze niet toe in staat, ze zijn volledig machteloos.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 18 juni 2017 @ 07:59:53 #180
286575 Roces18
Chef de party
pi_171765481
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 01:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En ja, als het christendom nooit geadopteerd zou zijn in het westen dan waren we wrs eeuwen eerder technologisch geavanceerd geweest. Minder mensen gehad. Minder vervuiling gehad. Geen climate change etc. 6- à 700 jaar heeft dat ons gescheeld, maar kan ook nog veel meer geweest zijn, denk ik. 10 eeuwen dark ages van circa 500 (val west-Romeinse rijk) tot circa 1500 n. Chr. (val oost-Romeinse rijk). Bedankt, Jezus.

Wat een onzin. Het christendom is samen met de klassieke oudheid de basis van de Westerse wereld.

quote:
What has Christianity has done for the world? The answer is all around us, from the laws that protect us, to the principles that guide us. It has shaped every area of our lives, yet because its influence is so huge, we take its heritage for granted and forget that Christianity was the source of this civilisation!
Dat je een atheist bent betekent niet dat je het christendom hoeft af te vallen.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_171765530
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 07:59 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Het christendom is samen met de klassieke oudheid de basis van de Westerse wereld.
Niet.
quote:
Dat je een atheist bent betekent niet dat je het christendom hoeft af te vallen.
"Ik geloof absoluut niet in goden of zo, maar echt supertof dat Jezus voor onze zonden gestorven is, want manmanman, wat wáren we toch belast met de erfzonde. Ver-schrik-ke-lijk."
pi_171765539
Goed idee! Dat zal het racisme tegengaan.
Corporate translator
  zondag 18 juni 2017 @ 08:31:44 #183
286575 Roces18
Chef de party
pi_171765579
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 08:14 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Niet.

[..]

"Ik geloof absoluut niet in goden of zo, maar echt supertof dat Jezus voor onze zonden gestorven is, want manmanman, wat wáren we toch belast met de erfzonde. Ver-schrik-ke-lijk."
Niet? Oh dan geloof ik je meteen.

Dat je niet in goden gelooft betekent niet dat het christendom niets heeft betekent voor de wereld. Alsof ik praat met een kleuter zeg...
pi_171765591
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 08:31 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Niet? Oh dan geloof ik je meteen.

Dat je niet in goden gelooft betekent niet dat het christendom niets heeft betekent voor de wereld. Alsof ik praat met een kleuter zeg...
Alsof ik praat met een zwakbegaafde.

Succes met Jezus dan maar.
  zondag 18 juni 2017 @ 08:35:00 #185
286575 Roces18
Chef de party
pi_171765595
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 08:34 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Alsof ik praat met een zwakbegaafde.

Succes met Jezus dan maar.
Wie zegt dat ik Christen ben?

Maar blijkbaar ben je zo'n rebel die alleen de negatieve kanten van godsdiensten ziet.
pi_171765606
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 08:35 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik Christen ben?

Maar blijkbaar ben je zo'n rebel die alleen de negatieve kanten van godsdiensten ziet.
Je kunt beter iemand uitzoeken die een wat hoger niveau heeft dan een kleuter. Ik ben echt te dom voor jou en blijkbaar ben ik ook nog (vul maar in).
  zondag 18 juni 2017 @ 08:37:37 #187
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171765609
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:18 schreef Igen het volgende:
In dat rapport staan gewoon wiskundige waarheden. :')

Als je niet wil dat je als bejaarde een week lang in dezelfde luier moet liggen, dan zijn er jonge(re) mensen nodig die je verzorgen, en als je die als blanke zelf niet op de wereld zet dan moet je daarvoor wel buut'nlanders importeren.

Dat is gewoon een onwrikbaar feit. Wiskunde is geen complot.
Feit? Dikke lul, dat is gemakzucht.

Die domme propaganda dat de enige manier om vergrijzing te bestrijden mensen importeren is ben ik helemaal klaar mee.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 18 juni 2017 @ 08:37:49 #188
286575 Roces18
Chef de party
pi_171765611
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 08:37 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Je kunt beter iemand uitzoeken die een wat hoger niveau heeft dan een kleuter. Ik ben echt te dom voor jou en blijkbaar ben ik ook nog (vul maar in).
Precies. Ik denk ook dat je hier verkeerd zit. Ik verwijs je dan ook graag door naar bokt.nl
pi_171765617
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 08:37 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Precies. Ik denk ook dat je hier verkeerd zit. Ik verwijs je dan ook graag door naar bokt.nl
Dank je wel Einstein. Ik ga er meteen heen.
  zondag 18 juni 2017 @ 08:42:25 #190
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_171765637
Ik ben wit, m'n vrouw is geel, en m'n koters zien er nou ook niet echt wit uit ;( ben ik nu ook een omvolker? Shiiiiit ;( witte genocide ;(

:')
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
pi_171765666
quote:
9s.gif Op zondag 18 juni 2017 08:42 schreef Yogaflame het volgende:
m'n vrouw is geel

Is ze ziek?
  zondag 18 juni 2017 @ 08:49:55 #192
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_171765691
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 08:45 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Is ze ziek?
*badum-tish* :P

(protip uit een "interracial" huwelijk: leer lachen om elkaar. Zou onze Neerlandsche maatschappij ook wel kunnen gebruiken.)
pi_171765699
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 08:49 schreef Yogaflame het volgende:

[..]

*badum-tish* :P

(protip uit een "interracial" huwelijk: leer lachen om elkaar. Zou onze Neerlandsche maatschappij ook wel kunnen gebruiken.)
Ja, ik ben ook al vrij lang samen met een buitenlandse, maar dingen als 'mijn vrouw is geel' zal ik niet snel zeggen.
  zondag 18 juni 2017 @ 08:54:28 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171765719
quote:
10s.gif Op zondag 18 juni 2017 01:35 schreef Ludachrist het volgende:
OP gelezen. Dit topic :') _!
Mooi he. Een rapport verkeerd begrijpen en er vervolgens een complot van maken. In NWS.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_171765731
quote:
17s.gif Op zondag 18 juni 2017 08:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mooi he. Een rapport verkeerd begrijpen en er vervolgens een complot van maken. In NWS.
En dan ook nog echt hardcore racistisch.

Mag je eigenlijk niet zeggen trouwens, want rechtsextremisme, ach, moet kunnen. Maar waag het eens te zeggen dat dat best raar is...
  zondag 18 juni 2017 @ 08:56:48 #196
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_171765732
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 08:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, ik ben ook al vrij lang samen met een buitenlandse, maar dingen als 'mijn vrouw is geel' zal ik niet snel zeggen.
Oh bij ons wel :D yellow-monkey-grappen, blondeharenblauweogenubermensch-grappen, the sky's the limit. Natuurlijk respecteer ik haar, en zij mij. Maar om alles kun je lachen. Potje/dekseltje I guess :P.
pi_171765738
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 08:56 schreef Yogaflame het volgende:

[..]

Oh bij ons wel :D yellow-monkey-grappen, blondeharenblauweogenubermensch-grappen, the sky's the limit. Natuurlijk respecteer ik haar, en zij mij. Maar om alles kun je lachen. Potje/dekseltje I guess :P.
Dan moeten jullie dat lekker blijven doen.
pi_171765945
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 19:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij rechts dus ook.
Uiteraard. Het punt was dat diezelfde mensen die dus ageren tegen generalisatie in een en dezelfde reactie zelf ook generaliseren.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zondag 18 juni 2017 @ 09:37:18 #199
64288 Bensel
Ladderzat
pi_171766058
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:22 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat zeg ik. In het VN-rapport staan gewoon demografische cijfers. Het is TS die van wiskundig onvermijdelijke demografische ontwikkelingen een idiote complottheorie maakt.
je hebt lies, damn lies and statistics. En laat dat laatste nou hier het geval zijn. Statistiek word wiskundig onderbouwt, maar kan, met wat bias best snel ingezet worden om een punt duidelijk te maken. Het probleem is echter, dat dit gaat om sociologische cijfers, die A: moelijk te controleren zijn (en dus makkelijk van te voren aan te passen zijn), en B: niet altijd overeenkomt met de werkelijkheid. Gooi daar een laag statistiek over, juist met bepaalde uitgangspunten, en je hebt over het hele proces van geldige statistische berekeningen een behoorlijk (gestuurde) afwijking.

Dus nee, dat er wiskunde instaat, zeker in combinatie met een inexact wetenschap zoals sociaal economie, betekent niet per definitie dat het ook allemaal klopt en dat er niet een agenda achter kan zitten.

En gezien de uitspraken van sommige hooggeplaatste mensen, is het niet raar om een vermoeden te hebben dat hier sprake is van aansturen op.. wel met 1 kanttekening, het gaat om de arme witte bevolking, de rijke zal zich lekker uit kunnen sluiten van de trend.

Sterker nog, als je dan nog verder gaat redeneren, zou je kunnen bedenken dat het een plan is om een nieuwe vorm van adel/aristocratie te creëren. Iedereen met een kleurtje is minderwaardig en zal geleid moeten worden door de nog roomwitte 'elite'. Is nogal farfetched, want ik geloof niet dat de huidige leiders uberhaupt genoeg vooruit kijken om dit soort ingrijpende veranderingen te weeg kunnen brengen.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zondag 18 juni 2017 @ 09:39:51 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171766084
En we breien er gewoon een nog dommere complottheorie aan vast.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')