Geeft die licht in het donker?quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot is bij Tsjernobyl geweest, dat lijkt me me ook supet vet. Al staat er een ijzeren doos bovenop tegenwoordig.
Ik wil nog zo veel zien en ik heb zo weinig geld.
Was de jeugd van vroeger jouw leeftijd?quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:26 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Op mijn leeftijd ben je standaard om zes uur al klaarwakker.
Jeugd van tegenwoordig.
Mijn pa (65) slaapt anders gerust door tot 11 uur.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:26 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Jeugd van tegenwoordig.
Hmm.. lastige vraag.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:27 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Was de jeugd van vroeger jouw leeftijd?
Oh het zit deels in de genen dus.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mijn pa (65) slaapt anders gerust door tot 11 uur.
Mogelijk ja.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:28 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Oh het zit deels in de genen dus.
Nee, mijn vakantie in Canada en verhuizing.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Om je studie te bekostigen neem ik aan.
Als ik dan toch niet gelukkig ben dan liever met geld!quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig, FlippingCoin.
In de jaren 90 was ik de helft van de tijd nog minder dan een zaadcel.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:17 schreef LelijKnap het volgende:
De interessantste plekken worden toch overlopen door toeristen. Reizen was tot aan de jaren 90 leuk, sindsdien is het heel rap bergafwaarts gegaan.
Volgens mij geen land waar ze met open armen staan te wachten op anderen?quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, mijn vakantie in Canada en verhuizing.
Onzin.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:17 schreef LelijKnap het volgende:
De interessantste plekken worden toch overlopen door toeristen. Reizen was tot aan de jaren 90 leuk, sindsdien is het heel rap bergafwaarts gegaan.
Dan moet je niet miepen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik verhuis dan ook naar Delft, niet naar Canada. Anders was het geen vakantie.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:35 schreef john2406 het volgende:
[..]
Volgens mij geen land waar ze met open armen staan te wachten op anderen?
Jawel, ze hadden ook eerst hoorcollege in kunnen plannen ipv van werkcollege. Had ik kunnen uitslapen tot 9 uur.quote:
LK gaat net als Drugshond alleen naar plekken waar Ryanair heen vliegt voor een paar tientjes. Dankzij de EU.quote:
Ja ja, jij wil gewoon die wulpse premier van dichtbij zien.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg lekkere twinks om me heen op de TU man.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja ja, jij wil gewoon die wulpse premier van dichtbij zien.
Ja maar geen machtige twinks vermoed ik zo.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg lekkere twinks om me heen op de TU man.
Degene die de decaan neuken wel.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja maar geen machtige twinks vermoed ik zo.
Dacht dat ze in de bouw pas om 07:30 begonnen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:26 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Jeugd van tegenwoordig.
quote:
En bier 1 euro kost.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
LK gaat net als Drugshond alleen naar plekken waar Ryanair heen vliegt voor een paar tientjes. Dankzij de EU.
Op die stinkeilanden bij jou in de buurt boeien tijden toch niet.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dacht dat ze in de bouw pas om 07:30 begonnen.
Oostblokquote:
In de buurt ja.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:49 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Op die stinkeilanden bij jou in de buurt boeien tijden toch niet.
Wat een uitspraak.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:17 schreef LelijKnap het volgende:
Zoals?quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:58 schreef john2406 het volgende:
De interessante plekken zijn juist die waar de toeristen niet komen!
Terwijl hij waarschijnlijk even oud als jij en ik is.quote:
Daar verwacht ik niet veel toeristen nee.quote:
Dat zie je toch echt verkeerd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
LK gaat net als Drugshond alleen naar plekken waar Ryanair heen vliegt voor een paar tientjes. Dankzij de EU.
Heb je nog specifieke plaatsen waar je geweest bent of naar toe zou willen?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Landinwaards waar de mensen nog leven als toen er geen toeristen waren.
En geen internet en mobiele telefoons.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Landinwaards waar de mensen nog leven als toen er geen toeristen waren.
Waar ik geweest ben hoeft voor mij niet meer, dat heb ik gehad, echter Noorwegen zou ik wel voor vast naartoe willen!quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb je nog specifieke plaatsen waar je geweest bent of naar toe zou willen?
Oh ja Noorwegen zou ik ook graag nartoe willen, fantaseer wel eens om een motor te halen en er naartoe te rijden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waar ik geweest ben hoeft voor mij niet meer, dat heb ik gehad, echter Noorwegen zou ik wel voor vast naartoe willen!
Ik denk iets ouder, 35-40.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
LK is minstens 30 op basis van grammaticale en inhoudelijke analyse.
Zijn vader is 65 zegt ie net, dus denk gewoon 20-25.quote:
Dat zou mij 15 maken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zijn vader is 65 zegt ie net, dus denk gewoon 20-25.
Meneer dacht op z'n 45ste nog effe een kind te maken?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook 35, want de gemiddelde leeftijd waarop ouders een kind krijgen is rond de 30.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Da's toch usance tegenwoordig met name bij de tweede leg?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:10 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Meneer dacht op z'n 45ste nog effe een kind te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |