Een man kan geen kind maken wel verwekken, de afwerking doet de vrouw!quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:10 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Meneer dacht op z'n 45ste nog effe een kind te maken?
Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's toch usance tegenwoordig met name bij de tweede leg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2017 21:14:02 ]
Je hebt de keuze tussen Heineken, Bavaria, Amstel, Jupiler en Grolsch. Ik zou voor die laatste gaan.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:13 schreef Kaas- het volgende:
Oh wacht hij opende net dit topic.
Remlof, ik ben onderweg naar station en moet paar uurtjes in de trein. Welk merk bier moet ik blikken van kopen?
quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:13 schreef LelijKnap het volgende:
Tip 1;De val van de muur niet meegemaakt en toch uitspraken doen over reizen in de jaren '90, dat is al totaal kansloos natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip 1;Hier, ik heb gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
En dat.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
De val van de muur niet meegemaakt en toch uitspraken doen over reizen in de jaren '90, dat is al totaal kansloos natuurlijk.
Ja nou goed, tot aan 2000-nog wat dan, was het nog goed te doen. Ik kan dat echt wel vergelijken met de waanzin van de laatste jaren.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
De val van de muur niet meegemaakt en toch uitspraken doen over reizen in de jaren '90, dat is al totaal kansloos natuurlijk.
Waar heb je het over? Amsterdam en Rome of zo?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:16 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja nou goed, tot aan 2000-nog wat dan, was het nog goed te doen. Ik kan dat echt wel vergelijken met de waanzin van de laatste jaren.
Grolsch. Het liefst Kornuit.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:13 schreef Kaas- het volgende:
Remlof, ik ben onderweg naar station en moet paar uurtjes in de trein. Welk merk bier moet ik blikken van kopen?
Dat heet vrijheid!quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:16 schreef Tchock het volgende:
http://imgur.com/gallery/w56vU
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Walmart-publiek in de VS.
Ja ik.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:18 schreef skysherrif het volgende:
Is er hier iemand die John Oliver oprecht grappig vindt
quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:13 schreef Kaas- het volgende:
Stel je voor dat mensen zo door de Jumbo of de Plus zouden lopen. Volgens mij zouden er meteen hulpinstanties worden gebeld.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:16 schreef Tchock het volgende:
http://imgur.com/gallery/w56vU
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Walmart-publiek in de VS.
Bedankt Tchock. Maar alleen remlof weet wat de blikbiertreinetiquette is, dus ik wacht zijn advies ook even af.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt de keuze tussen Heineken, Bavaria, Amstel, Jupiler en Grolsch. Ik zou voor die laatste gaan.
Tip 1;Voor je 16de maak je sowieso weinig bewust mee, opa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
Allemaal uilenzeik.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bedankt Tchock. Maar alleen remlof weet wat de blikbiertreinetiquette is, dus ik wacht zijn advies ook even af.
Dat mag ik hopen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Stel je voor dat mensen zo door de Jumbo of de Plus zouden lopen. Volgens mij zouden er meteen hulpinstanties worden gebeld.
Aight. Hopelijk zijn de stationswinkels nog open.quote:
Gewoon, heel scherpe journalistiek, besteedt aandacht aan serieuze problemen, heeft het lef om een onderwerp dat totaal niet mediageniek is veel aandacht te geven. Daarnaast goed gevoel voor humor en veel zelfspot.quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bedankt Tchock. Maar alleen remlof weet wat de blikbiertreinetiquette is, dus ik wacht zijn advies ook even af.
Wat is er aan de hand Kaas jij en niet wakker?quote:
Gewoon Red Bull kopen zoals alle coole jongeren. IJskoffie als je interessant wil doen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Red Bull heb ik zojuist al gedronken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:20 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Gewoon Red Bull kopen zoals alle coole jongeren. IJskoffie als je interessant wil doen.
Grappig dat we altijd doen alsof ze in de VS zich zo aanstellen maar als je hier je kind vastketent aan je boodschappenwagentje of halfnaakt gaat shoppen word je gewoon opgepakt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Stel je voor dat mensen zo door de Jumbo of de Plus zouden lopen. Volgens mij zouden er meteen hulpinstanties worden gebeld.
Nee, advies vragen over blikbier met je connaisseursneus, dat klinkt lekker geloofwaardig.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ja, monsieur drinkt nog enkel speciaalbier sinds kort.
We zijn gewoon een kleinzerig volkje. Dode beesten op je auto vinden wij ook al niet leuk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Grappig dat we altijd doen alsof ze in de VS zich zo aanstellen maar als je hier je kind vastketent aan je boodschappenwagentje of halfnaakt gaat shoppen word je gewoon opgepakt.
Allerlei steden/plaatsen in Italië, Griekenland en Spanje vooral ja. Die ik later als volwassene nog heb teruggezien. Twee jaar geleden was ik in, naam even kwijt, dat befaamde Italiaanse dorpje wat een paar honderd jaar geleden door een vulkaan getroffen was. Dat hele gebied zat stampvol met toeristen. Totaal geen flikker aan op die manier.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Amsterdam en Rome of zo?
Ik was eerder bewust dan wenselijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Voor je 16de maak je sowieso weinig bewust mee, opa.
Ik betwijfel dit ten zeerste maar ik ben er nooit geweest in de 90's dus kan geen harde uitspraken doen. De hotspots waren wel altijd al populair, en bovendien maakt het nogal uit wanneer je gaat. Ik ben ook naar dat ene vulkaandorp geweest (Pompeii en/of Hernaculeum bedoel je denk ik al was dat natuurlijk niet een paar honderd jaar geleden) en het was er uitgestorven.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Allerlei steden/plaatsen in Italië, Griekenland en Spanje vooral ja. Die heb ik later als volwassene zelf nog terug gezien. Twee jaar geleden was ik in, naam even kwijt, dat befaamde Italiaanse dorpje wat een paar honderd jaar door een vulkaan getroffen was. Dat hele gebied zat stampvol met toeristen. Totaal geen flikker aan op die manier.
Van buiten Europa hoor ik alleen hoe het er tegenwoordig aan toegaat. Het gaat me ook vooral over de 'hotspots', hè. De musea, gebouwen, en zo...die ellenlange rijen die nu ziet waren in de jaren 90/begin 2000's bij lange na niet zo erg.
twitter:PickardJE twitterde op woensdag 07-06-2017 om 21:28:35Final Panelbase GB-wide election poll, sample size 3,018.CON 44 (NC)LAB 36 (NC)LD 7 (NC)UKIP 5 (NC)GRN 2 (-1) reageer retweet
Bij de AH to go. Wel checken of ze goed koud zijn, anders andere vragen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aight. Hopelijk zijn de stationswinkels nog open.
Haal jij die gewoon in AH to go of andere stationswinkel?
Pompeii inderdaadquote:Op woensdag 7 juni 2017 21:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik betwijfel dit ten zeerste. De hotspots waren altijd al populair, en bovendien maakt het nogal uit wanneer je gaat. Ik ben ook naar dat ene vulkaandorp geweest (Pompeii en/of Hernaculeum bedoel je) en het was er uitgestorven.
Bovendien is Italië een van de drukste landen van de wereld qua toerisme. Jij zegt "reizen is niet leuk meer" wat natuurlijk werkelijk als een lul op een drumstel slaat.
Nouwja wat wel wat beter kan in Nederland is bewustzijn over wat we eten, als je een half dood varken (de helft van een varken, niet halflevend) zou ophangen als slager zijnde zou de helft van de klanten panisch ergens anders vlees kopen volgens mij.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
We zijn gewoon een kleinzerig volkje. Dode beesten op je auto vinden wij ook al niet leuk.
[ afbeelding ]
Net als het Colosseum toch?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:30 schreef Tchock het volgende:
Pompeii is trouwens echt tof. Je kunt nog zo goed zien hoe ze leefden toen, inclusief allemaal vunzige graffiti op de muren. Jammer dat het heel erg verwaarloosd wordt door de Italiaanse regering.
Alle monumenten worden verslonsd in Italië maar het Colosseum is volgens mij wel een zeldzame uitzondering. Daarvoor is het te populair. Recent las ik laatst dat ze om schade te voorkomen een heel groot hek er omheen willen zetten.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Net als het Colosseum toch?
Klote Italianen
Heb ik ook nooit begrepen gezien het belang in de toerismesector. Misschien wordt dat door de provincies geregeld?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:30 schreef Tchock het volgende:
Pompeii is trouwens echt tof. Je kunt nog zo goed zien hoe ze leefden toen, inclusief allemaal vunzige graffiti op de muren. Jammer dat het heel erg verwaarloosd wordt door de Italiaanse regering.
Is Amsterdam toeristisch tov wereldsteden?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Amsterdam en Rome of zo?
Land is volgens mij gewoon hartstikke faillietquote:Op woensdag 7 juni 2017 21:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit begrepen gezien het belang in de toerismesector. Misschien wordt dat door de provincies geregeld?
Vroeger, hoezo?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:18 schreef skysherrif het volgende:
Is er hier iemand die John Oliver oprecht grappig vindt
Hahaquote:Op woensdag 7 juni 2017 21:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, advies vragen over blikbier met je connaisseursneus, dat klinkt lekker geloofwaardig.
Ja, heel erg. Vorig jaar 8 miljoen overnachtingen op 800.000 inwoners, dat is zowel absoluut als relatief een van de hoogste ter wereld.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:35 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Is Amsterdam toeristisch tov wereldsteden?
Red Bull met ijs is geweldig man.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:22 schreef skysherrif het volgende:
Red Bull vind ik 1 van de mindere energy drankjes qua smaak
Bier drinken in de trein is zo Tokkie.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Duidelijk niet op de hoogte van remlof zijn expertise.
Ben je geen jongere?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:20 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Gewoon Red Bull kopen zoals alle coole jongeren. IJskoffie als je interessant wil doen.
Dat wou ik inderdaad zeggen, maar al helemaal als je dat in je eentje drinkt in de treinquote:Op woensdag 7 juni 2017 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bier drinken in de trein is zo Tokkie.
Straat sinds kort 'verboden' voor rolkoffers: 'Absoluut noodzakelijk'quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, heel erg. Vorig jaar 8 miljoen overnachtingen op 800.000 inwoners, dat is zowel absoluut als relatief een van de hoogste ter wereld.
De trein is relaxed. Vorig jaar met de Thalys naar Parijs gegaan en dat bevalt 100x beter dan vliegen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja man
Maar beetje fokken, bier drinken en muziek luisteren
Vind het heerlijk om te treinen
Treinen vind ik ook heerlijk, maar niet als ik naast iemand moet zitten met een bierlucht ghehequote:Op woensdag 7 juni 2017 21:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja man
Maar beetje fokken, bier drinken en muziek luisteren
Vind het heerlijk om te treinen
Rijksmuseum is dan ook een prima voorbeeld van waar ik het over had. Busladingen chinezen die allemaal exact dezelfde foto willen maken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:37 schreef skysherrif het volgende:
Amsterdam ook 4e of 5e drukste vliegveld van de wereld, rijksmuseum ook top 10 van meest bezochte musea ter wereld.
Don't care lolquote:Op woensdag 7 juni 2017 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bier drinken in de trein is zo Tokkie.
Absoluut als in aantal toeristen? Hoeveel hebbe LA en London bijvoorbeeld, zijn die qua toeristendichtheid meer als Rdam of Adam? Gewoon benieuwd overigens.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, heel erg. Vorig jaar 8 miljoen overnachtingen op 800.000 inwoners, dat is zowel absoluut als relatief een van de hoogste ter wereld.
Ik hoop dat ik iemand naast me krijg die zich daar aan stoort hihiquote:Op woensdag 7 juni 2017 21:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Treinen vind ik ook heerlijk, maar niet als ik naast iemand moet zitten met een bierlucht ghehe
Ach, hier in Renesse weer grote vechtpartijen geweest afgelopen weekend met Duitsers.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Rijksmuseum is dan ook een prima voorbeeld van waar ik het over had. Busladingen chinezen die allemaal exact dezelfde foto willen maken.
Is dat niet omdat 020 maar een vliegveld heb en London tien?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:37 schreef skysherrif het volgende:
Amsterdam ook 4e of 5e drukste vliegveld van de wereld, rijksmuseum ook top 10 van meest bezochte musea ter wereld.
En dan de volgende dag bij hem op sollicitatiegesprekquote:Op woensdag 7 juni 2017 21:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik iemand naast me krijg die zich daar aan stoort haha
Voor Parijs geldt dat absoluut ja. Sta je ook direct in het centrum.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De trein is relaxed. Vorig jaar met de Thalys naar Parijs gegaan en dat bevalt 100x beter dan vliegen.
Londen bijna 20 miljoen, LA staat niet eens in deze lijst. Maar in Londen wonen bijna tien keer zo veel mensen als in Amsterdam natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:41 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Absoluut als in aantal toeristen? Hoeveel hebbe LA en London bijvoorbeeld, zijn die qua toeristendichtheid meer als Rdam of Adam? Gewoon benieuwd overigens.
Ben nog niet naar wereldsteden gegaan dus dacht dat Amsterdamse toeristendichtheid normaal is en hoort bij grote steden.
*Amsterdamquote:Op woensdag 7 juni 2017 21:41 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Is dat niet omdat 020 maar een vliegveld heb en London tien?
Ah joh, dat hoort gewoon een beetje bij de campingcultuur toch. Wat heb je daar anders te doen?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ach, hier in Renesse weer grote vechtpartijen geweest afgelopen weekend met Duitsers.
Vorig jaar zelfs nog 75 duitsers opgepak op 1 avond t, doe mij die chinezen dan maar.
Lekker boeiend wat anderen vinden. Bier in de trein is gewoon chill. Bier onder de douche is chill. Bier is altijd chill.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:45 schreef Kaas- het volgende:
Oh lol, de trein blijkt helemaal leeg. En jullie hadden er nu zonder bier in gezeten uit angst voor [niemandweetdit] en ik zit nu gewoon chill bier te drinken.
Ha, wat is het leven toch een stuk chiller als je schijt hebt.Proost
Heb ik voor je geregeld. Die lege trein.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:45 schreef Kaas- het volgende:
Oh lol, de trein blijkt helemaal leeg. En jullie hadden er nu zonder bier in gezeten uit angst voor [niemandweetdit] en ik zit nu gewoon chill bier te drinken.
Ha, wat is het leven toch een stuk chiller als je schijt hebt.Proost
Was je weer op reis om fossielen te verstoppen?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Heb ik voor je geregeld. Die lege trein.
hoeveel euro en hoelang onderweg met wat voor voorzieningen?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De trein is relaxed. Vorig jaar met de Thalys naar Parijs gegaan en dat bevalt 100x beter dan vliegen.
Ja, je kan het ook enorm naar je zin hebben in Aleppo, maar dat zegt natuurlijk helemaal niets.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:45 schreef skysherrif het volgende:
Enorm naar mijn zin gehad de laatste keren in Parijs gewoon hoor
020 heb dus meer toeristen dan LA?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Londen bijna 20 miljoen, LA staat niet eens in deze lijst. Maar in Londen wonen bijna tien keer zo veel mensen als in Amsterdam natuurlijk.
In LA is dan ook echt helemaal niets te beleven. Hoogstens iets voor Amerikanen van het binnenland, die zin hebben in zon en strand.quote:
Eens. Ik drink vaak bier op wc. Beetje Dumpert kijken tegelijkertijd. Ben je zo een half uurtje verder.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat anderen vinden. Bier in de trein is gewoon chill. Bier onder de douche is chill. Bier is altijd chill.
Dat was een leugen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Was je weer op reis om fossielen te verstoppen?
Wat doen die controleurs wanneer ze langslopen en niet controlere?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:46 schreef LelijKnap het volgende:
Hoe leger de trein, hoe meer je opvalt, mocht er in een andere coupé een controleur zitten die nog maar even voor de zekerheid een laatste rondje gaat lopen.
Dagdromen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:51 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Wat doen die controleurs wanneer ze langslopen en niet controlere?
En dan? Dan val je op. Wowowow.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:46 schreef LelijKnap het volgende:
Hoe leger de trein, hoe meer je opvalt, mocht er in een andere coupé een controleur zitten die nog maar even voor de zekerheid een laatste rondje gaat lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |