Obscurantisme wint altijd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je wordt met de post minder betrouwbaar beste Verfassungsschutz.
Wat probeer je nou te zeggen? Wat maakt het uit dat iemand je ziet drinken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat ie liever niet wilt ivm bierconsumptie dacht ik
Wat is daar?quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen? Wat maakt het uit dat iemand je ziet drinken.
quote:Oh lol, de trein blijkt helemaal leeg. En jullie hadden er nu zonder bier in gezeten uit angst voor [niemandweetdit] en ik zit nu gewoon chill bier te drinken.
Ha, wat is het leven toch een stuk chiller als je schijt hebt.Proost
hoor dat vaker, detroit met palmbomen, meer woonstad dan toeristenstad? hoe zit dat met new yor?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:50 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
In LA is dan ook echt helemaal niets te beleven. Hoogstens iets voor Amerikanen van het binnenland, die zin hebben in zon en strand.
Eens. Peuk erbij zou hemels zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:49 schreef LelijKnap het volgende:
Alleen jammer van dat rookverbod in de treinen. Dat zal het bier drinken toch wat minder aangenaam maken.
Zou op deze trein stappen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:56 schreef LelijKnap het volgende:
Waarom voert NS trouwens niet gewoon een speciale (gay)party-trein in voor in de avonden? Net zoals de party-bus van weleer, maar dan zonder feestbestemming.
Soort van Detroit zonder palmbomen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:58 schreef LA_niner het volgende:
[..]
hoor dat vaker, detroit met palmbomen, meer woonstad dan toeristenstad? hoe zit dat met new yor?
niemand Vind bier echt goed.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:48 schreef skysherrif het volgende:
Zou het uberhaupt al niet drinken omdat ik vrij weinig aan koud pispils uit blik vindt even tussendoor in de trein, blikje cola of fanta vind ik dan wel lekkerder.
Maarjaaaaa
Mijn schoonmoeder. En dat is ook serieus het enige. Maar chille plek om beetje voor m'n scriptie te knallen.quote:
Van bejaarden vooral, ja. New York blijft fantastisch natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:58 schreef LA_niner het volgende:
[..]
hoor dat vaker, detroit met palmbomen, meer woonstad dan toeristenstad? hoe zit dat met new yor?
Uiteraard. Elke keer als ik bezopen ben weet ik er wel eentje te bietsen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij rookt trouwens toch ook wel af en toe waht? Ik vind je wel het type incidentele roker.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om te ervaren hoe de apocalyps er uit zal zien?quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:02 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Maar daar gaan toch wel veel toeristen heen?
Als ik na een dag werken klaar ben, eindelijk zit, gaat er niets boven een koud hertog jannetje van de tap hoor. Niets.quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:06 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Bier moet je leren zuipen iedereens eerste bier smaakt naar pis.
vanwege alcohol niet smaak.quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik na een dag werken klaar ben, eindelijk zit, gaat er niets boven een koud hertog jannetje van de tap hoor. Niets.
Perfect. Precies mijn manier.quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Uiteraard. Elke keer als ik bezopen ben weet ik er wel eentje te bietsen.
Tevens sigaren.
Genoeg dat boven pils gaat.quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik na een dag werken klaar ben, eindelijk zit, gaat er niets boven een koud hertog jannetje van de tap hoor. Niets.
Sterkte!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yankee go home!
quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Sterkte!
Ik vind HoC nog wel grappig. Ben bij ep 9 ondertussen.Die opmerking was wel nice jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, door op dat kruisje er achter te klikken of in het topic zelf op niet volgen oid.quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:29 schreef FlippingCoin het volgende:
Beetje een random vraag, maar kan je topics verwijderen uit je active lijst op FOK!?
Die van mij niet. Maar toen was ik negen, dus tja hè.quote:
Maar dat is alleen uit my active toch?quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, door op dat kruisje er achter te klikken of in het topic zelf op niet volgen oid.
Ja, dat is toch "je actieve lijst" of bedoel je iets anders?quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dat is alleen uit my active toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |