Zo gaat die logica ongeveer inderdaad. Het is pas betrouwbaar als het aansluit op het rechts-populistische ideaal van de PVV en het morele kompas van GeenStijl.quote:Op zondag 18 juni 2017 12:16 schreef Mutant01 het volgende:
De MSM is niet objectief. Als ze iets roepen dan check ik het bij andere bronnen. In hoeverre die andere bronnen objectief zijn, dat kan mij niet schelen. Maar als die bronnen iets anders roepen dan de MSM, dan weet ik dat de MSM ons aan het beduvelen is.![]()
![]()
Teleurstellend dit, Mutant01. Zo dom als dit dacht ik niet dat je was.quote:Op zondag 18 juni 2017 12:16 schreef Mutant01 het volgende:
De MSM is niet objectief. Als ze iets roepen dan check ik het bij andere bronnen. In hoeverre die andere bronnen objectief zijn, dat kan mij niet schelen. Maar als die bronnen iets anders roepen dan de MSM, dan weet ik dat de MSM ons aan het beduvelen is.![]()
![]()
Dat is logisch want de EU streeft immers naar het einde van de onafhankelijke soevereiniteit. Sterker nog, dat is het doel van de EU!quote:Op zondag 18 juni 2017 09:51 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik pleit al jaren voor een één-kind politiek in delen van Europa alsmede een (tijdelijke) immigratiestop.
Maar dit EU beleid doet juist het tegenovergestelde. De EU vormt momenteel de allergrootste bedreiging voor het voortbestaan voor de onafhankelijke soevereiniteit van landen waar men op cruciale zaken zelf de dienst moet kunnen blijven uitmaken.
quote:Op zondag 18 juni 2017 11:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, dat had ik helemaal gemist. Maar die kwam bij de Antifa vandaan? Hoe weten ze dat?
de media laten zelf de meeste steken vallen qua journalistiek. suggestieve vraagstellingen, bepaalde vragen niet (willen) stellen, ophitsen, hypes creeren, waarheid verdriaaen, circlejerks in 'objectieve' praatprogramma's, selectief quoten, nieuws fabriceren of zelfs in scene zetten zoals laatst met de 'demonstratie' in Londen.quote:Op zondag 18 juni 2017 12:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zo gaat die logica ongeveer inderdaad. Het is pas betrouwbaar als het aansluit op het rechts-populistische ideaal van de PVV en het morele kompas van GeenStijl.
Ik deel die overtuiging niet, maar ik weet dat dit idee leeft onder bepaalde groepen. Ik denk niet dat redelijkheid enige kans heeft bij het ontkrachten ervan.quote:Op zondag 18 juni 2017 12:48 schreef Bensel het volgende:
[..]
[..]
de media laten zelf de meeste steken vallen qua journalistiek. suggestieve vraagstellingen, bepaalde vragen niet (willen) stellen, ophitsen, hypes creeren, waarheid verdriaaen, circlejerks in 'objectieve' praatprogramma's, selectief quoten, nieuws fabriceren of zelfs in scene zetten zoals laatst met de 'demonstratie' in Londen.
Dat is een kleine greep aan de zaken waaraan alle journalistiek zich schuldig aan maakt. Ook 'alternatieve' media. Het meest irritante eraan is, dat men het vaak doet onder het mom van: wij weten het best wat de waarheid is.
Dat is jouw fantasie die je de EU opdringt.quote:Op zondag 18 juni 2017 12:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is logisch want de EU streeft immers naar het einde van de onafhankelijke soevereiniteit. Sterker nog, dat is het doel van de EU!
Dat geldt voor iedereen die het niet met je eens is. Allemaal domme mensen.quote:Op zondag 18 juni 2017 12:43 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Teleurstellend dit, Mutant01. Zo dom als dit dacht ik niet dat je was.
Nee.quote:Op zondag 18 juni 2017 13:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen die het niet met je eens is. Allemaal domme mensen.
Er bestaat geen domme mensen, alleen onwetendheid mensen. Of alleen degene aan trollen.quote:Op zondag 18 juni 2017 13:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen die het niet met je eens is. Allemaal domme mensen.
Nee, ik stel dat we met het secularisme, zonder het christelijk anker, (evengoed) in allerlei ongewenste scenario's terecht kunnen komen.quote:Op zondag 18 juni 2017 01:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ga je nu het communisme gelijk stellen aan secularisme joh met die 70 uur? De tering, dat doen moslims ook, die zeggen dat secularisme fascisme en communisme zijn.......... en die begrijpen er geen reet van.
En ja, als het christendom nooit geadopteerd zou zijn in het westen dan waren we wrs eeuwen eerder technologisch geavanceerd geweest. Minder mensen gehad. Minder vervuiling gehad. Geen climate change etc. 6- à 700 jaar heeft dat ons gescheeld, maar kan ook nog veel meer geweest zijn, denk ik. 10 eeuwen dark ages van circa 500 (val west-Romeinse rijk) tot circa 1500 n. Chr. (val oost-Romeinse rijk). Bedankt, Jezus.
Als het aan de christenen had gelegen dan stonden we nu nog lieden te roosteren die beweerden dat de zon niet om de aarde draaide.
Domste wat ik dit weekend op Fok! heb gelezen.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 13:54 schreef Nintex het volgende:
het feit dat men opzettelijk de voortplanting van het blanke ras probeert tegen te werken (zorgen dat blanke jongeren niet op zichzelf kunnen wonen door een structureel hoge jeugdwerkloosheid) en de voortplanting van de kanslozen aanwakkert (denk aan 'dating les' voor migranten).
Je kan het argument maken vanuit dat vanuit het Christendom de gedachte leeft dat we de wereld gekregen hebben om deze te vormen. Net zoals het idee dieren en de natuur ondergeschikt zijn aan de mens en het in dienst van de mens bestaat omdat wij als mensen bevoorrecht zijn door god. Ik weet dat dit idee leeft bij sommigen christenen, geen idee in welke mate.quote:Op zondag 18 juni 2017 14:18 schreef LelijKnap het volgende:
Hoe kom je erbij dat we geen vervuiling, et cetera, gehad zouden hebben als we eerder geavanceerd waren geweest? Ik zou juist stellen dat het christendom die (deze) periode van globale vernietiging uitgesteld ipv gecreëerd heeft.
Het is geen rocket science, maar je hebt gelijk dat je dit heel goed kunt meten.quote:Op zondag 18 juni 2017 11:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee.
Demografie is nou juist geen inexacte wetenschap. Mensen die nu jong zijn, zijn straks oud. Kinderen die er nu niet zijn, zijn volwassenen die er straks niet zijn (en die dan dus ook geen kinderen kunnen krijgen, het zijn dus ook weer missende kinderen 30 jaar later). Dat is het onvermijdelijke gevolg van het onherroepelijke voortschrijden van de tijd.
Dat is zo, maar in de hypothese dat we zonder het christendom de wetenschappelijke methode hadden ontwikkeld, dan hadden we deze toch ook toegewend om de natuur te vormen? Het aanpassen en gebruiken v.d. natuur/omgeving gebeurd(e) immers toch ook al voor en naast het christendom? Dat heeft veeleer met de natuurtoestand an sich te maken denk ik. Het ondergeschikt stellen is inderdaad (ten delen) een gevolg van het christelijke. Da's een goed punt, maar ook iets wat zonder het christelijke evengoed een gevolg had kunnen zijn vd menselijke neigingen.quote:Op zondag 18 juni 2017 14:26 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je kan het argument maken vanuit dat vanuit het Christendom de gedachte leeft dat we de wereld gekregen hebben om deze te vormen. Net zoals het idee dieren en de natuur ondergeschikt zijn aan de mens en het in dienst van de mens bestaat omdat wij als mensen bevoorrecht zijn door god. Ik weet dat dit idee leeft bij sommigen christenen, geen idee in welke mate.
Ja, net als alle mannen met hun importbruidjes. Tijd voor gearrangeerde huwelijken.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 13:19 schreef Twiitch het volgende:
Mijn vriendin heeft een kleurtje, ik werk mee aan de ondergang van het blanke ras.
De vervuiling en vernietiging van de natuur komt grotendeels door kortzichtigheid, onkunde en winstbejag. Daar heeft religie weinig invloed op.quote:Op zondag 18 juni 2017 14:34 schreef LelijKnap het volgende:
Dat is zo, maar in de hypothese dat we zonder het christendom de wetenschappelijke methode hadden ontwikkeld, dan hadden we deze toch ook toegewend om de natuur te vormen? Het aanpassen en gebruiken v.d. natuur/omgeving gebeurd(e) immers toch ook al voor en naast het christendom? Dat heeft veeleer met de natuurtoestand an sich te maken denk ik. Het ondergeschikt stellen is inderdaad (ten delen) een gevolg van het christelijke. Da's een goed punt, maar ook niet iets wat zonder het christelijke evengoed een gevolg had kunnen zijn vd menselijke neigingen.
We waren waarschijnlijk verder ontwikkeld geweest.quote:Op zondag 18 juni 2017 14:18 schreef LelijKnap het volgende:
Hoe kom je erbij dat we geen vervuiling, et cetera, gehad zouden hebben als we eerder geavanceerd waren geweest? Ik zou juist stellen dat het christendom die (deze) periode van globale vernietiging uitgesteld ipv gecreëerd heeft.
Ja, dat denk ik dus ook...misschien deels als invloed op de vorm/mate.quote:Op zondag 18 juni 2017 14:37 schreef truthortruth het volgende:
[..]
De vervuiling en vernietiging van de natuur komt grotendeels door kortzichtigheid, onkunde en winstbejag. Daar heeft religie weinig invloed op.
Waarschijnlijk, maar dat betekent niet dat we deze periode dan overgeslagen of eerder of later afgeslagen hadden. Je kan dat inderdaad niet stellen; je kan eigenlijk niets stellen zover het 'what if-history' betreft.quote:Op zondag 18 juni 2017 14:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
We waren waarschijnlijk verder ontwikkeld geweest.
En dan waren we OF nog vervuilender dan dat we nu zijn, OF we hadden het dmv technologische voortgang nu al kunnen stoppen.
Maar dat is koffiedik kijken
Je kan niet stellen dat zonder de middeleeuwen het milieu er beter voor had gestaan. Dat had gekund, had ook niet gekund.
En een Ministerie van Raszuiverheid. Het FvD is hier vast voor te porren.quote:Op zondag 18 juni 2017 14:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, net als alle mannen met hun importbruidjes. Tijd voor gearrangeerde huwelijken.
En zou dat nu opzet zijn van een EU om het blanke ras uit te roeien?quote:Op zondag 18 juni 2017 14:04 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Daar komen de mannen die onze bejaarde witte billetjes met liefde gaan wassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |