Voor Parijs geldt dat absoluut ja. Sta je ook direct in het centrum.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De trein is relaxed. Vorig jaar met de Thalys naar Parijs gegaan en dat bevalt 100x beter dan vliegen.
Londen bijna 20 miljoen, LA staat niet eens in deze lijst. Maar in Londen wonen bijna tien keer zo veel mensen als in Amsterdam natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:41 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Absoluut als in aantal toeristen? Hoeveel hebbe LA en London bijvoorbeeld, zijn die qua toeristendichtheid meer als Rdam of Adam? Gewoon benieuwd overigens.
Ben nog niet naar wereldsteden gegaan dus dacht dat Amsterdamse toeristendichtheid normaal is en hoort bij grote steden.
*Amsterdamquote:Op woensdag 7 juni 2017 21:41 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Is dat niet omdat 020 maar een vliegveld heb en London tien?
Ah joh, dat hoort gewoon een beetje bij de campingcultuur toch. Wat heb je daar anders te doen?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ach, hier in Renesse weer grote vechtpartijen geweest afgelopen weekend met Duitsers.
Vorig jaar zelfs nog 75 duitsers opgepak op 1 avond t, doe mij die chinezen dan maar.
Lekker boeiend wat anderen vinden. Bier in de trein is gewoon chill. Bier onder de douche is chill. Bier is altijd chill.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:45 schreef Kaas- het volgende:
Oh lol, de trein blijkt helemaal leeg. En jullie hadden er nu zonder bier in gezeten uit angst voor [niemandweetdit] en ik zit nu gewoon chill bier te drinken.
Ha, wat is het leven toch een stuk chiller als je schijt hebt.Proost
Heb ik voor je geregeld. Die lege trein.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:45 schreef Kaas- het volgende:
Oh lol, de trein blijkt helemaal leeg. En jullie hadden er nu zonder bier in gezeten uit angst voor [niemandweetdit] en ik zit nu gewoon chill bier te drinken.
Ha, wat is het leven toch een stuk chiller als je schijt hebt.Proost
Was je weer op reis om fossielen te verstoppen?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Heb ik voor je geregeld. Die lege trein.
hoeveel euro en hoelang onderweg met wat voor voorzieningen?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De trein is relaxed. Vorig jaar met de Thalys naar Parijs gegaan en dat bevalt 100x beter dan vliegen.
Ja, je kan het ook enorm naar je zin hebben in Aleppo, maar dat zegt natuurlijk helemaal niets.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:45 schreef skysherrif het volgende:
Enorm naar mijn zin gehad de laatste keren in Parijs gewoon hoor
020 heb dus meer toeristen dan LA?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Londen bijna 20 miljoen, LA staat niet eens in deze lijst. Maar in Londen wonen bijna tien keer zo veel mensen als in Amsterdam natuurlijk.
In LA is dan ook echt helemaal niets te beleven. Hoogstens iets voor Amerikanen van het binnenland, die zin hebben in zon en strand.quote:
Eens. Ik drink vaak bier op wc. Beetje Dumpert kijken tegelijkertijd. Ben je zo een half uurtje verder.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat anderen vinden. Bier in de trein is gewoon chill. Bier onder de douche is chill. Bier is altijd chill.
Dat was een leugen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Was je weer op reis om fossielen te verstoppen?
Wat doen die controleurs wanneer ze langslopen en niet controlere?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:46 schreef LelijKnap het volgende:
Hoe leger de trein, hoe meer je opvalt, mocht er in een andere coupé een controleur zitten die nog maar even voor de zekerheid een laatste rondje gaat lopen.
Dagdromen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:51 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Wat doen die controleurs wanneer ze langslopen en niet controlere?
En dan? Dan val je op. Wowowow.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:46 schreef LelijKnap het volgende:
Hoe leger de trein, hoe meer je opvalt, mocht er in een andere coupé een controleur zitten die nog maar even voor de zekerheid een laatste rondje gaat lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |