Een man kan geen kind maken wel verwekken, de afwerking doet de vrouw!quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:10 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Meneer dacht op z'n 45ste nog effe een kind te maken?
Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's toch usance tegenwoordig met name bij de tweede leg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2017 21:14:02 ]
Je hebt de keuze tussen Heineken, Bavaria, Amstel, Jupiler en Grolsch. Ik zou voor die laatste gaan.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:13 schreef Kaas- het volgende:
Oh wacht hij opende net dit topic.
Remlof, ik ben onderweg naar station en moet paar uurtjes in de trein. Welk merk bier moet ik blikken van kopen?
quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:13 schreef LelijKnap het volgende:
Tip 1;De val van de muur niet meegemaakt en toch uitspraken doen over reizen in de jaren '90, dat is al totaal kansloos natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip 1;Hier, ik heb gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
En dat.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
De val van de muur niet meegemaakt en toch uitspraken doen over reizen in de jaren '90, dat is al totaal kansloos natuurlijk.
Ja nou goed, tot aan 2000-nog wat dan, was het nog goed te doen. Ik kan dat echt wel vergelijken met de waanzin van de laatste jaren.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
De val van de muur niet meegemaakt en toch uitspraken doen over reizen in de jaren '90, dat is al totaal kansloos natuurlijk.
Waar heb je het over? Amsterdam en Rome of zo?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:16 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja nou goed, tot aan 2000-nog wat dan, was het nog goed te doen. Ik kan dat echt wel vergelijken met de waanzin van de laatste jaren.
Grolsch. Het liefst Kornuit.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:13 schreef Kaas- het volgende:
Remlof, ik ben onderweg naar station en moet paar uurtjes in de trein. Welk merk bier moet ik blikken van kopen?
Dat heet vrijheid!quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:16 schreef Tchock het volgende:
http://imgur.com/gallery/w56vU
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Walmart-publiek in de VS.
Ja ik.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:18 schreef skysherrif het volgende:
Is er hier iemand die John Oliver oprecht grappig vindt
quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:13 schreef Kaas- het volgende:
Stel je voor dat mensen zo door de Jumbo of de Plus zouden lopen. Volgens mij zouden er meteen hulpinstanties worden gebeld.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:16 schreef Tchock het volgende:
http://imgur.com/gallery/w56vU
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Walmart-publiek in de VS.
Bedankt Tchock. Maar alleen remlof weet wat de blikbiertreinetiquette is, dus ik wacht zijn advies ook even af.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt de keuze tussen Heineken, Bavaria, Amstel, Jupiler en Grolsch. Ik zou voor die laatste gaan.
Tip 1;Voor je 16de maak je sowieso weinig bewust mee, opa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
Allemaal uilenzeik.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bedankt Tchock. Maar alleen remlof weet wat de blikbiertreinetiquette is, dus ik wacht zijn advies ook even af.
Dat mag ik hopen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Stel je voor dat mensen zo door de Jumbo of de Plus zouden lopen. Volgens mij zouden er meteen hulpinstanties worden gebeld.
Aight. Hopelijk zijn de stationswinkels nog open.quote:
Gewoon, heel scherpe journalistiek, besteedt aandacht aan serieuze problemen, heeft het lef om een onderwerp dat totaal niet mediageniek is veel aandacht te geven. Daarnaast goed gevoel voor humor en veel zelfspot.quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bedankt Tchock. Maar alleen remlof weet wat de blikbiertreinetiquette is, dus ik wacht zijn advies ook even af.
Wat is er aan de hand Kaas jij en niet wakker?quote:
Gewoon Red Bull kopen zoals alle coole jongeren. IJskoffie als je interessant wil doen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Red Bull heb ik zojuist al gedronken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:20 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Gewoon Red Bull kopen zoals alle coole jongeren. IJskoffie als je interessant wil doen.
Grappig dat we altijd doen alsof ze in de VS zich zo aanstellen maar als je hier je kind vastketent aan je boodschappenwagentje of halfnaakt gaat shoppen word je gewoon opgepakt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Stel je voor dat mensen zo door de Jumbo of de Plus zouden lopen. Volgens mij zouden er meteen hulpinstanties worden gebeld.
Nee, advies vragen over blikbier met je connaisseursneus, dat klinkt lekker geloofwaardig.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ja, monsieur drinkt nog enkel speciaalbier sinds kort.
We zijn gewoon een kleinzerig volkje. Dode beesten op je auto vinden wij ook al niet leuk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Grappig dat we altijd doen alsof ze in de VS zich zo aanstellen maar als je hier je kind vastketent aan je boodschappenwagentje of halfnaakt gaat shoppen word je gewoon opgepakt.
Allerlei steden/plaatsen in Italië, Griekenland en Spanje vooral ja. Die ik later als volwassene nog heb teruggezien. Twee jaar geleden was ik in, naam even kwijt, dat befaamde Italiaanse dorpje wat een paar honderd jaar geleden door een vulkaan getroffen was. Dat hele gebied zat stampvol met toeristen. Totaal geen flikker aan op die manier.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Amsterdam en Rome of zo?
Ik was eerder bewust dan wenselijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Voor je 16de maak je sowieso weinig bewust mee, opa.
Ik betwijfel dit ten zeerste maar ik ben er nooit geweest in de 90's dus kan geen harde uitspraken doen. De hotspots waren wel altijd al populair, en bovendien maakt het nogal uit wanneer je gaat. Ik ben ook naar dat ene vulkaandorp geweest (Pompeii en/of Hernaculeum bedoel je denk ik al was dat natuurlijk niet een paar honderd jaar geleden) en het was er uitgestorven.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Allerlei steden/plaatsen in Italië, Griekenland en Spanje vooral ja. Die heb ik later als volwassene zelf nog terug gezien. Twee jaar geleden was ik in, naam even kwijt, dat befaamde Italiaanse dorpje wat een paar honderd jaar door een vulkaan getroffen was. Dat hele gebied zat stampvol met toeristen. Totaal geen flikker aan op die manier.
Van buiten Europa hoor ik alleen hoe het er tegenwoordig aan toegaat. Het gaat me ook vooral over de 'hotspots', hè. De musea, gebouwen, en zo...die ellenlange rijen die nu ziet waren in de jaren 90/begin 2000's bij lange na niet zo erg.
twitter:PickardJE twitterde op woensdag 07-06-2017 om 21:28:35Final Panelbase GB-wide election poll, sample size 3,018.CON 44 (NC)LAB 36 (NC)LD 7 (NC)UKIP 5 (NC)GRN 2 (-1) reageer retweet
Bij de AH to go. Wel checken of ze goed koud zijn, anders andere vragen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aight. Hopelijk zijn de stationswinkels nog open.
Haal jij die gewoon in AH to go of andere stationswinkel?
Pompeii inderdaadquote:Op woensdag 7 juni 2017 21:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik betwijfel dit ten zeerste. De hotspots waren altijd al populair, en bovendien maakt het nogal uit wanneer je gaat. Ik ben ook naar dat ene vulkaandorp geweest (Pompeii en/of Hernaculeum bedoel je) en het was er uitgestorven.
Bovendien is Italië een van de drukste landen van de wereld qua toerisme. Jij zegt "reizen is niet leuk meer" wat natuurlijk werkelijk als een lul op een drumstel slaat.
Nouwja wat wel wat beter kan in Nederland is bewustzijn over wat we eten, als je een half dood varken (de helft van een varken, niet halflevend) zou ophangen als slager zijnde zou de helft van de klanten panisch ergens anders vlees kopen volgens mij.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
We zijn gewoon een kleinzerig volkje. Dode beesten op je auto vinden wij ook al niet leuk.
[ afbeelding ]
Net als het Colosseum toch?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:30 schreef Tchock het volgende:
Pompeii is trouwens echt tof. Je kunt nog zo goed zien hoe ze leefden toen, inclusief allemaal vunzige graffiti op de muren. Jammer dat het heel erg verwaarloosd wordt door de Italiaanse regering.
Alle monumenten worden verslonsd in Italië maar het Colosseum is volgens mij wel een zeldzame uitzondering. Daarvoor is het te populair. Recent las ik laatst dat ze om schade te voorkomen een heel groot hek er omheen willen zetten.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Net als het Colosseum toch?
Klote Italianen
Heb ik ook nooit begrepen gezien het belang in de toerismesector. Misschien wordt dat door de provincies geregeld?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:30 schreef Tchock het volgende:
Pompeii is trouwens echt tof. Je kunt nog zo goed zien hoe ze leefden toen, inclusief allemaal vunzige graffiti op de muren. Jammer dat het heel erg verwaarloosd wordt door de Italiaanse regering.
Is Amsterdam toeristisch tov wereldsteden?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Amsterdam en Rome of zo?
Land is volgens mij gewoon hartstikke faillietquote:Op woensdag 7 juni 2017 21:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit begrepen gezien het belang in de toerismesector. Misschien wordt dat door de provincies geregeld?
Vroeger, hoezo?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:18 schreef skysherrif het volgende:
Is er hier iemand die John Oliver oprecht grappig vindt
Hahaquote:Op woensdag 7 juni 2017 21:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, advies vragen over blikbier met je connaisseursneus, dat klinkt lekker geloofwaardig.
Ja, heel erg. Vorig jaar 8 miljoen overnachtingen op 800.000 inwoners, dat is zowel absoluut als relatief een van de hoogste ter wereld.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:35 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Is Amsterdam toeristisch tov wereldsteden?
Red Bull met ijs is geweldig man.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:22 schreef skysherrif het volgende:
Red Bull vind ik 1 van de mindere energy drankjes qua smaak
Bier drinken in de trein is zo Tokkie.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Duidelijk niet op de hoogte van remlof zijn expertise.
Ben je geen jongere?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:20 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Gewoon Red Bull kopen zoals alle coole jongeren. IJskoffie als je interessant wil doen.
Dat wou ik inderdaad zeggen, maar al helemaal als je dat in je eentje drinkt in de treinquote:Op woensdag 7 juni 2017 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bier drinken in de trein is zo Tokkie.
Straat sinds kort 'verboden' voor rolkoffers: 'Absoluut noodzakelijk'quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, heel erg. Vorig jaar 8 miljoen overnachtingen op 800.000 inwoners, dat is zowel absoluut als relatief een van de hoogste ter wereld.
De trein is relaxed. Vorig jaar met de Thalys naar Parijs gegaan en dat bevalt 100x beter dan vliegen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja man
Maar beetje fokken, bier drinken en muziek luisteren
Vind het heerlijk om te treinen
Treinen vind ik ook heerlijk, maar niet als ik naast iemand moet zitten met een bierlucht ghehequote:Op woensdag 7 juni 2017 21:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja man
Maar beetje fokken, bier drinken en muziek luisteren
Vind het heerlijk om te treinen
Rijksmuseum is dan ook een prima voorbeeld van waar ik het over had. Busladingen chinezen die allemaal exact dezelfde foto willen maken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:37 schreef skysherrif het volgende:
Amsterdam ook 4e of 5e drukste vliegveld van de wereld, rijksmuseum ook top 10 van meest bezochte musea ter wereld.
Don't care lolquote:Op woensdag 7 juni 2017 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bier drinken in de trein is zo Tokkie.
Absoluut als in aantal toeristen? Hoeveel hebbe LA en London bijvoorbeeld, zijn die qua toeristendichtheid meer als Rdam of Adam? Gewoon benieuwd overigens.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, heel erg. Vorig jaar 8 miljoen overnachtingen op 800.000 inwoners, dat is zowel absoluut als relatief een van de hoogste ter wereld.
Ik hoop dat ik iemand naast me krijg die zich daar aan stoort hihiquote:Op woensdag 7 juni 2017 21:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Treinen vind ik ook heerlijk, maar niet als ik naast iemand moet zitten met een bierlucht ghehe
Ach, hier in Renesse weer grote vechtpartijen geweest afgelopen weekend met Duitsers.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Rijksmuseum is dan ook een prima voorbeeld van waar ik het over had. Busladingen chinezen die allemaal exact dezelfde foto willen maken.
Is dat niet omdat 020 maar een vliegveld heb en London tien?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:37 schreef skysherrif het volgende:
Amsterdam ook 4e of 5e drukste vliegveld van de wereld, rijksmuseum ook top 10 van meest bezochte musea ter wereld.
En dan de volgende dag bij hem op sollicitatiegesprekquote:Op woensdag 7 juni 2017 21:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik iemand naast me krijg die zich daar aan stoort haha
Voor Parijs geldt dat absoluut ja. Sta je ook direct in het centrum.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De trein is relaxed. Vorig jaar met de Thalys naar Parijs gegaan en dat bevalt 100x beter dan vliegen.
Londen bijna 20 miljoen, LA staat niet eens in deze lijst. Maar in Londen wonen bijna tien keer zo veel mensen als in Amsterdam natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:41 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Absoluut als in aantal toeristen? Hoeveel hebbe LA en London bijvoorbeeld, zijn die qua toeristendichtheid meer als Rdam of Adam? Gewoon benieuwd overigens.
Ben nog niet naar wereldsteden gegaan dus dacht dat Amsterdamse toeristendichtheid normaal is en hoort bij grote steden.
*Amsterdamquote:Op woensdag 7 juni 2017 21:41 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Is dat niet omdat 020 maar een vliegveld heb en London tien?
Ah joh, dat hoort gewoon een beetje bij de campingcultuur toch. Wat heb je daar anders te doen?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ach, hier in Renesse weer grote vechtpartijen geweest afgelopen weekend met Duitsers.
Vorig jaar zelfs nog 75 duitsers opgepak op 1 avond t, doe mij die chinezen dan maar.
Lekker boeiend wat anderen vinden. Bier in de trein is gewoon chill. Bier onder de douche is chill. Bier is altijd chill.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:45 schreef Kaas- het volgende:
Oh lol, de trein blijkt helemaal leeg. En jullie hadden er nu zonder bier in gezeten uit angst voor [niemandweetdit] en ik zit nu gewoon chill bier te drinken.
Ha, wat is het leven toch een stuk chiller als je schijt hebt.Proost
Heb ik voor je geregeld. Die lege trein.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:45 schreef Kaas- het volgende:
Oh lol, de trein blijkt helemaal leeg. En jullie hadden er nu zonder bier in gezeten uit angst voor [niemandweetdit] en ik zit nu gewoon chill bier te drinken.
Was je weer op reis om fossielen te verstoppen?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Heb ik voor je geregeld. Die lege trein.
hoeveel euro en hoelang onderweg met wat voor voorzieningen?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De trein is relaxed. Vorig jaar met de Thalys naar Parijs gegaan en dat bevalt 100x beter dan vliegen.
Ja, je kan het ook enorm naar je zin hebben in Aleppo, maar dat zegt natuurlijk helemaal niets.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:45 schreef skysherrif het volgende:
Enorm naar mijn zin gehad de laatste keren in Parijs gewoon hoor
020 heb dus meer toeristen dan LA?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Londen bijna 20 miljoen, LA staat niet eens in deze lijst. Maar in Londen wonen bijna tien keer zo veel mensen als in Amsterdam natuurlijk.
In LA is dan ook echt helemaal niets te beleven. Hoogstens iets voor Amerikanen van het binnenland, die zin hebben in zon en strand.quote:
Eens. Ik drink vaak bier op wc. Beetje Dumpert kijken tegelijkertijd. Ben je zo een half uurtje verder.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat anderen vinden. Bier in de trein is gewoon chill. Bier onder de douche is chill. Bier is altijd chill.
Dat was een leugen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Was je weer op reis om fossielen te verstoppen?
Wat doen die controleurs wanneer ze langslopen en niet controlere?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:46 schreef LelijKnap het volgende:
Hoe leger de trein, hoe meer je opvalt, mocht er in een andere coupé een controleur zitten die nog maar even voor de zekerheid een laatste rondje gaat lopen.
Dagdromen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:51 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Wat doen die controleurs wanneer ze langslopen en niet controlere?
En dan? Dan val je op. Wowowow.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:46 schreef LelijKnap het volgende:
Hoe leger de trein, hoe meer je opvalt, mocht er in een andere coupé een controleur zitten die nog maar even voor de zekerheid een laatste rondje gaat lopen.
Obscurantisme wint altijd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je wordt met de post minder betrouwbaar beste Verfassungsschutz.
Wat probeer je nou te zeggen? Wat maakt het uit dat iemand je ziet drinken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat ie liever niet wilt ivm bierconsumptie dacht ik
Wat is daar?quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen? Wat maakt het uit dat iemand je ziet drinken.
quote:Oh lol, de trein blijkt helemaal leeg. En jullie hadden er nu zonder bier in gezeten uit angst voor [niemandweetdit] en ik zit nu gewoon chill bier te drinken.
hoor dat vaker, detroit met palmbomen, meer woonstad dan toeristenstad? hoe zit dat met new yor?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:50 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
In LA is dan ook echt helemaal niets te beleven. Hoogstens iets voor Amerikanen van het binnenland, die zin hebben in zon en strand.
Eens. Peuk erbij zou hemels zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:49 schreef LelijKnap het volgende:
Alleen jammer van dat rookverbod in de treinen. Dat zal het bier drinken toch wat minder aangenaam maken.
Zou op deze trein stappen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:56 schreef LelijKnap het volgende:
Waarom voert NS trouwens niet gewoon een speciale (gay)party-trein in voor in de avonden? Net zoals de party-bus van weleer, maar dan zonder feestbestemming.
Soort van Detroit zonder palmbomen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:58 schreef LA_niner het volgende:
[..]
hoor dat vaker, detroit met palmbomen, meer woonstad dan toeristenstad? hoe zit dat met new yor?
niemand Vind bier echt goed.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:48 schreef skysherrif het volgende:
Zou het uberhaupt al niet drinken omdat ik vrij weinig aan koud pispils uit blik vindt even tussendoor in de trein, blikje cola of fanta vind ik dan wel lekkerder.
Maarjaaaaa
Mijn schoonmoeder. En dat is ook serieus het enige. Maar chille plek om beetje voor m'n scriptie te knallen.quote:
Van bejaarden vooral, ja. New York blijft fantastisch natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:58 schreef LA_niner het volgende:
[..]
hoor dat vaker, detroit met palmbomen, meer woonstad dan toeristenstad? hoe zit dat met new yor?
Uiteraard. Elke keer als ik bezopen ben weet ik er wel eentje te bietsen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij rookt trouwens toch ook wel af en toe waht? Ik vind je wel het type incidentele roker.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om te ervaren hoe de apocalyps er uit zal zien?quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:02 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Maar daar gaan toch wel veel toeristen heen?
Als ik na een dag werken klaar ben, eindelijk zit, gaat er niets boven een koud hertog jannetje van de tap hoor. Niets.quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:06 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Bier moet je leren zuipen iedereens eerste bier smaakt naar pis.
vanwege alcohol niet smaak.quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik na een dag werken klaar ben, eindelijk zit, gaat er niets boven een koud hertog jannetje van de tap hoor. Niets.
Perfect. Precies mijn manier.quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Uiteraard. Elke keer als ik bezopen ben weet ik er wel eentje te bietsen.
Tevens sigaren.
Genoeg dat boven pils gaat.quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik na een dag werken klaar ben, eindelijk zit, gaat er niets boven een koud hertog jannetje van de tap hoor. Niets.
Sterkte!quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Sterkte!
Ik vind HoC nog wel grappig. Ben bij ep 9 ondertussen.Die opmerking was wel nice jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, door op dat kruisje er achter te klikken of in het topic zelf op niet volgen oid.quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:29 schreef FlippingCoin het volgende:
Beetje een random vraag, maar kan je topics verwijderen uit je active lijst op FOK!?
Die van mij niet. Maar toen was ik negen, dus tja hè.quote:
Maar dat is alleen uit my active toch?quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, door op dat kruisje er achter te klikken of in het topic zelf op niet volgen oid.
Ja, dat is toch "je actieve lijst" of bedoel je iets anders?quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dat is alleen uit my active toch?
Die Ladybrewery?quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:30 schreef Tchock het volgende:
Ik trek ondertussen een biertje open. Gebrouwen door vrouwen.
Wat doet dat ertoe? Eerste cola was je vier en dat was goed?quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die van mij niet. Maar toen was ik negen, dus tja hè.
Natte Flamoes IPA?quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:30 schreef Tchock het volgende:
Ik trek ondertussen een biertje open. Gebrouwen door vrouwen.
Ja, want kinderen hebben geen andere smaak dan volwassenen. Goed verhaal vrind.quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:32 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Wat doet dat ertoe? Eerste cola was je vier en dat was goed?
Ja gewoon de algemene active lijst kijk ik meestal, alleen daar staan een paar kuttopics in die telkens bovenaan staan.quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat is toch "je actieve lijst" of bedoel je iets anders?
Je kunt wel hele subfora daar uit halen of alle slowchats, maar geen individuele topics voor zover ik weet.quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja gewoon de algemene active lijst kijk ik meestal, alleen daar staan een paar kuttopics in die telkens bovenaan staan.
Ik ben wel eens met al die lekkere wijven op de foto gegaan op een bierfestivalquote:Op woensdag 7 juni 2017 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://gebrouwendoorvrouwen.nl/nl/ Zo klinkt het wel ja.
Ah oké, gemiste kans, dankjewel.quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt wel hele subfora daar uit halen of alle slowchats, maar geen individuele topics voor zover ik weet.
Als je wil lachen kan ik dit album aanbevelen wat je net gemist hebt volgens mij.quote:
Niet geklikt. HP/detijd doe ik in de ban sinds die vreselijke actie waarbij ze Alexanders vuilnisbak gingen doorzoeken en zelfs over de weggegooide zwangerschapstest van z'n vrouw publiceerden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:01 schreef Monolith het volgende:
http://www.hpdetijd.nl/2017-06-07/macron-rechtse-werkelijkheid/
Kaas vindt dit niet leuk.
Liever rechts dan extreem-rechts.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:01 schreef Monolith het volgende:
http://www.hpdetijd.nl/2017-06-07/macron-rechtse-werkelijkheid/
Kaas vindt dit niet leuk.
Man man man.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je wil lachen kan ik dit album aanbevelen wat je net gemist hebt volgens mij.
http://imgur.com/a/w56vU
Ben jij dat?quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:05 schreef Drugshond het volgende:
Wie verneukt mijn boze foto ?
[ afbeelding ]
Drugshond denkt dat hij met camouflage kleding niet wordt gezien terwijl hij foto's probeert te maken van de vriendin van de man die hier vrij agressief in de richting van DH kijkt. Ofzo.quote:
Vinden die mensen het eigenlijk wel chill dat jij hen zomaar op fok zet?quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Njet, ik had op dat moment camo kleding aan bundeswehr.
Dat vraag ik me ook af. Zie vaak foto's van DH hier en nooit met iemand met camouflagekleding.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vinden die mensen het eigenlijk wel chill dat jij hen zomaar op fok zet?
Die bleke chick denk ik.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:05 schreef Drugshond het volgende:
Wie verneukt mijn boze foto ?
[ afbeelding ]
Dat ze zo boos kijken moest ik wel om lachen. Die meid was veel speelser, die begroete mij tenminste nog netjes. Die heb ik ook aardig in PS onderhanden genomen. Was ook een leuke discussie.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vinden die mensen het eigenlijk wel chill dat jij hen zomaar op fok zet?
Maar natuurlijk. 14 jarigen levenslang opsluiten, topidee.quote:PVV pleit voor levenslange gevangenisstraf voor 14-jarigen
De PVV pleit ervoor dat ook 14-jarigen levenslange gevangenisstraffen opgelegd zouden moeten kunnen krijgen. De partij pleit voor die opvallende strafverzwaring in reactie op de dood van de 14-jarige meisjes Savannah en Romy.
Moet het nou weer in zulke extreme bewoordingen, Remlof?quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:30 schreef Kaas- het volgende:
Ik begin te vermoeden dat die PVV maar een beetje een malle partij is jongens.
Was niet met het vliegtuig dus met lege handen stond ik ook niet.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Drugshond denkt dat hij met camouflage kleding niet wordt gezien terwijl hij foto's probeert te maken van de vriendin van de man die hier vrij agressief in de richting van DH kijkt. Ofzo.
Dw PVV moet liever bij hun kernthema blijven en voor een levenslange gevangenisstraf voor zelfmoordterroristen pleiten.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:28 schreef Tchock het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)14-jarigen~ae7d8dfa/
[..]
Maar natuurlijk. 14 jarigen levenslang opsluiten, topidee.
Ik stel voor om de hele FvD-jugend levenslang op te sluiten.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Whehe die pak je daar wel echt mee.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:35 schreef Igen het volgende:
[..]
Dw PVV moet liever bij hun kernthema blijven en voor een levenslange gevangenisstraf voor zelfmoordterroristen pleiten.
Ben je dronken ?quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik stel voor om de hele FvD-jugend levenslang op te sluiten.
Liqud-woordvoerder, spion en PVV'er Gidi zou zelf opgesloten moeten worden voor verraad.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, Kaas- niemand die zich druk maakt om het feit dat jij een homo bent, toch?quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:30 schreef Kaas- het volgende:
Toen ik net op perron m'n oortjes even uitdeed merkte ik ineens dat iedereen om me heen duidelijk kon horen dat ik keihard ABBA luisterde. Lichte schaamte. :s
Haha.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet het nou weer in zulke extreme bewoordingen, Remlof?
Leuk artikeltje. Ik mis Groningen wel.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:50 schreef Monolith het volgende:
Zelfs Groningen gentrificeert:
https://www.groene.nl/artikel/er-gaat-niets-boven-groningen
Geweldige stad, Groningen. Ik ga er morgen weer heen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:50 schreef Monolith het volgende:
Zelfs Groningen gentrificeert:
https://www.groene.nl/artikel/er-gaat-niets-boven-groningen
Godverdomme lulhannes, je bent werkloos. Je zoekt hem zelf maar op.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:05 schreef LelijKnap het volgende:
Ik hoor te slapen dus post die in de middag maar weer.
Heel goed, laat prima de kwalijke invloed van de PVV op noodzakelijk beleid zien.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:03 schreef Friek_ het volgende:
Deze vandaag aan leerlingen laten zen. Kom er maar in LelijKnap en skysheriff.
Het is morgen mooi weer om te schoffelen voor behoud van je uitkering.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:09 schreef LelijKnap het volgende:
Echt niet, ik moet niet voor jan lul om 5u op.
Thanks for reminding me, ik moet een hovenier voor tuinaanleg zoekenquote:Op donderdag 8 juni 2017 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is morgen mooi weer om te schoffelen voor behoud van je uitkering.
Lekker aan het visualiseren na al die biertjes?quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:12 schreef Kaas- het volgende:
LK moet op de rug met de beentjes omhoog voor alle autoriteiten die hem in z'n macht hebben en hem in z'n reet neuken hihi.
Neuh, moet gewoon grinniken bij de gedachte dat ze je zo kunnen dwingen tot van alles.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Lekker aan het visualiseren na al die biertjes?
Je had nu al de video kunnen kijken. Je werkt weinig efficient. Is dit wellicht de reden dat je werkloos bent?quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Lekker aan het visualiseren na al die biertjes?
Even kijken, al heb ik een vaag vermoeden dat je een nogal vertekend beeld van me hebt.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:03 schreef Friek_ het volgende:
Ach, altijd een beetje mee proberen te liften op de meest actuele maatschappelijke verontwaardiging hè.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weinig efficient zijn is eigenlijk altijd de reden voor werkloosheid.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je had nu al de video kunnen kijken. Je werkt weinig efficient. Is dit wellicht de reden dat je werkloos bent?
Marktwerking in inburgeringquote:Op donderdag 8 juni 2017 00:03 schreef Friek_ het volgende:
Ach voor mij is het een spelletje omdat ik alternatieven heb. Voor mensen zonder keuzes is het gewoonweg klote. Ik snap niet dat iemand dit als een goede ontwikkeling kan zien.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Neuh, moet gewoon grinniken bij de gedachte dat ze je zo kunnen dwingen tot van alles.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:22 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ach voor mij is het een spelletje omdat ik alternatieven heb.
Ik lig in bed met een mobiel. Typen duurt viermaal zo lang en multitasken is al helemaal geen optiequote:Op donderdag 8 juni 2017 00:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je had nu al de video kunnen kijken. Je werkt weinig efficient. Is dit wellicht de reden dat je werkloos bent?
Nog zo'n markt die volledig efficient functioneert dankzij haar volledig geïnformeerde en rationele consumenten.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Marktwerking in inburgering
Maargoed verder kijken, recht door zee was leuk grapje
En waar de aanbieder natuurlijk vooral bezig is met het resultaat voor de consument en niet haar eigen belangen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nog zo'n markt die volledig efficient functioneert dankzij haar volledig geïnformeerde en rationele consumenten.
Eén van de vragen in die cursus zou kunnen zijn: "Wat is er fout aan bovenstaande zin?"quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:23 schreef skysherrif het volgende:
Mijn vader geeft trouwens inburgeringscursus.
Dat parasiteren ging me de vorige keer veel beter af. Ben er pas sinds een paar weken achter dat het nu ook hier niet meer zo werkt. Maw; ben nog even aan het acclimatiseren.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]Eerder op de dag zit je nog te janken dat parttime werk vinden heus niet zo makkelijk is.
Kom dan van je reet, stop met parasiteren op de staat. Je hebt al gezegd dat je het geld niet nodig hebt, dat je ander werk kunt vinden én dat je dit zwaarder vindt dan fulltime werken. Waarom in godsnaam doe je het dan nog.
Vergeet je wekker morgen niet te zetten he.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:30 schreef LelijKnap het volgende:
Hoezo weinig verbazend? Het is een cultuur van weinig inzet.
Vandaag zal je bedoelenquote:Op donderdag 8 juni 2017 00:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vergeet je wekker morgen niet te zetten he.
Ligt er ook maar aan wat je wil bereiken in je leven. In een hoop wijken in de Randstad kun je prima in je dagelijkse behoeften voorzien door enkel Arabisch te spreken.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:29 schreef skysherrif het volgende:
Alhoewel het soms verbazend is hoe weinig inzet er komt van de deelnemers, terwijl het slagen voor de cursus toch vrij essentieel is voor het immigreren.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat parasiteren ging me de vorige keer veel beter af. Ben er pas sinds een paar weken achter dat het nu ook hier niet meer zo werkt. Maw; ben nog even aan het acclimatiseren.
Tsja. Ik hoop maar dat je gewoon een troll bent.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:30 schreef LelijKnap het volgende:
Zegt onze werkloze xenofobe autochtoon.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:30 schreef LelijKnap het volgende:
Ik bedacht me halverwege studie nr 3 dat ik beter af zou zijn met studiefinanciering zonder te studeren.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:31 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar LK, ik begreep laatst dat je niet eens een master hebt gedaan?
Dat klopt en zoals gezegd boeit het door die marktwerking de aanbieders vaak echt niet hoe functioneel ze zijn, als ze maar hun diplomaatje krijgen en dat goed is voor het slagingspercentage van de school.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ligt er ook maar aan wat je wil bereiken in je leven. In een hoop wijken in de Randstad kun je prima in je dagelijkse behoeften voorzien door enkel Arabisch te spreken.
De zegeningen van de marktwerking in actiequote:Op donderdag 8 juni 2017 00:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat klopt en zoals gezegd boeit het door die marktwerking de aanbieders vaak echt niet hoe functioneel ze zijn, als ze maar hun diplomaatje krijgen en dat goed is voor het slagingspercentage van de school.
Redelijk frustrerend ook voor de docent.
Ik neem aan dat dat een bevestiging is.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik bedacht me halverwege studie nr 3 dat ik beter af zou zijn met studiefinanciering zonder te studeren.
Nou, Friek is toch maar mooi leraar geworden dus...quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat een bevestiging is.
Met enkel een bachelor filosofie lijkt me het helemaal ondoenlijk om werk op niveau te vinden.
Van de andere kant: met alleen een bachelor filosofie is er nauwelijks werk onder je niveau te verzinnen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Met enkel een bachelor filosofie lijkt me het helemaal ondoenlijk om werk op niveau te vinden.
Hehequote:Op donderdag 8 juni 2017 00:03 schreef Friek_ het volgende:
Met een master, en ik neem aan daarbij nog een post-academisch traject van een docentenopleiding.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, Friek is toch maar mooi leraar geworden dus...
Hahaha, chill hoe die kerel beide dingen serieus meent en de ironie niet ziet. Heeeerlijk gewoon.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Tsja. Ik hoop maar dat je gewoon een troll bent.
Wellicht dat je ergens aan de slag kan als 5-jarige kleuter, de hele tijd "Waarom?" vragen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van de andere kant: met alleen een bachelor filosofie is er nauwelijks werk onder je niveau te verzinnen.
Daar staat wel tegenover dat Lelijk een zelfverklaard genie is en Friek niet.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Met een master, en ik neem aan daarbij nog een post-academisch traject van een docentenopleiding.
Maar in elk geval maatschappelijk betrokken (via FOK! bv). Dat vereist echt wel wat inzet.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Zegt onze werkloze xenofobe autochtoon.
Houdt dit in dat N Korea zojuist Zuid Koreaanse schepen heeft aangevallen of ?quote:N. Korea fires multiple ground-to-ship missiles: S. Korean military - @YonhapNews
Klopt. Heel af en toe wel interesse kunnen wekken bij functies met een algemene eis als 'WO(/HBO)-denkniveau', maar dat stokt dan uiteindelijk door andere tekortkomingen (werkervaring, kennis van x en y, etc).quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een ground-to-shipmissile kan ook gewoon in zee plonzen natuurlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Houdt dit in dat N Korea zojuist Zuid Koreaanse schepen heeft aangevallen of ?
Tuurlijk, maar als de intentie er al was om een schip te raken...., hoop dat het gewoon een test was.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een ground-to-shipmissile kan ook gewoon in zee plonzen natuurlijk.
Vermoed dat de bron een verklaring van het Zuid Koreaanse leger is, waar @YonhapNews dan weer naar verwijst.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Houdt dit in dat N Korea zojuist Zuid Koreaanse schepen heeft aangevallen of ?
Niet inzien hoe ik als een genie zelfspot met ironie combineerquote:Op donderdag 8 juni 2017 00:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hahaha, chill hoe die kerel beide dingen serieus meent en de ironie niet ziet. Heeeerlijk gewoon.
Eh... ja ..quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vermoed dat de bron een verklaring van het Zuid Koreaanse leger is, waar @YonhapNews dan weer naar verwijst.
Dit was ook het enige wat yonhap nog te melden heeft, verschijnen van het twitterbericht was denk ik zeer kort na het lanceren van de missiles.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:45 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar bovendien illustreert het vooral de waarde die Twitter heeft bij wat uitgebreidere verslaggeving
Als het maar snel is hè. Nu heb je 1000 tweets met "North Korea launces missile". Samen genoeg tekens om een uitgebreid artikel te schrijven ware het niet dat ze allemaal identiek zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:45 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar bovendien illustreert het vooral de waarde die Twitter heeft bij wat uitgebreidere verslaggeving
Morgen weer ziek natuurlijk. Toppertje.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:46 schreef LelijKnap het volgende:
Ik ben trouwens maar weer met peuk en al achter de pc gaan zitten.
Er is nog nergens een artikel helaas, anders had ik dat wel gepostquote:Op donderdag 8 juni 2017 00:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het maar snel is hè. Nu heb je 1000 tweets met "North Korea launces missile". Samen genoeg tekens om een uitgebreid artikel te schrijven ware het niet dat ze allemaal identiek zijn.
Had al toegezegd er weer te zijn. Twee dagen ziek zijn was veel te lang, merkte ik op aan de teleurgestelde stem van m'n begeleider.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Morgen weer ziek natuurlijk. Toppertje.
quote:North Korea's Ministry of Foreign Affairs has condemned President Trump for pulling the United States out of the Paris agreement on climate change, dubbing it a “shortsighted and silly decision.”
In a statement published Tuesday on Pyongyang's official Korean Central News Agency (KCNA) and attributed to an unidentified Foreign Ministry spokesman, the isolated country warned that “global warming is one of the gravest challenges humankind is facing today” and praised the Paris accord for its attempt to stop it.
Was al drie keer gepost hier scherpe.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:48 schreef skysherrif het volgende:
Zit nu even op noord koreaans nieuws te zoeken en kom dit tegen, helemaal gemist, wat geweldig
[..]
Mensen missen wel eens watquote:Op donderdag 8 juni 2017 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was al drie keer gepost hier scherpe.Maar hilarisch ja. Als Noord-Korea je terechtwijst en ze hebben gelijk weet je dat je diep gezonken bent.
Gekeken maar ik begrijp eigenlijk niet wat jij denkt dat ik erover te zeggen zou hebben...quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:03 schreef Friek_ het volgende:
Betrokken? Je loopt hier eigenlijk alleen maar op negers te schelden.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar in elk geval maatschappelijk betrokken (via FOK! bv). Dat vereist echt wel wat inzet.
twitter:britainelects twitterde op donderdag 08-06-2017 om 01:08:27Final Con leads by pollster:BMG: +13ICM: +12ComRes: +10Panelbase: +8Opinium: +7TNS: +5YouGov: +7Survation: +1Ipsos Mori: awaiting. reageer retweet
Lijkt er op dat die absolute meerderheid er voor de cons komt.quote:Op donderdag 8 juni 2017 01:09 schreef skysherrif het volgende:
twitter:britainelects twitterde op donderdag 08-06-2017 om 01:08:27Final Con leads by pollster:BMG: +13ICM: +12ComRes: +10Panelbase: +8Opinium: +7TNS: +5YouGov: +7Survation: +1Ipsos Mori: awaiting. reageer retweet
mag iedereen een cursus beginne?quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat klopt en zoals gezegd boeit het door die marktwerking de aanbieders vaak echt niet hoe functioneel ze zijn, als ze maar hun diplomaatje krijgen en dat goed is voor het slagingspercentage van de school.
Redelijk frustrerend ook voor de docent.
(bron @zaidbenjaminquote:US officials told CNN they were observing increased Qatari military activity as the country placed its forces on the highest state of alert.
Jij betast kinderen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 01:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Betrokken? Je loopt hier eigenlijk alleen maar op negers te schelden.
#uwv #aivd
taliban noemde trump tijdens the elections ''geen serieuze candidate''.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was al drie keer gepost hier scherpe.Maar hilarisch ja. Als Noord-Korea je terechtwijst en ze hebben gelijk weet je dat je diep gezonken bent.
Ankara heeft zojuist toegezegd om 5000 troepen naar Quatar te sturen, om ze eventueel te verdedigen tegen de andere golflanden.quote:Op donderdag 8 juni 2017 01:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
(bron @zaidbenjamin
Radio Sawa Washington Correspondent)
Ik moet niks van kinderen hebben, eikel. TR.quote:Op donderdag 8 juni 2017 01:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jij betast kinderen.
#aivd #blijfvanmnlijf
Oh alleen jij mag dingen verzinnen?quote:Op donderdag 8 juni 2017 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moet niks van kinderen hebben, eikel. TR.
Ik verzin jouw xenofobie niet, jij wel mijn pedofilie.quote:Op donderdag 8 juni 2017 01:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oh alleen jij mag dingen verzinnen?
Jij verzint dat ik (de hele dag) op negers aan het schelden ben.quote:Op donderdag 8 juni 2017 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik verzin jouw xenofobie niet, jij wel mijn pedofilie.
Dat is laster.
Ik baseer mijn oordeel alleen maar op jouw xenofobe posts hier in POL en NWS. Ik adviseer de #aivd en het #uwv dan ook die zelf even te checken mochten ze geïnteresseerd zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2017 01:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jij verzint dat ik (de hele dag) op negers aan het schelden ben.
(En daarmee de rechtvaarding voor het gebruik van xenofobie).
Leuk dat je het nu terugbrengt naar xenofobie terwijl je toch echt beweerde dat ik (de hele dag) op negers scheld. Kan je ze anders niet een handje helpen door een voorbeeld aan te wijzen?quote:Op donderdag 8 juni 2017 01:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik baseer mijn oordeel alleen maar op jouw xenofobe posts hier in POL en NWS. Ik adviseer de #aivd en het #uwv dan ook die zelf even te checken mochten ze geïnteresseerd zijn.
Evenzo mag #blijfvanmijnlijf of whatever je bedoelde mijn postgeschiedenis napluizen op alles dat ook maar ruikt naar pedofilie.
Chill, nog iets gaande om 2 uur snachts?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn die boeken van ayn rand echt zo kut? Moet morgen zoals gezegd 6 uur in de bus zitten en heb wat nodig om te lezen. Zag toevallig gister dat bioshock er op gebaseerd is
quote:Op donderdag 8 juni 2017 02:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Chill, nog iets gaande om 2 uur snachts?
Zo maar eens slapen, beetje comfy wallpapers door aan het bladerenGa nou maar gewoon iets fatsoenlijks lezen. Er zijn een miljoen leuke boeken op de wereld en dan is zo'n kutboek echt de grootst mogelijke verspilling van je tijd. Behalve als je echt heel graag een libertarische fase in je leven wil, wat me an sich ook al een gigantische verspilling van je tijd lijkt. Gewoon niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn die boeken van ayn rand echt zo kut? Moet morgen zoals gezegd 6 uur in de bus zitten en heb wat nodig om te lezen. Zag toevallig gister dat bioshock er op gebaseerd isChoking on those tossed salads and scrambled eggs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |