Wat zijn die Oost-Noordelijke landen nu? Turkije, Iran, Israël, etc?quote:
Ziet eruit als de tsunami vluchtelingen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit kaartje klopt al beter:
[ afbeelding ]
Oh, dat zijn niet de Aziaten waar ik aan dacht.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit kaartje klopt al beter:
[ afbeelding ]
Turkije, Syrië, Israel, Libanon, Jordanië, Irak, Iran, Georgie, Armenie, Azerbaidzjan, Turkmenistan, Uzbekistan, Kazachstan.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Huh, de Vikingen niet? Maar goed, ze hielden in elk geval niet van water zo te zien. Wat zijn die Oost-Noordelijke landen nu? Turkije, Iran, Israël, etc?
Kortom, het zijn allemaal asielzoekers in Nederlandquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Turkije, Syrië, Israel, Libanon, Jordanië, Irak, Iran, Georgie, Armenie, Azerbaidzjan, Turkmenistan, Uzbekistan Kazachstan.
Ok prima, maar dan houden we het wel daar bij. Wel een vraagje; hoeveel % zit er nog in hen? Gezien ze dichterbij Homo-sapien gebied liggen, lijkt het me aannemelijk dat het er al verder uit is gewerkt?quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Turkije, Syrië, Israel, Libanon, Jordanië, Irak, Iran, Georgie, Armenie, Azerbaidzjan, Turkmenistan, Uzbekistan, Kazachstan.
Ik ben vorig jaar Augustus nog bij deze grot geweest trouwens:quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Turkije, Syrië, Israel, Libanon, Jordanië, Irak, Iran, Georgie, Armenie, Azerbaidzjan, Turkmenistan, Uzbekistan Kazachstan.
Nee, net er in. Pakistan val er buitenquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:49 schreef Tchock het volgende:
Al kan ik nooit onthouden welke van de stan-landen welke is. Volgens mij liggen Kyrgyzië en Tadzjikistan net er buiten.
Gaafquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar Augustus nog bij deze grot geweest trouwens:
https://en.wikipedia.org/wiki/Denisova_Cave
Ligt in de uiterst nooroostelijke hoek van het kaartje dat ik plaatste.
Ja Pakistan onthoud ik altijd wel want die heeft als enige stanland een oceaankustquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, net er in. Pakistan val er buiten
Niks mis mee inderdaad. Sla ook de Stans niet overquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
GaafIk wil heel graag naar dat gebied, Siberië/Mongolië/Noord-West China zeg maar.
Niet iedereen is zoals Tsjok gelukkig.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Snap ik maar ik vraag me af of het wel wordt gehoord. Negen van de tien keer blijven de mensen steken in verontwaardiging over je nazivergelijking.
Er was laatst een reportage van Bureau Buitenland over Kazachstan (meen ik, kan ook Uzbekistan zijn geweest) en die raadden wel aan om basis-Russisch te leren voor je er heen gaat. Hoe waren jouw ervaringen daarmee?quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad. Sla ook de Stans niet over
Het is altijd een goed idee om een paar woorden te spreken van de plek waar je heen gaatquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er was laatst een reportage van Bureau Buitenland over Kazachstan (meen ik) en die raadden wel aan om basis-Russisch te leren voor je er heen gaat. Hoe waren jouw ervaringen daarmee?
twitter:PeterAnshof twitterde op woensdag 07-06-2017 om 16:50:17Winterswijk piefpafpoef door @Politie op een gekleurde mijnheer: https://t.co/9Mll3YJnli reageer retweet
quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:55 schreef Tchock het volgende:
Niet iedereen is zoals Tsjok: gelukkig.
Niet iedereen is zoals Tsjok, gelukkig.
Interpunctie maakt uit, mensen.
Spaseeba, da zvedaneeya.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er was laatst een reportage van Bureau Buitenland over Kazachstan (meen ik, kan ook Uzbekistan zijn geweest) en die raadden wel aan om basis-Russisch te leren voor je er heen gaat. Hoe waren jouw ervaringen daarmee?
Helpt in de Oekraine ook, trouwens, niet dat ik een bezoek aan de Oekraine aanraadtquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er was laatst een reportage van Bureau Buitenland over Kazachstan (meen ik, kan ook Uzbekistan zijn geweest) en die raadden wel aan om basis-Russisch te leren voor je er heen gaat. Hoe waren jouw ervaringen daarmee?
Hoe kan jij een beter leven hebben dan ik, een student?quote:
Mijn huisgenoot is bij Tsjernobyl geweest, dat lijkt me me ook supet vet. Al staat er een ijzeren doos bovenop tegenwoordig.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Helpt in de Oekraine ook, trouwens, niet dat ik een bezoek aan de Oekraine aanraadt
Kiev is toch wel te doen voor een weekendje?quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Helpt in de Oekraine ook, trouwens, niet dat ik een bezoek aan de Oekraine aanraadt
Dat dreigde bij mij ook te gebeuren. Snel gezegd dat ik al een afspraak had staan, zodat ik geen sollicitatiegesprek heb om 8.30u.quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat dreigde bij mij ook te gebeuren. Snel gezegd dat ik al een afspraak had staan, zodat ik geen sollicitatiegesprek heb om 8.30u.
Omdat jij nog aan je leven moet werken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe kan jij een beter leven hebben dan ik, een student?
Zelfs met al die vrije tijd. Ga werken, kut.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot is bij Tsjernobyl geweest, dat lijkt me me ook supet vet. Al staat er een ijzeren doos bovenop tegenwoordig.
Ik wil nog zo veel zien en ik heb zo weinig geld.
Als je om zeven uur moet opstaan heeft iedereen een beter leven dan jij. Behalve Lelijk maar die verdient het.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe kan jij een beter leven hebben dan ik, een student?
Is geen studie hè. Is werk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat jij nog aan je leven moet werken.
Ik werk vier dagen per week (heb ik je overigens gister al verteld). Da's alleen niet helemaal genoeg om én Amsterdamse huur én bier en reizen naar centraal Azie van te maken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfs met al die vrije tijd. Ga werken, kut.
Gaarne Knap niet achterwegen laten. Of maak er anders LK van.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je om zeven uur moet opstaan heeft iedereen een beter leven dan jij. Behalve Lelijk maar die verdient het.
Herinneren is overrated.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik werk vier dagen per week (heb ik je overigens gister al verteld)
quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je om zeven uur moet opstaan heeft iedereen een beter leven dan jij. Behalve Lelijk maar die verdient het.
In asmstetsm women en Dan zeuten day Je geld te weinig hebt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik werk vier dagen per week (heb ik je overigens gister al verteld). Da's alleen niet helemaal genoeg om én Amsterdamse huur én bier en reizen naar centraal Azie van te maken.
Ga maar gewoon weg.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
In asmstetsm women en Dan zeuten day Je geld te weinig hebt.
Heet dat wel neuken dan?quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:54 schreef Kaas- het volgende:
Bovendien is het wel tof aan remlof dat hij als ICT'er voor Grindr werkt. Kunnen die homo's dankzij hem mooi een beetje overal neuken.
Dit had de inleiding van een goede grap kunnen zijn, gemiste kans.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot is bij Tsjernobyl geweest
Geeft die licht in het donker?quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot is bij Tsjernobyl geweest, dat lijkt me me ook supet vet. Al staat er een ijzeren doos bovenop tegenwoordig.
Ik wil nog zo veel zien en ik heb zo weinig geld.
Was de jeugd van vroeger jouw leeftijd?quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:26 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Op mijn leeftijd ben je standaard om zes uur al klaarwakker.
Jeugd van tegenwoordig.
Mijn pa (65) slaapt anders gerust door tot 11 uur.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:26 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Jeugd van tegenwoordig.
Hmm.. lastige vraag.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:27 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Was de jeugd van vroeger jouw leeftijd?
Oh het zit deels in de genen dus.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mijn pa (65) slaapt anders gerust door tot 11 uur.
Mogelijk ja.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:28 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Oh het zit deels in de genen dus.
Nee, mijn vakantie in Canada en verhuizing.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Om je studie te bekostigen neem ik aan.
Als ik dan toch niet gelukkig ben dan liever met geld!quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig, FlippingCoin.
In de jaren 90 was ik de helft van de tijd nog minder dan een zaadcel.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:17 schreef LelijKnap het volgende:
De interessantste plekken worden toch overlopen door toeristen. Reizen was tot aan de jaren 90 leuk, sindsdien is het heel rap bergafwaarts gegaan.
Volgens mij geen land waar ze met open armen staan te wachten op anderen?quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, mijn vakantie in Canada en verhuizing.
Onzin.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:17 schreef LelijKnap het volgende:
De interessantste plekken worden toch overlopen door toeristen. Reizen was tot aan de jaren 90 leuk, sindsdien is het heel rap bergafwaarts gegaan.
Dan moet je niet miepen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik verhuis dan ook naar Delft, niet naar Canada. Anders was het geen vakantie.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:35 schreef john2406 het volgende:
[..]
Volgens mij geen land waar ze met open armen staan te wachten op anderen?
Jawel, ze hadden ook eerst hoorcollege in kunnen plannen ipv van werkcollege. Had ik kunnen uitslapen tot 9 uur.quote:
LK gaat net als Drugshond alleen naar plekken waar Ryanair heen vliegt voor een paar tientjes. Dankzij de EU.quote:
Ja ja, jij wil gewoon die wulpse premier van dichtbij zien.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg lekkere twinks om me heen op de TU man.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja ja, jij wil gewoon die wulpse premier van dichtbij zien.
Ja maar geen machtige twinks vermoed ik zo.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg lekkere twinks om me heen op de TU man.
Degene die de decaan neuken wel.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja maar geen machtige twinks vermoed ik zo.
Dacht dat ze in de bouw pas om 07:30 begonnen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:26 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Jeugd van tegenwoordig.
quote:
En bier 1 euro kost.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
LK gaat net als Drugshond alleen naar plekken waar Ryanair heen vliegt voor een paar tientjes. Dankzij de EU.
Op die stinkeilanden bij jou in de buurt boeien tijden toch niet.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dacht dat ze in de bouw pas om 07:30 begonnen.
Oostblokquote:
In de buurt ja.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:49 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Op die stinkeilanden bij jou in de buurt boeien tijden toch niet.
Wat een uitspraak.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:17 schreef LelijKnap het volgende:
Zoals?quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:58 schreef john2406 het volgende:
De interessante plekken zijn juist die waar de toeristen niet komen!
Terwijl hij waarschijnlijk even oud als jij en ik is.quote:
Daar verwacht ik niet veel toeristen nee.quote:
Dat zie je toch echt verkeerd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
LK gaat net als Drugshond alleen naar plekken waar Ryanair heen vliegt voor een paar tientjes. Dankzij de EU.
Heb je nog specifieke plaatsen waar je geweest bent of naar toe zou willen?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Landinwaards waar de mensen nog leven als toen er geen toeristen waren.
En geen internet en mobiele telefoons.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Landinwaards waar de mensen nog leven als toen er geen toeristen waren.
Waar ik geweest ben hoeft voor mij niet meer, dat heb ik gehad, echter Noorwegen zou ik wel voor vast naartoe willen!quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb je nog specifieke plaatsen waar je geweest bent of naar toe zou willen?
Oh ja Noorwegen zou ik ook graag nartoe willen, fantaseer wel eens om een motor te halen en er naartoe te rijden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waar ik geweest ben hoeft voor mij niet meer, dat heb ik gehad, echter Noorwegen zou ik wel voor vast naartoe willen!
Ik denk iets ouder, 35-40.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
LK is minstens 30 op basis van grammaticale en inhoudelijke analyse.
Zijn vader is 65 zegt ie net, dus denk gewoon 20-25.quote:
Dat zou mij 15 maken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zijn vader is 65 zegt ie net, dus denk gewoon 20-25.
Meneer dacht op z'n 45ste nog effe een kind te maken?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook 35, want de gemiddelde leeftijd waarop ouders een kind krijgen is rond de 30.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Da's toch usance tegenwoordig met name bij de tweede leg?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:10 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Meneer dacht op z'n 45ste nog effe een kind te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |