Alle monumenten worden verslonsd in Italië maar het Colosseum is volgens mij wel een zeldzame uitzondering. Daarvoor is het te populair. Recent las ik laatst dat ze om schade te voorkomen een heel groot hek er omheen willen zetten.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Net als het Colosseum toch?
Klote Italianen
Heb ik ook nooit begrepen gezien het belang in de toerismesector. Misschien wordt dat door de provincies geregeld?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:30 schreef Tchock het volgende:
Pompeii is trouwens echt tof. Je kunt nog zo goed zien hoe ze leefden toen, inclusief allemaal vunzige graffiti op de muren. Jammer dat het heel erg verwaarloosd wordt door de Italiaanse regering.
Is Amsterdam toeristisch tov wereldsteden?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Amsterdam en Rome of zo?
Land is volgens mij gewoon hartstikke faillietquote:Op woensdag 7 juni 2017 21:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit begrepen gezien het belang in de toerismesector. Misschien wordt dat door de provincies geregeld?
Vroeger, hoezo?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:18 schreef skysherrif het volgende:
Is er hier iemand die John Oliver oprecht grappig vindt
Hahaquote:Op woensdag 7 juni 2017 21:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, advies vragen over blikbier met je connaisseursneus, dat klinkt lekker geloofwaardig.
Ja, heel erg. Vorig jaar 8 miljoen overnachtingen op 800.000 inwoners, dat is zowel absoluut als relatief een van de hoogste ter wereld.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:35 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Is Amsterdam toeristisch tov wereldsteden?
Red Bull met ijs is geweldig man.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:22 schreef skysherrif het volgende:
Red Bull vind ik 1 van de mindere energy drankjes qua smaak
Bier drinken in de trein is zo Tokkie.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Duidelijk niet op de hoogte van remlof zijn expertise.
Ben je geen jongere?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:20 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Gewoon Red Bull kopen zoals alle coole jongeren. IJskoffie als je interessant wil doen.
Dat wou ik inderdaad zeggen, maar al helemaal als je dat in je eentje drinkt in de treinquote:Op woensdag 7 juni 2017 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bier drinken in de trein is zo Tokkie.
Straat sinds kort 'verboden' voor rolkoffers: 'Absoluut noodzakelijk'quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, heel erg. Vorig jaar 8 miljoen overnachtingen op 800.000 inwoners, dat is zowel absoluut als relatief een van de hoogste ter wereld.
De trein is relaxed. Vorig jaar met de Thalys naar Parijs gegaan en dat bevalt 100x beter dan vliegen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja man
Maar beetje fokken, bier drinken en muziek luisteren
Vind het heerlijk om te treinen
Treinen vind ik ook heerlijk, maar niet als ik naast iemand moet zitten met een bierlucht ghehequote:Op woensdag 7 juni 2017 21:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja man
Maar beetje fokken, bier drinken en muziek luisteren
Vind het heerlijk om te treinen
Rijksmuseum is dan ook een prima voorbeeld van waar ik het over had. Busladingen chinezen die allemaal exact dezelfde foto willen maken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:37 schreef skysherrif het volgende:
Amsterdam ook 4e of 5e drukste vliegveld van de wereld, rijksmuseum ook top 10 van meest bezochte musea ter wereld.
Don't care lolquote:Op woensdag 7 juni 2017 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bier drinken in de trein is zo Tokkie.
Absoluut als in aantal toeristen? Hoeveel hebbe LA en London bijvoorbeeld, zijn die qua toeristendichtheid meer als Rdam of Adam? Gewoon benieuwd overigens.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, heel erg. Vorig jaar 8 miljoen overnachtingen op 800.000 inwoners, dat is zowel absoluut als relatief een van de hoogste ter wereld.
Ik hoop dat ik iemand naast me krijg die zich daar aan stoort hihiquote:Op woensdag 7 juni 2017 21:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Treinen vind ik ook heerlijk, maar niet als ik naast iemand moet zitten met een bierlucht ghehe
Ach, hier in Renesse weer grote vechtpartijen geweest afgelopen weekend met Duitsers.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Rijksmuseum is dan ook een prima voorbeeld van waar ik het over had. Busladingen chinezen die allemaal exact dezelfde foto willen maken.
Is dat niet omdat 020 maar een vliegveld heb en London tien?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:37 schreef skysherrif het volgende:
Amsterdam ook 4e of 5e drukste vliegveld van de wereld, rijksmuseum ook top 10 van meest bezochte musea ter wereld.
En dan de volgende dag bij hem op sollicitatiegesprekquote:Op woensdag 7 juni 2017 21:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik iemand naast me krijg die zich daar aan stoort haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |