De asielzoekers creeren een overschot aan de onderkant van de arbeidsmarkt. Je snapt toch wel dat dat de prijs drukt, lonen hieven niet per se te dalen. Minder hard stijgen is ook een achteruitgang voor de huidige werkende onderklasse.quote:Op zondag 18 juni 2017 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zie asielzoekers vooral in de bijstand belanden en naar mijn weten zijn de lonen niet gedaald.
Maar immigratie is dus een rechts complot, georkestreerd door het grootkapitaal?
Goed verhaal.
Dat is aan meerdere kanten van het politieke spectrum voorbehouden.quote:Op zondag 18 juni 2017 10:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ze zijn tekenend voor die kant van het politieke spectrum. Er worden daar dingen beweerd en geloofd die totaal ridicuul zijn, maar die bepalen wel het wereldbeeld van zo'n 15% van de bevolking. Er tegenin gaan mag niet, want dat is demonisering.
Wat een homeopathisch verdund angst-halfje is het toch ook.quote:Op zondag 18 juni 2017 11:15 schreef Bluesdude het volgende:
Het zelfhatende Nederlandse volk volgens Baudet ?
https://www.facebook.com/(...)os/1123707407754969/ op 13.00 minuten
Ken je een paar linkse complottheorieën? Of wacht, links-rechts is wat achterhaald. Doe maar progressieve complottheorieën.quote:Op zondag 18 juni 2017 11:22 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Dat is aan meerdere kanten van het politieke spectrum voorbehouden.
Dat zie je idd gebeuren, als je kijkt naar de inkomens verdeling dan bezit 1% van de bevolking meer dan de rest. Maar zelfs binnen die 1% is het nog schever verdeeld, daar bezit 1% nog veel meer dan de rest van de rijken. Een merkwaardige en misschien ook wel zorgwekkende ontwikkeling, want geld is macht. Zo kan het straks zijn dat de macht geconcentreerd ligt bij enkele (witte) mannen. De vraag is of ze de macht blijven houden na de omvolking en de hordes arme zwarten en moslims in opstand gaan komen. Ik denk dat ze gewoon denken: het zal onze tijd wel duren.quote:Op zondag 18 juni 2017 09:37 schreef Bensel het volgende:
[..]
Sterker nog, als je dan nog verder gaat redeneren, zou je kunnen bedenken dat het een plan is om een nieuwe vorm van adel/aristocratie te creëren. Iedereen met een kleurtje is minderwaardig en zal geleid moeten worden door de nog roomwitte 'elite'. Is nogal farfetched, want ik geloof niet dat de huidige leiders uberhaupt genoeg vooruit kijken om dit soort ingrijpende veranderingen te weeg kunnen brengen.
Ik denk niet dat antifa per se progressief te noemen is, maar daar heerst de gedachte blijkbaar dat iedereen die bij een pegida-mars loopt een nazi is. Om eens een belachelijk denkbeeld te noemen.quote:Op zondag 18 juni 2017 11:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ken je een paar linkse complottheorieën? Of wacht, links-rechts is wat achterhaald. Doe maar progressieve complottheorieën.
Ze hebben wel eens testjes gedaan met extreem primitieve emoties op een scherm en de demente bejaarden waren daar net zo blij mee als echte zusters.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 14:38 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ik hoef geen onpersoonlijke robot uit Japan naast mijn bed. Die tijd hoop ik echt niet mee te maken. Tenzij het een combinatie is waar persoonlijkheid nog altijd de boventoon voert.
Dat is toch geen complottheorie man...quote:Op zondag 18 juni 2017 11:29 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat antifa per se progressief te noemen is, maar daar heerst de gedachte blijkbaar dat iedereen die bij een pegida-mars loopt een nazi is. Om eens een belachelijk denkbeeld te noemen.
Sterker nog de staatsomroepen ARD en ZDF in Duitsland suggereren dat openlijk.quote:Op zondag 18 juni 2017 11:29 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat antifa per se progressief te noemen is, maar daar heerst de gedachte blijkbaar dat iedereen die bij een pegida-mars loopt een nazi is. Om eens een belachelijk denkbeeld te noemen.
O ja. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 18 juni 2017 11:31 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Nee, jij had het ook niet over complottheorieën in je oorspronkelijke post.
Als hulpmiddel ben ik er natuurlijk niet op tegen. Maar een gesprek voeren dat doe ik toch liever met een mens. Kan mij niet voorstellen dat een robot ooit kan inspelen op een spontane vraag of gesprek.quote:Op zondag 18 juni 2017 11:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ze hebben wel eens testjes gedaan met extreem primitieve emoties op een scherm en de demente bejaarden waren daar net zo blij mee als echte zusters.
Jij vindt een bom plaatsen ook uiterst gewelddadig neem ik aan?quote:Op zondag 18 juni 2017 11:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O ja. Je hebt gelijk.
Nou ja, op dit forum wordt de Antifa gezien als een uiterst gewelddadige organisatie en de Antifa ziet Pegida als extreemrechts. Heel debiele ideeën vind ik dat niet. Hoogstens wat overtrokken.
Dat doet de Antifa? Wanneer? Waar?quote:Op zondag 18 juni 2017 11:39 schreef habitue het volgende:
[..]
Jij vindt een bom plaatsen ook uiterst gewelddadig neem ik aan?
M80's in het publiek gooien doet anti-fa inderdaad. In de VS, een maand of wat geleden.quote:
pegida demonstratie in Amsterdam.quote:
Inderdaad, de bejaardenhuizen in de vorm die we ooit hadden zou een behoorlijk stuk in kosten schelen en meer woonruimte voor jongeren.quote:Op zondag 18 juni 2017 11:33 schreef Gia het volgende:
De zorg is compleet afgebroken met het verdwijnen van de bejaardenhuizen en het langer zelfstandig moeten wonen van oude mensen. Deze zorg moeten dan de kinderen maar deels op zich nemen, terwijl die vrijwel allemaal drukke banen hebben en in veel gevallen ook kinderen. Echter worden mensen tegenwoordig zo oud, dat ook de kinderen hier vaak al te oud voor zijn.
Dit moet dan weer opgelost worden met veel te dure thuiszorg, waar veel tijd zit in het rijden van patient X naar patient Z.
En dit los je niet op met het importeren van buitenlanders.
Want welk beeld krijgen we dan? Dat zwarte mensen moeten zorgen voor blanke mensen. Ojee, lijkt wel op slavernij! Dat willen we toch niet!
Graag de bejaardenhuizen terug. Waar mensen, wanneer ze er zelf aan toe zijn, de zorg kunnen krijgen die ze nodig hebben. Dat daar dan immigranten werken, lijkt in het geheel niet op slavernij, omdat het een normale werksituatie is.
Daarbij maakt dit de zorg betaalbaarder, omdat de zorgverlener niet eerst 20 minuten hoeft te reizen alvorens zorg te kunnen geven.
Verder ben ik totaal niet tegen rassenvermenging. Het is helemaal niet gezegd dat door rassenvermenging de blanke huidskleur verdwijnt, aangezien er qua huidskleur geen dominant gen is. Dus de kans dat er door rassenvermenging minder blanken komen is net zo groot als de kans op minder zwarten.
Bij mijn zusje in de klas zat vroeger een jongen, wiens vader uit soerabaja kwam en zijn moeder was blank. Hij erfde de huidskleur van zijn vader; zijn zusje die van zijn moeder. Dus de jongen was donker met zwart haar, zijn zus blank met blond haar.
Overigens een leuk artikel hierover:
http://www.erfocentrum.nl(...)20erfelijkheid_0.pdf
Berkely Bike lock basher was antifa.quote:Op zondag 18 juni 2017 11:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O ja. Je hebt gelijk.
Nou ja, op dit forum wordt de Antifa gezien als een uiterst gewelddadige organisatie en de Antifa ziet Pegida als extreemrechts. Heel debiele ideeën vind ik dat niet. Hoogstens wat overtrokken.
Oké, ik geef toe: heb ik ook nooit van gehoord.quote:Op zondag 18 juni 2017 11:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Berkely Bike lock basher was antifa.
https://www.liveleak.com/view?i=6d0_1492697965
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |